Hier ook: http://www2.hertz.nl/partners/anwb/anwb_nl.htmlquote:Op maandag 29 januari 2007 15:38 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Oja... op www.usareisen.de staan leuke autohuur aanbiedingen

Niet geboekt, op aanraden van iemand anders (die er al gezeten had) bij een mevrouw in huis. In queens, forrest hills.quote:Op maandag 29 januari 2007 01:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Valt me mee! Waar zit je dan en waar heb je dat geboekt?![]()
Ga op luchthaven onderzoek en advies doen voor vervanging van CRT's door platte schermen etc. Beetje verdiepen in nieuwe technologie op dat gebied en de haalbaarheid van implementatie ervan.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:31 schreef Slappe_hap het volgende:
[..]
20 weken is niet verkeerd! Wat voor afstudeerstage ga je doen?

Ben afgelopen Oud & Nieuw 6 dagen in NY geweest. Gugenheim stond toen nog in de steigers. Heb het super naar mijn zin gehad. Het was alleen heel erg druk. We waren met 6 personen en moesten echt voor diner reserveren anders konden we 2 uur wachten. Sliepen in Chelsea Inn, vlakbij Union Square, geboekt via hostelworld.com. Geen luxe, maar prima omdat je toch nauwelijks op je hotelkamer bent. Wij hadden gedeelde douche met andere kamer, wasbak op eigen kamer en koelkast. Je moet alleen vragen of je een kamer aan de achterkant kunt krijgen, dan heb je geen last van de drukte aan de voorkant.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:13 schreef MikelenniuM het volgende:
Vandaag geboekt voor 10 dagen NYC!!!
Half mei samen met mijn vriendin naar hotel Pennsylvania (who doesn't
)
Weet iemand of Guggenheim nog in de steigers staat en of je het vrijheidsbeeld in kan?
*gaat vanaf nu in een diepe winterslaap en wordt pas op Times Square wakker*

Was het maar 985 euro voor Penn, nee daar vroegen ze ongeveer ¤2200,- voor. En dat vind ik dan net iets te veel (als ik dat al vergelijk met wat andere mensen hier zeggen, dan betaal je toch al snel ¤250 aan het reisbureau en de organisatie. (en ja, als student vind ik dat teveel)quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:09 schreef Jaguarized het volgende:
1970 / 2 = 985 euro pp. Stel dat je voor de vlucht 450 betaalt dan hou je 535 over voor 6 overnachtingen. Volgens mij zat Pennsylvania wel redelijk in die prijsklasse?

Shit, net een hele reply getikt, valt m'n laptop uitquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:49 schreef joriszss het volgende:
[..]
Was het maar 985 euro voor Penn, nee daar vroegen ze ongeveer ¤2200,- voor. En dat vind ik dan net iets te veel (als ik dat al vergelijk met wat andere mensen hier zeggen, dan betaal je toch al snel ¤250 aan het reisbureau en de organisatie. (en ja, als student vind ik dat teveel)

Bij vliegtarieven.nl is het zelfs 812,68 EURquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:20 schreef Jaguarized het volgende:
Voor Icelandair kom ik op 802 + 15 euro boekingskosten uit.

Jahquote:

Ben vorig jaar met Continental gevlogenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:32 schreef Dr_Evil het volgende:
[..]
JahKon het weer niet laten..
Vliegen met Continental.. Iemand ervaringen met Continental? We vliegen nu trouwens op Newark, vorige keren kwam ik op JFK aan.. En dan namen we een shuttle busje, kan dat daar ook gewoon?

Je moet gewoon de trein nemen, veel leuker dan zo'n pauperig busje.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:32 schreef Dr_Evil het volgende:
[..]
JahKon het weer niet laten..
Vliegen met Continental.. Iemand ervaringen met Continental? We vliegen nu trouwens op Newark, vorige keren kwam ik op JFK aan.. En dan namen we een shuttle busje, kan dat daar ook gewoon?

Fairway supemarkt.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:29 schreef Keroppi het volgende:
Eigenlijk zie ik alleen op tegen het avond-eten, maar waarschijnlijk komt alles gewoon op z'n pootjes terecht

Chinatown!quote:

leuk gemaakt die foto's!quote:Op zondag 4 februari 2007 18:27 schreef NegaSado het volgende:
Op deze site staan wat foto's van mijn trip in 2006: http://www.sadocles.nl/NYC2006/index.htm
En dit jaar ga ik weer! 10 dagen NYC in April/Mei.

Ik vind alleen reizen vaak prettig om een voor mij nieuwe stad te verkennen. Je kunt dan helemaal je eigen plan trekken en het zonder overleg wijzigen als je toch iets anders wilt. Avond eten in je eentje is echter wat minder. Kom je in zo'n restaurant met een tafel voor twee, waar dan 1 bord wordt opgeruimd. Je voelt jezelf dan voor joker zitten (ook al zal het de andere gasten weinig interesseren). Ik denk dat dit is wat je bedoelde met je opmerking?quote:Op zondag 4 februari 2007 18:29 schreef Keroppi het volgende:
Eigenlijk zie ik alleen op tegen het avond-eten, maar waarschijnlijk komt alles gewoon op z'n pootjes terecht

Ik vrees dat 100 dollar per nacht een mooie prijs is in New York. Daaronder heb je inderdaad alleen hostels. Je zou eventueel op 'brooklyn' en 'queens' kunnen zoeken ipv 'new york' voor een goedkoper hotel, maar dan moet je wel elke dag naar Manhattan reizen.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:09 schreef Burbujas het volgende:
Zijn er goedkopere hotels dan het Carter Hotel. ik vind 100 dollar per nacht niet echt geodkoop.

Dat vind ik op zich niet zo'n probleem. Maar ik zal es op die plaatsen zoeken. Er zijn hier vast geen mensen die ervaring hebben met hotels in Queens en Brooklyn, qua netheid, beveiliging etc...quote:Op maandag 5 februari 2007 02:47 schreef jaco het volgende:
[..]
Ik vrees dat 100 dollar per nacht een mooie prijs is in New York. Daaronder heb je inderdaad alleen hostels. Je zou eventueel op 'brooklyn' en 'queens' kunnen zoeken ipv 'new york' voor een goedkoper hotel, maar dan moet je wel elke dag naar Manhattan reizen.

Je slaat inderdaad de spijker op de kopquote:Op maandag 5 februari 2007 02:39 schreef jaco het volgende:
[..]
Ik vind alleen reizen vaak prettig om een voor mij nieuwe stad te verkennen. Je kunt dan helemaal je eigen plan trekken en het zonder overleg wijzigen als je toch iets anders wilt. Avond eten in je eentje is echter wat minder. Kom je in zo'n restaurant met een tafel voor twee, waar dan 1 bord wordt opgeruimd. Je voelt jezelf dan voor joker zitten (ook al zal het de andere gasten weinig interesseren). Ik denk dat dit is wat je bedoelde met je opmerking?
Mijn oplossing is om s'middags een volledige maaltijd te eten. Dan zitten er wel meer mensen alleen in restaurants (zakenmensen, werknemers, etc) en voel je je minder opgelaten. Zorg dat je wat te lezen hebt terwijl je op je eten wacht. Je hebt dan je grootste honger gestild en de nodige vitaminen naar binnen gewerkt. Dan kun je s'avonds volstaan met een sandwich (Subway bijv.) of een andere snelle hap.

Hoop dat het nog 3 weken koud blijft; beter sneeuw dan regenquote:

In principe is het vergelijkbaar met Nederland. Wijken, soort keuken, kwaliteit en decor is van invloed op de prijs. In Chinatown heb je restaurants waar je voor 25 dollar klaar bent met 4 personen. Drink je (onbeperkt) thee bij de maaltijd en je krijgt meer geserveerd dan je op kunt. Gezellig natafelen is er niet bij want tijd is geld en als je bord leeg is komt de ober automatisch met de rekening aanzetten.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:46 schreef -Belle- het volgende:
Nog even een vraag: wat is goed te doen met 4 pers qua restaurant? Is uit eten gaan erg duur?

Ik vond hard rock vafe te duur en niet te vretenquote:Op maandag 5 februari 2007 17:55 schreef staticdata het volgende:
hard rock cafe is ook niet duur en vond het goed te eten

Uhh, jawel hoor! Ik heb vorig jaar september in La Quinta Inn Queens gezeten, echt een prima hotel. Erg schoon en metrolijn 7 stopt praktisch voor de deur (en brengt je rechtstreeks naar Times Square!). Ik heb me ook geen moment onveilig gevoeld op straat, terwijl ik toch vaak redelijk laat in het hotel terug was..quote:Op maandag 5 februari 2007 08:51 schreef Burbujas het volgende:
[..]
Er zijn hier vast geen mensen die ervaring hebben met hotels in Queens en Brooklyn, qua netheid, beveiliging etc...

Ze zijn met 4 personen (en koffers) dus dat worden waarschijnlijk 2 taxi's.quote:Op maandag 5 februari 2007 17:50 schreef NegaSado het volgende:
Belle, het is waarschijnlijk het beste (en het leukste) om een taxi te nemen, die stopt direct voor de deur van je hotel. Deze gaat je echter wel 50 dollar kosten (en vergeet niet te tippen!).
Er gaat geen subway langs La Guardia. Dan moet je eerst met een OV bus naar een subway station in Queens. Ik denk dat een shuttle bus naar Manhattan de beste oplossing is. Met een beetje geluk stopt er eentje voor je hotel.quote:De subway is een goedkoper alternatief, dan ben je voor een paar dollar klaar.

het kan van tijd tot tijd verschillenquote:Op maandag 5 februari 2007 18:05 schreef NegaSado het volgende:
[..]
Ik vond hard rock vafe te duur en niet te vreten

jahoorquote:Op maandag 5 februari 2007 18:30 schreef matthijst het volgende:
Past dat in een taxi: 4 koffers voor 4 personen?

hm, dat viel bij mij wel mee.quote:Op maandag 5 februari 2007 17:23 schreef Bismarck het volgende:
[..]
Gezellig natafelen is er niet bij want tijd is geld en als je bord leeg is komt de ober automatisch met de rekening aanzetten.

Mag je wel opschieten, ik ga dan ook, en wij konden amper aan kaartjes komen! Ik vlieg daarna ook nog door naar Chicago, misschien wel White Sox. Vorig jaar daar ook een spel van gezien. Nummer 1 in de competitie tegen de nummer 2.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:22 schreef Almighty het volgende:
Ik ga in April, Red Sox vs Yankees meepakken![]()
Nu zit ik in het Carter hotel. Heeft iemand ervaringen met dit hotel? Ik heb nl hier en daar wat minder positieve verhalen gelezen. Ik verwacht niet veel voor die prijs, maar warm water en een kamer die goed op slot kan vind ik toch wel erg prettig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |