Nee is ook niet echt overdreven, weet ikquote:Op maandag 15 januari 2007 14:37 schreef Brighteyes het volgende:
Nou, het klinkt nog niet eens als heel overdreven zondigen hoor! Moet kunnen zoiets!
bij de aldi verkopen ze gerookte kip/kalkoen reepjes, best goed te doenquote:Op maandag 15 januari 2007 16:19 schreef Whiskers het volgende:
Ik zit nu in week 2, ik ben halverwege week 1 ingestroomd (woe), samen met 2 collega's. Er was gisteren 1 kilo afen die salade is idd erg goed te doen. Kon alleen nergens gerooke kip in één stuk vinden, heb er dus de broodbelegvariant doorheen gegooid.
Dat deed ik in 3 weken!quote:Op maandag 15 januari 2007 19:03 schreef ondeugend het volgende:
Ik doe ook mee !
Vandaag echt begonnen.
Zo heel veel hoeft er niet af bij mij... hooguit 5 kilo, zou ik nu ook eerder klaar zijn?
Hoeraaaaaa !quote:
Mijn AH had 't ook gewoonquote:Op maandag 15 januari 2007 18:05 schreef amaranta het volgende:
[..]
bij de aldi verkopen ze gerookte kip/kalkoen reepjes, best goed te doen
quote:Man valt vier kilo af dankzij Wii
Een gamefan is er in geslaagd in zes weken tijd vier kilo af te vallen door elke dag een half uur lang met de Wii-console te sporten. Dat meldt Het Laatste Nieuws.
De man wilde met zijn proef aantonen dat het spelen van games niet tot een slechte gezondheid hoeft te leiden. Ook zijn Body Mass Index (BMI) was na zes weken lager.
De journalist van de website WiiNintendo.net hield in een dagboek bij welke spelen hij beoefende met de Wii Sports. Vooral boksen blijkt goed te zijn: tijdens een kwartier boksen verloor de man 125 calorieën
Bedankt, maar volgens mij was het wat anders. Ik ben btw. een mannetje, misschien dat het daar aanligt?quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:20 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb hem ook hoor!Hij gaat gewoon weer goed en ik ben aardig afgekickt van alle suiker en koekjes. Dat was gewoon echt even ontwennen.
Kavorka:
Tussendoor: 1 appel
Lunch: 2 volk. boterhammen met halvarine, 1 met magere smeerworst, 1 met rookvlees, 1 bakje rauwkost, 2 glazen water
Tussendoor: 1 glas jus d'orange, 250 gr. gemengd fruit.
albert heijn heeft hetquote:Op maandag 15 januari 2007 16:19 schreef Whiskers het volgende:
Ik zit nu in week 2, ik ben halverwege week 1 ingestroomd (woe), samen met 2 collega's. Er was gisteren 1 kilo afen die salade is idd erg goed te doen. Kon alleen nergens gerooke kip in één stuk vinden, heb er dus de broodbelegvariant doorheen gegooid.
komop, dat duurt een dikke maand....en na carnaval zeg je zeker dat je na pasen pas komt, en pasen zeg je dat je na pinksteren komt, en dan is het zomer en dan zijn het de ijsjes, en dan komt de sint er al weer aan..en de kerst...ja jaquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:16 schreef Koningin het volgende:
Ik kom hier na de carnaval nog wel eens terug...
Door de week probeer ik me er redelijk aan te houden, maar in het weekend gaat het toch weer mis.
Helemaal mee eens!!!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:44 schreef Brighteyes het volgende:
De macaroni van boek2 week2 is echt lekker!
Geen culinair hoogstandje maar erg lekker.
De macaroni was zeker lekker. Had niet verwacht dat ik door het "Sonja Bakkerren" nieuwe lekkere gerechten tegen zou komen; tosti met geitenkaas, de macaroni en broodje eiersalada...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:44 schreef Brighteyes het volgende:
De macaroni van boek2 week2 is echt lekker!
Geen culinair hoogstandje maar erg lekker.
Damn, dat is precies wat ik vandaag heb gegeten...maar ik SB niet en heb het boek nog nooit ingekekenquote:Op donderdag 18 januari 2007 09:53 schreef Brighteyes het volgende:
tussendoor: appel
lunch: 2 volk. boterhammen met halvarine, smeerkaas en rookvlees, 2 mandarijnen, 2 glazen water
tussendoor: glas jus d'orange, 1 eierkoek
Met de groeten van stinkie.
Thanx, ga denk ik ook maar voor "gewone" suikerquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:30 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zou die appels gewoon met een beetje suiker doen geloof ik. Ik hoef al die nepzoete zooi niet. Of gewoon zonder.
Ja dat zul je altijd zienquote:Oh, en geloof het of niet maar ik had echt net vorige week mijn (papieren) zakje mosterdpoeder weg gegooid, zo van 'dat ligt er nu al bijna anderhalf jaar en dat gebruik ik echt nooit meer'.![]()
![]()
Ik voel me ook hartstikke goed!quote:Voelen jullie je ook zo goed?
Ik heb echt het idee dat ik heel goed merk dat ik minder rotzooi binnen krijg en gewoon evenwichtiger eet!
Sporten gaat veel prettiger en ik heb gewoon meer energie.
AAaargghhh.... nu ik die foto zie.... Heb me dus rot gezocht naar mosterdpoeder, en dat blikje op die foto stond bij de AH gewoon tussen de potjes mosterd.... Heb de "kleine" krullettertjes niet (goed) gelezen.... en niet in de gaten gehad dat ik dus naar mosterdpoeder stond te staren...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:25 schreef Silmarwen het volgende:
Als je een vijzel hebt, kun je gewoon mosterdzaad kopen en het fijn stampen. Je kunt ook mosterdpoeder kopen bij de een Brits winkeltje in de buurt ofzo, of een winkel met veel Britse producten.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |