Geef maar aan mij danquote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:18 schreef AQuila360 het volgende:
Ik moet van Brain Training af!
Nintendogsquote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:09 schreef supermario3 het volgende:
Ik heb Mario 64 nog wel in de aanbieding.
Wat bied je evt?
ik vraag 25 incl. voor Animal Crossingquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:11 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Hoeveel vraag je ervoor ?
Ik heb Sonic DS voor je. Hoeveel wil je bieden aangezien ik niet geinteresseerd ben in Nintendogs?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:12 schreef Darkzell het volgende:
Te ruil:
- Nintendogs
Gezocht:
- Sonic
- Mario 64
Ik heb al NSMB, Mario Kart, Brain Training en Phoenix Wright.
Kick. Kom op mensen, gave games, mooie doosjes. Jullie willen het.quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:20 schreef ethiraseth het volgende:
Alleen te koop:
phoenix wright: ace attorney - 20 euro (us versie)
phoenix wright: justice for all (US import, nog gesealed) - 25 euro
dragon quest: rocket slime - 27.50 euro (us versie)
pokemon mystery dungeon - 20 euro
trauma center - 25 euro (us versie)
De us-versie spellen hebben mooiere doosjes dan de EU versies van de spellen.![]()
Post hier maar of mailen naar alex444[a]gmail.com
Brain Training heb ik voor je voor 15 euro incl. Mail me evenquote:Op zondag 25 februari 2007 13:59 schreef Blinker het volgende:
[GEZ] Brain Training rond de 15 euro inclusief
[AGB] Advance Wars voor 22,25 ex.
Zoals al eerder gezegd bied ik 25 pleuro voor Phoenix Wright 2 !quote:Op maandag 26 februari 2007 12:46 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Kick. Kom op mensen, gave games, mooie doosjes. Jullie willen het.![]()
omg, jeetje, excuses, heb je hele post gemist.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zoals al eerder gezegd bied ik 25 pleuro voor Phoenix Wright 2 !
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:34 schreef Snever het volgende:
[GEZ] Yoshi's Touch and Go
[GEZ] Wario Ware Touched
Als je tegen vrijdag nog geen exemplaat heb gevonden dan kan je die van mij kopen in principequote:
Wil alleen ruilen tegen Nintendogs. Kopen doe ik niet aan.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:19 schreef Platina het volgende:
Mario 64 te koop voor 25 incl. Darkzell.
18 incl. voor age of empiresquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:59 schreef Platina het volgende:
Nintendogs heb ik al gehad.
te koop mensen:
Mario 64
NSMB
Big Brain Academy
Age of Empires
NSMB ruilen tegen Advance Wars?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:59 schreef Platina het volgende:
te koop mensen:
Mario 64
NSMB
Big Brain Academy
Age of Empires
Hij kost 28,99 nieuw verzendkosten gratis. Ik ben bereid m'n bod te verhogen tot 20 inclusief. Wil je meer, dan mag iemand anders.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:46 schreef Platina het volgende:
Zo weinig maar :S hoe duur is die nieuw dan. 25 incl en we hebben deal.
Ik heb al beetje rondgekeken, maar ze zijn 2ehands ook nog erg gewild en dus ook nog aan de prijsquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:20 schreef Zeiksnor het volgende:
Ik zoek een DS lite voor een leuk prijsje, iemand tips?
ok is goed, stuur me ff een emailtje op me hotmail adres (profiel)quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:20 schreef rece het volgende:
[..]
Hij kost 28,99 nieuw verzendkosten gratis. Ik ben bereid m'n bod te verhogen tot 20 inclusief. Wil je meer, dan mag iemand anders.
http://www11.cd-wow.nl/detail_results_3.php?product_code=263386&subcat=nds
Animal Crossing?quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:34 schreef Blinker het volgende:
Nee dank je, niet helemaal mijn ding
Mail sent.quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:39 schreef Platina het volgende:
[..]
ok is goed, stuur me ff een emailtje op me hotmail adres (profiel)
en NSM verkoop ik alleen voor wie het vroeg.
Je hebt PMquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:47 schreef THeeF het volgende:
Te Koop, Niet Ruilen !!:
- New Super Mario Bros
- Mario Kart DS
- Tetris DS
- Brain Training
T.e.a.b.
PM of Mail
Geil manquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:38 schreef PiRANiA het volgende:
ik heb nog wel 3GB aan games ;p
Ik heb The Legend of Zelda: Oracle of Seasons hier nog wel liggen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:40 schreef killermj het volgende:
[..]
Geil man![]()
![]()
![]()
TK maar liever te ruil:
· Metroid Prime: First Hunter Demo
· Harry Potter en de Vuurbeker
· Animal Crossing (usa)
· Polarium (usa)
· Super Monkey Ball - Touch And Roll
· Zoo Tycoon
· Meteos (usa)
· ZooKeeper (usa)
· Splinter Cell
· Cocoto Kart Racer
· Tiger Woods PGA Tour (usa)
Overige games gezocht en aangeboden:
De aangeboden Software
De aangeboden Hardware
Hier is de wishlist
Mail: Handel @ Emjeej . nl (zonder spaties uiteraard)
Verzondenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:30 schreef Genocidejunkies het volgende:
Ik wil graag metroid prime hunter +tony hawk kopen. Mail me maar.![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:37 schreef Niek. het volgende:
Ik heb de volgende DS games te koop, prijzen zijn incl. verzendkosten, koop je meerdere games tegelijk dan kan er ook meer worden onderhandeld over de prijs.
-New Super Mario Bros. 25euro
-Tony Hawks American Sk8land 15euro
-WarioWare Touched! 20euro
-Polarium 15euro
-Bombermand DS 15euro
-Metroid Prime Hunter: First Hunt 10euro
Ligt geintreseerd... zie mijn lijstje pagina terugquote:Op maandag 5 maart 2007 11:46 schreef CaLeX het volgende:
Denk dat ik nog een weekje nodig heb om Childeren of Mana uit te spelen.
Misschien dat iemand hem daarna wil ruilen tegen een ander leuk spel??
(helaas alleen het spel(USA), zonder doosje dus. Als dat geen probleem is, dan komen we er wel uit)
Ik heb het spel binnen! In zeer goede staat! Top!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:59 schreef Platina het volgende:
te koop mensen:
Mario 64
NSMB
Big Brain Academy
Age of Empires
Ik heb zo'n idee dat die Niek. gewoon z'n mond heeft dichtgehouden, dat het een demo is staat duidelijk op het doosje. Maargoed, de koper hoort ook genoeg z'n info op orde te hebbenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:13 schreef Blinker het volgende:
Ja, daarom vroeg ik het er bij.
Aangezien Genocidejunkies het heeft gekocht voor 10 euro
Ik heb het er niet bijgezet, maar er ook totaal niet aan gedacht. Daarnaast kan je ervan uitgaan dat de koper weet wat hij wilt hebben en dus gaat kopen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:17 schreef JK het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat die Niek. gewoon z'n mond heeft dichtgehouden, dat het een demo is staat duidelijk op het doosje. Maargoed, de koper hoort ook genoeg z'n info op orde te hebben
Zo heb ik eens hier op Fok! voor de PSP per ongeluk Ape Academy gekocht ipv Ape Escape (on the Loose). Wist niet dat er ook een Academy was en dat is echt een schijtspelSnel omgeruild voor weer wat anders in een gameshop die 2e hands titels aan nam. Kostte me wel wat geld, maar ach... zo leer je weer....
Die van mij verkoop ik alleen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:26 schreef SoSolid het volgende:
Ruilen jullie die games ook? (voor open season)
[TK] 2x Nintendo DS, 11 gamesquote:Op zondag 11 maart 2007 12:56 schreef Rejected het volgende:
Ben op zoek naar Children of Mana voor een leuke prijs.Heb ook Advance Wars te ruil
Ik heb nog wel een NDS liggen die ik op marktplaats/fok te koop wilde zetten, maar als jij hem wilt, bespaart me dat weer tijd.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Iemand nog een ds te koop voor een mooie prijs?
Ok, jammerquote:Op zondag 11 maart 2007 17:46 schreef Swetsenegger het volgende:
tasjes en dergelijke heb ik geen interesse in
ik heb er wel 1tje, eventueel met 2 spellen erbij nog.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Iemand nog een ds te koop voor een mooie prijs?
foto's?quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:05 schreef Platina het volgende:
[..]
ik heb er wel 1tje, eventueel met 2 spellen erbij nog.
het is wel een oude versie en de 2 spellen zijn Mario 64 en NSMB.
wat bied je?
Advanced wars ruilen voor Sonic Rush DS? Of wellicht iemand interesse in deze titel..?quote:Op zondag 11 maart 2007 12:56 schreef Rejected het volgende:
Ben op zoek naar Children of Mana voor een leuke prijs.Heb ook Advance Wars te ruil
hij is al voorzien lollercopterpwnd Lezen outcast hij wilde geen children of mana aan rejected verkopenquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:15 schreef Epica het volgende:
[..]
Advanced wars ruilen voor Sonic Rush DS? Of wellicht iemand interesse in deze titel..?
Zoals heer outcast_vanbinnen al vertelde ben ik al voorzien van Children of Mana, wat niet van toepassing is op jou.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:15 schreef Epica het volgende:
[..]
Advanced wars ruilen voor Sonic Rush DS? Of wellicht iemand interesse in deze titel..?
Is dat een normaal worms DS spel?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:27 schreef super-muffin het volgende:
Ik ben nog opzoek naar Tetris.
Heb eventueel Worms: Open Warface te ruil
Ja en dus zie ik er geen flikker opquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:03 schreef Platina het volgende:
Foto's niet van superkwaliteit want zijn met de telefoon genomen.
Nederlandse versie? Erm.. zover ik weet bestaan die niet, alle spellen zijn engelstalig (als je de taalinstellingen van je DS op Nederlands hebt staan tenminste) .. Je hebt wel EUR, US en JAP en dan maakt het nog niet veel uit of je EUR of US hebt (is volgens mij alleen nadelig als je multiplayer wilt doen)quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:23 schreef mcwops het volgende:
Gezocht Met Spoed:
DS Mario Kart, Ned versie
DS animal Crossing, Ned versie
PM of mail me op usernamefok@tiscalipuntnl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |