quote:Resultaten 1 - 10 van circa 666 voor prins charles antichrist (0,05 seconden)
URL?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:28 schreef zoalshetis het volgende:
het enige dat waarheid is, is dat israel zal zegevieren en onaantastbaar blijken te zijn.
er zijn serieuze moslims die in 1 van de 3 intifadas hebben gevochten en hun leger ineens zagen aangevallen worden door een hand die uit de hemel kwam en alle tanks in een keer vernietigden. ze zijn rennend teruggegaan naar hun land van verdoemenis.
heel bizar.
Vind k ik niet echt bizar hoor. Staat gewoon in de bijbel dat Israel altijd zal zegevieren .. zag je toch ook in de zesdaagse oorlog. Al die landen dropen vrolijk af..quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:28 schreef zoalshetis het volgende:
het enige dat waarheid is, is dat israel zal zegevieren en onaantastbaar blijken te zijn.
er zijn serieuze moslims die in 1 van de 3 intifadas hebben gevochten en hun leger ineens zagen aangevallen worden door een hand die uit de hemel kwam en alle tanks in een keer vernietigden. ze zijn rennend teruggegaan naar hun land van verdoemenis.
heel bizar.
ja door het toedoen wat ik net omschreef. vind dat persoonlijk nogal bizar, maar ok.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:43 schreef feessie het volgende:
[..]
Vind k ik niet echt bizar hoor. Staat gewoon in de bijbel dat Israel altijd zal zegevieren .. zag je toch ook in de zesdaagse oorlog. Al die landen dropen vrolijk af..
ik ga ff zoeken. hold on. nee sorry, kan het niet vinden. goolge video anders ff.quote:
Kan niks vinden, dus vooralsnog moet ik er vanuit gaan dat je het zelf bedacht hebt.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:44 schreef zoalshetis het volgende:
ik ga ff zoeken. hold on. nee sorry, kan het niet vinden. goolge video anders ff.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:58 schreef Kogando het volgende:
[..]
Kan niks vinden, dus vooralsnog moet ik er vanuit gaan dat je het zelf bedacht hebt.
ik lees kernwapens.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:19 schreef feessie het volgende:
Ik zat ff te googlen en kwam hierop :
Gods vijand gestraft:
Zak. 12:9 (Op die dag zoek Ik alle volken bijeen, die tegen Jeruzalem zijn opgetrokken, en zal ze vernielen!)
Zak. 14:12-14 (Maar dit zal de straf zijn, waarmee Jahweh alle volken zal treffen, die tegen Jeruzalem zijn opgetrokken. Hun vlees zal verrotten, terwijl ze nog op hun benen staan; hun ogen zullen in hun kassen verrotten, hun tong verrotten in hun mondtong verrotten in hun mond. Op die dag zal Jahweh een grote verwarring onder hen stichten; de een zal de hand van de ander grijpen, de ene hand klemt zich aan de andere vast ...)
Ez. 38:18-22 (Maar zodra Gog tegen de grond van Israël oprukt, spreekt Jahweh, zal Ik Mijn woede doen briesen, en in Mijn afgunst en Mijn hartstochtelijke toorn uitroepen: Ik zal hem! Dan zal er een geweldige aardbeving over de grond van Israël komen ... Dan zullen de bergen ontzet worden, de rotswanden instorten, en alle muren ter aarde vallen. Dan zal Ik op al Mijn bergen een zwaard tegen hem oproepen, spreekt Jahweh, de Heer: het zwaard van de een zal zich keren tegen de ander. Dan zal Ik hem vonnissen met pest en met bloed; plasregens en hagelstenen, vuur en zwavel zal Ik op hem en zijn troepen doen regenen, en op de talrijke volken, die met hem komen)
Tis allemaal vrij scarry hor.. Er staan ook dingen over Iran in wat zich nu afspeelt. Bijkomend hebben ze allemaal een grote bek en willen ze Israel vernietigen, maar niemand durft of kan het werkelijk aanquote:
2012. koran. maya's, pausen. einde van de religies door de hand van de mensheid...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:30 schreef feessie het volgende:
[..]
Tis allemaal vrij scarry hor.. Er staan ook dingen over Iran in wat zich nu afspeelt.
Hmm, eerste resultaat op google video was een film van meer dan een uur.. dus ik klik ergens in het midden en zie een stukje over een soldaat uit Egypte die zegt dat zijn peleton door een storm en stof uit de hemel werd vernietigd.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:04 schreef zoalshetis het volgende:
![]()
zulk soort dingen bedenk ik niet heur.die zijn al bedacht. google video maar ff.
echt trés bizar. net als al die duizenden raketten die ze op israel afvuren, nauwelijks slachtoffers of impact. tenzij islamieten met losse flodders schieten.
goed gezocht!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:16 schreef Kogando het volgende:
[..]
Hmm, eerste resultaat op google video was een film van meer dan een uur.. dus ik klik ergens in het midden en zie een stukje over een soldaat uit Egypte die zegt dat zijn peleton door een storm en stof uit de hemel werd vernietigd.
Toevallig.
smaken verschillenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:39 schreef Kogando het volgende:
Israël is tof, ik ga me denk ik maar eens aanmelden bij hun leger. Dat kan namelijk als buitenlander.
http://www.sar-el.nl/index.html
link ?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:16 schreef Kogando het volgende:
[..]
Hmm, eerste resultaat op google video was een film van meer dan een uur.. dus ik klik ergens in het midden en zie een stukje over een soldaat uit Egypte die zegt dat zijn peleton door een storm en stof uit de hemel werd vernietigd.
Toevallig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |