Sowieso, voor een relatie of voor neukvoer kun je beter de gemiddelde danskroeg induiken dan naar een Fok-meet gaanquote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Tsja, om een doosje te regelen zal de POLmeet wel geen geschikt vlees leveren. Maar wie weet wat je toevallig in Utrecht tegen het lijf loopt. Er zijn dan ook niet-Polfokkertjes in Utrecht hoor.
Ow, leuk,ja.........Ik heb ooit wel eens een gooi gedaan naar het Vara's Lagerhuis......,maar helaas ging niet door....quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:50 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Er was toen een debat tussen de jeugd afdelingen van verschillende pol. partijen. mede georganiseerd door Sizzler.
Mooi, hoef ik dat jou niet te vertellen.quote:
Ja, dat lijkt mij ook beter ja.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik denk, of ik stel voor, dat er redelijk bijtijds verzameld wordt. Volgens mij was de vorige keer 1 of 2 uur afgesproken.
Als er pas 's avonds verzameld wordt, wordt het automatisch in drukke, lawaaiïge gelegenheden. Mij lijkt dat niet erg leuk voor een kennismaking.
Oei, jij durft wel veel aan.....met Floripasquote:Nadat we 's middags wat aan elkaar hebben kunnen wennen kan ik alsnog innig gearmd met Floripas het nachtleven onveilig gaan maken. En wie ons dan nog liefheeft volge ons
.
Ik heb wel eens lui gemeet die op internet best tof waren maar in het echt een creep bleken te zijn, of stomvervelende zeikerds.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:57 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
Goh, ik kijk echt uit naar die POL-meet, lijkt me zo leuk om bijvoorbeeld jou in het echt te ontmoeten.
Nee,quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Mooi, hoef ik dat jou niet te vertellen.
Ik onthoud onnozele details véél langer dan een paar maanden, Napalm. Zo weet ik tamelijk zeker dat Lemmeb zich eens lovend uitliet over de Utrechtse schonen, een jaartje of twee geleden.
Tsssquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:08 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Nee,ik heb me een heel jaar in Utrecht als slet gedragen.
Maar dat is niet mijn schuld.De omstandigheden dwongen me! Er is namelijk een studente overschot. Dat, gecombineerd met bovengemiddelde smakelijkheid, maakt het vlees zwak.
Veel ad remme internetters bleken IRL nogal moeilijk uit hun woorden te komen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:07 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik heb wel eens lui gemeet die op internet best tof waren maar in het echt een creep bleken te zijn, of stomvervelende zeikerds.
Briljant! Even bookmarken die site.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:09 schreef Reya het volgende:
[..]
Tsss![]()
Even kijken wat The Brick Testament daarover zegt![]()
Ram jij zo hard op dat ding?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:10 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Heul irritant Mijn halfjaar oude logitech toetsenbord heeft een rammeltje elke keer als ik een toets indruk.
Het bleek een verdwaalde schroevendraaier te zijn...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:10 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Heul irritant Mijn halfjaar oude logitech toetsenbord heeft een rammeltje elke keer als ik een toets indruk.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:10 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Briljant! Even bookmarken die site.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:11 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het bleek een verdwaalde schroevendraaier te zijn...
Echt? Goh.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:07 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik heb wel eens lui gemeet die op internet best tof waren maar in het echt een creep bleken te zijn, of stomvervelende zeikerds.
Onder het toetsenbord...quote:
Net zoals verantwoord links.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Echt? Goh.
Ik heb twee meets gehad, een keer van POL: Chewie, sizzler, sidekick, mrX, drW.
En een keer van een ander forum, dat was echt heel leuk. Ook iets meer mijn leeftijd, dat scheelt. En allemaal verantwoord links & intellectueel. Helaas is dat forum ter ziele.
't Is nou allemaal onverantwoord rechts wat de klok slaat, nietwaar?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:19 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Net zoals verantwoord links.
Ik kijk er opzich wel naar uit om samen met enkele andere POLlers Belzebuth te drinkenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Echt? Goh.
Ik heb twee meets gehad, een keer van POL: Chewie, sizzler, sidekick, mrX, drW.
En een keer van een ander forum, dat was echt heel leuk. Ook iets meer mijn leeftijd, dat scheelt. En allemaal verantwoord links & intellectueel. Helaas is dat forum ter ziele.
Nee, het zal het conservatieve idee zijn wat de Nederlandse mens van de toekomst zal bepalen. De Nederlander zal op het conservatieve idee op zijn schouders dragen en met idee zullen wij, Nederlandse mensen bevrijd van de sociaal democratie, weer hèt bepalende land op aarde worden.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:20 schreef sigme het volgende:
[..]
't Is nou allemaal onverantwoord rechts wat de klok slaat, nietwaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |