De voorfilmpjes zien er erg goed uit. Hopelijk beter dan Idols.quote:7-delige Zoektocht waarin te zien is hoe er uit de 7000 aanmeldingen een ideale Lama geselecteerd zal worden. Met personeelsadvertenties in dagbladen en op tv heeft BNN mensen met humor opgeroepen te solliciteren naar de functie van Lama m/v (parttime). Na een aantal grote auditierondes zal er met een groep van acht potentiële Lama's hard gewerkt worden om de improvisatietalenten aan te scherpen en de humor op het gewenste niveau te krijgen.
Wel als ze door de originele leden gekozen worden, geef ze een kans. Pas dan oordelenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:40 schreef Elvi het volgende:
Ik ga wel kijken, maar ik vind t helemaal niks dat er 'gewone' mensen bij de lama's komen![]()
Ah kut jaquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:54 schreef Jivis het volgende:
Wel kut dat de jury niet bestaat uit de Lama's
http://www.mediacourant.nl/?p=2448quote:De zoektocht naar een nieuwe Lama is inmiddels in volle gang. Vanaf vanavond is bij BNN het nieuwe programma Lama Gezocht (21.15 uur, Ned3) te zien, waarin presentator Patrick Lodiers te zien is op zoektocht naar een nieuw komisch talent die net als Ruben Nicolai, Ruben van de Meer en Tijl Beckand mag optreden in De Lama’s. In zeven afleveringen komen de hoogte- en dieptepunten van de zoektocht voorbij met komische talenten, maar ook met de minder grappige medemens.
De jury die deze nieuwe Lama moet vinden, bestaat uit Ellemijn Veldhuyzen van Zanten, Justus van Oel, Arjen Lubach en Alexander Nijeboer. Zij beoordelen of de ruim 6.500 kandidaten die zich hebben aangemeld inderdaad over de juiste kwaliteiten van een Lama beschikken. Dus of deze Lama’s in spe grappig zijn, improvisatietalent hebben, goed kunnen acteren en bestand zijn tegen de genadeloze zoemer. Kortom dat zij kunnen zorgen voor een leuke avond. (Foto: Erik Keyzer)
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het was net op 101.tv
Ik vond het niet zo.
Je meent het..quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:20 schreef pberends het volgende:
X-factor...
Gewoon exact een kopie van Idols... maar goed.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:22 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je meent het..
Ik twijfel nog of ik het leuk ga vinden..
Vantevoren blaakte hij nog van zelfvertrouwen.quote:
Hij is echt tof!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die jonge gast was wel ok.
Oh god, gaan ze de kneusjes nog extra interviewen...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:27 schreef Janetje het volgende:
Oh kom op.. gaan ze ook nog slecht commentaar zitten geven..Idols deel 2033
die mag idd wel even naar de orthoquote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:30 schreef veldmuis het volgende:
Die tanden van dat dikke wijf!
Alsof Viola de beste presentatrice mag uitzoeken ?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:34 schreef tong80 het volgende:
Alsof Berry van Aerle de beste voetballer uit moet zoeken
Ik heb nog niet gelachen eigenlijk..quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:34 schreef Silenus het volgende:
Het wordt nu wel weer grappig omdat het zo tenenkrommend slecht is.
Das toch altijd zo?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:34 schreef Silenus het volgende:
Het wordt nu wel weer grappig omdat het zo tenenkrommend slecht is.
Dat doet ze zelf al.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:36 schreef Smeich het volgende:
och ja.. Sara ff belachelijk maken...
Ik vind juist dat de makers haar een beetje afzeiken eigenlijkquote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:36 schreef pberends het volgende:
Waarom doen ze alsof Sara Kroos een goede lama is
Die ene zocht ook een baan..quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:37 schreef 7eVeNL het volgende:
Ik vind het best wel grappig om die kansloze mensen daar te zien staan![]()
zijn allemaal van die doorsnee mensen... die idols ook niet hebben gehaald, zoek een baan ofzo
Daar keek je ook naar berends, niet zeuren dus.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:41 schreef pberends het volgende:
De nagesprekken van de Jury... IDOLS!
Dat snap ik dan ook weer niet.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:43 schreef TheVulture het volgende:
Waarom zetten ze de overgebleven Lama's niet gewoon in de jury, die moeten tenslotte toch met die lui gaan werken....
Ja dat vroeg ik me ook al afquote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:43 schreef TheVulture het volgende:
Waarom zetten ze de overgebleven Lama's niet gewoon in de jury, die moeten tenslotte toch met die lui gaan werken....
Ik denk leedvermaak..quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:43 schreef tong80 het volgende:
Even serieus. Waarom kijken jullie hiernaar ?
Wachten op Klein Hollandquote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:43 schreef tong80 het volgende:
omdat we niet allemaal de hele avond willen posten.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:43 schreef tong80 het volgende:
nee precies want die jury sla ik nou ook niet bepaald hoog aanquote:
Wat een vent hequote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:48 schreef Janetje het volgende:
"ik heb het programma niet zo vaak gezien"![]()
Die was wel humorquote:
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:49 schreef pberends het volgende:
Lucky pants... oftewel de SLET PANTS.
Tja, van de commercielen kan je dit verwachten, maar wat heeft dit met de publieke omroep te maken...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:59 schreef golfer het volgende:
Makkelijk toch tegenwoordig die programma-formules.
Je plaatst een oproepje om misschien met je kop op TV te komen en er zijn altijd wel een paar duizend kanslozen die erop reageren en vervolgens knip je de audities in stukjes en hoppa, je hebt zo weer een stuk of 5 prgramma's.
Wat een ongelovelijke bagger.
Eens!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:00 schreef Kurk het volgende:
Die jongen met die blauwe trui, die Bambi-gozer en die ene bouwvakker mogen van mij inderdaad ook door. Ook die vrouwelijke kroegtijger was wel grappig.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:43 schreef TheVulture het volgende:
Dat komt nog wel, denk ik. Pas op het einde als er uit x potentiële Lama's er twee uitgekozen moeten worden.quote:
Niks. Maar alles met improvisatie.quote:Wat hebben die andere gasten te maken met de lama's?
Vond die ook de bestequote:
Ik zie al genoeg mensen op TV waarvan het hoord wél klopt. Een komiek met een hoofd dat niet klopt (Teeuwen of van 't Hek ofzo) dat is juist grappigquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:04 schreef VoreG het volgende:
Die bambi-gozer had trouwens wel een raar hoofd zoals 'renkema' al zei. Op de een of andere manier klopte er iets niet.
zoiets had ik ook.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:04 schreef Knipoogje het volgende:
Een heel frappant stukje was met al die voorwerpen. Dat al die wannabe lama's er allemaal flauwe sexuele dingen mee deden. Dat is eigenlijk ook de reden waarom ik amper nog naar Lama's kijk.
De echte lama's verzinnen namelijk precies dezelfde dingen. Wat dat betreft hebben de wannabe's goed afgekeken
my thoughts exactly. Nederlandse televisie is gewoon ruk lately. Als het geen Idols is dan wel dat stomme schaatsen op ice of zo'n gouden kooi of hoe dat ook heet. Ben blij dat ik meer te doen heb dan voor de buis te hangen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:59 schreef golfer het volgende:
Makkelijk toch tegenwoordig die programma-formules.
Je plaatst een oproepje om misschien met je kop op TV te komen en er zijn altijd wel een paar duizend kanslozen die erop reageren en vervolgens knip je de audities in stukjes en hoppa, je hebt zo weer een stuk of 5 prgramma's.
Wat een ongelovelijke bagger.
Maar een voorwerp in je kruis duwen is natuurlijk niet orgineel.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:04 schreef Knipoogje het volgende:
Een heel frappant stukje was met al die voorwerpen. Dat al die wannabe lama's er allemaal flauwe sexuele dingen mee deden. Dat is eigenlijk ook de reden waarom ik amper nog naar Lama's kijk.
De echte lama's verzinnen namelijk precies dezelfde dingen. Wat dat betreft hebben de wannabe's goed afgekeken
Totaal 7 dacht ikquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:15 schreef soapie het volgende:
Vond er weinig aan!!!! Hoeveel afleveringen komen hier eigenlijk van???
Toch doen de lama's het elke week weer opnieuw. Welke opdracht ze ook krijgen. Slowmotion, gesprekjes, voorwerpen. Na 2 zinnen hebben ze elkaar in doggystyle houding of bij de tieten vast.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:11 schreef DemonRage het volgende:
Maar een voorwerp in je kruis duwen is natuurlijk niet orgineel.
Uit de Vlaamse Pot toch?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:50 schreef SCH het volgende:
Ze hebben allemaal wel ongeveer het belabberde niveau van de echte lama's.
Zaten wel wat mensen tussen die ik ken uit het improvisatiecircuit.
Dat vrouwelijke jurylid met dat vierkante hoofd trouwens
Dit is te veel.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:50 schreef SCH het volgende:
Dat vrouwelijke jurylid met dat vierkante hoofd trouwens
misschien hebben ze het om die reden juist ook aan niemand verteldquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ach ja, sommige waren wel grappig. Een hoop niet. Ik snap nog steeds niet dat mensen in je directe omgeving dan niet zeggen dat je het beter niet kan proberen.
Niks.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:58 schreef Roi het volgende:
Wat had die gozer nou gedaan die weggestuurd werd ?
hij deed helemaal niets, stond daar als een zoutzakquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:58 schreef Roi het volgende:
Wat had die gozer nou gedaan die weggestuurd werd ?
ja aar ligt dat dan ook niet aan het publiek. bedoel als z om een emotie vragen krijg je hier in 9 van de 10 keer als eerste GEIL te noemen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:30 schreef Knipoogje het volgende:
De Amerikaanse & Engelse versies zijn zo extreem beter. En dat zonder sex & poepgrappen.
Het is het kijken toch niet waardquote:Op zaterdag 13 januari 2007 09:12 schreef rainbow2007 het volgende:
sinds dat 'uitzendinggemist' is verkocht aan eea kut organisatie doen ze er echt alles aan om de gratis service te verkloten he! lama gezocht stond er gister op maar werkte niet, en nu is ie gewoon helemaal verdwenen!en ik heb hem nog niet gezien
![]()
dat wil ik dan zelf graag gezien hebben. dat ze hem ff snel zo neerzetten dat ik hem kan zienquote:
Dinsdag om 23:15.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:30 schreef greatgonzo het volgende:
ook nog een herhaling een dezer dagen?
Idemquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:50 schreef SCH het volgende:
Ik dacht dat er in een later stadium juist wél gestemd ging wordenquote:Op zondag 14 januari 2007 16:49 schreef Christine het volgende:
[..]
Idem.
Van David had ik trouwens sowieso wel verwacht dat 'ie mee zou doen. En dat 'ie door zou gaan.
Overigens was het helemaal niet de bedoeling dat dit op TV uitgezonden zou worden, BNN had niet gerekend op zoveel reacties. Pas toen het er 6000 bleken te zijn, hebben ze bedacht het maar op televisie te gaan uitzenden. Het publiek heeft verder (itt bij Idols) ook geen invloed op de uitslag.
Oh, dat is me dan ontgaan.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:33 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik dacht dat er in een later stadium juist wél gestemd ging worden![]()
op de website staan de audities volgens mij gewoon, en het commentaar hier lezend komen die uit de uitzending. Ik zie bijvoorbeeld een jongen met een blauwe trui die enigszins goed uit de verf komt.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:15 schreef Foeske het volgende:
Is het nog terug te vinden op uitzending gemist? Ik kan het daar niet vinden namelijk...
Mja ik heb het ook maar gehoord van iemand die af en toe wat bij BNN doetquote:
publiek kan pas stemmen in een van de latere uitzendingen.quote:Op zondag 14 januari 2007 18:16 schreef Elvi het volgende:
[..]
Mja ik heb het ook maar gehoord van iemand die af en toe wat bij BNN doetDus het kan ook al veranderd zijn
![]()
Ik vond die gast met die Bambi-imitatie wel goedquote:Op maandag 15 januari 2007 23:14 schreef Elvi het volgende:
Iedereen is weg van die bouwvakker maar ik vond er niet veel aan![]()
Ja precies! Die vond ik ook leuk!quote:Op woensdag 17 januari 2007 07:50 schreef Haunter het volgende:
Ik vond die gast met die Bambi-imitatie wel goedwat een droge kop zat daar op
![]()
Helemaal mee eens, de enige met uitstraling was meneer Bambi.quote:Op woensdag 17 januari 2007 08:37 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja precies! Die vond ik ook leuk!![]()
Maar die bouwvakker...![]()
![]()
Te triest!quote:
dat gevoel heb ik ook en het wordt er niet beter opquote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:20 schreef Astherushcomes het volgende:
Bij dat slow motion inschrijven had ik alweer last van plaatsvervangende schaamte![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:45 schreef TornadoDK het volgende:
het grappigste is eigenlijk als iemand een grap verteld en iedereen blijft die gene doodstil aankijken.
quote:
Z'n accent helpt 'm wel ja!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:48 schreef BigFire het volgende:
wat is er nou zo goed aan die belg? z'n kop en accent??
je bedoelt mensen die iets grappiger zijn, er is ook nog een deel door waarvan ik mijn bedenkingen hebquote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:54 schreef VoreG het volgende:
Het is wachten op de bonte avond. Dan krijg je mensen die wel grappig kunnen zijn en worden samengevoegd.
gemist is wel een groot woord hoor.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:01 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Shit ik heb het gemist.
om dezelfde reden dat mensen zich op geven voor idols / xfactor. om met je kop op tv te komenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:00 schreef pekel het volgende:
Waarom gaan mensen zich opgeven terwijl ze eigenlijk zelf wel weten dat ze niet geschikt zijn?
lama Cquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:03 schreef Millabelle het volgende:
Weet iemand hoe die Belg heet?
Kan ze niet beter in een dramasoap gaan spelen?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:01 schreef AirRaid het volgende:
die serveerster, die was zo oerslecht. en dan ook nog huilen na afloop![]()
zolang die soap maar niet op de tv komt vind ik het bestquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Kan ze niet beter in een dramasoap gaan spelen?
Argh, ik reageerde op het verkeerde bericht.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Kan ze niet beter in een dramasoap gaan spelen?
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:04 schreef AirRaid het volgende:
[..]
lama C
oke dit was dus een slechte grap
Hij vond alleen iedereen lief met dat gezoen de hele tijdquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:07 schreef BigFire het volgende:
die ene naast die Belg was een soort Ruben Nicolai type. zulke gasten mag je gelijk.
Zó kut was die uitzending nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:49 schreef Elvi het volgende:
Dat verslag is 100 keer beter dan de uitzending zélf _o-
Je keek wel naar hetzelfde programma als ik?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:50 schreef veldmuis het volgende:
Zó kut was die uitzending nou ook weer niet.
Wij lazen hetzelfde 'verslag'?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:52 schreef Elvi het volgende:
[..]
Je keek wel naar hetzelfde programma als ik?![]()
whhehe tof ik ga es kijken of ze m moetenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:53 schreef veldmuis het volgende:
Misschien kun je het insturen als column voor de FP?
Dat had idee had ik eigenlijk ook.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:45 schreef JelleS het volgende:
Je grappen in het verslag zijn nou niet echt beter te noemen dan waarover je klaagt, of is dat nu juist de grap
Vind ik ook! Of, zoals iemand hier eerder zei: ik wil zappen omdat het zo tenenkrommend is, maar ik wil blijven kijken omdat het zo tenenkrommend is.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:41 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind dit eigenlijk nog genanter dan de audities van idols.
Dat serveerster mens was idd dramatischquote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Vind ik ook! Of, zoals iemand hier eerder zei: ik wil zappen omdat het zo tenenkrommend is, maar ik wil blijven kijken omdat het zo tenenkrommend is.
Ik vond die kolvende blondine wel humor hebben, niet super-origineel maar ze heeft zelfspot en dat had dat mens van de kleinkunstacademie absoluut niet. Hoe langer ze doorging ("Lllllll lllll lllllllllllllllllllllll lllllllord of the rings" - wtf?) hoe dieper ik in de bank zakte van plaatsvervangende schaamte.
Die Belg was erg. Trouwens, Ruben Nicolai is toch ook Vlaming?
![]()
![]()
heb je nooit overnagedacht om daar eens zelf te staan? volgens mij zou je het evengoed doen als die werkloze uit aflevering 1quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:39 schreef FlyingFox het volgende:
Zo zitten ergeren: meteen een verslag geschreven:
uit mn blog:
De beste Lama’s staan aan wal. (een verslag)
Ik wou net zeggen, wat een vreemd stuk, hoeveel superlatieven denk je in zo'n klein stuk te kunnen proppen?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:45 schreef JelleS het volgende:
Je grappen in het verslag zijn nou niet echt beter te noemen dan waarover je klaagt, of is dat nu juist de grap
Ja inderdaad!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:47 schreef Tallie1982 het volgende:
Die ene gast kon wel heel erg goed hans teeuwen imiteren.Int begin
Alain Rinckhoutquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:03 schreef Millabelle het volgende:
Weet iemand hoe die Belg heet?
ja, dan kan de rest alleen maar belgemoppen maken over patat en lambiekquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:12 schreef marientje het volgende:
[..]
Alain Rinckhout
Stop maar met zoeken, dit is m!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |