Ja, zo zie je ze niet vaak, hè?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:05 schreef Neleos het volgende:
Goed topic.
Welnee.quote:
Zeker weten? Je hebt wel vertrouwen in mij, zeg!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:19 schreef pyl het volgende:
Welnee.
Mwaoh, meer in de bekendheid van meneer, eigenlijk.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:25 schreef Tokay het volgende:
[..]
Zeker weten? Je hebt wel vertrouwen in mij, zeg!
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:26 schreef pyl het volgende:
Mwaoh, meer in de bekendheid van meneer, eigenlijk.![]()
quote:.... profoundly influenced the art of painting in the Renaissance. According to Vasari, all Florentine painters studied his frescoes extensively in order to "learn the precepts and rules for painting well". He transformed the direction of Italian painting, moving it away from the idealizations of Gothic art, and, for the first time, presenting it as part of a more profound, natural, and humanist world.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:18 schreef pyl het volgende:
Zelfs Rita, bovenin, komt beter uit de verf.
Die moest ik even opzoeken.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:17 schreef pyl het volgende:
En inderdaad, Neleos, hij heeft wel wat van Flo. Of was het Eddie?
Zoals ik al zei...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:17 schreef pyl het volgende:
Tommaso Masaccio maakt de vrijdagmiddagvloer vrij, mensen!
Whehe! Yep, meneer Hans Haupt - de uitvinder van de Knirps.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:48 schreef pyl het volgende:
Meneer is de uitvinder van die handige vouwparaplu?
Waar heb jij nou een Knirps voor nodig, tong80?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:57 schreef tong80 het volgende:
Stom dat ik er niet opkwam. De Knirps. Wie heeft er geen Knirps in huis. Zonder Knirps ben je nergens.
quote:
Ja, ze houdt inderdaad veel van paarden (vermoed ik).quote:
Ja, wat ìs dat toch met jullie?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:20 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ja, ze houdt inderdaad veel van paarden (vermoed ik).
Maar dat doen wel meer meisjes.![]()
Vrees niet Gwaenlios, ìk ben geen paardenmeisje.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:25 schreef Gellius het volgende:
Ja, wat ìs dat toch met jullie?
Nee, de jongedame heeft geen koninklijk bloed door haar aderen stromen, maar ze behoort wel tot absolute upper class.quote:
Ehm, ik heb geen idee wie/wat je bedoelt...quote:
Ik reken het goed hoor!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Athina Rousseau?
quote:Athina Roussel (geboren op 29 januari 1985 te Neuilly-sur-Seine) is de kleindochter en enige erfgenaam van de Griekse scheepsmagnaat Aristoteles Onassis, en is daarmee een van de rijkste mensen op aarde. Athina kreeg op haar achttiende verjaardag de beschikking over de erfenis van haar in 1975 overleden grootvader. Een leuk verjaardagscadeautje, want die erfenis bestond uit 2,45 miljard euro in onroerend goed, bedrijven, aandelen, kunst en een privé-vliegtuig.
Onassis had twee kinderen uit zijn eerste huwelijk met een Griekse redersdochter: Alexander en Christina. Alexander stierf jong bij een vliegtuigongeluk. Athina is het enige kind van Christina en haar Franse echtgenoot Thierry Roussel. Christina overleed in 1988, Athina was toen pas drie. Ze is opgevoed door haar Franse vader en Zweedse stiefmoeder, Gaby Landhage.
Niels Holgerson?quote:
Niels de ruiterquote:
Daar ben ik niet erg in thuis.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:07 schreef fotoloog het volgende:
Ja.
Ik weet wel zeker dat ik die nog nooit heb gezien...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:22 schreef peaceman het volgende:
Die films heb ik volgens mij geen van allen gezien
Yep!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:12 schreef pyl het volgende:
...
Goede suggestie, Tong. Westerling heet hij.
....
Hola! Schildert zij fresco's?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[afbeelding]
Ze was te zien in Texas Chainsaw Massacre, Ulee's gold,Blade Trinity, Rules of attraction, Elizabethtown en op dit moment in The Illusionist.
In haar schaarse vrije tijd, ja.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:40 schreef Gellius het volgende:
Hola! Schildert zij fresco's?
Ze zal niet de geschiedenis ingaan als de grootste frêle frescoschilder ooit.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:14 schreef Gellius het volgende:
Juist ja. Het zal niet veel om het lijf hebben dan *bommerdebom*
Een welterustenplaatje!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:18 schreef Tokay het volgende:
Nog een plaatje?
Ik heb de Texas Chainsaw Massacre op DVD, maar daar speelt zij niet in meequote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[afbeelding]
Ze was te zien in Texas Chainsaw Massacre
De 2003 remake. Daar heeft ze de leadpart.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:35 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik heb de Texas Chainsaw Massacre op DVD, maar daar speelt zij niet in mee![]()
Hoi pyl, is m'neer een monnik?quote:
Jazeker. En een frêle frescoschilder. Dus ....quote:
Mooi!quote:Op zondag 14 januari 2007 17:27 schreef NoSigar het volgende:
Fra Angelico
Is er dan helemaal niemand die dit jongetje herkent?quote:Op zondag 14 januari 2007 20:19 schreef Tokay het volgende:
Hallo, ik doe even een TDP'tje....
[afbeelding]
Niet zo ongeduldig! Geef liever antwoord op een eerlijk gestelde vraag.quote:Op zondag 14 januari 2007 22:11 schreef Tokay het volgende:
Is er dan helemaal niemand die dit jongetje herkent?![]()
Ah, daar is pyl!quote:Op zondag 14 januari 2007 22:11 schreef pyl het volgende:
Is dat mannetje later heel machtig geworden, Tokay, of heel kunstzinnig?
Ksssssjjjt!!quote:Op zondag 14 januari 2007 22:12 schreef pyl het volgende:
Niet zo ongeduldig! Geef liever antwoord op een eerlijk gestelde vraag.
Oei, da's een lastige. Uhm, meneers macht kent geen grenzen... zeg maar.quote:Op zondag 14 januari 2007 22:16 schreef pyl het volgende:
Hmmmmmm ...... ik zie het nog niet. Is het een machtig mannetje geworden in Europa, of in Amerika?
Ja. Hoi.quote:
quote:Op zondag 14 januari 2007 22:19 schreef pyl het volgende:
Werd meneer Secretaris-Generaal van de Verenigde Naties?
Amen.quote:Op zondag 14 januari 2007 22:24 schreef pyl het volgende:
Hij werd paus? Is het Benedictus XVI in spé?
Whehehehe. Scherp, intelligent koppie. Ook toen al.quote:Op zondag 14 januari 2007 22:25 schreef Tokay het volgende:
Amen.
Dank je, pyl.quote:Op zondag 14 januari 2007 22:28 schreef pyl het volgende:
Scherp, intelligent koppie. Ook toen al.
Nog een lekker scherp, intelligent koppie:quote:
Echt niet!quote:Op zondag 14 januari 2007 22:35 schreef pyl het volgende:
Dat moet toch wel een photoshopproduct zijn, lijkt me.
Nee, geen darter.quote:
quote:Op zondag 14 januari 2007 23:00 schreef pyl het volgende:
Adrian Edmondson?
Het kan niet anders.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:20 schreef Z het volgende:
Zou ik de gave ook hebben?
Nee. Het is een herhaling, geen opsomming. Sufferd.quote:Op maandag 15 januari 2007 09:43 schreef Z het volgende:
Horen daar geen komma's ipv punten tussen?
Wat een fijn jasje heeft Gerard daar aan! vast lekker warm bij het schrijven in een onverwarmde woning.quote:Op maandag 15 januari 2007 10:02 schreef Z het volgende:
Deze hoeft niet geraden te worden overigens. Het mag wel, maar pas op, Joseph ligt op de loer.
[afbeelding]
Ah, o ja.quote:Op maandag 15 januari 2007 10:05 schreef Gellius het volgende:
[..]
Nee. Het is een herhaling, geen opsomming. Sufferd.
Een prachttopic, al zeg ik het zelf.quote:Op maandag 15 januari 2007 10:11 schreef Z het volgende:
[..]
Ah, o ja.
Overigens, als je op google bij de afbeeldingen zoekt op "schrijver poes" komt je in het Reve topic op fok terecht.
Het is een meneer, meneer, en toevallig betreft het hier een vermaard zelfportret.quote:Op maandag 15 januari 2007 11:38 schreef Gellius het volgende:
Ik wou schrijven: wat een bevallig zwanenhalsje!, maar bij nadere beschouwing is het toch nogal een lomp geval. Italiaans renaissance-sujet?
Jazeker! Raphael, die onder meer dit schilderde:quote:Op maandag 15 januari 2007 11:58 schreef NoSigar het volgende:
Rafael
Nee. Dat zou te gemakkelijk zijn.quote:Op maandag 15 januari 2007 12:20 schreef Tokay het volgende:
Is het Twiggy?
Wat wje je darame ezeggen?quote:Op maandag 15 januari 2007 12:25 schreef pyl het volgende:
De vorige keer dat ik haar plaatste, vroeg Tong dat ook.![]()
Nee.quote:Op maandag 15 januari 2007 12:40 schreef Tokay het volgende:
Is het Nico?
Ja.quote:Dat was toch eerst ook een modelletje?
okee okee ik geef he ttoe. Sinds 2003 post ik ook welenns onder de naan tpokay jeetje, dart niemand dat nog niet eerder opgemerkt heeft verbaasd mij welm, tong je bent geniaal.quote:
Whehe. Ga je scheurkalender toch lezen, pyl.quote:Op maandag 15 januari 2007 12:59 schreef pyl het volgende:
Dart? Ook al?
Niet verder vertellen is een staatsgeheim.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:02 schreef Z het volgende:
Dus Tong is eigenlijk Tokay80?
Ja ga jij het nog wat ingweikkelder maken, man man was ik nouy maar in mijn bed blijven liggen.quote:
Ik ben slechts een toerist met wat reisgidsen.quote:Op maandag 15 januari 2007 12:07 schreef Tokay het volgende:
NoSigar is zeker een kunsthistoricus?
Goede man, dat weerspreek ik toch helemaal niet?quote:Op maandag 15 januari 2007 11:51 schreef pyl het volgende:
[..]
Het is een meneer, meneer, en toevallig betreft het hier een vermaard zelfportret.![]()
Dag Diaan, nee hoor, mijn toetsenbord is helemaal gezond. Ik deed slechts een poging om net als tong80 te typen!quote:Op maandag 15 januari 2007 13:23 schreef Diaan73 het volgende:
TOkay heb je iets met je toetsenbord?? Of ben je net zo slaperig als ik![]()
Goedemiddag trouwens![]()
Okay gelukkig maar. Het valt idd nog niet mee om verkeerd te typen. Ik vind het altijd zo moeilijk als je even met 1 hand moet typen... ik ben zo gewend met 10 vingers te typen.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:25 schreef Tokay het volgende:
[..]
Dag Diaan, nee hoor, mijn toetsenbord is helemaal gezond. Ik deed slechts een poging om net als tong80 te typen!
(Dat valt trouwens nog niet mee, kan ik je zeggen.)
Mevrouw was / is Brits. En hoewel zij hoegenaamd geen instrumenten bespeelt (slechts bij het hanteren der fluiten stond zij naar verluidt haar mannetje), is mevrouw een opmerkelijke voetnoot in de muziekgeschiedenis.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:08 schreef Tokay het volgende:
Zeg waarde pyl, vertel eens iets over jouw muze (die verdacht veel op mijn schoonzuster lijkt, overigens - maar dat doet er verder niet toe) als je wilt.
Welke nationaliteit heeft mevrouw, en was zij de muze van iemand uit de filmwereld?
Dat moest er nog bijkomen ook!quote:Op maandag 15 januari 2007 13:23 schreef Gellius het volgende:
Goede man, dat weerspreek ik toch helemaal niet?
Voor zover mijn informatie strekt, zijn deze benen authentiek, Gellius.quote:Zeg, even iets anders: die beentjes van de juffrouw - da's een photoshopgeintje toch zeker?
Nee hoor. Ze gaf aanleiding tot een paar andere hits.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:56 schreef Tokay het volgende:
Is zij Jane Birkin?Die van die hijghit?
Dan lijkt me een foto toch wel het minste!quote:(Alle mannen die ik introduceer bij mijn schoonzus worden verliefd op haar! Naar haar telefoonnummer kun je dus fluiten, pyl!)
Zie ik m'n plaatje, denk ik ik lag toch nog in m'n nest om 10 over 1quote:
quote:Op maandag 15 januari 2007 14:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zie ik m'n plaatje, denk ik ik lag toch nog in m'n nest om 10 over 1
Hmmmmmmmm .... haar zus is van hetzelfde laken een pak, die lust er ook wel pap van, van popsterren. Zij is (of was?) getrouwd met Mick Fleetwood. Helpt dat?quote:Op maandag 15 januari 2007 15:13 schreef Gellius het volgende:
Ik weet het ècht niet pyl. Ik vind het gewoon een eng mens met griezelige spinnepootjes.
Wel het juiste merk....quote:Op maandag 15 januari 2007 14:55 schreef pyl het volgende:
Mefrouw is sedertdien een beroep gaan uitoefenen, waarin zij behoorlijk succesvol schijnt te zijn.
[afbeelding]
Gellius: ik weet al lang dat jij het al lang weet hoor.
Neuh,fotografeer al 30 jaar met een F2 AS photomic,wat niet wegneemt dat ik geen respect heb voor Leica !quote:Op maandag 15 januari 2007 15:34 schreef Gellius het volgende:
Ik dacht dat jij een Leica-mannetje was, fotoloog?
O ja, dat was zij!quote:Op maandag 15 januari 2007 14:55 schreef pyl het volgende:
Mefrouw is sedertdien een beroep gaan uitoefenen, waarin zij behoorlijk succesvol schijnt te zijn.
[afbeelding]
Gellius: ik weet al lang dat jij het al lang weet hoor.
We wachten op De Foto, Tong80.quote:[b]Op maandag 15 januari 2007 14:00
Dan lijkt me een foto toch wel het minste!
Er is een straat naar hem vernoemd in Diemenquote:Op maandag 15 januari 2007 18:55 schreef fotoloog het volgende:
Kerwin Lucas om precies te zijn.
Het is een gáve, pyl.quote:
Hoi Bim, nee, dit is niet Beth Gibbons.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:08 schreef Bimmel het volgende:
Een hele onbevallige plaat van Beth Gibbons?
Een actrice met - wat je noemt - een karakterkop.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:13 schreef Bimmel het volgende:
Een alcoholische actreutel op haar laatste kratje poepel??
quote:Op maandag 15 januari 2007 22:43 schreef NoSigar het volgende:
Edie Falco
Misschien kan ik je overhalen, Bimmel:quote:Op maandag 15 januari 2007 22:56 schreef Bimmel het volgende:
Tsja...Ben geen verwoed volger van The Soprano's (ik neem aan dat ze daar in speelt gezien de achternaam...). Sterker nog, nog nooit gezien zelfs..
Een rottiequote:Op maandag 15 januari 2007 23:05 schreef pyl het volgende:
[..]
[afbeelding]
Op de donderdagavonden, iets na elven.![]()
Ik vind, met permissie, zijn buurvrouw toch net iets leuker, Berkery.quote:
Ja, zij ziet er ook lief uitquote:Op maandag 15 januari 2007 23:17 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik vind, met permissie, zijn buurvrouw toch net iets leuker, Berkery.![]()
De gedachte aan een plaatje alleen al doet jou verschijnen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:36 schreef Gellius het volgende:
Voor mij is het niet zo moeilijk hoor Z..
Actrice. Speelde in A knights tale, The rules of attraction, 40 days and 40 nights en nu te zien in The Holiday.quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:07 schreef Z het volgende:
Het is dan ook een Jerboa! Geen idee wat betreft jouw plaatje overigens.
Op als je je hoofd op een beweend kussen hebt gelegd, om als je met hangende schouders eenzaam tegen het licht van de zon in loopt, Tong80!quote:
Stilte na ipv voor de stormquote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:46 schreef tong80 het volgende:
Nee integendeel. Ik snap de rust van de laatste dagen ook niet
Godfried Bomans over Marlène Dietrich: "Had mijn vrouw maar één zo'n been."quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:36 schreef Scrutinizer het volgende:
... met minimaal één arm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |