je bedoelt mensen die iets grappiger zijn, er is ook nog een deel door waarvan ik mijn bedenkingen hebquote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:54 schreef VoreG het volgende:
Het is wachten op de bonte avond. Dan krijg je mensen die wel grappig kunnen zijn en worden samengevoegd.
gemist is wel een groot woord hoor.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:01 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Shit ik heb het gemist.
om dezelfde reden dat mensen zich op geven voor idols / xfactor. om met je kop op tv te komenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:00 schreef pekel het volgende:
Waarom gaan mensen zich opgeven terwijl ze eigenlijk zelf wel weten dat ze niet geschikt zijn?
lama Cquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:03 schreef Millabelle het volgende:
Weet iemand hoe die Belg heet?
Kan ze niet beter in een dramasoap gaan spelen?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:01 schreef AirRaid het volgende:
die serveerster, die was zo oerslecht. en dan ook nog huilen na afloop![]()
zolang die soap maar niet op de tv komt vind ik het bestquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Kan ze niet beter in een dramasoap gaan spelen?
Argh, ik reageerde op het verkeerde bericht.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Kan ze niet beter in een dramasoap gaan spelen?
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:04 schreef AirRaid het volgende:
[..]
lama C
oke dit was dus een slechte grap
Hij vond alleen iedereen lief met dat gezoen de hele tijdquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:07 schreef BigFire het volgende:
die ene naast die Belg was een soort Ruben Nicolai type. zulke gasten mag je gelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |