het klinkt misschien paradoxaal, maar ik ben er echt niet veel mee bezig hoorquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:34 schreef Brighteyes het volgende:![]()
Bedoel je dat laatste nou serieus of niet?
'Men' zegt... dat het beter is om je maar 1 keer in de week te wegen omdat je er anders idd wel te veel mee bezig zou zijn en dat het eigenlijk ook vaak niks zegt, zo van dag op dag.
Het keyword is voorgesnedenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:11 schreef Lips het volgende:
[..]ja dat spul wat dan per 150 gram net zoveel kost als sla, paprika, komkommer, bleekselderij, ui en witte kool samen.
Lolquote:
ja gewoon. Ik eet nu al 2 weken elke dag supergezond dus nu mag ik wel even een keer snackenquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:49 schreef Purky het volgende:
@ viking: foei! Waarom ga je zondigen?Ik ook hoor. Me vader kwam vorige week met een uitje naar het circus gevolgd door een diner bij de Mac. Naja.. ik ga niet thuis aan 't brood of aan de sla terwijl hun (vader, zusje & mijn vriend) burgers zitten te eten!! Ga gewoon heel weinig nemen en een salade ofzo, en ervan genieten. We gaan nooit met z'n allen ergens heen dus zaterdag is bijzonder. Ik hou me de rest van de dag gewoon streng aan wat ik mag en dan komt het wel goed
ik moet ineens aan die scène uit gooische vrouwen denken waarin linda de mol zich koste wat kost in maat 38 moet persen, want ze heeft toch echt geen maat 40, hoorquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:16 schreef CarDani het volgende:
maat 36 zegt niet altijd wat hoor. Ik heb het ook; de ene keer 36, de andere keer 38, maar dat komt omdat ik precies de broek dicht kan knopen tussen twee vetrollen![]()
Oh oke, dan heb ik het verkeerd begrepenquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:07 schreef Miss_S het volgende:
maat 38/40 is toch ook niet dik
Ja, mensen zijn echte gewoontedieren he. Ik denk dat de kracht van Sonja Bakker dan ook de variatie is. Je lijf krijgt niet de kans om in te dutten en zich in te stellen op een vast patroon.quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:19 schreef Viking84 het volgende:
Ik snap trouwens niet zo goed waarom juist de weekenden zo problematisch zijn voor de meeste mensen. Ik bedoel: doordeweeks heb je het druk, kom je aan het eind van de middag thuis, dan moet je nog koken en eten... in het weekend hoef je niet te werken en heb je dus meer tijd om uitgebreid te koken. Ergo: het lijkt mij logischer dat er doordeweeks gesnackt wordt en in het weekend niet. Of is dat een patroon dat jullie van huis uit hebben mee gekregen? Gezien het aantal gezinnen dat er een gewoonte van heeft gemaakt om op zaterdagavond friet te eten en op zaterdagavond chips en cola te serveren.
Die gewoontes zijn zo fout hè. Ik had een tijdje met mezelf afgesproken dat ik alleen in het weekend chips mocht. Vervolgens had ik totaal geen zin in chips op zaterdagavond, maar ik at toch een zak leeg onder het mom van: nu mag het, nu moet ik m'n kans grijpen.
Dat hadden wij dus vroegerquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:19 schreef Viking84 het volgende:
Gezien het aantal gezinnen dat er een gewoonte van heeft gemaakt om op zaterdagavond friet te eten en op zaterdagavond chips en cola te serveren.
Ik wilde niet insinueren dat maat 40 dik is, maar dat het personage van Linda de Mol dat dik vond. Ze moest koste wat kost bewijzen dat ze echt geen maat 40 hadquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:06 schreef CarDani het volgende:
huh? Wat voor maat heeft Linda de Mol dan? Zij is toch niet zo dik?![]()
ik ben het bij aan het houden en de afgelopen dagen ben ik elke dag geweest, en flink ook, 3 kilo minstensquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:11 schreef cora4034 het volgende:
Het toilletbezoek neemt wel af inderdaad met SB. Maar nog geen kramp gehad ofzo gelukkig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 08:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik ben het bij aan het houden en de afgelopen dagen ben ik elke dag geweest, en flink ook, 3 kilo minstens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.haha
nou ik heb een lactulosesiroopje genomen hoor en dat werkte![]()
Ja, dat zie ik tochquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:20 schreef Miss_S het volgende:
BMI zegt ook niet alles
het gaat ook om vetpercentage
maarja volgens wie ben je te dik?
Hmm lopen doe ik natuurlijk wel genoeg (werk, thuis, eendjes voeren)quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:00 schreef Miss_S het volgende:
en elke dag een stuk lopen?
Hey wij lopen geijk.quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:13 schreef CarDani het volgende:
Vandaag eindelijk een fatsoenlijke lunch2 boterhammetjes met ei en kipfilet PLUS nog een lekker glas melk. Ooohhhh dat had ik nodig zeg.
Haha YES....echte SonjaBakkergenotenquote:
Vooral die tosti verheug ik me op...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:46 schreef CarDani het volgende:
[..]
Haha YES....echte SonjaBakkergenoten![]()
![]()
Vandaag (vrijdag, 3e week) lekker een tosti als lunch met een opkikker
en vanavond lekker rijst, roerbakgroente en KIPSATÉ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |