Maar is het niet zo dat die hele 2012 einddatum pas is ontdekt ver na de invoering van de Gregoriaanse Kalender? De einddatum van 2012 is vertaald naar de gregoriaanse kalender, niet naar de Juliaanse of een andere (christelijke) kalender.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:25 schreef YourGuardian het volgende:
Wil ff 1 ding kwijt...
Men spreekt allemaal over 2012, want zo staat het immers in vele geschriften vermeld...
Echter, zijn er maar weinig mensen die beseffen hoe de gregoriaanse kalender in elkaar geflanst is, ze zijn voor het gemak het jaar 0 vergeten, en de 1ste vier jaar van het nieuwe keizerschap... waardoor we dus 5jr achter lopen, volgens onze huidige kalender....
Ik voorspel Oktober dit jaar een mega ramp...
Dit was een reactie van een of ander forum, ik weet niet of het klopt, misschien weet iemand hier hoe dat zit met die 1ste 4 jaar van het nieuwe keizersschap...maar als dat klopt...dan is mijn topic 19 september 2007 nog zo gek niet.
PS. ik heb deze reactie ook op het grote 2012 topic geplaatst, maar het leek mij hier ook wel gepast.Het 2012 Topic - 2e Editie
YG
So what, mocht er nou echt helemaal niets gebeuren dan hebben we tenminste met veel plezier hier in gepost, i'm not seeing a problem here dude. En als er wel wat gebeurt is het natuurlijk weer toeval, huh?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:09 schreef bigore het volgende:
Toch altijd leuk hoe heel veel mensen hier altijd in meegaan, en 20 september wordt er geen woord over gerept, want dan zou het namelijk weleens oktober kunnen worden, of november!
Ik ga ook een voorspelling doen, over 4 miljard jaar worden we opgeslokt door onze eigen zon, wat lullig voor onze klein,klein,klein,klein,klein² kinderen!
Die film heet dus Apocalyptoquote:Op vrijdag 12 januari 2007 01:23 schreef Normalneo het volgende:
beste yourguardian..
het enige wat ik weet is dat gisteren een film in premiere is gegaan van Mel Gibson.. Apocalyptica..(maya film)over het einde van het tijdperk van de maya's
kun je er geen kaarten ofzo over leggen om meer duidelijkheid over te krijgen of je gidsen erover vragen?
* Normalneo is benieuwd
en zowiezo heeft dit dan weer iets met 2012 te maken?
Je hebt wel gelijk, maar er zijn zoveel van deze topics geweest, het word een beetje flauw op den duur. Blijf dan uit dit topic hoor ik je denken, maar dat kan ik niet!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:58 schreef jogy het volgende:
[..]
So what, mocht er nou echt helemaal niets gebeuren dan hebben we tenminste met veel plezier hier in gepost, i'm not seeing a problem here dude. En als er wel wat gebeurt is het natuurlijk weer toeval, huh?.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:29 schreef bigore het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk, maar er zijn zoveel van deze topics geweest, het word een beetje flauw op den duur. Blijf dan uit dit topic hoor ik je denken, maar dat kan ik niet!![]()
Je weet niet eens wáár je naar uit moet kijkenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:58 schreef jogy het volgende:
En als er wel wat gebeurt is het natuurlijk weer toeval, huh?.
Uhu, 'mijn kat heeft die dag een beeldje omgeschopt! Zie je wel dat het waar was!' Nee, wat mij betreft moet het dan ook wel iets worden met een grote persoonlijke impact, zelfs een inval in Iran zou wat mij betreft niet gelden als die gebeurtenis. Denk niet voor mij en dan doe ik het ook niet voor jou.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je weet niet eens wáár je naar uit moet kijken.
Dus achteraf wordt er altijd wel een gebeurtenis gevonden die je kan bestempelen als het grote 19-9-2007 gebeuren....
"Iets met een grote persoonlijke impact". Dat kan dan dus net zo goed een beeldje zijn wat jouw kat omver kegeltquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:11 schreef jogy het volgende:
[..]
Uhu, 'mijn kat heeft die dag een beeldje omgeschopt! Zie je wel dat het waar was!' Nee, wat mij betreft moet het dan ook wel iets worden met een grote persoonlijke impact, zelfs een inval in Iran zou wat mij betreft niet gelden als die gebeurtenis. Denk niet voor mij en dan doe ik het ook niet voor jou.
Als het een ver van mijn bed show wordt dan geldt het in ieder geval niet voor mij persoonlijk. Maar als er iets gebeurt wat iedereen aangaat, iets groots in Nederland of wereldwijd dan heb ik er wel iets persoonlijks bij ja, en wie weet is het 'enkel' een bewustzijns-switch of iets anders vaags maar we komen er snel genoeg achter natuurlijk. De 'grote persoonlijke impact' was iets te vaag voor wat ik bedoelde inderdaad.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Iets met een grote persoonlijke impact". Dat kan dan dus net zo goed een beeldje zijn wat jouw kat omver kegelt. En moet het dan voor iedereen iets zijn met een grote persoonlijke impact of is 1 persoon op aarde genoeg om de hele mythe als "waar" te bestempelen?
Ik voorspel dat jij genadeloos hard anaal volgebuffeld wordt door 16 latent homo negers.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:04 schreef Queen_Bee het volgende:
Kan ik vast een afspraak maken met TS om mn toekomst te voorspellen als er wél wat gebeurt?.
Ok, het is nog steeds geen ONZ topic.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:26 schreef bigore het volgende:
[..]
Ik voorspel dat jij genadeloos hard anaal volgebuffeld wordt door 16 latent homo negers.
True, een mens ìs een grote bende van veranderend bewustzijn natuurlijkquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:29 schreef Spellmeista het volgende:
bewustzijnsveranderingen bij mensen vinden dagelijks plaats en die zijn er in het verleden al vaak genoeg geweest> reactie op Jogy. Als de zon al gaat schijnen in Nederland heb je al een bewustzijnsverandering.
Waar hoop jij op dan?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:56 schreef jogy het volgende:
[..]
True, een mens ìs een grote bende van veranderend bewustzijn natuurlijk. Maar ik heb het dan ook over een verandering die wat drastischer is dan 'de zon schijnt'. Dat is dan ook mijn hoop dat er gaat gebeuren als er toch iets aankomt. Voor hetzelfde geld is het zoiets banaals als een griepvirus die half europa opvreet of natuurlijk helemaal niets maar dat is een ander verhaal.
Iets niet dodelijks en al helemaal niet apocalyptisch van aard, daar hoop ik op, dan ben ik al helemaal gelukkigquote:
Op die dingen hoop je dus niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Iets niet dodelijks en al helemaal niet apocalyptisch van aard, daar hoop ik op, dan ben ik al helemaal gelukkig.
Komen we nu bij 2012 of welk drastische?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:58 schreef Spellmeista het volgende:
Mijn hoop is dat dat drastische wat eerder gaat plaatsvindenwel met een goede afloop en overgang
Wat ik zeg, een soort van schok van bewustwording bij het volk van 'wtf zijn we eigenlijk mee bezig?' ofzo, i dunno. dat is mijn ( ijdele? ) hoop, maar volgens de TS staat er wel iets anders te gebeuren dan een subtiele verandering dus we zullen zien.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:01 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Op die dingen hoop je dus niet.
Je hebt niets van; Goh, ik zou wel graag willen zien dat dit of dat gebeurd
"Een schok van bewustwording bij het volk" ?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:06 schreef jogy het volgende:
Wat ik zeg, een soort van schok van bewustwording bij het volk van 'wtf zijn we eigenlijk mee bezig?' ofzo, i dunno. dat is mijn ( ijdele? ) hoop, maar volgens de TS staat er wel iets anders te gebeuren dan een subtiele verandering dus we zullen zien.
geloof je daarin?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:18 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dit kan dan eventueel een invloed hebben op ons DNA en zo een verandering bij de mensheid teweegbrengen.
Nee, niet direct nee ...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:20 schreef SlimShady het volgende:
geloof je daarin?
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:58 schreef Spellmeista het volgende:
Mijn hoop is dat dat drastische wat eerder gaat plaatsvindenwel met een goede afloop en overgang
Als je post in een topic dan komt ie in je topichistory of je 'my active topics' ( bovenaan) als je even niets te melden hebt maar je bent wel geïnteresseerd dan doe je een 'tvp' ( terug vind post ). Dan kan je zien of er een update is omdat het topic dan weer omhoog schietquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:26 schreef BlackFrancis het volgende:
Vraagje, dat tvp...Ik neem aan dat je een soort van alarmpje kan zetten op een topic. Hoe werkt dat?
Bedanktquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:31 schreef jogy het volgende:
[..]
Als je post in een topic dan komt ie in je topichistory of je 'my active topics' ( bovenaan) als je even niets te melden hebt maar je bent wel geïnteresseerd dan doe je een 'tvp' ( terug vind post ). Dan kan je zien of er een update is omdat het topic dan weer omhoog schiet. [/offtopic]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |