Vorige topicquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:19 schreef AQuila360 het volgende:
Ik zoek:
Nintendogs (DS)
Mariokart (DS)
Mario 64 (DS)
Animal Crossing (DS)
Deal.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor ¤25 inc neem ik hem van je over.
¤20,- inclusief.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:19 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoeveel voor Zookeeper ?
en heeft iemand Nintendogs nog voor een mooi prijsje?
hoeveel heb je er voor over?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:37 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik zoek dus "42 klassiekers".
bij nader inzien houd ik hem ^^quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:18 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Hoeveel wil d'r voor hebben?
Heb ik niet, dus lastig ruilenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:03 schreef Zus_konijn het volgende:
[..]
Je mag ook ruilen voor wario ware touched![]()
Okie ik lees het wel danquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:32 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Heb ik niet, dus lastig ruilen
Denk er nog ff over na, ik mail je wellicht van t weekend nog wel erover.
heb je nintendogs ook te koop?quote:Op zondag 14 januari 2007 11:23 schreef philipnorth het volgende:
Ben op zoek naar Animal Crossing: Wild World.
Heb evt te ruil Nintendogs Labrador&Friends.
Ook andere titels van harte welkom natuurlijk
Ligt eraan wat je er voor wilt gevenquote:
Het geld is vandaan binnen gekomen, postkantoor is helaas al dicht.quote:
dank je!quote:Op maandag 15 januari 2007 17:17 schreef Anthonyb het volgende:
[..]
Het geld is vandaan binnen gekomen, postkantoor is helaas al dicht.
Doe hem morgen voor je op de post!![]()
Helemaal niemand interesse?!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:58 schreef Anthonyb het volgende:
Zoo Keeper, ¤ 20 inclusief
Metroid Prime: Hunters, ¤ 25,- inclusief.
Allebei in top conditie.
Hoeveel centjes wil je daarvoor?quote:Op woensdag 17 januari 2007 08:29 schreef killermj het volgende:
Aangeboden:
· Metroid Prime: First Hunter Demo
· Harry Potter en de Vuurbeker
· Wario Ware Touched
· Zoo Tycoon
· Meteos
· ZooKeeper
· Splinter Cell
· Cocoto Kart Racer
· Tiger Woods PGA Tour
Ben je nog op zoek naar een spel?quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:25 schreef edejong het volgende:
Nintendo DS Lite Browser aangeboden
20 euro of een spel dat je kwijt wilt
- Wario Ware: Touched!quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:34 schreef edejong het volgende:
na zo op het eerste gezicht zou ik niet weten welk spel ik nog wil, noem maar op!
Hey,quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:24 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
- Wario Ware: Touched!
- Brain Training
- 42 Spel Klassiekers
- New Super Mario Bros
mm laat ik die allevier nou zelf (of weer doorverkocht) hebben.quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:24 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
- Wario Ware: Touched!
- Brain Training
- 42 Spel Klassiekers
- New Super Mario Bros
Ik zou hem wel wilen ruilen tegen Battles of Prince of Persia, een turn-based strategy spel in de sfeer van Prince of Persia.quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:25 schreef edejong het volgende:
Nintendo DS Lite Browser aangeboden
20 euro of een spel dat je kwijt wilt
al gespeeld, maar niet iets voor mij!quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:17 schreef Centurion_NL het volgende:
[..]
Ik zou hem wel wilen ruilen tegen Battles of Prince of Persia, een turn-based strategy spel in de sfeer van Prince of Persia.
25 euro excl. ofzoquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:28 schreef Zus_konijn het volgende:
[..]
Hey,
Hoeveel wil je hebben voor wario ware touched?
Ik heb nog Tetris DS, maar die spel speel ik nog het vaakst. Dan houdt het op.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:16 schreef edejong het volgende:
[..]
mm laat ik die allevier nou zelf (of weer doorverkocht) hebben.
na even nadenken zoek ik:
Yoshi island DS
Trauma Center: Under The Knife
als je denkt dat je nog een andere leuke game hebt, laat altijd even weten!
21,76 is voor jou, dan verstuur ik naar je toe. Oh ja, de VIP punten heb ik niet meer voor je.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:05 schreef Zus_konijn het volgende:
Maar hij ligt hier en daar voor 15 euro in de winkels, wat zeg je van 20 euro?
okidoki, email verstuurd!quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:59 schreef Zus_konijn het volgende:
Hey, mail me anders even als je wilt...
XdamandaX at hotmail punt com
Kan ik het geld naar je over maken!
Geeft niksquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:00 schreef Zus_konijn het volgende:
Sorry philipnorth, omdat je zei dat je hem zo goed als had heb ik hem aan een andere mede fokker verkocht.
Hij is er nog nietquote:Op maandag 15 januari 2007 17:17 schreef Anthonyb het volgende:
[..]
Het geld is vandaan binnen gekomen, postkantoor is helaas al dicht.
Doe hem morgen voor je op de post!![]()
Zus_konijn, ik ga naar het postkantoor. Het pakketje ligt al klaar. Eerst een lekker bakkiequote:Op vrijdag 19 januari 2007 08:29 schreef Zus_konijn het volgende:
Wat gaat er nog veel mis dan bij TNT,
CherryLips...ik hoop dat jij je spel vandaag dan nog binnen krijgt...
En ik hoop dat mijn opgestuurde spel wel aankomt vandaag...
Degene van wie ik het kocht had ook nog een dvd box verzonden naar iemand anders op fok, ook dat is niet aangekomen. Aangezien ik mijn geld terug heb gekregen waren het zeker geen kwade bedoelingen. Dus het laat maar eens zien dat TNT het idd niet goed doet. Hij moest voor mij een spel opsturen van Eindhoven naar Eindhoven. Nu is het al een week geledenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 08:29 schreef Zus_konijn het volgende:
Wat gaat er nog veel mis dan bij TNT,
CherryLips...ik hoop dat jij je spel vandaag dan nog binnen krijgt...
En ik hoop dat mijn opgestuurde spel wel aankomt vandaag...
Waar is het evt. mogelijk de spellen op te halen. Heb evt. interesse in super mario brosquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:21 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Mocht iemand nog geinteresseerd zijn in de volgende spellen:
Brain Training: Hoe oud is jouw brein? 22,50 excl. verzendkosten
New Super Mario Bros 22,50 excl. verzendkosten
42 Spel Klassiekers 17,50 excl. verzendkosten
Verzendkosten is 1,76 euro.
"s-Gravenzande in zuid holland.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:21 schreef Ayen het volgende:
[..]
Waar is het evt. mogelijk de spellen op te halen. Heb evt. interesse in super mario bros
Hij is erquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:02 schreef Anthonyb het volgende:
hij is dinsdag om half 2 op de post gegaan.. trage floepers bij de post tegenwoordig.
15,- incl geboden voor 42 spel klassiekers.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:21 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Zus_konijn, ik ga naar het postkantoor. Het pakketje ligt al klaar. Eerst een lekker bakkieEDIT: pakket verstuurd!
Mocht iemand nog geinteresseerd zijn in de volgende spellen:
[afbeelding]
Voor die prijs wil ik hem wel overnemen van je. Ik moet alleen wel het geld contant opsturen (op eigen risico uiteraard)quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:21 schreef SHOOOTO het volgende:
42 Spel Klassiekers 17,50 excl. verzendkosten
Ik zou geen kleingeld in een envelop doen als ik jouw was, ik weet hoe het bij de post gaat en je moest eens weten hoeveel er *kwijt raakt*...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:06 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Voor die prijs wil ik hem wel overnemen van je. Ik moet alleen wel het geld contant opsturen (op eigen risico uiteraard)
genoteerd!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:26 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
15,- incl geboden voor 42 spel klassiekers.
Heb je geen internetbankieren? Of een familielid die dat wel heeft, geld sturen via de post is niet echt een slim idee.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:06 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Voor die prijs wil ik hem wel overnemen van je. Ik moet alleen wel het geld contant opsturen (op eigen risico uiteraard)
sorry al gehad, maar weer doorverkocht!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:58 schreef Anthonyb het volgende:
Ruilen tegen Metroid Prime: Hunters?
wat vraag je ervoor?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:30 schreef edejong het volgende:
niemand geinterreseerd in m'n DS Lite Browser (2x gebruikt)?
Meteos 10,- inc. ? (nieuw)quote:Op woensdag 17 januari 2007 08:29 schreef killermj het volgende:
Aangeboden:
· Wario Ware Touched
· Zoo Tycoon
· Meteos
· ZooKeeper
· Splinter Cell
· Cocoto Kart Racer
· Tiger Woods PGA Tour
Strolie75, FF3 US import toch? Hoeveel wil je ervoor hebben?quote:Op maandag 22 januari 2007 08:46 schreef Strolie75 het volgende:
Te ruil of te koop aangeboden:Elite Beat Agents Final Fantasy III Contact
Ik ben alleen op zoek naar Animal Crossing.
US import inderdaad.quote:Op maandag 22 januari 2007 10:57 schreef SHOOOTO het volgende:
Strolie75, FF3 US import toch? Hoeveel wil je ervoor hebben?
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:19 schreef edejong het volgende:
het liefst ruil ik ik 'm tegen een van de volgende games
Yoshi's Island DS
Trauma Center Under The Knife
FF3 (USA)
Bomberman Land Touch! (USA)
maar voor 25 incl. mag je 'm ook hebben! (ik vond de 20 die ik eerste noemde toch te laag)
ik heb nu 2 titels toegevoegd waar ik ook tegen wil ruilenquote:Op maandag 22 januari 2007 11:40 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Dat kun je zes posts terug ook lezen
quote:Op maandag 22 januari 2007 11:43 schreef edejong het volgende:
[..]
ik heb nu 2 titels toegevoegd waar ik ook tegen wil ruilen![]()
Strolie75, ik laat FF3 even voorbij gaan. Succes verder met je verkoop!quote:Op maandag 22 januari 2007 11:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
US import inderdaad.
Laten we zeggen 30 euro inclusief verzendkosten.
Wat vraag je voor Elite Beat Agents?quote:Op maandag 22 januari 2007 08:46 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben alleen op zoek naar Animal Crossing en Trauma Center.
Hmm.. nee sorry, Sonic is niet echt mijn soort spelquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:48 schreef Epica het volgende:
Maraca: Castlevania misschien ruilen tegen Sonic Rush DS?
Jawel, maar m'n rekeningen zijn leeg t/m begin volgende maand en contant heb ik het nog welquote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:34 schreef SHOOOTO het volgende:
Heb je geen internetbankieren? Of een familielid die dat wel heeft, geld sturen via de post is niet echt een slim idee.
Sorry, 42 Klassiekers is al verkocht aan paarse_paashaas.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:13 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Jawel, maar m'n rekeningen zijn leeg t/m begin volgende maand en contant heb ik het nog wel
Isgoei!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:14 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Sorry, 42 Klassiekers is al verkocht aan paarse_paashaas.
Bij verkoop: 30 euro ex. verzendkosten.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:48 schreef Epica het volgende:
Wat vraag je voor Elite Beat Agents?
50ex geboden voor FF III en Elite Beat Agentsquote:Op maandag 22 januari 2007 08:46 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben alleen op zoek naar Animal Crossing en Trauma Center.
Voor minder dan 60 gaan ze echt niet weg, sorry.quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:49 schreef rece het volgende:
50ex geboden voor FF III en Elite Beat Agents
Misschien praat ik nu voor me beurt maar voor 60incl wil ik ze wel hebbenquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Voor minder dan 60 gaan ze echt niet weg, sorry.
Beetje onrealistisch...bij cd.wow.nl kan je hem nieuw voor 31,99 euro inclusief verzendkosten halen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 08:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Bij verkoop: 30 euro ex. verzendkosten.
Ja, sorry.. vandaag was nogal een drukke dagquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:45 schreef Epica het volgende:
[..]
Maraca heb je mijn mailtje nog gehad?
Wat mij betreft prima. Stuur maar een PM.quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:57 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
Misschien praat ik nu voor me beurt maar voor 60incl wil ik ze wel hebben
Donequote:Op woensdag 24 januari 2007 20:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat mij betreft prima. Stuur maar een PM.
heb mariokart voor je.. utrecht een optie?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:06 schreef Mikani het volgende:
Bij deze wil ik mijn animal crossing in de verkoop doen! Of eventueel ruilen tegen een leuk spel. Misschien MarioKart ofzo?
Ik heb de VIPpunten niet gebruikt en alles is compleet.
20 excl?quote:Op zondag 4 februari 2007 14:37 schreef Cutie het volgende:
Wat wil je voor 42 all time classics los hebben?
Utrecht is zeker een optie, ik PM je ffquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:26 schreef ARKON het volgende:
[..]
heb mariokart voor je.. utrecht een optie?
nieuwprijzen:quote:Op zondag 4 februari 2007 17:47 schreef Cutie het volgende:
[..]
3 spellen voor 50, en dan 1 voor 20?
Nee, sorry, ik haak af.
Ruil je Sonic ook tegen Age of Empires?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:48 schreef Epica het volgende:
Maraca: Castlevania misschien ruilen tegen Sonic Rush DS?
Correctie.. 23 euro is de nieuwprijs..quote:
ohquote:Op maandag 5 februari 2007 17:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Correctie.. 23 euro is de nieuwprijs..![]()
Voor 15 euro wil ik 42 all time classics wel kopenquote:Op maandag 5 februari 2007 18:26 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
oh
in dat geval
42 all time classics = 15 euro
Star wars 3 = 10 euro
Pacman world 3 = 10 euro
New super mario bros = 25 euro
alles bij elkaar (excl) voor 45 euro.
ps: heb ook nog Harvest Moon GBA te koop, was 3 maanden geleden nieuw 20 euro, dus nu 10 euro
Voor 45 ex wil ik ze allemaal graag overnemen.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:26 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
oh
in dat geval
42 all time classics = 15 euro
Star wars 3 = 10 euro
Pacman world 3 = 10 euro
New super mario bros = 25 euro
alles bij elkaar (excl) voor 45 euro.
ps: heb ook nog Harvest Moon GBA te koop, was 3 maanden geleden nieuw 20 euro, dus nu 10 euro
kutquote:Op maandag 5 februari 2007 18:53 schreef Cutie het volgende:
[..]
Voor 45 ex wil ik ze allemaal graag overnemen.
Ik heb het geld trouwens wel giraal.
quote:Op maandag 5 februari 2007 18:53 schreef Cutie het volgende:
[..]
Voor 45 ex wil ik ze allemaal graag overnemen.
Ik heb het geld trouwens wel giraal.
oke, mocht het niet doorgaan , ik check deze thread dagelijksquote:Op maandag 5 februari 2007 20:27 schreef Cutie het volgende:
En als 't dan 55 wordt vervalt mijn bod helaas weer.
En, sorry Maraca, maar voor 15 ex, in giraal geld
, wil ik 42 all time classics graag hebben.
Maar, wat mij betreft heeft Maraca de eerste rechten.
Nog interesse?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:26 schreef ARKON het volgende:
[..]
heb mariokart voor je.. utrecht een optie?
waar dan? Ik zag em pas nog voor 30 euro geloof ik.quote:Op maandag 5 februari 2007 17:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Correctie.. 23 euro is de nieuwprijs..![]()
www.cdwow.nl .. Er zijn alleen 2 verschillende en het is me niet duidelijk welke wat is .. heb ze al een mailtje gestuurd, maar geen antwoord op gekregen..quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:49 schreef super-muffin het volgende:
[..]
waar dan? Ik zag em pas nog voor 30 euro geloof ik.
Rayman ruilen tegen super monkey ball toch & roll?quote:
Primaquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:10 schreef Mikani het volgende:
[..]
Rayman ruilen tegen super monkey ball toch & roll?
Je hebt PMquote:
Ruilen tegen mario & luigi partners in time?quote:Op maandag 5 februari 2007 17:23 schreef Platina het volgende:
Te koop en heel eventueel te ruil:
Mario 64.
Wil je Mario en Luigi ruilen tegen mijn advanced wars?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:33 schreef Genocidejunkies het volgende:
[..]
Ruilen tegen mario & luigi partners in time?
Mail me je gegevens maar zou ik zeggenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:33 schreef Genocidejunkies het volgende:
Als platina hem niet wil ruilen tegen mario 64 , vind ik het best
Voor hoeveel doe je hem weg?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:56 schreef Platina het volgende:
Hoi,
Nee ik heb geen interesse in Mario & Luigi. Moet het nog steeds op de GBA uit spelen en daar heb ik nog veel moeite mee, is not my cup of tea.
toch bedankt.
Komt eraan!quote:Op zondag 11 februari 2007 00:00 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Mail me je gegevens maar zou ik zeggen
Azzpirine AT hotmail PUNT com
@Platina , pm me even je prijs aubquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:56 schreef Platina het volgende:
en mcwops, ik heb Super Mario Bros voor de DS in de aanbieding, ideaal spel voor je broertje.
Heb je Mario64 nog?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:56 schreef Platina het volgende:
Hoi,
Nee ik heb geen interesse in Mario & Luigi. Moet het nog steeds op de GBA uit spelen en daar heb ik nog veel moeite mee, is not my cup of tea.
toch bedankt.
en mcwops, ik heb Super Mario Bros voor de DS in de aanbieding, ideaal spel voor je broertje.
Vroeg ik aan platina over mario 64 dsquote:Op zondag 11 februari 2007 02:40 schreef Genocidejunkies het volgende:
[..]
Voor hoeveel doe je hem weg?
joehoe Platina !quote:
Dit is nog steeds zo, het liefst tegen Mario Kart, maar als er iemand is met een ander leuk spel wil ik misschien ook wel ruilenquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:05 schreef Mikani het volgende:
Ik heb nog steeds Animal Crossing te ruil.
15 inclusief voor braintraining?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:25 schreef AQuila360 het volgende:
Ik wil ruilen of kopen:
Mario kart
Animal Crossing
Ik heb te koop of te ruil:
Brain Training
Als jij mij mailt is het okequote:
koekje erbij?quote:Gameboy Pocket Silver in originele doos
+deze populaire spellen:
-> Paperboy
-> Tetrix DX
-> Turtles II
-> R-type DX (GB color compleet met boekje + doos)
+Gameboy lamp+vergroter Joytech paars (staat niet op de foto)
+oortelefoon (ongebruikt in verpakking, staat niet op de foto)
+penlites AAA
Meteos ¤15,- inc.?quote:Op maandag 12 februari 2007 07:39 schreef killermj het volgende:
Aangeboden:
· Wario Ware Touched
· Zoo Tycoon
· Meteos
· ZooKeeper
· Splinter Cell
· Cocoto Kart Racer
· Tiger Woods PGA Tour
Liefst ruilen
Wario Ware Touched. 15 inclusief?quote:Op maandag 12 februari 2007 07:39 schreef killermj het volgende:
Aangeboden:
· Wario Ware Touched
· Zoo Tycoon
· Meteos
· ZooKeeper
· Splinter Cell
· Cocoto Kart Racer
· Tiger Woods PGA Tour
Liefst ruilen
boodschap in je PMS!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:50 schreef Mikani het volgende:
Animal Crossing ipv te ruil nu te koop!.
Worm ruilen voor Tetris?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:49 schreef Epica het volgende:
Heeft iemand nog interesse in het ruilen van Sonic DS tegen een ander leuk DS spel?
Ik heb zelf al:
Braintraining
New super mario bros
Castlevania dawn of sorrow
Tetris
hij heeft sonic en wil deze ruilen. Tetris heeft hij zelf alquote:
Hoeveel vraag je ervoor ?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:50 schreef Mikani het volgende:
Animal Crossing ipv te ruil nu te koop!.
Zwart of doorzichtig what makes the difference ?quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:20 schreef ethiraseth het volgende:
Alleen te koop:
phoenix wright: ace attorney - 20 euro (us versie)
phoenix wright: justice for all (US import, nog gesealed) - 25 euro
dragon quest: rocket slime - 27.50 euro (us versie)
new super mario bros - 20 euro
pokemon mystery dungeon - 20 euro
trauma center - 25 euro (us versie)
De us-versie spellen hebben mooiere doosjes dan de EU versies van de spellen.![]()
doe geen moeite lager te bieden, tenzij je alles in 1x wilt hebben, verzendkosten altijd voor koper.
Post hier maar of mailen naar alex444[a]gmail.com
Je hebt een PM!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:04 schreef Cutie het volgende:
@Killermj & Meneermossel:
Hoeveel vragen jullie voor je Harry Potterspel?
Heb al deal gesloten, sorry!quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:11 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Hoeveel vraag je ervoor ?
Ik bied 25 euro voor Phoenix Wright 2.quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:20 schreef ethiraseth het volgende:
Alleen te koop:
new super mario bros - 20 euro
De us-versie spellen hebben mooiere doosjes dan de EU versies van de spellen.![]()
doe geen moeite lager te bieden, tenzij je alles in 1x wilt hebben, verzendkosten altijd voor koper.
Deal ging niet door, nog interesse? Stuur maar een PM als je wiltquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:11 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Om te ruilen?quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:48 schreef Snever het volgende:
[GEZ] Mario Kart
[GEZ] Yoshi's touch and go
leuke vastenaovend gehad Platina?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:52 schreef Platina het volgende:
Oops ben dit topic helemaal vergeten
New Mario Bros voor 25 incl?
haha jazekerquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:24 schreef mcwops het volgende:
[..]
leuke vastenaovend gehad Platina?
New Mario Bros ... net zelf gekocht![]()
Geef maar aan mij danquote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:18 schreef AQuila360 het volgende:
Ik moet van Brain Training af!
Nintendogsquote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:09 schreef supermario3 het volgende:
Ik heb Mario 64 nog wel in de aanbieding.
Wat bied je evt?
ik vraag 25 incl. voor Animal Crossingquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:11 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik heb Sonic DS voor je. Hoeveel wil je bieden aangezien ik niet geinteresseerd ben in Nintendogs?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:12 schreef Darkzell het volgende:
Te ruil:
- Nintendogs
Gezocht:
- Sonic
- Mario 64
Ik heb al NSMB, Mario Kart, Brain Training en Phoenix Wright.
Kick. Kom op mensen, gave games, mooie doosjes. Jullie willen het.quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:20 schreef ethiraseth het volgende:
Alleen te koop:
Brain Training heb ik voor je voor 15 euro incl. Mail me evenquote:Op zondag 25 februari 2007 13:59 schreef Blinker het volgende:
[GEZ] Brain Training rond de 15 euro inclusief
[AGB] Advance Wars voor 22,25 ex.
Zoals al eerder gezegd bied ik 25 pleuro voor Phoenix Wright 2 !quote:Op maandag 26 februari 2007 12:46 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Kick. Kom op mensen, gave games, mooie doosjes. Jullie willen het.![]()
omg, jeetje, excuses, heb je hele post gemist.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zoals al eerder gezegd bied ik 25 pleuro voor Phoenix Wright 2 !
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:34 schreef Snever het volgende:
[GEZ] Yoshi's Touch and Go
[GEZ] Wario Ware Touched
Als je tegen vrijdag nog geen exemplaat heb gevonden dan kan je die van mij kopen in principequote:
Wil alleen ruilen tegen Nintendogs. Kopen doe ik niet aan.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:19 schreef Platina het volgende:
Mario 64 te koop voor 25 incl. Darkzell.
18 incl. voor age of empiresquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:59 schreef Platina het volgende:
Nintendogs heb ik al gehad.
te koop mensen:
Mario 64
NSMB
Big Brain Academy
Age of Empires
NSMB ruilen tegen Advance Wars?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:59 schreef Platina het volgende:
te koop mensen:
Mario 64
NSMB
Big Brain Academy
Age of Empires
Hij kost 28,99 nieuw verzendkosten gratis. Ik ben bereid m'n bod te verhogen tot 20 inclusief. Wil je meer, dan mag iemand anders.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:46 schreef Platina het volgende:
Zo weinig maar :S hoe duur is die nieuw dan. 25 incl en we hebben deal.
Ik heb al beetje rondgekeken, maar ze zijn 2ehands ook nog erg gewild en dus ook nog aan de prijsquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:20 schreef Zeiksnor het volgende:
Ik zoek een DS lite voor een leuk prijsje, iemand tips?
ok is goed, stuur me ff een emailtje op me hotmail adres (profiel)quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:20 schreef rece het volgende:
[..]
Hij kost 28,99 nieuw verzendkosten gratis. Ik ben bereid m'n bod te verhogen tot 20 inclusief. Wil je meer, dan mag iemand anders.
http://www11.cd-wow.nl/detail_results_3.php?product_code=263386&subcat=nds
Animal Crossing?quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:34 schreef Blinker het volgende:
Nee dank je, niet helemaal mijn ding
Mail sent.quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:39 schreef Platina het volgende:
[..]
ok is goed, stuur me ff een emailtje op me hotmail adres (profiel)
en NSM verkoop ik alleen voor wie het vroeg.
Je hebt PMquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:47 schreef THeeF het volgende:
Te Koop, Niet Ruilen !!:
- New Super Mario Bros
- Mario Kart DS
- Tetris DS
- Brain Training
T.e.a.b.
PM of Mail
Geil manquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:38 schreef PiRANiA het volgende:
ik heb nog wel 3GB aan games ;p
Ik heb The Legend of Zelda: Oracle of Seasons hier nog wel liggen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:40 schreef killermj het volgende:
[..]
Geil man![]()
![]()
![]()
TK maar liever te ruil:
· Animal Crossing (usa)
· Polarium (usa)
· Super Monkey Ball - Touch And Roll
· Zoo Tycoon
· Meteos (usa)
· ZooKeeper (usa)
· Splinter Cell
· Cocoto Kart Racer
· Tiger Woods PGA Tour (usa)
Overige games gezocht en aangeboden:
De aangeboden Software
De aangeboden Hardware
Hier is de wishlist
Mail: Handel @ Emjeej . nl (zonder spaties uiteraard)
Verzondenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:30 schreef Genocidejunkies het volgende:
Ik wil graag metroid prime hunter +tony hawk kopen. Mail me maar.![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:37 schreef Niek. het volgende:
Ik heb de volgende DS games te koop, prijzen zijn incl. verzendkosten, koop je meerdere games tegelijk dan kan er ook meer worden onderhandeld over de prijs.
-New Super Mario Bros. 25euro
-Tony Hawks American Sk8land 15euro
-WarioWare Touched! 20euro
-Polarium 15euro
-Bombermand DS 15euro
-Metroid Prime Hunter: First Hunt 10euro
Ligt geintreseerd... zie mijn lijstje pagina terugquote:Op maandag 5 maart 2007 11:46 schreef CaLeX het volgende:
Denk dat ik nog een weekje nodig heb om Childeren of Mana uit te spelen.
Misschien dat iemand hem daarna wil ruilen tegen een ander leuk spel??
(helaas alleen het spel(USA), zonder doosje dus. Als dat geen probleem is, dan komen we er wel uit)
Ik heb het spel binnen! In zeer goede staat! Top!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:59 schreef Platina het volgende:
te koop mensen:
Mario 64
NSMB
Big Brain Academy
Age of Empires
Ik heb zo'n idee dat die Niek. gewoon z'n mond heeft dichtgehouden, dat het een demo is staat duidelijk op het doosje. Maargoed, de koper hoort ook genoeg z'n info op orde te hebbenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:13 schreef Blinker het volgende:
Ja, daarom vroeg ik het er bij.
Aangezien Genocidejunkies het heeft gekocht voor 10 euro
Ik heb het er niet bijgezet, maar er ook totaal niet aan gedacht. Daarnaast kan je ervan uitgaan dat de koper weet wat hij wilt hebben en dus gaat kopen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:17 schreef JK het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat die Niek. gewoon z'n mond heeft dichtgehouden, dat het een demo is staat duidelijk op het doosje. Maargoed, de koper hoort ook genoeg z'n info op orde te hebben
Zo heb ik eens hier op Fok! voor de PSP per ongeluk Ape Academy gekocht ipv Ape Escape (on the Loose). Wist niet dat er ook een Academy was en dat is echt een schijtspelSnel omgeruild voor weer wat anders in een gameshop die 2e hands titels aan nam. Kostte me wel wat geld, maar ach... zo leer je weer....
Die van mij verkoop ik alleen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:26 schreef SoSolid het volgende:
Ruilen jullie die games ook? (voor open season)
[TK] 2x Nintendo DS, 11 gamesquote:Op zondag 11 maart 2007 12:56 schreef Rejected het volgende:
Ben op zoek naar Children of Mana voor een leuke prijs.Heb ook Advance Wars te ruil
Ik heb nog wel een NDS liggen die ik op marktplaats/fok te koop wilde zetten, maar als jij hem wilt, bespaart me dat weer tijd.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Iemand nog een ds te koop voor een mooie prijs?
Ok, jammerquote:Op zondag 11 maart 2007 17:46 schreef Swetsenegger het volgende:
tasjes en dergelijke heb ik geen interesse in
ik heb er wel 1tje, eventueel met 2 spellen erbij nog.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Iemand nog een ds te koop voor een mooie prijs?
foto's?quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:05 schreef Platina het volgende:
[..]
ik heb er wel 1tje, eventueel met 2 spellen erbij nog.
het is wel een oude versie en de 2 spellen zijn Mario 64 en NSMB.
wat bied je?
Advanced wars ruilen voor Sonic Rush DS? Of wellicht iemand interesse in deze titel..?quote:Op zondag 11 maart 2007 12:56 schreef Rejected het volgende:
Ben op zoek naar Children of Mana voor een leuke prijs.Heb ook Advance Wars te ruil
hij is al voorzien lollercopterpwnd Lezen outcast hij wilde geen children of mana aan rejected verkopenquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:15 schreef Epica het volgende:
[..]
Advanced wars ruilen voor Sonic Rush DS? Of wellicht iemand interesse in deze titel..?
Zoals heer outcast_vanbinnen al vertelde ben ik al voorzien van Children of Mana, wat niet van toepassing is op jou.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:15 schreef Epica het volgende:
[..]
Advanced wars ruilen voor Sonic Rush DS? Of wellicht iemand interesse in deze titel..?
Is dat een normaal worms DS spel?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:27 schreef super-muffin het volgende:
Ik ben nog opzoek naar Tetris.
Heb eventueel Worms: Open Warface te ruil
Ja en dus zie ik er geen flikker opquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:03 schreef Platina het volgende:
Foto's niet van superkwaliteit want zijn met de telefoon genomen.
Nederlandse versie? Erm.. zover ik weet bestaan die niet, alle spellen zijn engelstalig (als je de taalinstellingen van je DS op Nederlands hebt staan tenminste) .. Je hebt wel EUR, US en JAP en dan maakt het nog niet veel uit of je EUR of US hebt (is volgens mij alleen nadelig als je multiplayer wilt doen)quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:23 schreef mcwops het volgende:
Gezocht Met Spoed:
DS Mario Kart, Ned versie
DS animal Crossing, Ned versie
PM of mail me op usernamefok@tiscalipuntnl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |