owja, i forgot te zeggen. had je gemaild maar kreeg een undelivered mail dinges..quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:54 schreef Tazmaniac het volgende:
die Gomi vond ik stoer
Ik kan de OP trouwens niet meer aanpassenmaar Dacide mail maar gewoon (want ik heb nog steeds niks ontvangen
)
tis ook bijna tijd voor UFC FightNight
travis vocht idd in de IFL, heeft daar staan knokken tegen Kaszowski, Schoenauer en ook cole (wel verloren zover ik me kan herinneren).quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:51 schreef Jajong het volgende:
[..]
Mac Danzig was KOTC champ en Travis Wiuff.. Volgens mij vechtte hij in IFL. Allebei walkovers neem ik aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al een erg goed event, viel me niet tegen
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
het is MMA dus ook dat hoort erbijquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:28 schreef Jajong het volgende:
O'Brien lay 'n pray..
Ik kots op die zielige worstelaars.
true, maar daar zijn refs voor, hij komt nog wel terug en dan zorgen ze er wel voor dat ie een stand-up guy krijgtquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:33 schreef Jajong het volgende:
Dat hoort er helemaal niet bij. Hij deed helemaal niks behalve zijn snuit in Herrings borst drukken. Walgelijk. Hij heeft misschien 3 stoten uitgedeeld op de grond. 0 submission attempts.
Waarom ga je vechten met een gescheurde kruisbandquote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:16 schreef Jajong het volgende:
Herring had zijn kruisband in zijn linkerknie gescheurd 3 week voor het gevecht lees ik nu, daarom had ie zo'n rare stance ( zijn hand voor zijn knie om em te beschermen ) en 0,0 takedown defense. Ook zijn guard was daarom losjes en kom O'Brien makkelijk zijn guard passen denk ik.
Geld, en hij dacht dat ie O'Brien zelfs met een kapotte knie wel zou pakken denk ik.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:03 schreef Fugie het volgende:
[..]
Waarom ga je vechten met een gescheurde kruisband
wel een gruwelijke trap van rashad, maar voor de rest heeft ie niet veel laten zien.
mja geld zal wel de voornaamste reden zijnquote:Op zondag 28 januari 2007 18:05 schreef Jajong het volgende:
[..]
Geld, en hij dacht dat ie O'Brien zelfs met een kapotte knie wel zou pakken denk ik.
Can't wait for that match.......ontzettend beladen wedstrijd, twee toppers. Toch hoop ik dat Jackson neergaat hij doet me namelijk net iets te populair. Wellicht komt het door zijn leeftijd.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:30 schreef Fugie het volgende:
[..]
mja geld zal wel de voornaamste reden zijnEn hij had die obrien ook een paar keer bijna
![]()
Maargoed, volgende week eens zien wat rampage en crocop laten zien.
Ik vind Jackson echt top, wat ene humorquote:Op maandag 29 januari 2007 13:07 schreef ImmovableMind het volgende:
[..]
Can't wait for that match.......ontzettend beladen wedstrijd, twee toppers. Toch hoop ik dat Jackson neergaat hij doet me namelijk net iets te populair. Wellicht komt het door zijn leeftijd.
???quote:Op dinsdag 30 januari 2007 08:33 schreef ImmovableMind het volgende:
Heb het gesprek met Rogan gezien, wel degelijk om moeten lachen. Jackson the Pimp, toch hoop ik dat hij verliest. Zal goed voor hem zijn ^^
kansloos en zeker gezien het verdere verloop van die wedstrijdquote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:48 schreef ImmovableMind het volgende:
jackson in gesprek met Rogan
hier nog een gifje:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |