Zo oud is de wet van behoud van energie nou ook weer niet en kwalitatieve vergelijking van doorbraken blijft een beetje natte vinger werk natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Van de laatste decennia? Eerder "aller tijden" lijkt me.
Een in principe oneindige bron van energie vinden lijkt me toch wel kwalificeerbaar als de grootste ontdekking aller tijden.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zo oud is de wet van behoud van energie nou ook weer niet en kwalitatieve vergelijking van doorbraken blijft een beetje natte vinger werk natuurlijk.![]()
Ben jij nou echt zo goedgelovig ?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:02 schreef Nightanimal het volgende:
[..]
fff, hoeveel bewijs moeten ze nog meer leveren dan? die patenten zijn maar een stukje daarvan.
Die video's zeggen mij meer dan die patenten alleen.
How it works :quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zie ze verder ook geen verklaring geven voor waar de energie vandaan komt. Tenminste niet bij de "how it works" sectie.
Ik had het over deze: http://www.lutec.com.au/how.htm .quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:40 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
How it works :
Under construction....
In de toegepaste fysica wel ja, maar ik had het over de theoretische fysica.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een in principe oneindige bron van energie vinden lijkt me toch wel kwalificeerbaar als de grootste ontdekking aller tijden.
Onzin, maar zoiets is wél mogelijk als je er additionele energie in stopt. Wellicht energie die op conventionele wijze niet aangesproken kan worden, bijvoorbeeld? Ik geloof ook weinig van dit hele verhaal, maar ik weet ook zeker dat er nog een hoop elementen zijn die we nog niet in de wetenschappelijke theoriën verwerkt hebben maar er wel zonder al te veel aanpassingen aan kunnen voldoenquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:31 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ben jij nou echt zo goedgelovig ?
Als ik een video opneem, geloof je mij dan bij alles wat ik zeg ?
Denk nou eens na, als je van 70 watt 240 watt kan maken,
kan je van die 240 watt weer822 watt maken, etc..
Kortom een onuitputtelijke energiebron.
idd....dit zou dan het perpetuum mobile moeten zijn.....QUATSCH!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:48 schreef Devolution het volgende:
Ik geloof der echt geen zák van. Hoeveel mensen hebben al niet geclaimd dé perpetuüm mobile gemaakt te hebben?
1) Is dit dan een perpetuüm mobile?quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:05 schreef C21H23NO5 het volgende:
[..]
idd....dit zou dan het perpetuum mobile moeten zijn.....QUATSCH!
nou, nog vier uurtjes! Ik ben benieuwd. Is het kinetica-museum betrouwbaar? zij spreken ook van free energy!quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:19 schreef autocue het volgende:
Overigens staat er (sinds erg recent) nieuwe info op de site van het Kinetica Museum en is de demo site online.
De demo schijnt om 0:00u Nederlandse tijd online te gaan... Ik ben benieuwd
ad1) ja...energie opwekken zonder energie te gebruikenquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:09 schreef JeRa het volgende:
[..]
1) Is dit dan een perpetuüm mobile?
2) Is iets onmogelijk omdat het nog nooit eerder iemand is gelukt?
Het heet "free energy", maar ik heb niet de indruk dat ze ergens claimen energie op te wekken zonder daar energie voor te gebruiken. Ze doen het eerder overkomen alsof ze een nieuwe energiebron hebben aangeboord.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:14 schreef C21H23NO5 het volgende:
[..]
ad1) ja...energie opwekken zonder energie te gebruiken
Het schijnt een kunstmuseum te zijn dat geen (noemenswaardige?) wetenschappelijke reputatie heeft om hoog te moeten houdenquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:11 schreef erikkll het volgende:
[..]
nou, nog vier uurtjes! Ik ben benieuwd. Is het kinetica-museum betrouwbaar? zij spreken ook van free energy!
Helaas geeft die een 'Directory Listing Denied'.quote:Op donderdag 5 juli 2007 06:15 schreef Hallulama het volgende:
THE MUSEUM OPENS AT 11AM ON THURSDAY 5TH JULY
'Orbo' can also be watched via a 24 hr live stream beginning on 5th July by clicking on the Orbo banner located on Kinetica's home page, or by clicking here
http://www.kinetica-museum.org/new_site/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |