Daar ben ik niet erg in thuis.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:07 schreef fotoloog het volgende:
Ja.
Ik weet wel zeker dat ik die nog nooit heb gezien...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:22 schreef peaceman het volgende:
Die films heb ik volgens mij geen van allen gezien
Yep!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:12 schreef pyl het volgende:
...
Goede suggestie, Tong. Westerling heet hij.
....
Hola! Schildert zij fresco's?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[afbeelding]
Ze was te zien in Texas Chainsaw Massacre, Ulee's gold,Blade Trinity, Rules of attraction, Elizabethtown en op dit moment in The Illusionist.
In haar schaarse vrije tijd, ja.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:40 schreef Gellius het volgende:
Hola! Schildert zij fresco's?
Ze zal niet de geschiedenis ingaan als de grootste frêle frescoschilder ooit.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:14 schreef Gellius het volgende:
Juist ja. Het zal niet veel om het lijf hebben dan *bommerdebom*
Een welterustenplaatje!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:18 schreef Tokay het volgende:
Nog een plaatje?
Ik heb de Texas Chainsaw Massacre op DVD, maar daar speelt zij niet in meequote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[afbeelding]
Ze was te zien in Texas Chainsaw Massacre
De 2003 remake. Daar heeft ze de leadpart.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:35 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik heb de Texas Chainsaw Massacre op DVD, maar daar speelt zij niet in mee![]()
Hoi pyl, is m'neer een monnik?quote:
Jazeker. En een frêle frescoschilder. Dus ....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |