Normaal komt hij nog wel terug na zijn blowtje....quote:Op vrijdag 12 januari 2007 02:06 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Die verkeerd momenteel in hogere sferen.![]()
Normaal neemt hij ook zijn laptop mee naar buiten maar dat durfde hij vast niet met al die regen en wind....alhoewel het hier in 070 niet meer regent en waait.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 02:10 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Zou die zijn voordeur nog hebben gevonden, is natuurlijk wel een eind van schuur naar voordeur.
optimistquote:Op vrijdag 12 januari 2007 02:13 schreef -skippybal- het volgende:
Over 10 jaar is soft-drugs illegaal en heeft iedereen tenminste pijn in z'n lever af en toe![]()
Had m'n laptop binnengelaten..quote:Op vrijdag 12 januari 2007 02:12 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Normaal neemt hij ook zijn laptop mee naar buiten maar dat durfde hij vast niet met al die regen en wind....alhoewel het hier in 070 niet meer regent en waait.
Hij is gewoon dood![]()
Jah maar hij kan het goede topic niet meer vinden blijkbaarquote:Op vrijdag 12 januari 2007 02:15 schreef SpankTheMonkey het volgende:
BeeDee is weer gesignaleerd op het forum.
Iedereen moét mijn pijn voelen!quote:
Wel een superblow had je aangezien je wel een half uur weg bent geweestquote:Op vrijdag 12 januari 2007 02:16 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Had m'n laptop binnengelaten..![]()
Netwerk in de garage is belabberd.![]()
Zal ik je even keihard met (veel liefde natuurlijk) naar R&P schoppenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 02:17 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Iedereen moét mijn pijn voelen!
Neuhquote:Op vrijdag 12 januari 2007 02:20 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Zal ik je even keihard met (veel liefde natuurlijk) naar R&P schoppen![]()
![]()
Was het er zo 1?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 02:18 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Wel een superblow had je aangezien je wel een half uur weg bent geweest![]()
![]()
Ja, maar... ik had al veel HJ op..quote:Op vrijdag 12 januari 2007 02:18 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Wel een superblow had je aangezien je wel een half uur weg bent geweest![]()
![]()
Inkaaier in the makin'....quote:Op vrijdag 12 januari 2007 02:21 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Was het er zo 1?
[afbeelding]
Die gozer daarachter is ook impressed !quote:Op vrijdag 12 januari 2007 02:21 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Was het er zo 1?
[afbeelding]
Nou open dan maar een topic in ONZ...daar zijn er nog niet genoeg van namelijkquote:Op vrijdag 12 januari 2007 02:20 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Neuhwant die staat niet in m'n AT
![]()
whehehehequote:Op vrijdag 12 januari 2007 02:21 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Was het er zo 1?
[afbeelding]
Ga je slapenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 03:12 schreef BeeDee het volgende:
SOL ! Ben je d'r nog ?!![]()
Weltrusten voor zo hè !![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 03:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ga je slapenKrijg van die blowtjes
![]()
Truste![]()