Ja, doen. Al was het alleen maar voor Scarlettquote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:59 schreef erkel het volgende:
Opgezocht en die film stond bij mij nog op de stapel om te zien
Damn begin ook echt Scarlett fan te worden. Schoonheid + talentquote:Op vrijdag 12 januari 2007 01:06 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Ja, doen. Al was het alleen maar voor Scarlett
Maar verder nog iemand wakker?
Hint:quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:16 schreef RoofingBurner het volgende:
Mijn dochters rijden allebei dus inmiddels ben ik redelijk op de hoogte.
In het veld in het midden is men ook bezig met een onderdeel van de edele paardensport. Hoe heet dit?
quote:is een onderdeel van de paardensport, die door een team van ruiters en amazones (meestal 16, soms 12) tegelijk bedreven wordt.
De ruiters rijden op zelf gekozen muziek twee aan twee in colonne aan, en maken diverse figuren en formaties, waarbij een goede dressuur en samenwerking uiterst belangrijk zijn. De figuren hebben specifieke namen zoals klaverblad, tourniquette, visgraat of zandloper. Het showelement hierbij is groot. Dat alle ruiters en amazones exact hetzelfde gekleed moeten zijn en de paarden tot in de puntjes verzorgd spreekt voor zich.
De Spaanse Rijschool in Wenen met de Lippizaners is diverse malen op televisie geweest, deze rijschool staat aan de top van het.
De club bestond van 1971 tot 1985 en er zijn in ieder geval nog 2 heel bekende voetballers die daar gespeeld hebben.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:17 schreef Gooitzen het volgende:
Hans Kraaij junior? Valderama?
Ik ken niet zo veel voetballers die in Amerika hebben gevoetbald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |