Jazeker! Raphael, die onder meer dit schilderde:quote:Op maandag 15 januari 2007 11:58 schreef NoSigar het volgende:
Rafael
Nee. Dat zou te gemakkelijk zijn.quote:Op maandag 15 januari 2007 12:20 schreef Tokay het volgende:
Is het Twiggy?
Wat wje je darame ezeggen?quote:Op maandag 15 januari 2007 12:25 schreef pyl het volgende:
De vorige keer dat ik haar plaatste, vroeg Tong dat ook.![]()
Nee.quote:Op maandag 15 januari 2007 12:40 schreef Tokay het volgende:
Is het Nico?
Ja.quote:Dat was toch eerst ook een modelletje?
okee okee ik geef he ttoe. Sinds 2003 post ik ook welenns onder de naan tpokay jeetje, dart niemand dat nog niet eerder opgemerkt heeft verbaasd mij welm, tong je bent geniaal.quote:
Whehe. Ga je scheurkalender toch lezen, pyl.quote:Op maandag 15 januari 2007 12:59 schreef pyl het volgende:
Dart? Ook al?
Niet verder vertellen is een staatsgeheim.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:02 schreef Z het volgende:
Dus Tong is eigenlijk Tokay80?
Ja ga jij het nog wat ingweikkelder maken, man man was ik nouy maar in mijn bed blijven liggen.quote:
Ik ben slechts een toerist met wat reisgidsen.quote:Op maandag 15 januari 2007 12:07 schreef Tokay het volgende:
NoSigar is zeker een kunsthistoricus?
Goede man, dat weerspreek ik toch helemaal niet?quote:Op maandag 15 januari 2007 11:51 schreef pyl het volgende:
[..]
Het is een meneer, meneer, en toevallig betreft het hier een vermaard zelfportret.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |