quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
1961
Daar doen we niet aanquote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:16 schreef Soempie het volgende:
tvp
Wel een tvp plaatsen en vervolgens alleen maaar in SC zittenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:16 schreef Soempie het volgende:
tvp
Ja, doen. Al was het alleen maar voor Scarlettquote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:59 schreef erkel het volgende:
Opgezocht en die film stond bij mij nog op de stapel om te zien
Damn begin ook echt Scarlett fan te worden. Schoonheid + talentquote:Op vrijdag 12 januari 2007 01:06 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Ja, doen. Al was het alleen maar voor Scarlett
Maar verder nog iemand wakker?
Hint:quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:16 schreef RoofingBurner het volgende:
Mijn dochters rijden allebei dus inmiddels ben ik redelijk op de hoogte.
In het veld in het midden is men ook bezig met een onderdeel van de edele paardensport. Hoe heet dit?
quote:is een onderdeel van de paardensport, die door een team van ruiters en amazones (meestal 16, soms 12) tegelijk bedreven wordt.
De ruiters rijden op zelf gekozen muziek twee aan twee in colonne aan, en maken diverse figuren en formaties, waarbij een goede dressuur en samenwerking uiterst belangrijk zijn. De figuren hebben specifieke namen zoals klaverblad, tourniquette, visgraat of zandloper. Het showelement hierbij is groot. Dat alle ruiters en amazones exact hetzelfde gekleed moeten zijn en de paarden tot in de puntjes verzorgd spreekt voor zich.
De Spaanse Rijschool in Wenen met de Lippizaners is diverse malen op televisie geweest, deze rijschool staat aan de top van het.
De club bestond van 1971 tot 1985 en er zijn in ieder geval nog 2 heel bekende voetballers die daar gespeeld hebben.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:17 schreef Gooitzen het volgende:
Hans Kraaij junior? Valderama?
Ik ken niet zo veel voetballers die in Amerika hebben gevoetbald.
Briljantquote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:53 schreef RoofingBurner het volgende:
Hennes Weisweiler
Ongelofelijk hoeveel kennis er aanwezig is.quote:
quote:- i have to push, i have to struggle
- get out of my way, i'm not for sale no more
- let's kamikaze 'til we get there
And we sang
You do it this way- by day we run by night we dance, we do
- i'm in love with the coming race
Dan moet ik het kennen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:43 schreef RoofingBurner het volgende:
HINT: Het is een nummer uit de jaren 80.
Shit, dan ben je de lul, toch als je een deel van de eerste hint vertaalt naar een woord wat je aan het begin van elke regel kan uitschreeuwen ben je er.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:04 schreef Neleos het volgende:
Ik ken maar één nummer van Killing Joke.![]()
Het hoeft ook niet perse een woord te zijn.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:45 schreef Mark het volgende:
Ik vind geen van de woorden eigenlijk passen om er voor te schreeuwen
En dan vertalen naar het 'era', en op zijn Engels natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:54 schreef Mark het volgende:
Dan kan ik alleen nog maar het getal 80 noemen
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:55 schreef Mark het volgende:
Eighties?
het is ook een draak van een tekst:quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:02 schreef Mark het volgende:
Blijf het een raar woord vinden om voor deze zinnen te schreeuwen
Wie was de voorganger van Suske?
quote:Eighties - i'm living in the eighties
Eighties - i have to push, i have to struggle
Eighties - get out of my way, i'm not for sale no more
Eighties - let's kamikaze 'til we get there
And we sang
You do it this way
Eighties - by day we run by night we dance, we do
Eighties - i'm in love with the coming race
Eighties - i've got the best, i'll take all i can get
Eighties - i'm living for the eighties
Eighties - i'm living in the eighties - i push
Eighties - i'm living
Eighties - i'm living in the eighties - i struggle
Eighties - i'm living
Eighties - i'm living
Eighties - i'm living in the eighties
Eighties - push, push, struggle
Eighties - i'm living
Eighties - eighties - i'm living
Eighties - push, push, struggle
Dat is hem!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:06 schreef PhysicsRules het volgende:
Rikkie
Die was er toen toch al meegestopt?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:13 schreef Mark het volgende:
Carl barks
Toen die strip net uitkwam wou ik hem al lezen, maar dat heb ik nog steeds niet gedaan.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:16 schreef PhysicsRules het volgende:
Voor de duidelijkheid (en omdat ik het leuk vind)
[afbeelding]
Zou ik maar doen, want het antwoord klopt nietquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:31 schreef tong80 het volgende:
Dick Matena ?
Nu even lezen op de vorige pagina wat de vraag was.
Karel de Raaf ?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:59 schreef PhysicsRules het volgende:
K.... D.. R....
Ik ga nu. Als iemand anders een vraag wil stellen, ga vooral je gang![]()
SaskiaR +2 Duurde even maar toch nog beantwoord. De term is 'Carrouselrijden'.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:33 schreef SaskiaR het volgende:
Het antwoord op Roofings paardensportvraag is carrousel, volgens mij is dat nog niet gezegd.
Katrien ?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:35 schreef SaskiaR het volgende:
Hoe heet de moeder van Kwik, Kwek en Kwak?
Nooit van die band gehoordquote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:37 schreef SaskiaR het volgende:
Blue mondays
Ok, komt eraan.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:39 schreef Mark het volgende:
Laten we afspreken dat Neleos de nieuwe vraag stelt
Goedquote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:44 schreef Mark het volgende:
HCKZ, Bloemendaal, HGC, Den Bosch, Amsterdam en Oranje Zwart
SaskiaR +1quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:52 schreef SaskiaR het volgende:
42
Ik kom met lezen nooit verder dan de krantquote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:53 schreef Mark het volgende:
[..]
Wie dit niet snapt: ga Douglas Adams lezen!![]()
Ja hallo ik moet fokkenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:53 schreef Mark het volgende:
[..]
SaskiaR +1
Wie dit niet snapt: ga Douglas Adams lezen!![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:00 schreef SaskiaR het volgende:
Ik weet het alweer iddKeno don Rosa (ik was in de war omdat ik dacht dat het aantal puntjes het aantal letters voor moest stellen).
RoofingBurner +1quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:03 schreef RoofingBurner het volgende:
Zorro?
natuurlijk!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:26 schreef Neleos het volgende:
Jan Pelleboer
DavidLetterman + 1quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:34 schreef David Letterman het volgende:
Astana...
nee dat is een dyslecticus die moet overgeven.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:34 schreef TradeMarkie het volgende:
Irkutsk, of is dat ook een land
SaskiaR +1quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:48 schreef SaskiaR het volgende:
1975
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:26 schreef Mister1977 het volgende:
Wolfraam...Nee
Het soortelijk gewicht is hier niet aan de orde!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wolfraam heeft toch echt een groter soortelijk gewicht dan lood, en de isotoop 180W heeft een halfwaarde tijd van 1.8×10^18 jaar
Dat klopt. Zwaarste isotoop (dus som protonen en neutronen).quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Je vroeg om de zwaarste, en dan tellen de neutronen ook mee. Hoogste atoomnummer is dus niet per se de zwaarste. Soortelijk gewicht telt dan
Bij het soortelijk gewicht speelt ook een rol hoe dicht atomen op elkaar gepakt zitten. Zo kan het zijn dat bijvoorbeeld Lood een lager soortelijk gewicht heeft dan Goud of Platina. De laatste twee hebben lichtere atomen dan Lood.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Soortelijk gewicht = 1 mol van die isotoop.
Nou, dat is niet zo erg hoor.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heb het ondertussen opgezocht, en het lijkt er toch op dat je gelijk hebt, al geef ik het niet graag toe.
Hij heeft wel onze topper Van Gerwen uitgeschakeld.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:59 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik heb het gister wel gelezen het was dacht en een 'onbekende'
Dus zo'n topper is ie nou ook weer nietquote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:00 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Hij heeft wel onze topper Van Gerwen uitgeschakeld.
Dat dacht ik ook.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:34 schreef RoofingBurner het volgende:
Die gorilla heet Jacko volgens mij.
Ik denk Tong komt wel met 'een hond met een hazenlip'quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
nee dat is een dyslecticus die moet overgeven.
Dat was mijn tweede gok, als dit fout isquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:00 schreef Mister1977 het volgende:
Nike Air?
Dat is snel.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:10 schreef Schorpioen het volgende:
De aantrekkingskracht van Jupiter?
Misschien is hij een pizza gaan eten.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:48 schreef SaskiaR het volgende:
lalala Schorpioen??
Braadworst, met aardappelen en een tomaten-basilicumsalade!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:56 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Misschien is hij een pizza gaan eten.![]()
Toch wel een beetje een Italiaanse invloed.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:57 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Braadworst, met aardappelen en een tomaten-basilicumsalade!
De meeste laptopharddisks draaien wat langzamer.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
7200
Euhh, en de tomaat?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Maar wat heeft dan meer invloed, de Bratwurst of de bascilicum?
Bijna, iets te snel.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:01 schreef Mister1977 het volgende:
5600
Oh, ik dacht dat Italianen veel tomaten gebruiiken (oa op pizza). Maar ik heb de ballen verstand van culinaire zaken dus het kan best dat dit oorspronkelijk helemaal niet zo is.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Leuke vraag, waar komt de tomaat vandaan (en dat is niet uit Italie)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |