Zus_konijn, ik ga naar het postkantoor. Het pakketje ligt al klaar. Eerst een lekker bakkiequote:Op vrijdag 19 januari 2007 08:29 schreef Zus_konijn het volgende:
Wat gaat er nog veel mis dan bij TNT,
CherryLips...ik hoop dat jij je spel vandaag dan nog binnen krijgt...
En ik hoop dat mijn opgestuurde spel wel aankomt vandaag...
Degene van wie ik het kocht had ook nog een dvd box verzonden naar iemand anders op fok, ook dat is niet aangekomen. Aangezien ik mijn geld terug heb gekregen waren het zeker geen kwade bedoelingen. Dus het laat maar eens zien dat TNT het idd niet goed doet. Hij moest voor mij een spel opsturen van Eindhoven naar Eindhoven. Nu is het al een week geledenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 08:29 schreef Zus_konijn het volgende:
Wat gaat er nog veel mis dan bij TNT,
CherryLips...ik hoop dat jij je spel vandaag dan nog binnen krijgt...
En ik hoop dat mijn opgestuurde spel wel aankomt vandaag...
Waar is het evt. mogelijk de spellen op te halen. Heb evt. interesse in super mario brosquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:21 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Mocht iemand nog geinteresseerd zijn in de volgende spellen:
Brain Training: Hoe oud is jouw brein? 22,50 excl. verzendkosten
New Super Mario Bros 22,50 excl. verzendkosten
42 Spel Klassiekers 17,50 excl. verzendkosten
Verzendkosten is 1,76 euro.
"s-Gravenzande in zuid holland.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:21 schreef Ayen het volgende:
[..]
Waar is het evt. mogelijk de spellen op te halen. Heb evt. interesse in super mario bros
Hij is erquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:02 schreef Anthonyb het volgende:
hij is dinsdag om half 2 op de post gegaan.. trage floepers bij de post tegenwoordig.
15,- incl geboden voor 42 spel klassiekers.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:21 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Zus_konijn, ik ga naar het postkantoor. Het pakketje ligt al klaar. Eerst een lekker bakkieEDIT: pakket verstuurd!
Mocht iemand nog geinteresseerd zijn in de volgende spellen:
[afbeelding]
Voor die prijs wil ik hem wel overnemen van je. Ik moet alleen wel het geld contant opsturen (op eigen risico uiteraard)quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:21 schreef SHOOOTO het volgende:
42 Spel Klassiekers 17,50 excl. verzendkosten
Ik zou geen kleingeld in een envelop doen als ik jouw was, ik weet hoe het bij de post gaat en je moest eens weten hoeveel er *kwijt raakt*...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:06 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Voor die prijs wil ik hem wel overnemen van je. Ik moet alleen wel het geld contant opsturen (op eigen risico uiteraard)
genoteerd!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:26 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
15,- incl geboden voor 42 spel klassiekers.
Heb je geen internetbankieren? Of een familielid die dat wel heeft, geld sturen via de post is niet echt een slim idee.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:06 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Voor die prijs wil ik hem wel overnemen van je. Ik moet alleen wel het geld contant opsturen (op eigen risico uiteraard)
sorry al gehad, maar weer doorverkocht!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:58 schreef Anthonyb het volgende:
Ruilen tegen Metroid Prime: Hunters?
wat vraag je ervoor?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:30 schreef edejong het volgende:
niemand geinterreseerd in m'n DS Lite Browser (2x gebruikt)?
Meteos 10,- inc. ? (nieuw)quote:Op woensdag 17 januari 2007 08:29 schreef killermj het volgende:
Aangeboden:
· Metroid Prime: First Hunter Demo
· Harry Potter en de Vuurbeker
· Wario Ware Touched
· Zoo Tycoon
· Meteos
· ZooKeeper
· Splinter Cell
· Cocoto Kart Racer
· Tiger Woods PGA Tour
Strolie75, FF3 US import toch? Hoeveel wil je ervoor hebben?quote:Op maandag 22 januari 2007 08:46 schreef Strolie75 het volgende:
Te ruil of te koop aangeboden:Elite Beat Agents Final Fantasy III Contact
Ik ben alleen op zoek naar Animal Crossing.
US import inderdaad.quote:Op maandag 22 januari 2007 10:57 schreef SHOOOTO het volgende:
Strolie75, FF3 US import toch? Hoeveel wil je ervoor hebben?
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:19 schreef edejong het volgende:
het liefst ruil ik ik 'm tegen een van de volgende games
Yoshi's Island DS
Trauma Center Under The Knife
FF3 (USA)
Bomberman Land Touch! (USA)
maar voor 25 incl. mag je 'm ook hebben! (ik vond de 20 die ik eerste noemde toch te laag)
ik heb nu 2 titels toegevoegd waar ik ook tegen wil ruilenquote:Op maandag 22 januari 2007 11:40 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Dat kun je zes posts terug ook lezen
quote:Op maandag 22 januari 2007 11:43 schreef edejong het volgende:
[..]
ik heb nu 2 titels toegevoegd waar ik ook tegen wil ruilen![]()
Strolie75, ik laat FF3 even voorbij gaan. Succes verder met je verkoop!quote:Op maandag 22 januari 2007 11:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
US import inderdaad.
Laten we zeggen 30 euro inclusief verzendkosten.
Wat vraag je voor Elite Beat Agents?quote:Op maandag 22 januari 2007 08:46 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben alleen op zoek naar Animal Crossing en Trauma Center.
Hmm.. nee sorry, Sonic is niet echt mijn soort spelquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:48 schreef Epica het volgende:
Maraca: Castlevania misschien ruilen tegen Sonic Rush DS?
Jawel, maar m'n rekeningen zijn leeg t/m begin volgende maand en contant heb ik het nog welquote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:34 schreef SHOOOTO het volgende:
Heb je geen internetbankieren? Of een familielid die dat wel heeft, geld sturen via de post is niet echt een slim idee.
Sorry, 42 Klassiekers is al verkocht aan paarse_paashaas.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:13 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Jawel, maar m'n rekeningen zijn leeg t/m begin volgende maand en contant heb ik het nog wel
Isgoei!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:14 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Sorry, 42 Klassiekers is al verkocht aan paarse_paashaas.
Bij verkoop: 30 euro ex. verzendkosten.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:48 schreef Epica het volgende:
Wat vraag je voor Elite Beat Agents?
50ex geboden voor FF III en Elite Beat Agentsquote:Op maandag 22 januari 2007 08:46 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben alleen op zoek naar Animal Crossing en Trauma Center.
Voor minder dan 60 gaan ze echt niet weg, sorry.quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:49 schreef rece het volgende:
50ex geboden voor FF III en Elite Beat Agents
Misschien praat ik nu voor me beurt maar voor 60incl wil ik ze wel hebbenquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Voor minder dan 60 gaan ze echt niet weg, sorry.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |