Staat geloof ik al ergens in dit topicquote:
Ja.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:06 schreef Tuvai.net het volgende:
Swets, je doet het webdevven ook naast je vaste baan 'er bij'?
OK Thanks.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 09:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee. Overigens is 2 maanden al niet juist, maar dat terzijde. Als het een vervolgcontract is, geldt er geen proeftijd. Je eerste jaarcontract is dan min of meer de proeftijd.
Beroepskeuzetest doen.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:03 schreef Poit- het volgende:
Ik ben ook een beetje aan het zoeken naar een andere baan. Zit nu al vanaf me 15e in de horeca en heb me papieren gehaald om een eigen zaak te beginnen. Het probleem is dat ik nu de horeca beetje beu ben en nu op zoek naar iets anders. Weet alleen totaal niet wat en weer terug naar school zie ik niet echt zitten. Dan liever werkend leren richting hbo niveau. Ben nu 21 dus nog jong genoeg om een carriere switch... Iemand tips?
gaat dat niet heel raar staan op je cv?quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:45 schreef Rekkie het volgende:
*Nieuwe baan heeft
Ben dus 1 april begonnen bij een nieuwe werkgever en nu ga ik deze dus al weer verlaten om zo 1 mei weer ergens anders aan de slag te gaan
Niet als ik dat er niet op zetquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
gaat dat niet heel raar staan op je cv?
overigens wel gefeli!
de brief als bijlage. Maar ik heb gemerkt dat de lay-out soms vern**kt wordt, dus PDF is misschien nog beter.quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:08 schreef WEST het volgende:
Solliciteren per email wat moet je daar allemaal goed hebben? De brief in word formaat of gewoon in de email doen?
in word wordt de layout toch niet verneukt?quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:10 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
de brief als bijlage. Maar ik heb gemerkt dat de lay-out soms vern**kt wordt, dus PDF is misschien nog beter.
Ik vind het veel vervelender als je op een sollicitatie helemaal niks hoort. Geen bevestiging, maar ook geen afwijzing. En dat komt steeds vaker voor, merk ik.quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:02 schreef annoylikethewind het volgende:
Soms krijg je helemaal geen bevestiging, soms pas nadat ze alle brieven binnen hebben en er niet meer gereageerd mag worden. Niet netjes va ndie bedrijven, maar niks aan te doen. Regel is om twee weken na de sluitingsdatum bellen
Inderdaad klote. Als je net hard op zoek bent naar werk en iets vind, waar je op reageert en vervolgens gewoon niks van hoort. Ga je na een paar dagen wachten maar verder zoeken en krijg je weken later ineens een reactie, of nog erger, helemaal geen.quote:Op donderdag 19 april 2007 08:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik vind het veel vervelender als je op een sollicitatie helemaal niks hoort. Geen bevestiging, maar ook geen afwijzing. En dat komt steeds vaker voor, merk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |