Mooi!quote:Op zondag 14 januari 2007 17:27 schreef NoSigar het volgende:
Fra Angelico
Is er dan helemaal niemand die dit jongetje herkent?quote:Op zondag 14 januari 2007 20:19 schreef Tokay het volgende:
Hallo, ik doe even een TDP'tje....
[afbeelding]
Niet zo ongeduldig! Geef liever antwoord op een eerlijk gestelde vraag.quote:Op zondag 14 januari 2007 22:11 schreef Tokay het volgende:
Is er dan helemaal niemand die dit jongetje herkent?![]()
Ah, daar is pyl!quote:Op zondag 14 januari 2007 22:11 schreef pyl het volgende:
Is dat mannetje later heel machtig geworden, Tokay, of heel kunstzinnig?
Ksssssjjjt!!quote:Op zondag 14 januari 2007 22:12 schreef pyl het volgende:
Niet zo ongeduldig! Geef liever antwoord op een eerlijk gestelde vraag.
Oei, da's een lastige. Uhm, meneers macht kent geen grenzen... zeg maar.quote:Op zondag 14 januari 2007 22:16 schreef pyl het volgende:
Hmmmmmm ...... ik zie het nog niet. Is het een machtig mannetje geworden in Europa, of in Amerika?
Ja. Hoi.quote:
quote:Op zondag 14 januari 2007 22:19 schreef pyl het volgende:
Werd meneer Secretaris-Generaal van de Verenigde Naties?
Amen.quote:Op zondag 14 januari 2007 22:24 schreef pyl het volgende:
Hij werd paus? Is het Benedictus XVI in spé?
Whehehehe. Scherp, intelligent koppie. Ook toen al.quote:Op zondag 14 januari 2007 22:25 schreef Tokay het volgende:
Amen.
Dank je, pyl.quote:Op zondag 14 januari 2007 22:28 schreef pyl het volgende:
Scherp, intelligent koppie. Ook toen al.
Nog een lekker scherp, intelligent koppie:quote:
Echt niet!quote:Op zondag 14 januari 2007 22:35 schreef pyl het volgende:
Dat moet toch wel een photoshopproduct zijn, lijkt me.
Nee, geen darter.quote:
quote:Op zondag 14 januari 2007 23:00 schreef pyl het volgende:
Adrian Edmondson?
Het kan niet anders.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:20 schreef Z het volgende:
Zou ik de gave ook hebben?
Nee. Het is een herhaling, geen opsomming. Sufferd.quote:Op maandag 15 januari 2007 09:43 schreef Z het volgende:
Horen daar geen komma's ipv punten tussen?
Wat een fijn jasje heeft Gerard daar aan! vast lekker warm bij het schrijven in een onverwarmde woning.quote:Op maandag 15 januari 2007 10:02 schreef Z het volgende:
Deze hoeft niet geraden te worden overigens. Het mag wel, maar pas op, Joseph ligt op de loer.
[afbeelding]
Ah, o ja.quote:Op maandag 15 januari 2007 10:05 schreef Gellius het volgende:
[..]
Nee. Het is een herhaling, geen opsomming. Sufferd.
Een prachttopic, al zeg ik het zelf.quote:Op maandag 15 januari 2007 10:11 schreef Z het volgende:
[..]
Ah, o ja.
Overigens, als je op google bij de afbeeldingen zoekt op "schrijver poes" komt je in het Reve topic op fok terecht.
Het is een meneer, meneer, en toevallig betreft het hier een vermaard zelfportret.quote:Op maandag 15 januari 2007 11:38 schreef Gellius het volgende:
Ik wou schrijven: wat een bevallig zwanenhalsje!, maar bij nadere beschouwing is het toch nogal een lomp geval. Italiaans renaissance-sujet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |