abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 27 maart 2007 @ 10:46:54 #151
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_47703933
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 10:26 schreef Tuvai.net het volgende:
* Tuvai.net is aangenomen

Maandag kan ik beginnen. Ik krijg het eerste half jaar een opleiding .NET / webdevelloper en ga ondanks dat ik in het begin nog in opleiding ben zéér netjes verdienen, plus een laptop van de zaak. Twee vliegen in één klap dus. Ik ga én iets doen wat ik echt wil (in tegenstelling tot electro- en datasystemen aanleggen wat ik momenteel doe) én ik heb straks een papiertje waarmee ik ook in de toekomst goed zit.
Gefeliciteerd
  dinsdag 27 maart 2007 @ 11:14:09 #152
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_47704773
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 10:26 schreef Tuvai.net het volgende:
* Tuvai.net is aangenomen

Maandag kan ik beginnen. Ik krijg het eerste half jaar een opleiding .NET / webdevelloper en ga ondanks dat ik in het begin nog in opleiding ben zéér netjes verdienen, plus een laptop van de zaak. Twee vliegen in één klap dus. Ik ga én iets doen wat ik echt wil (in tegenstelling tot electro- en datasystemen aanleggen wat ik momenteel doe) én ik heb straks een papiertje waarmee ik ook in de toekomst goed zit.
Gefeliciteerd
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  dinsdag 27 maart 2007 @ 11:34:24 #153
46794 Berkery
Fat bastard
pi_47705470
Whoaa, gefeliciteerd allemaal!

We kunnen dit topic bijna opdoeken
No Dukes of Hazzard in the classroom
pi_47708122
Gefeliciteerd Tuvai! En koningin ook nog!

Ik zoek nog lekker verder, vorige week een gesprek gehad, wacht nu op de 'uitslag'.
You're saying you don't want my money, you don't want my body, you don't want me working in your ganja fields, you just want me to be happy. Strange.
pi_47709087
Ik ben trouwens door mijn nieuwe werkgever benaderd geworden via m'n CV op werk.nl. Ik adviseer de werkzoekenden onder ons dan ook om een CV`tje daarop te zetten. Verder keek ik altijd naar vacatures op http://vacature.overzicht.nl/.
pi_47716150
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 13:12 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik ben trouwens door mijn nieuwe werkgever benaderd geworden via m'n CV op werk.nl. Ik adviseer de werkzoekenden onder ons dan ook om een CV`tje daarop te zetten. Verder keek ik altijd naar vacatures op http://vacature.overzicht.nl/.
ben je sinds je je cv daar geplaatst hebt vaak telefonisch lastig gevallen door mogelijke toekomstige werkgevers ?
of valt dat wel mee ? cv + monsterboard = drama , je wordt platgebelt.
pi_47716406
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 16:29 schreef janimie het volgende:

[..]

ben je sinds je je cv daar geplaatst hebt vaak telefonisch lastig gevallen door mogelijke toekomstige werkgevers ?
Ik had mijn CV laatst aangepast en sindsdien krijg ik ineens erg veel emails en telefoontjes van bedrijven die interesse hebben ja. Ik ben namelijk een webdevver en sinds ik de projecten die ik reeds gerealiseerd heb op mijn CV heb gezet krijg ik veel reacties.
pi_47717460
wat heb je aangepast ?
pi_47717546
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 17:07 schreef janimie het volgende:
wat heb je aangepast ?
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 16:36 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik ben namelijk een webdevver en sinds ik de projecten die ik reeds gerealiseerd heb op mijn CV heb gezet krijg ik veel reacties.
pi_47718954
lezen is ook een vak idd maar dat klopt idd, een uitgebreide portfolio werkt wel
pi_47726048
quote:
Op maandag 26 maart 2007 18:21 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Welke sector?

Ik merk alleen dat het heel erg gespleten is, de arbeidsmarkt. Met bepaalde opleidingen en ervaringen speel je werkelijk niks klaar, met andere opleidingen (economisch, IT, Financieel) staan ze om je te springen, en doet ervaring er niet eens veel toe.
Gaat in dit geval om Accountantskantoren. Ervaring doet er tegenwoordig minder toe idd, omdat ze al blij zijn dat ze iemand krijgen. Veel bedrijven willen ook hun stagiares houden na stages e.d..
pi_47726509
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 16:29 schreef janimie het volgende:

[..]

Inderdaad... ik had m'n cv er op woensdagavond opgezet, donderdagochtend werd ik gek gebeld door obscure recruiters met vage functieomschrijvingen. Donderdagmiddag m'n cv eraf gehaald en nergens op gereageerd. Ik heb m'n eerste baan via een andere weg geregeld...
pi_47726626
Monsterboard heb ik nooit echt geprobeerd omdat ik 't een lelijke en ongebruiksvriendelijke website vind. Maar als je daardoor écht, zoals velen hier zeggen, platgebeld word, dan lijkt het me toch zeker verstandig om te doen. Mits je een beetje een interessant, of nog beter een relevant, CV hebt natuurlijk.
pi_47789568
Ben aangenomen
En nog in t vakgebied ook, het kan gewoon bijna niet beter
You're saying you don't want my money, you don't want my body, you don't want me working in your ganja fields, you just want me to be happy. Strange.
pi_47792610
Integendeel, werk vinden is niet heel erg moeilijk.

Er is zat werk.
Verbaal terrorist
pi_47799440
Echt idioot; ik word momenteel overspoeld met telefoontjes en emailtjes van bedrijven en detacheringsbureaus en heb daarom mijn CV inmiddels offline gehaald. Blijkt toch maar weer dat er erg veel vraag is naar PHP/webdevelopers. Fijne van het bedrijf waar ik nu mee in zee ben gestapt is dat ik een opleiding tot .NET ontwikkelaar krijg, dus ik ben over een paar jaartjes op van alle markten thuis.
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 14:57 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Integendeel, werk vinden is niet heel erg moeilijk.

Er is zat werk.
Nee, gewoon werk vinden in bijvoorbeeld een winkel of in de horeca niet. Maar ik heb het toch jarenlang tevergeefs moeten proberen om werk te krijgen in het vakgebied wat ik echt wil. Ondanks dat ik vol inspiratie en ervaring zit wat betreft webdesign/webdevven heb ik er geen enkel papiertje voor en dat schrikt de meeste bedrijven af, ook al houd ik me er al sinds m'n elfde mee bezig
pi_47831368
Een vraagje:

Ik heb onlangs een tweede jaarcontract gekregen. Bij de eerste was een proeftijd van 2 maanden. Kan ik aannemen dat het ook voor mijn tweede geldt? Of is het niet gebruikelijk?
  vrijdag 30 maart 2007 @ 15:21:35 #168
174867 Qunak
Dwarrel, dwarrel
pi_47832351
Net aangenomen .

Hoe bizar kan het gaan. Zo loop je 's nachts nog jankend naar huis omdat je een enorme kutavond hebt gehad in de kroeg en je huidige leefsituatie niet denderend is; en zo mag je werken in de meest exclusieve werkomgeving die je je kunt voorstellen?!

Wat is het geval? Ik heb vastgoed en makelaardij gestudeerd, en was druk doende met het zoeken naar werk. Maar vinden ho maar. Toen kreeg ik een tip van een oud docent. Hij wist een vastgoedontwikkelaar/belegger die iemand zocht voor een computerklusje. Het vinden van zo iemand was geen punt, maar die gozer zou wel verstand moeten hebben van vastgoed. Dus die was moeilijk te vinden. Mijn oud docent raadde mij aan. En zo geschiedde. Ik mijn CV gemaild maar de docent, die hij weer doorstuurde naar die persoon. Gisteren kreeg ik een mailtje dat ik hem mocht bellen voor een afspraak.

Vanochten bel ik dus met mijn brakke kop op om die afspraak te maken. Ik dacht dat duurt wel een week, dus vandaag kan ik lekker lam blijven. Niet dus, want ik mocht een uur later op gesprek komen. Dikke stress en ook nog verkeerd gereden . Toch ruim op tijd op het adres aangekomen. Nu wist ik al dat het bedrijf naast vastgoed handelt in exclusieve auto's (caliber Ferrari Enzo). Dus ik loop netjes naar de balie om mij te melden. Ondertussen mij vergapen aan een smakelijke Gallardo en mooie 911 Carrera. En fin, ik wordt opgehaald en gaan naar de eerste verdieping, blijken daar ook nog een rijtje Ferrari's te staan, waaronder een Enzo . Ik verkijk me aan de inrichting van het kantoor wat zeer exclusief is ontworpen. Even een babbeltje gemaakt over hoe en wat. Wanneer ik kon beginnen (WTF ). Na mijn tentamens zei ik nog. Oke, geen punt, dan begin je de dag er na (WTF ) Daarna nog over het salaris 'onderhandeld' (direct rond (wederom WTF ). Vervolgens nog een toer door het kantoor gemaakt en kennis gemaakt met mijn toekomstige collega's. Daarna met een grote smile naar huis gereden, YES!
Gravitation cannot be held responsible for people falling in love.
pi_47835153
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 17:46 schreef Tuvai.net het volgende:
Echt idioot; ik word momenteel overspoeld met telefoontjes en emailtjes van bedrijven en detacheringsbureaus en heb daarom mijn CV inmiddels offline gehaald. Blijkt toch maar weer dat er erg veel vraag is naar PHP/webdevelopers. Fijne van het bedrijf waar ik nu mee in zee ben gestapt is dat ik een opleiding tot .NET ontwikkelaar krijg, dus ik ben over een paar jaartjes op van alle markten thuis.
[..]

Nee, gewoon werk vinden in bijvoorbeeld een winkel of in de horeca niet. Maar ik heb het toch jarenlang tevergeefs moeten proberen om werk te krijgen in het vakgebied wat ik echt wil. Ondanks dat ik vol inspiratie en ervaring zit wat betreft webdesign/webdevven heb ik er geen enkel papiertje voor en dat schrikt de meeste bedrijven af, ook al houd ik me er al sinds m'n elfde mee bezig
Je kunt dan blijkbaar geen fatsoenlijke brief schrijven waarmee je je gebrek aan een papiertje omzeilt. Je kunt ook gewoon laten zien wat je kunt. Ik zocht ook geen werk in een winkel of de horeca, maar gewoon een goede kantoorbaan zal ik maar subtiel zeggen. Het gaat om je eigen overtuiging en hoe je die overbrengt. Ik heb voor hetgene wat ik binnenkort ga doen, geen enkel papiertje, maar wel de volle overtuiging en dat is waarop ik de baan heb gekregen.
Verbaal terrorist
pi_47846887
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 16:39 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

Je kunt dan blijkbaar geen fatsoenlijke brief schrijven waarmee je je gebrek aan een papiertje omzeilt. Je kunt ook gewoon laten zien wat je kunt. Ik zocht ook geen werk in een winkel of de horeca, maar gewoon een goede kantoorbaan zal ik maar subtiel zeggen. Het gaat om je eigen overtuiging en hoe je die overbrengt. Ik heb voor hetgene wat ik binnenkort ga doen, geen enkel papiertje, maar wel de volle overtuiging en dat is waarop ik de baan heb gekregen.
Mwoah, met mijn Nederlands is al jarenlang niets mis hoor. Ik doe al jaren op mezelf websites realiseren en daar komt ook de nodige correspondentie bij kijken. Aan mijn brieven heeft het dus absoluut niet gelegen.

Ik kreeg elke keer hetzelfde antwoord:
"Bedankt voor je sollicitatie. Helaas moeten we je echter mededelen dat onze keuze is gevallen op een andere sollicitant die over meer ervaring beschikt en een meer relevante opleiding genoten heeft."
En dat vaak terwijl de betreffende vacature pas een paar dagen op het Internet stond, en na de afwijzing nog wekenlang op Internet te vinden was.

Maar goed, ik heb nu eindelijk iets dus mij hoor je niet (meer) klagen. Maandag kan ik meteen beginnen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Tuvai.net op 30-03-2007 22:42:45 ]
  vrijdag 30 maart 2007 @ 22:53:36 #171
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_47847628
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 15:21 schreef Qunak het volgende:
Net aangenomen .

Hoe bizar kan het gaan. Zo loop je 's nachts nog jankend naar huis omdat je een enorme kutavond hebt gehad in de kroeg en je huidige leefsituatie niet denderend is; en zo mag je werken in de meest exclusieve werkomgeving die je je kunt voorstellen?!

Wat is het geval? Ik heb vastgoed en makelaardij gestudeerd, en was druk doende met het zoeken naar werk. Maar vinden ho maar. Toen kreeg ik een tip van een oud docent. Hij wist een vastgoedontwikkelaar/belegger die iemand zocht voor een computerklusje. Het vinden van zo iemand was geen punt, maar die gozer zou wel verstand moeten hebben van vastgoed. Dus die was moeilijk te vinden. Mijn oud docent raadde mij aan. En zo geschiedde. Ik mijn CV gemaild maar de docent, die hij weer doorstuurde naar die persoon. Gisteren kreeg ik een mailtje dat ik hem mocht bellen voor een afspraak.

Vanochten bel ik dus met mijn brakke kop op om die afspraak te maken. Ik dacht dat duurt wel een week, dus vandaag kan ik lekker lam blijven. Niet dus, want ik mocht een uur later op gesprek komen. Dikke stress en ook nog verkeerd gereden . Toch ruim op tijd op het adres aangekomen. Nu wist ik al dat het bedrijf naast vastgoed handelt in exclusieve auto's (caliber Ferrari Enzo). Dus ik loop netjes naar de balie om mij te melden. Ondertussen mij vergapen aan een smakelijke Gallardo en mooie 911 Carrera. En fin, ik wordt opgehaald en gaan naar de eerste verdieping, blijken daar ook nog een rijtje Ferrari's te staan, waaronder een Enzo . Ik verkijk me aan de inrichting van het kantoor wat zeer exclusief is ontworpen. Even een babbeltje gemaakt over hoe en wat. Wanneer ik kon beginnen (WTF ). Na mijn tentamens zei ik nog. Oke, geen punt, dan begin je de dag er na (WTF ) Daarna nog over het salaris 'onderhandeld' (direct rond (wederom WTF ). Vervolgens nog een toer door het kantoor gemaakt en kennis gemaakt met mijn toekomstige collega's. Daarna met een grote smile naar huis gereden, YES!
Haha, wat een prachtig verhaal.

Is het wel een beetje een interessant computerklusje? En krijg je een leaseauto?
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
  zaterdag 31 maart 2007 @ 09:03:51 #172
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_47853984
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 14:55 schreef Bijsmaak het volgende:
Een vraagje:

Ik heb onlangs een tweede jaarcontract gekregen. Bij de eerste was een proeftijd van 2 maanden. Kan ik aannemen dat het ook voor mijn tweede geldt? Of is het niet gebruikelijk?
Nee. Overigens is 2 maanden al niet juist, maar dat terzijde. Als het een vervolgcontract is, geldt er geen proeftijd. Je eerste jaarcontract is dan min of meer de proeftijd.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zaterdag 31 maart 2007 @ 15:57:09 #173
174867 Qunak
Dwarrel, dwarrel
pi_47862083
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 22:53 schreef Svyatagor het volgende:

[..]

Haha, wat een prachtig verhaal.

Is het wel een beetje een interessant computerklusje? En krijg je een leaseauto?
Ik moet een datapool op gaan zetten . Ik heb er totaal geen ervaring mee, maar het lijkt mee leuke uitdaging. Helaas geen leasebak, maar salaris is vastgesteld 2200 euro bij 40 uur (formeel, ene week 35 uur andere week 45 bij wijze van spreken).

Verder ben ik wel bloednerveus, ik hoop dat ik het niet verpruts .

[ Bericht 9% gewijzigd door Qunak op 31-03-2007 21:25:39 ]
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 31 maart 2007 @ 16:05:51 #174
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_47862296
En morgen begin ik aan mijn 3e baan in 6 maanden
  zaterdag 31 maart 2007 @ 17:37:33 #175
174867 Qunak
Dwarrel, dwarrel
pi_47864637
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 16:05 schreef Swetsenegger het volgende:
En morgen begin ik aan mijn 3e baan in 6 maanden
Hoe komt dat?
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 31 maart 2007 @ 18:05:11 #176
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_47865336
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 17:37 schreef Qunak het volgende:

[..]

Hoe komt dat?
Staat geloof ik al ergens in dit topic
Van baan veranderd, nieuwe baan was niets. Weer van baan veranderd. En na 4 maanden wilde baas 1 me terug hebben. Dus daar begin ik aanstaande maandag opnieuw
pi_47865378
Swets, je doet het webdevven ook naast je vaste baan 'er bij'?
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 31 maart 2007 @ 18:14:09 #178
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_47865555
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 18:06 schreef Tuvai.net het volgende:
Swets, je doet het webdevven ook naast je vaste baan 'er bij'?
Ja.
pi_47867674
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 09:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Nee. Overigens is 2 maanden al niet juist, maar dat terzijde. Als het een vervolgcontract is, geldt er geen proeftijd. Je eerste jaarcontract is dan min of meer de proeftijd.
OK Thanks.
  zaterdag 31 maart 2007 @ 20:21:02 #180
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_47869192
baan die ik had was niks, veelste saai nu heb ik maandag weer een solliciatie gesprek voor een andere baan. en deze baan is gewoon een 7:30 tot 16:30 baan dus later je nest uit en geen avond werk gelukkig meer.
pi_47931012
Vandaag begonnen bij m'n nieuwe baan. Zwaar relaxed. Zit nu flink in de boeken en Visual Studio te neuzen om Visual Basic en ASP .NET eigen te maken. Ik werk van 9 tot half 5 en de sfeer is ook relaxjes.
  woensdag 11 april 2007 @ 16:46:59 #182
174867 Qunak
Dwarrel, dwarrel
pi_48221246
Volgende week beginnen .

Beetje nerveus.
pi_48244344
Ik moet hier formeel nog 5 dagen werken, dan een weekje vakantie en dan lekker 1 mei beginnen aan nieuwe baan.
pi_48244378
* Tuvai.net zit nog steeds goed.

Heb in de 9 dagen die ik hier nu zit al veel nieuwe dingen geleerd in de vorm van nieuwe programmeertalen. Is alleen maar goed voor m'n portfolio.
pi_48253003
Ik ben ook een beetje aan het zoeken naar een andere baan. Zit nu al vanaf me 15e in de horeca en heb me papieren gehaald om een eigen zaak te beginnen. Het probleem is dat ik nu de horeca beetje beu ben en nu op zoek naar iets anders. Weet alleen totaal niet wat en weer terug naar school zie ik niet echt zitten. Dan liever werkend leren richting hbo niveau. Ben nu 21 dus nog jong genoeg om een carriere switch... Iemand tips?
  donderdag 12 april 2007 @ 13:13:40 #186
174867 Qunak
Dwarrel, dwarrel
pi_48253381
quote:
Op donderdag 12 april 2007 13:03 schreef Poit- het volgende:
Ik ben ook een beetje aan het zoeken naar een andere baan. Zit nu al vanaf me 15e in de horeca en heb me papieren gehaald om een eigen zaak te beginnen. Het probleem is dat ik nu de horeca beetje beu ben en nu op zoek naar iets anders. Weet alleen totaal niet wat en weer terug naar school zie ik niet echt zitten. Dan liever werkend leren richting hbo niveau. Ben nu 21 dus nog jong genoeg om een carriere switch... Iemand tips?
Beroepskeuzetest doen.

http://www.fontys.nl/fit/welcome.asp

Om er maar een te noemen.
pi_48253517
Ik ben ook hard op zoek naar een baan. Ik werk nu een jaar bij een communicatiebureau. Maar ik wil bij een grote organisatie werken, het liefst op een communicatieafdeling. Ik was 2x ver in een sollicitatieprocedure, maar helaas op het laast kozen ze voor een ander die meer ervaring had. Gister had ik een gesprek en ze belden 2 uur later terug dat ze een 2e gesprek willen. Ben benieuwd wat eruit komt. Maar inschrijven bij werk.nl is dus een goede tip? Ik ga eens kijken.
wie zaait zal oogsten.....
pi_48302361
*Nieuwe baan heeft

Ben dus 1 april begonnen bij een nieuwe werkgever en nu ga ik deze dus al weer verlaten om zo 1 mei weer ergens anders aan de slag te gaan
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 13 april 2007 @ 19:50:59 #189
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_48302507
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 19:45 schreef Rekkie het volgende:
*Nieuwe baan heeft

Ben dus 1 april begonnen bij een nieuwe werkgever en nu ga ik deze dus al weer verlaten om zo 1 mei weer ergens anders aan de slag te gaan
gaat dat niet heel raar staan op je cv?

overigens wel gefeli!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_48302539
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 19:50 schreef Ynske het volgende:

[..]

gaat dat niet heel raar staan op je cv?

overigens wel gefeli!
Niet als ik dat er niet op zet

Achterliggende reden is trouwens dat afspraken niet na zijn gekomen en ik het vertrouwen kwijt ben geraakt.... daardoor van mijn kant een onwerkbare situatie heb.
  vrijdag 13 april 2007 @ 20:08:28 #191
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_48302953
Solliciteren per email wat moet je daar allemaal goed hebben? De brief in word formaat of gewoon in de email doen?
pi_48303010
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 20:08 schreef WEST het volgende:
Solliciteren per email wat moet je daar allemaal goed hebben? De brief in word formaat of gewoon in de email doen?
de brief als bijlage. Maar ik heb gemerkt dat de lay-out soms vern**kt wordt, dus PDF is misschien nog beter.
pi_48303795
Ik plak altijd de brief zelf in de mail en de c.v. als bijlage (idd wel oppassen met lay-out, en als je pdf gebruikt, wel aangeven dat het geen tekstdocument is)
pi_48304069
Anderhalve week geleden een brief geschreven. Nog steeds niets gehoord. Geen ontvangstbevestiging, niets. Ik ga denk ik maandag even bellen. Is dit verstandig?
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  vrijdag 13 april 2007 @ 20:47:37 #195
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_48304100
Lijkt me wel

Ik heb deze week 2 sollicitaties op de bus gedaan en ook al 2 bevestigingen binnen .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_48304592
Soms krijg je helemaal geen bevestiging, soms pas nadat ze alle brieven binnen hebben en er niet meer gereageerd mag worden. Niet netjes va ndie bedrijven, maar niks aan te doen. Regel is om twee weken na de sluitingsdatum bellen
  woensdag 18 april 2007 @ 10:32:44 #197
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_48451197
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 20:10 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

de brief als bijlage. Maar ik heb gemerkt dat de lay-out soms vern**kt wordt, dus PDF is misschien nog beter.
in word wordt de layout toch niet verneukt?
  woensdag 18 april 2007 @ 18:16:07 #198
174867 Qunak
Dwarrel, dwarrel
pi_48471080
Eerste werkdag zit erop. Superleuke mensen, lekker backoffice en geen klanten die me lastig vallen .
  donderdag 19 april 2007 @ 08:12:17 #199
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_48491216
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 21:02 schreef annoylikethewind het volgende:
Soms krijg je helemaal geen bevestiging, soms pas nadat ze alle brieven binnen hebben en er niet meer gereageerd mag worden. Niet netjes va ndie bedrijven, maar niks aan te doen. Regel is om twee weken na de sluitingsdatum bellen
Ik vind het veel vervelender als je op een sollicitatie helemaal niks hoort. Geen bevestiging, maar ook geen afwijzing. En dat komt steeds vaker voor, merk ik.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_48491697
quote:
Op donderdag 19 april 2007 08:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ik vind het veel vervelender als je op een sollicitatie helemaal niks hoort. Geen bevestiging, maar ook geen afwijzing. En dat komt steeds vaker voor, merk ik.
Inderdaad klote. Als je net hard op zoek bent naar werk en iets vind, waar je op reageert en vervolgens gewoon niks van hoort. Ga je na een paar dagen wachten maar verder zoeken en krijg je weken later ineens een reactie, of nog erger, helemaal geen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')