abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 juni 2007 @ 19:06:31 #226
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_51007717
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 11:31 schreef jogy het volgende:
Het is net zo grappig als er wél wat gebeurt omstreeks 19 september. Dan doe jij het gewoon af als toeval. Het hangt allemaal af van je eigen referentiekader. Anyway, laten we gewoon wachten en als iemand iets interessants te melden heeft met betrekking tot dit topic kan diegene het melden. Een wellus/nietus spelletje is dus niet boeiend. .
Ooooh omstreeks 19 september is het nu dus ? Sorry, had de update van de TS niet gezien waarin dat vermeld werd...

Maar dus... 'omstreeks'... praten we dan over dagen, weken, maanden ? ... Ik wil het gewoon even weten...
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  zondag 1 juli 2007 @ 02:06:56 #227
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_51019001
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 19:06 schreef ChOas het volgende:

[..]

Ooooh omstreeks 19 september is het nu dus ? Sorry, had de update van de TS niet gezien waarin dat vermeld werd...

Maar dus... 'omstreeks'... praten we dan over dagen, weken, maanden ? ... Ik wil het gewoon even weten...
ok, 19 september hou ik aan als datum, deal? Echter is het niet onomgelijk dat er iets gebeurt op 19 september en ik er pas op 22 september achter kom .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_51019921
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 01:16 schreef YourGuardian het volgende:
I had a dream...
Jarenlang heb ik een heel erg onbehaagelijk gevoel over het jaar 2007, wanneer ik alleen al aan dat jaar dacht, bekroop mij een heel erg onheilspellend gevoel. ik weet er alleen mijn vinger niet op te leggen.
Ik dacht dat het misschien met mijzelf te maken had...net begonnen als zelfstandig ondernemer...slaat het noodlot toe...
Maar. ...sinds het begin van dit jaar, het jaar 2007 begin ik het gevoel te krijgen dat het niets met mij te maken heeft maar met de wereld, dat wordt ondersteund door een datum die werd genoemd in mijn droom, namelijk 5 muluc. (droom in november 2006)
Niet om flauw te doen, maar kun je op voorhand aangeven bij welke soort gebeurtenissen op 19 september je vindt dat je gelijk had? Anders kun je wel heel makkelijk gelijk krijgen, er is elke dag kans dat er belanrgijke dingen gebeuren, zoals een terroristische aanslag of een nieuwe meteoriet die ontdekt wordt of een regeringsleider die aangesteld wordt. Hebben we het over een aardbeving, of het einde der mensheid? En als er dan niks gebeurt op 19 september, neem je dan aan dat die dromen gewoon onschuldig zijn? Of neem je de volgende droom dan ook weer serieus, net zolang tot er een keer wel iets gebeurt op een van de dagen die je voorspelt?
De mensen hebben God niet bedacht, dat heeft God zelf gedaan.
pi_51094881
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 15:49 schreef Boswachtertje het volgende:

[..]

En dat is dan geen geheim meer..

Het wordt wel steeds leuker, we hebben al 2012 en in augustus moeten we in Amerika op de (nep)ufo's gaan letten...

er is blijkbaar toch wel iets gaande, alleen kan niemand nog het gehele plaatje zien - waardoor je dus blijft speculeren.. waar overigens helemaal niets mis mee is
Tja, kon het even niet laten ;-)
Zoveel in het nieuws, dat kleine boekje, en een beetje meer positief denken zou een hoop regeringen enorm goed doen.

Wordt op het moment weer gek van alle loze bommeldingen omdat er tig kilometer verderop in een ander land weer eens bijna iets ontploft is.
Preventie is goed, maar de bijbehorende gekmakerij overdreven en irritant.

Misschien kom ik vanavond aan de film toe. drukdrukdruk.....
Ik ben niet verwaand, ik ben gewoon goed.....
pi_51133810
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 15:03 schreef dmace het volgende:
Zoveel in het nieuws, dat kleine boekje, en een beetje meer positief denken (PSIES!) zou een hoop regeringen enorm goed doen.

Wordt op het moment weer gek van alle loze bommeldingen omdat er tig kilometer verderop in een ander land weer eens bijna iets ontploft is.
Preventie is goed, maar de bijbehorende gekmakerij overdreven en irritant.
Ach die film kun je gaan kijken idd.. maar ik had deels een gevoel van herkenning en deels een gevoel van afschuw. Vond het té commercieel gebracht.. maar goed

Over die bommeldingen, ik word er zo moe van dat ze al die onzinnige maatregelen door onze strot duwen enkel omdat er een paar idioten zijn (al dan niet echte terroristen). Nu ook weer dat voorstel van Frattini (kan die gast niet gewoon opzouten) om dezelfde informatie te gaan verzamelen op vliegvelden als in Amerika..

Het is oh zo duidelijk voor mij: ze willen ons klein houden en zelf aan de macht staan om ons 'kleintjes' te sturen in de door hen geregelde wereld. Echter weten zij ook dat dit niet zo maar ineens kan. Daarom dus telkens weer kleine speldenprikjes (zoals afgelopen week de MISLUKTE!!!! aanslagen in Engeland). Het zegt mij genoeg.

Het draait enkel om angstzaaien en zeker met het oog op 7-7-05 is het een perfect georchestreerd plan geweest. Hoe zaai je het meeste angst? Kies een mooie datum uit, creëer een hoge terreurdreiging en doe alsof het bijna compleet mis is gegaan. Ik moest ook hard lachen om wat er in de Volkskrant stond.Iets in de trant van "er zijn dit keer geen extra wetten uitgeschreven. Ze doen alsof er te weinig anti-'terreur'wetten zijn. Terwijl Engeland zeker in Europa Big Brother staat nummer 1 is..

Kijk door het angstzaaien heen en zie het grotere geheel mensen!

Deze mensen zijn als de dood voor liefde, ze kennen alleen maar het gebruik van angst. Neem dat eens mee als je de krant leest
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
  woensdag 4 juli 2007 @ 15:52:42 #231
8372 Bastard
Persona non grata
pi_51134030
Vlgs mij is de release van Halo3 rond die tijd!
Als ik die eenmaal heb gespeeld mag de wereld vergaan, dan ben ik klaar.
The truth was in here.
  woensdag 4 juli 2007 @ 17:18:19 #232
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_51137072
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 15:52 schreef Bastard het volgende:
Vlgs mij is de release van Halo3 rond die tijd!
Als ik die eenmaal heb gespeeld mag de wereld vergaan, dan ben ik klaar.
En de week erop speel ik met mijn band in Paradiso!

Geen geintje
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_51138899
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 10:03 schreef Aasgier het volgende:
Ik denk zelf niet dat er iets bijzonders gaat gebeuren in Nederland, ik denk eerder dat Amerika bijvoorbeeld Iran aanvalt (na zeg maar een zogenaamde aanval van iran op amerikaanse troepen, wat zeg maar door de CIA ofzo zelf is gecreeerd).
Of dat de amerikaanse dollar&economie crasht. Of een nieuw soort 9-11 wat ook een reden kan zijn om iran aan te vallen.
Als de dollar finaal onderuit gaat kunnen we nog lachen.
Geloof maar dat je dan bijzondere dingen gaat zien in Nederland
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_51139087
maar we hebben China nog .
pi_51142703
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 18:11 schreef vosss het volgende:

[..]

Als de dollar finaal onderuit gaat kunnen we nog lachen.
Geloof maar dat je dan bijzondere dingen gaat zien in Nederland
zoals? Feest?
Extremistisch gematigd.
  woensdag 4 juli 2007 @ 21:31:22 #236
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_51146640
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 15:49 schreef Boswachtertje het volgende:

[..]

En dat is dan geen geheim meer..

Het wordt wel steeds leuker, we hebben al 2012 en in augustus moeten we in Amerika op de (nep)ufo's gaan letten...

er is blijkbaar toch wel iets gaande, alleen kan niemand nog het gehele plaatje zien - waardoor je dus blijft speculeren.. waar overigens helemaal niets mis mee is
Hoe kom je tot deze conclusie?
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
pi_51147317
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 21:31 schreef mvdlubbe het volgende:

[..]

Hoe kom je tot deze conclusie?
dat had ik ook al gevraagd, en daar had hij ook al antwoord op gegeven
Extremistisch gematigd.
  woensdag 4 juli 2007 @ 22:03:13 #238
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_51147971
als we nou niet al teveel posten, kunnen we de lapo op 19-9 plaatsen
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_51172187
Interessant topic!

Ik zit die dag net in het vliegtuig naar Griekenland.
Overigens ben ik niet bang dat er wat zal gebeuren met mij. Ik weet ong. wanneer ik dood ga en dat duurt nog even.

Voor mij voelt 2007 als een goed jaar maar dat heeft meer betrekking op mijzelf.
Het zou mij niks verbazen wanneer er in september iets gebeurd waardoor de hele wereld op zn kop staat. Ik heb zo'n voorgevoel ook al een tijd maar dan minder specifiek.
  donderdag 5 juli 2007 @ 16:56:34 #240
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_51172296
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 16:53 schreef vaika83 het volgende:
Overigens ben ik niet bang dat er wat zal gebeuren met mij. Ik weet ong. wanneer ik dood ga en dat duurt nog even.
Jij hoeft dus niet uit te kijken als je een drukke straat oversteekt? Jou maakt het niet uit als de piloot die jou naar Griekenland vliegt, de avond ervoor veel te veel drinkt?
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
  donderdag 5 juli 2007 @ 17:06:55 #241
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_51172628
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 16:56 schreef Rasing het volgende:

[..]

Jij hoeft dus niet uit te kijken als je een drukke straat oversteekt? Jou maakt het niet uit als de piloot die jou naar Griekenland vliegt, de avond ervoor veel te veel drinkt?
Lijkt me een ideale kandidaat voor crashtests.
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
pi_51178508
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 16:56 schreef Rasing het volgende:

[..]

Natuurlijk moet ik wel opletten met oversteken en geen rare gevaarlijke dingen doen.
Als ik mezelf door mn hoofd schiet ga ik echt wel dood.
Ik denk echt niet dat ik tot die bepaalde leeftijd onschadelijk ben.

Wil graag met alles er nog aan leven en niet 2 benen moeten missen omdat ik dacht dat ik toch niet dood ging.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 18:27:35 #243
176155 Mr.Nash
Komt nog..
pi_51236773
tvp .. vind het zelf moeilijk te geloven maar na alles doorgelezen te hebben is mijn interesse toch gewekt. Hoop dat het niet al te erg wordt..
idem dito..
pi_51316295
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 18:27 schreef Mr.Nash het volgende:
tvp .. vind het zelf moeilijk te geloven maar na alles doorgelezen te hebben is mijn interesse toch gewekt. Hoop dat het niet al te erg wordt..
Alles beleef je zoals je er tegenaan kijkt. Dat bepaalt tevens je reactie er op.
Dus of iets erg is, ligt geheel aan jezelf.

Poe hee, wat een wijsheid op de vroege morgen....
Ik ben niet verwaand, ik ben gewoon goed.....
pi_51330410
De aflevering van coast to coast am van vorige week dinsdag (4 juli) heeft het ook over 19 september 2007. (begin 4e uur)
  dinsdag 10 juli 2007 @ 18:46:54 #247
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_51333415
Hm de link die hier stond was er eentje waar je voor moet betalen, laat maar dus.

[ Bericht 77% gewijzigd door jogy op 11-07-2007 00:40:28 ]
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_51345518
Wat ik niet begrijp is, waarom zien jullie iets negatiefs gebeuren?

Door het overweldigende gevoel?
pi_51349021
ik heb trouwens vandaag bedacht, dat die grote gebeurtenis waar ik het eerder over had in dit topic, voor mij ook wel eens mijn eigen dood kan betekenen
Extremistisch gematigd.
pi_51349225
al iets gebeurd ?
pi_51349297
ik leef nog
Extremistisch gematigd.
pi_51349413
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 03:12 schreef P8 het volgende:
ik leef nog
Tis nog geen september
pi_51349429
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 03:20 schreef Boswachtertje het volgende:

[..]

Tis nog geen september
dan vraag ik me af waarom die grote gebeurtenis van mijn leven, ook de grote gebeurtenis in zijn leven is
Extremistisch gematigd.
pi_51349553
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 03:21 schreef P8 het volgende:
dan vraag ik me af waarom die grote gebeurtenis van mijn leven, ook de grote gebeurtenis in zijn leven is
Tis eerder of dan waarom denk ik
pi_51361508
http://www.newsday.com/ne(...)toff,0,1019009.story

There have been reports already that suggest intelligence warnings at a similar level to the summer before Sept. 11, 2001 and that al-Qaeda may be mobilizing.
pi_51377483
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 11:57 schreef YourGuardian het volgende:
Teenwolf. tnx for de ondersteuning...

Ik heb paragnosten en andere 'mediums' gesproken en een paar daarvan verwachten zo rond september een watersnootramp die de gehele westkust van Nedreland doet wegvagen
Verkapte tvp

Is het toevallig springtij dan? En is het te verwachten dat door het weer zoals het nu is, en is geweest dit jaar, er in september zware stormen komen? Hele zware stormen, waardoor er in combinatie met sprintij dingen overstromen/ dijken breken ofzo?
En is het op basis van het weer nu te verwachten dat er regen of juist droogte komt voor die tijd, waardoor dijken sneller breken/ het land sneller overstroomt (dat ze verzadigd zijn ofzo? of bestaat dat niet)?
pi_51382755
http://www.breitbart.com/article.php?id=D8QALM9G2&show_article=1

Several European countries—among them Britain, Denmark, Germany and the Netherlands—are also highlighted in the threat assessment partly because they have arrangements with the Pakistani government that allow their citizens easier access to Pakistan than others, according to the counterterrorism official.
pi_51384883
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 22:26 schreef bulbjes het volgende:

[..]

Verkapte tvp

Is het toevallig springtij dan? En is het te verwachten dat door het weer zoals het nu is, en is geweest dit jaar, er in september zware stormen komen? Hele zware stormen, waardoor er in combinatie met sprintij dingen overstromen/ dijken breken ofzo?
En is het op basis van het weer nu te verwachten dat er regen of juist droogte komt voor die tijd, waardoor dijken sneller breken/ het land sneller overstroomt (dat ze verzadigd zijn ofzo? of bestaat dat niet)?
Je leest het verkeerd:

[...] verwachten zo rond september een water
snootramp die de gehele westkust van Nedreland doet wegvagen

Het gaat om de waternoot, een waterplant. Deze zal in september explosief groeien en de gehele Nederlandse bedekken.

PS.
poging tot een originele TVP
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_51385471
Het is niet te hopen die watersnoodramp....
Ik heb van iemand gehoord dat haar dochtertje het steeds heeft over mensen die rennen en huizen die onder water staan

[ Bericht 17% gewijzigd door vaika83 op 12-07-2007 09:28:29 ]
  donderdag 12 juli 2007 @ 12:48:25 #260
41051 Rasing
pi_51391354
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 09:10 schreef vaika83 het volgende:
Ik heb van iemand gehoord dat haar dochtertje het steeds heeft over mensen die rennen en huizen die onder water staan
Gelukkig ken ik mensen die een dochtertje hebben dat het de hele tijd heeft over mensen die lekker in de zon liggen en taart eten.
  donderdag 12 juli 2007 @ 13:14:42 #261
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_51392109
Ik ben zelfs zo gelukkig dat ik helemaal geen mensen ken met pratende dochtertjes.
  donderdag 12 juli 2007 @ 13:23:32 #262
41051 Rasing
pi_51392378
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 13:14 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik ben zelfs zo gelukkig dat ik helemaal geen mensen ken met pratende dochtertjes.
Dan hoef je ook niet bang te zijn voor overstromingen
pi_51397359
Hehh :l
Daar ga ik.
Hop hop hop op mijn buffel.
pi_51406012
laat er beter niks gebeuren dan ik heb dan vakantie ja/!!
pi_51410243
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 20:20 schreef sneakypete het volgende:
laat er beter niks gebeuren dan ik heb dan vakantie ja/!!
+1
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_51424936
Je zult het waarschijnlijk al wel hebben vernomen dat op 17 juli aanstaande
een zeer belangrijke planetaire afstemming plaatsvindt om de voorbereidende
energie te lanceren voor de kwantumsprong die in september plaatsvindt.
Nog nooit is er op zulk een grote schaal belangstelling geweest voor een
gezamenlijke afstemming als deze. Concreet betekent dit dat miljoenen
zielen die dag een opening zullen creëren die het de hogere
lichtfrequenties toelaat de aarde zeer diep te kunnen penetreren, wat een
enorm groei-potentieel voor de mensheid met zich meebrengt.

Dit kreeg ik zojuist in mijn mail.
E = mc2, E is de energie die vrijkomt
pi_51425397
@ mail
Have fun...
pi_51426730
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 09:10 schreef vaika83 het volgende:
Ik heb ook wel eens artikelen gelezen waarin zo'n bekende helderziende vertelt al jaren van dit soort doembeelden te hebben met overal water enz. En dat hij echt zoiets heeft van we moeten echt zorgen dat die dijken goed zijn want ik weet ook niet wanneer het gebeurt en of het gebeurt, maar voor mijn gevoel duurt het niet al te lang.
Mn vriend en mn ex wonen in regio Utrecht..

Hier een linkje naar een site, onderaan wordt ook die helderziende genoemd: http://www.wereldgeheimen.nl/een_tsunami_op_de_noordzee.htm

[ Bericht 12% gewijzigd door bulbjes op 13-07-2007 13:01:07 ]
  vrijdag 13 juli 2007 @ 13:05:46 #269
41051 Rasing
pi_51427161
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 12:54 schreef bulbjes het volgende:
Ik heb ook wel eens artikelen gelezen waarin zo'n bekende helderziende vertelt al jaren van dit soort doembeelden te hebben met overal water enz. En dat hij echt zoiets heeft van we moeten echt zorgen dat die dijken goed zijn want ik weet ook niet wanneer het gebeurt en of het gebeurt, maar voor mijn gevoel duurt het niet al te lang.
Was dat toevallig Mariska uit Driel? Die heeft honderden goedgelovige Betuwnaren laten vluchten naar hogergelegen gebieden omdat er een vreselijke overstroming zou komen.
quote:
Mn vriend en mn ex wonen in regio Utrecht..
En dit is nu precies waarom al dat soort 'helderzienden' de mond gesnoerd moet worden. Ze verzinnen een aanstaande watersnood om de aandacht te krijgen die ze als kind misten, en dan zijn er mensen die zich druk maken omdat dierbaren in laaggelegen gebieden wonen.
pi_51427896
gewoon negeren joh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')