Ja, zo zie je ze niet vaak, hè?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:05 schreef Neleos het volgende:
Goed topic.
Welnee.quote:
Zeker weten? Je hebt wel vertrouwen in mij, zeg!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:19 schreef pyl het volgende:
Welnee.
Mwaoh, meer in de bekendheid van meneer, eigenlijk.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:25 schreef Tokay het volgende:
[..]
Zeker weten? Je hebt wel vertrouwen in mij, zeg!
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:26 schreef pyl het volgende:
Mwaoh, meer in de bekendheid van meneer, eigenlijk.![]()
quote:.... profoundly influenced the art of painting in the Renaissance. According to Vasari, all Florentine painters studied his frescoes extensively in order to "learn the precepts and rules for painting well". He transformed the direction of Italian painting, moving it away from the idealizations of Gothic art, and, for the first time, presenting it as part of a more profound, natural, and humanist world.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:18 schreef pyl het volgende:
Zelfs Rita, bovenin, komt beter uit de verf.
Die moest ik even opzoeken.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:17 schreef pyl het volgende:
En inderdaad, Neleos, hij heeft wel wat van Flo. Of was het Eddie?
Zoals ik al zei...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:17 schreef pyl het volgende:
Tommaso Masaccio maakt de vrijdagmiddagvloer vrij, mensen!
Whehe! Yep, meneer Hans Haupt - de uitvinder van de Knirps.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:48 schreef pyl het volgende:
Meneer is de uitvinder van die handige vouwparaplu?
Waar heb jij nou een Knirps voor nodig, tong80?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:57 schreef tong80 het volgende:
Stom dat ik er niet opkwam. De Knirps. Wie heeft er geen Knirps in huis. Zonder Knirps ben je nergens.
quote:
Ja, ze houdt inderdaad veel van paarden (vermoed ik).quote:
Ja, wat ìs dat toch met jullie?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:20 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ja, ze houdt inderdaad veel van paarden (vermoed ik).
Maar dat doen wel meer meisjes.![]()
Vrees niet Gwaenlios, ìk ben geen paardenmeisje.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:25 schreef Gellius het volgende:
Ja, wat ìs dat toch met jullie?
Nee, de jongedame heeft geen koninklijk bloed door haar aderen stromen, maar ze behoort wel tot absolute upper class.quote:
Ehm, ik heb geen idee wie/wat je bedoelt...quote:
Ik reken het goed hoor!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Athina Rousseau?
quote:Athina Roussel (geboren op 29 januari 1985 te Neuilly-sur-Seine) is de kleindochter en enige erfgenaam van de Griekse scheepsmagnaat Aristoteles Onassis, en is daarmee een van de rijkste mensen op aarde. Athina kreeg op haar achttiende verjaardag de beschikking over de erfenis van haar in 1975 overleden grootvader. Een leuk verjaardagscadeautje, want die erfenis bestond uit 2,45 miljard euro in onroerend goed, bedrijven, aandelen, kunst en een privé-vliegtuig.
Onassis had twee kinderen uit zijn eerste huwelijk met een Griekse redersdochter: Alexander en Christina. Alexander stierf jong bij een vliegtuigongeluk. Athina is het enige kind van Christina en haar Franse echtgenoot Thierry Roussel. Christina overleed in 1988, Athina was toen pas drie. Ze is opgevoed door haar Franse vader en Zweedse stiefmoeder, Gaby Landhage.
Niels Holgerson?quote:
Niels de ruiterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |