abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 januari 2007 @ 17:55:39 #101
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_45796687
quote:
Op maandag 29 januari 2007 15:38 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Oja... op www.usareisen.de staan leuke autohuur aanbiedingen
Hier ook: http://www2.hertz.nl/partners/anwb/anwb_nl.html
Erg goedkoop bij prepaid tarief.
Haters everywhere but I don't really care.
  maandag 29 januari 2007 @ 20:27:42 #102
77575 NiTiN
Move On Up
pi_45802399
quote:
Op maandag 29 januari 2007 01:20 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Valt me mee! Waar zit je dan en waar heb je dat geboekt?
Niet geboekt, op aanraden van iemand anders (die er al gezeten had) bij een mevrouw in huis. In queens, forrest hills.
quote:
Op maandag 29 januari 2007 15:31 schreef Slappe_hap het volgende:

[..]

20 weken is niet verkeerd! Wat voor afstudeerstage ga je doen?
Ga op luchthaven onderzoek en advies doen voor vervanging van CRT's door platte schermen etc. Beetje verdiepen in nieuwe technologie op dat gebied en de haalbaarheid van implementatie ervan.
I went clubbing. Softest coat ever.
pi_45835361
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 19:13 schreef MikelenniuM het volgende:
Vandaag geboekt voor 10 dagen NYC!!! Half mei samen met mijn vriendin naar hotel Pennsylvania (who doesn't )

Weet iemand of Guggenheim nog in de steigers staat en of je het vrijheidsbeeld in kan?

*gaat vanaf nu in een diepe winterslaap en wordt pas op Times Square wakker *
Ben afgelopen Oud & Nieuw 6 dagen in NY geweest. Gugenheim stond toen nog in de steigers. Heb het super naar mijn zin gehad. Het was alleen heel erg druk. We waren met 6 personen en moesten echt voor diner reserveren anders konden we 2 uur wachten. Sliepen in Chelsea Inn, vlakbij Union Square, geboekt via hostelworld.com. Geen luxe, maar prima omdat je toch nauwelijks op je hotelkamer bent. Wij hadden gedeelde douche met andere kamer, wasbak op eigen kamer en koelkast. Je moet alleen vragen of je een kamer aan de achterkant kunt krijgen, dan heb je geen last van de drukte aan de voorkant.

We hebben alles gezien en ook 3 uur in de rij gestaan voor Empire State Building. Stond een bordje dat het een uur zou duren... We hebben de gratis Ferry heen en weer naar Staten Island genomen. Je komt niet heel dicht langs het Vrijheidsbeeld, maar je hebt wel mooi zicht op Manhattan.

Oja en gewoon de Airporttrain en metro genomen vanaf en naar JFK, prima te doen.
-- It's nice to be important, but it's more important to be nice --
  donderdag 1 februari 2007 @ 14:58:17 #104
93207 joriszss
you need less, to become more
pi_45883400
Vandaag bij Thomas Cook gaan informeren voor een stedentrip naar New York. Ik (en vooral mijn vriendin) schrokken een beetje van de prijzen. Voor 6 overnachtingen en de vlucht waren we in totaal al minstens ¤1970,- kwijt. En dan heb ik het over een periode van 27 april tot 3/4 mei.
Maarja, na daar 2 uur gezeten te hebben heb ik niet zo veel zin om vandaag nog een reisbureau van binnen te bestuderen.

Maar wat is jullie advies, heb ik een te duur reisbureau bezocht, kan ik beter bijvoorbeeld via Jan Doets iets boeken, zelf iets boeken via internet....???

We willen een hotel in de klasse van hotel Pennsylvania en ook zo'n locatie (dus misschien zijn onze wensen ook wel verkeerd).
The greatest things in life cost nothing
pi_45883754
1970 / 2 = 985 euro pp. Stel dat je voor de vlucht 450 betaalt dan hou je 535 over voor 6 overnachtingen. Volgens mij zat Pennsylvania wel redelijk in die prijsklasse?
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_45886606
Hey vet, ik wist niet dat hier een topic over was

Ik ga van 20 augustus tot 29 augustus naar New York, hoe is het weer daar rond die tijd van het jaar? Erg warm?

Ik heb via D-reizen geboekt, hotel Pennsylvania, 7 overnachtingen en was 815eur pp. kwijt (we gaan met zijn 3en). Redelijke prijs toch?
(Y)
  donderdag 1 februari 2007 @ 17:49:53 #107
28167 matthijst
pi_45889451
Hotel Penn, 6 nachten, van 27-3, kost $1178 (AAA) korting --> 850 euro per kamer.
pi_45890009
Maandag naar NY! Zin in
Victory is mine!!
pi_45892233
Toch maar geboekt?
  donderdag 1 februari 2007 @ 22:49:54 #110
93207 joriszss
pi_45900947
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 15:09 schreef Jaguarized het volgende:
1970 / 2 = 985 euro pp. Stel dat je voor de vlucht 450 betaalt dan hou je 535 over voor 6 overnachtingen. Volgens mij zat Pennsylvania wel redelijk in die prijsklasse?
Was het maar 985 euro voor Penn, nee daar vroegen ze ongeveer ¤2200,- voor. En dat vind ik dan net iets te veel (als ik dat al vergelijk met wat andere mensen hier zeggen, dan betaal je toch al snel ¤250 aan het reisbureau en de organisatie. (en ja, als student vind ik dat teveel)
pi_45901323
Als je student bent zou ik gewoon lekker een losse vlucht boeken en een kamer/bed in een jeugdherberg, stuk goedkoper.
  vrijdag 2 februari 2007 @ 00:02:23 #112
28167 matthijst
pi_45903895
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 22:49 schreef joriszss het volgende:

[..]

Was het maar 985 euro voor Penn, nee daar vroegen ze ongeveer ¤2200,- voor. En dat vind ik dan net iets te veel (als ik dat al vergelijk met wat andere mensen hier zeggen, dan betaal je toch al snel ¤250 aan het reisbureau en de organisatie. (en ja, als student vind ik dat teveel)
Shit, net een hele reply getikt, valt m'n laptop uit
Nog een keer opgezocht....

Prijzen voor: 6 nachten Hotel Penn, 27-4 heen, 3-5 terug (dag later, 4-5 aankomst Schiphol).

Goedkoopste optie
vliegwinkel.nl: Iceland Air: 1685 totaal (850 hotel, 835 tickets).
1 overstap!
AMS 14:00-15:10 REYK -> REYK 17:00-19:00 NYC
NYC 20:35-06:20 REYK -> REYK 07:55-12:55 AMS

Beste tijden
continental.com: 1859 totaal (850 hotel, 1009 tickets).
rechtstreeks
AMS 09:20-11:50 NYC
NYC 18:40-08:15 AMS

Scheelt uiteindelijk qua tijd in NYC niet eens zo gek veel...
Grote voordeel is dat je met Continental rechtstreeks gaat, als is een tussenstop op IJsland ook best cool.

edit: bij reserveren van hotel AAA korting selecteren, scheelt 10% -> 90 euro.
ANWB pasje aanvragen, kost 10 a 15 euro.

edit2: als je met een printje van vliegwinkel.nl en Hotelpenn.com naar een reisbureau gaat kunnen ze die prijzen waarschijnlijk ook voor je boeken, dan heb je alles via hun geregeld als je dat fijner vindt. Kost je dan niet eens zoveel extra denk ik (25 euro boekingskosten ofzo?)
  vrijdag 2 februari 2007 @ 11:50:15 #113
93207 joriszss
pi_45912028
Dankjewel Matthijst, ik denk dat ik het gewoon zelf regel en het reisbureau er buiten laat. Ik ga vanavond iig even met mijn vriendin vliegwinkel raadplegen.
  vrijdag 2 februari 2007 @ 12:15:56 #114
28167 matthijst
pi_45912740
Vaag, als ik op icelandair.nl dezelfde vluchten selecteer, dan kom ik trouwens uit op:
reizigers vluchten belastingen reserveringskosten
2 volwassene(n) x (368,00 + 209,82 + 15,00) = 1.185,64 EUR
totaal voor alle reizigers 1.185,64 EUR

vs vliegwinkel.nl:
2 x Volwassene
Vliegticket ¤ 189.00 ¤ 378.00
Vliegticket Garantie ¤ 4.00 ¤ 8.00
Luchthavenbelasting ¤ 209.86 ¤ 419.72

Sub Totaal ¤ 402.86 p.p. ¤ 805.72
Reserveringskosten ¤ 30.00

Totaal ¤ 835.72
pi_45912872
Voor Icelandair kom ik op 802 + 15 euro boekingskosten uit.
  vrijdag 2 februari 2007 @ 13:03:35 #116
28167 matthijst
pi_45914123
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 12:20 schreef Jaguarized het volgende:
Voor Icelandair kom ik op 802 + 15 euro boekingskosten uit.
Bij vliegtarieven.nl is het zelfs 812,68 EUR

Blijft vaag dat je die prijzen op icelandair.nl niet kunt vinden, of kijk ik scheel
pi_45914272
Bij vliegtarieven kreeg ik juist die 802 voor 2 personen. Als je je gegevensmeuk dan nog invult krijg je de 15 euro boekingskosten er nog bij.

Op de site van Icelandair krijg ik het ook niet lager dan 1185.
pi_45941394
Goed topic met handige tips!

Wij gaan half april 5 dagen naar NY, Hotel Thirty Thirty, heb er veel zin in!
pi_45945958
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 19:13 schreef Jaguarized het volgende:
Toch maar geboekt?
Jah Kon het weer niet laten..

Vliegen met Continental.. Iemand ervaringen met Continental? We vliegen nu trouwens op Newark, vorige keren kwam ik op JFK aan.. En dan namen we een shuttle busje, kan dat daar ook gewoon?
Victory is mine!!
pi_45946118
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 17:32 schreef Dr_Evil het volgende:

[..]

Vliegen met Continental.. Iemand ervaringen met Continental? We vliegen nu trouwens op Newark, vorige keren kwam ik op JFK aan.. En dan namen we een shuttle busje, kan dat daar ook gewoon?
Ben vorig jaar met Continental gevlogen
Echt slecht was het niet echt goed ook niet
Volgens mij waren we 20 minuten later vertrokken ofzo en toen we op Newark kwamen hebben we ook nog een tijd moeten wachten in het vliegtuig omdat er nauwlijks olie was ofzo

Toen ik terug kwam ook later vetrokken omdat er een hele reeks vliegtuigen aan het landen waren
Eenmaal vertrokken werkte dat hoere entertainment system niet bij bepaalde rijen
Dus ik kon geen film kijken ofzo
Zelf's 't licht deed het niet

En je moet betalen voor alcoholische drank
  zondag 4 februari 2007 @ 16:17:49 #121
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_45974475
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 17:32 schreef Dr_Evil het volgende:

[..]

Je moet gewoon de trein nemen, veel leuker dan zo'n pauperig busje. De vorige keer had je ook al zo'n busje, tijd voor verandering dus.
pi_45979343
Op deze site staan wat foto's van mijn trip in 2006: http://www.sadocles.nl/NYC2006/index.htm

En dit jaar ga ik weer! 10 dagen NYC in April/Mei.
  FOK!fossiel zondag 4 februari 2007 @ 18:29:21 #123
1455 Keroppi
kool kikker
pi_45979419
Nou het is zo goed als geboekt (alleen m'n binnenlandse vlucht vanaf Saint Louis nog), ik ga vanaf 1 april 5 dagen naar NY. In mijn eentje, best spannend maar vast ook wel relaxed, lekker doen waar ík zin in heb.

Zit in een hostel dus in principe zal ik heus wat mensen ontmoeten, maar zijn er nog leuke tips 'dingen om in je eentje te doen' in NY?

Eigenlijk zie ik alleen op tegen het avond-eten, maar waarschijnlijk komt alles gewoon op z'n pootjes terecht
Chick on a mission
pi_45979597
Dingen om in je eentje te doen in New York? Rondlopen. Gewoon rondlopen. Afgelopen 2 keer ben ik ook een dag gewoon alleen rond gaan lopen, zonder reisgenoten erbij. Er is niets beters!
  zondag 4 februari 2007 @ 18:51:08 #125
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_45980260
quote:
Op zondag 4 februari 2007 18:29 schreef Keroppi het volgende:
Eigenlijk zie ik alleen op tegen het avond-eten, maar waarschijnlijk komt alles gewoon op z'n pootjes terecht
Fairway supemarkt.
pi_45980373
quote:
Op zondag 4 februari 2007 18:51 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Fairway supemarkt.
Chinatown!
Voor 10 dollar ben je daar vaak helemaal klaar. Gewoon Pad Thai met cola. Die cola vullen ze de hele tijd gratis voor je bij.
pi_45981028
Zijn er goedkopere hotels dan het Carter Hotel. ik vind 100 dollar per nacht niet echt geodkoop. Ik zit liever wat verder van times square als daarmee de prijs van een kamer daalt. Ik heb gekeken bij Hostelling International maar ik heb het niet zo met gemeenschappelijke kamers/badkamers/toiletten. Kan iemand iets anders aanraden??
pi_45981658
quote:
Op zondag 4 februari 2007 18:27 schreef NegaSado het volgende:
Op deze site staan wat foto's van mijn trip in 2006: http://www.sadocles.nl/NYC2006/index.htm

En dit jaar ga ik weer! 10 dagen NYC in April/Mei.
leuk gemaakt die foto's!
pi_45982888
Dankje! Dit jaar ga ik proberen nog betere te maken!
pi_45997513
quote:
Op zondag 4 februari 2007 18:29 schreef Keroppi het volgende:
Ik vind alleen reizen vaak prettig om een voor mij nieuwe stad te verkennen. Je kunt dan helemaal je eigen plan trekken en het zonder overleg wijzigen als je toch iets anders wilt. Avond eten in je eentje is echter wat minder. Kom je in zo'n restaurant met een tafel voor twee, waar dan 1 bord wordt opgeruimd. Je voelt jezelf dan voor joker zitten (ook al zal het de andere gasten weinig interesseren). Ik denk dat dit is wat je bedoelde met je opmerking?

Mijn oplossing is om s'middags een volledige maaltijd te eten. Dan zitten er wel meer mensen alleen in restaurants (zakenmensen, werknemers, etc) en voel je je minder opgelaten. Zorg dat je wat te lezen hebt terwijl je op je eten wacht. Je hebt dan je grootste honger gestild en de nodige vitaminen naar binnen gewerkt. Dan kun je s'avonds volstaan met een sandwich (Subway bijv.) of een andere snelle hap.
pi_45997560
quote:
Op zondag 4 februari 2007 19:09 schreef Burbujas het volgende:
Zijn er goedkopere hotels dan het Carter Hotel. ik vind 100 dollar per nacht niet echt geodkoop.
Ik vrees dat 100 dollar per nacht een mooie prijs is in New York. Daaronder heb je inderdaad alleen hostels. Je zou eventueel op 'brooklyn' en 'queens' kunnen zoeken ipv 'new york' voor een goedkoper hotel, maar dan moet je wel elke dag naar Manhattan reizen.
pi_45998857
quote:
Op maandag 5 februari 2007 02:47 schreef jaco het volgende:

[..]

Ik vrees dat 100 dollar per nacht een mooie prijs is in New York. Daaronder heb je inderdaad alleen hostels. Je zou eventueel op 'brooklyn' en 'queens' kunnen zoeken ipv 'new york' voor een goedkoper hotel, maar dan moet je wel elke dag naar Manhattan reizen.
Dat vind ik op zich niet zo'n probleem. Maar ik zal es op die plaatsen zoeken. Er zijn hier vast geen mensen die ervaring hebben met hotels in Queens en Brooklyn, qua netheid, beveiliging etc...
  FOK!fossiel maandag 5 februari 2007 @ 09:19:40 #133
1455 Keroppi
kool kikker
pi_45999214
quote:
Op maandag 5 februari 2007 02:39 schreef jaco het volgende:

[..]

Ik vind alleen reizen vaak prettig om een voor mij nieuwe stad te verkennen. Je kunt dan helemaal je eigen plan trekken en het zonder overleg wijzigen als je toch iets anders wilt. Avond eten in je eentje is echter wat minder. Kom je in zo'n restaurant met een tafel voor twee, waar dan 1 bord wordt opgeruimd. Je voelt jezelf dan voor joker zitten (ook al zal het de andere gasten weinig interesseren). Ik denk dat dit is wat je bedoelde met je opmerking?

Mijn oplossing is om s'middags een volledige maaltijd te eten. Dan zitten er wel meer mensen alleen in restaurants (zakenmensen, werknemers, etc) en voel je je minder opgelaten. Zorg dat je wat te lezen hebt terwijl je op je eten wacht. Je hebt dan je grootste honger gestild en de nodige vitaminen naar binnen gewerkt. Dan kun je s'avonds volstaan met een sandwich (Subway bijv.) of een andere snelle hap.
Je slaat inderdaad de spijker op de kop Maar dat is inderdaad wel een goede tip
Chick on a mission
  maandag 5 februari 2007 @ 11:29:01 #134
34586 kepler
No bounce, no play
pi_46001901
het is nu lekker koud in NYC

-11
The line is a dot to you!
  maandag 5 februari 2007 @ 12:05:22 #135
28167 matthijst
pi_46002853
quote:
Op maandag 5 februari 2007 11:29 schreef kepler het volgende:
het is nu lekker koud in NYC
-11
Hoop dat het nog 3 weken koud blijft; beter sneeuw dan regen
  maandag 5 februari 2007 @ 15:46:51 #136
167939 -Belle-
... j 'aime la vie ...
pi_46009334
Wat een leuke site zeg! Dank voor alle tips. Wij (2 volw en 2 kids van 17 en 14) gaan eind april een reis maken door de USA waarbij we ook NY 4 dagen bezoeken.Ik noteer alle tips en we nemen ze zeker mee. Ik zie hier alleen weinig over vliegveld la Guardia waar wij aan zullen komen. Wat is het slimste om te doen qua transfer met 4 personen en de nodige koffers, een zgn shuttelbusje of een taxi? Iemand ervaringen?
We logeren in hotel Beacon in de 72ste straat geloof ik.
Nog meer leuke tips zijn zeer welkom, we verslinden ze en hebben nu al veel voorpret. We weten ook nu al dat we er zeker een keer terug gaan komen want er is genoeg te beleven.
Nog even een vraag: wat is goed te doen met 4 pers qua restaurant? Is uit eten gaan erg duur?
  maandag 5 februari 2007 @ 17:23:14 #137
49615 Bismarck
Left on the sands of history
pi_46012700
quote:
Op maandag 5 februari 2007 15:46 schreef -Belle- het volgende:
Nog even een vraag: wat is goed te doen met 4 pers qua restaurant? Is uit eten gaan erg duur?
In principe is het vergelijkbaar met Nederland. Wijken, soort keuken, kwaliteit en decor is van invloed op de prijs. In Chinatown heb je restaurants waar je voor 25 dollar klaar bent met 4 personen. Drink je (onbeperkt) thee bij de maaltijd en je krijgt meer geserveerd dan je op kunt. Gezellig natafelen is er niet bij want tijd is geld en als je bord leeg is komt de ober automatisch met de rekening aanzetten.
Zo zijn er nog een hoop tenten (pizzeria's, kebab, burgers etc) waar je terecht kan voor weinig. Goedkoop wil echter niet zeggen dat het slecht is want ik heb heerlijk bij de Chinees gegeten en ook een pizza die ik een keer had afgehaald was menigmaal beter dan de gemiddelde pizza die je in Nederland zou krijgen (mijn pizza kwam van Stromboli). Let er wel op dat je ketens moet mijden en dat je naar ''zelfstandigen'' moet gaan.

Als je ook gezellig wil zitten mijd dan de tenten die er uitzien als halve cafetaria. Prijzen van restaurants kunnen erg uiteenlopen en ook afhankelijk van wat je neemt (1 gang of 3 gangen, fles wijn erbij, koffie achteraf etc). In de restaurants (en soms ook wel bij toko's) krijg je standaard gratis leidingwater geserveerd. Om besmettingen via het leidingwater te voorkomen wordt in New York chloor aan het water toegevoegd. Niet zoveel als in zwembaden maar je proeft toch een overduidelijke chloorsmaak (zeker omdat je Nederlands leidingwater bent gewend). Maar de New Yorkers zijn er aan gewend en er zijn er genoeg die alleen eten bestellen en niks te drinken. In de East Village heb ik in een paar restaurants gegeten waar de prijzen vergelijkbaar waren met Nederlandse restaurants.
voorgerecht 5 - 10 dollar
hoofdgerecht 8 - 16 dollar
nagerecht 6 - 10 dollar
Wijnen zijn iets duurder maar het hangt er vooral vanaf welke fles je bestelt.

Mocht je in de East Village zijn, ik heb goed en gezellig gegeten bij:
http://www.paprikarestaurant.com/
http://www.cafemogador.com (deze tent wordt deels gerund door Fransen die begrijpen dat je na het eten gewoon een goede koffie wil drinken en niet van dat Amerikaanse slootwater)
That's...Montgomery Clift, honey!
pi_46013553
Belle, het is waarschijnlijk het beste (en het leukste) om een taxi te nemen, die stopt direct voor de deur van je hotel. Deze gaat je echter wel 50 dollar kosten (en vergeet niet te tippen!). De subway is een goedkoper alternatief, dan ben je voor een paar dollar klaar. Maar met de taxi rijdt je wel direct op de skyline af, en dit is een waanzinnige ervaring als je er voor het eerste bent!

Uit eten gaan kan heel erg goed in Chinatown, mits je van Aziatisch eten houdt. Voor 10 dollar per persoon kun je daar helemaal klaar zijn (En dan zit je echt wel vol!). Bovendien is Chinatown een erg gezellige plek om eens te komen, want het lijkt net of je in een andere stad bent!
pi_46013731
hard rock cafe is ook niet duur en vond het goed te eten
pi_46013969
quote:
Op maandag 5 februari 2007 17:55 schreef staticdata het volgende:
hard rock cafe is ook niet duur en vond het goed te eten
Ik vond hard rock vafe te duur en niet te vreten
pi_46014059
quote:
Op maandag 5 februari 2007 08:51 schreef Burbujas het volgende:

[..]

Er zijn hier vast geen mensen die ervaring hebben met hotels in Queens en Brooklyn, qua netheid, beveiliging etc...
Uhh, jawel hoor! Ik heb vorig jaar september in La Quinta Inn Queens gezeten, echt een prima hotel. Erg schoon en metrolijn 7 stopt praktisch voor de deur (en brengt je rechtstreeks naar Times Square!). Ik heb me ook geen moment onveilig gevoeld op straat, terwijl ik toch vaak redelijk laat in het hotel terug was..

Linkje

Ik hoop aan het einde van het jaar weer te gaan en meteen een NBA en NFL wedstrijd mee te pakken.

[ Bericht 1% gewijzigd door Piet_Veerman op 05-02-2007 18:48:24 ]
pi_46014150
quote:
Op maandag 5 februari 2007 17:50 schreef NegaSado het volgende:
Belle, het is waarschijnlijk het beste (en het leukste) om een taxi te nemen, die stopt direct voor de deur van je hotel. Deze gaat je echter wel 50 dollar kosten (en vergeet niet te tippen!).
Ze zijn met 4 personen (en koffers) dus dat worden waarschijnlijk 2 taxi's.
quote:
De subway is een goedkoper alternatief, dan ben je voor een paar dollar klaar.
Er gaat geen subway langs La Guardia. Dan moet je eerst met een OV bus naar een subway station in Queens. Ik denk dat een shuttle bus naar Manhattan de beste oplossing is. Met een beetje geluk stopt er eentje voor je hotel.
pi_46014263
Ik had laatst ook een taxi voor 4 personen, was toen geen probleem.

Dat van La Guardia wist ik niet... Wel lastig. Shuttle Bus lijkt dan idd een goed alternatief. Hotel vinden is op Manhattan niet zo moeilijk.
  maandag 5 februari 2007 @ 18:30:17 #144
28167 matthijst
pi_46014690
Past dat in een taxi: 4 koffers voor 4 personen?
pi_46014782
quote:
Op maandag 5 februari 2007 18:05 schreef NegaSado het volgende:

[..]

Ik vond hard rock vafe te duur en niet te vreten
het kan van tijd tot tijd verschillen en wat voor jou duur is kan voor mij weer goedkoop zijn en andersom
pi_46015212
quote:
Op maandag 5 februari 2007 18:30 schreef matthijst het volgende:
Past dat in een taxi: 4 koffers voor 4 personen?
jahoor
pi_46015253
quote:
Op maandag 5 februari 2007 17:23 schreef Bismarck het volgende:

[..]

Gezellig natafelen is er niet bij want tijd is geld en als je bord leeg is komt de ober automatisch met de rekening aanzetten.
hm, dat viel bij mij wel mee.
  maandag 5 februari 2007 @ 21:22:50 #148
7023 Almighty
It is I, the Almighty
pi_46021332
Ik ga in April, Red Sox vs Yankees meepakken

Nu zit ik in het Carter hotel. Heeft iemand ervaringen met dit hotel? Ik heb nl hier en daar wat minder positieve verhalen gelezen. Ik verwacht niet veel voor die prijs, maar warm water en een kamer die goed op slot kan vind ik toch wel erg prettig
Fok! League, Fantasy Baseball Champ 2003, 2004 & 2012
pi_46021397
Ervaringen genoeg in deze reeks. Je kan ook Tripadvisor checken:

http://www.tripadvisor.co(...)k_City_New_York.html
pi_46025032
quote:
Op maandag 5 februari 2007 21:22 schreef Almighty het volgende:
Ik ga in April, Red Sox vs Yankees meepakken

Nu zit ik in het Carter hotel. Heeft iemand ervaringen met dit hotel? Ik heb nl hier en daar wat minder positieve verhalen gelezen. Ik verwacht niet veel voor die prijs, maar warm water en een kamer die goed op slot kan vind ik toch wel erg prettig
Mag je wel opschieten, ik ga dan ook, en wij konden amper aan kaartjes komen! Ik vlieg daarna ook nog door naar Chicago, misschien wel White Sox. Vorig jaar daar ook een spel van gezien. Nummer 1 in de competitie tegen de nummer 2.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')