heb vanavond contact gehad met een mevrouw welke ook een spirituele site heeft, en welke ook jaarvoorspellingen doet, ik stelde haar dezelfde vraag als TS in zijn bericht beschreef.
ze schreef mij dat ze al geruime tijd ook zeer onheilspellende gevoelens had over 2007, ze had er zelfs over gedroomd, tevens had ze dit gevoel en dromen gedeeld met vriendinnen van haar welke ok dezelfde gevoelens delen.
Allemaal zeggen ze dat ze voelen dat er iets heel ergs staat te gebeuren in 2007.
De site waar ik naar toe verwijs inde kick of vermeld de volgende teksten:
Er wordt ook een datum gegeven, ’14-5-11’, die ligt twee jaar vanaf nu in middenaugustus 2007, of 229 dagen in 2007. Ik denk dat deze graancirkel bij Waylands Smithy ons twee verschillende datums geeft binnen de termijn van de huidige Maya eeuw. Eén is de huidige datum en de andere ligt in de nabije toekomst, in middenaugustus 2007 wanneer zeer waarschijnlijk iets heel belangrijks staat te gebeuren, misschien een volgende zware aardbeving? Dit is ene korte impressie van de link die ik eerder plaatste, het gaat hier om de uitleg van enkele graancirkels welke delen uit de maya kalender symboliseren.. lees het eens, razend interressant. nogmaals
http://www.ufowijzer.nl/tekstpagina/MayaKlok.htmlTevens doet mij ineens denken aan dat alienhoofd welke gevonden is enkele jaren geleden in Chillbolton,
![]()
met de tekst : "Hoedt u voor de boodschappers van false giften en hun verbroken beloften. Veel pijn maar er is nog tijd. Eelij?e (dit woord is beschadigd en onduidelijk, sommigen lezen er het woord "geloven" in.)
Er is goedheid daarbuiten. Wij opponeren misleiding. Kanaal gesloten." (Voor alle duidelijkheid volgt hier de Engelse versie.) "Beware the bearers of false gifts & their broken promises. Much pain but still time. (Damaged word.) There is good out there. We oppose deception. Conduit closing (bell sound.)"Deze alien is al vele malen in dit forum naar voren gekomen, maar weet toch elke keer de voorpagina te halen.. de informatie komt trouwens van
http://www.ufowijzer.nl/tekstpagina/alien%20graancirkel.htmlWat zou dat
much pain kunnen betekenen?? Is dit de pain die ik idd voel, zijn dat de mierentietjes die mijn huid doen sidderen? een waarschuwing die door merg en been gaat....
tegenwoordig doet niet veel mij meer schokken, zelfs 911 deed mij niet veel, ik had zoiets wel verwacht, slechts het gevolg van een oorzaak, over de tsunami was ik verbaasd, deed mij wel wat, maar deed mij niet sidderen van angst....de voorgevoelns over 2007 echter.....
Ik heb met die mevrouw afgesproken hier verder over onze dromen contact te onderhouden, we 'slapen er als het ware nog een nachtje over'
Mocht ik meer te weten komen hoor je het.
En voor nu, mocht iemand hier ook rare voorgevoelens over 2007 hebben, meld dit dan svp.