quote:
Op donderdag 1 februari 2007 10:49 schreef Purky het volgende:@ viking: foei! Waarom ga je zondigen?
![]()
Ik ook hoor. Me vader kwam vorige week met een uitje naar het circus gevolgd door een diner bij de Mac. Naja.. ik ga niet thuis aan 't brood of aan de sla terwijl hun (vader, zusje & mijn vriend) burgers zitten te eten!! Ga gewoon heel weinig nemen en een salade ofzo, en ervan genieten. We gaan nooit met z'n allen ergens heen dus zaterdag is bijzonder. Ik hou me de rest van de dag gewoon streng aan wat ik mag en dan komt het wel goed
![]()
ja gewoon. Ik eet nu al 2 weken elke dag supergezond dus nu mag ik wel even een keer snacken
![]()
. Ik weet nog niet wat het gaat worden: burrito's of patat met een kroket. Ik at voorheen wel 2 keer per week burrito's, omdat ze naar mijn idee niet zoveel kwaad konden, maar ik denk dat pasta met veel groente toch een ander verhaal is dan die burrito's. Even overleggen met mijn huisgenoot wat het gaat worden
![]()
. Vanavond eet ik waarschijnlijk een Spaanse tortilla (slankrecept uit de Allerhande) en zondag zal het wel lasagne met courgette worden. Morgen eet ik bij mijn zus en haar kennende wordt dat ook een gezond maal
![]()
. En je mag best uit eten gaan, hoor. Als je jezelf maar niet volpropt en zorgt dat je stopt als je vol zit. Ik ging vroeger heel vaak uit eten (met de ouders van mijn huisgenoot, die betaalden
![]()
), maar ik ben blij dat dat voorbij is, want ik wil afvallen, maar ik heb ook geen zin om thuis te blijven kniezen als iedereen naar van der valk gaat ofzo.