vind haar wel cool eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Die standaard-begrijp-zinnetjes van Barbara![]()
Oh oh oh wat heeft ze het toch zwaar en wat vedient ze toch een medelijden![]()
Maar dat doen ze niet, en ik heb liever Ludo dan geen badguy, die periode dat hij dood was, was de saaiste van de wereld man, denk even na: er gebeurde letterlijk nietsquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:51 schreef digispeed het volgende:
ff geen ludo zou heerlijk zijn. er zijn genoeg andere schurken die je kunt
introduceren in GTST.
Ik vind ook dat er een mannelijke slechterik in moet zitten, vroeger had je altijd Martine als vrouwelijke slechterik en Frits als de mannelijke, daarna Dian (Chris Jolles) als vrouwelijke en Ludo als mannelijke.quote:De actrice achter Emma Noordermeer (westenwind) zou het goed doen denk ik.
Ze kunnen dat personage natuurlijk gewoon in GTST schijven. Doen ze in Amerika ook
Daar zijn enkele personages zowel in The Bold als in The young and the restless (Lauren Fenmore) te zien, dus waarom hier niet.![]()
Ik vind van haar wat jij van Ludo vindquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:18 schreef digispeed het volgende:
vind haar wel cool eigenlijk.
Ik ook, vreselijk zeg, het Janine-Ludo cirkeltje is weer rond en begint irritanter te worden dan ooitquote:heb meer problemen met janine
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:18 schreef Iwan1976 het volgende:
Morris zonder tekst.
Inderdaad, Ludo verdient beter, ze moet gewoon opdonderen altijd dat zelfde gezeik, die debiele achterlijke chantage ook altijdquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:25 schreef pberends het volgende:
Janine, wat een manwijf was dat vroeger.
Als het Chris Jolles was geweestquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:34 schreef pberends het volgende:
Dian, de enige hoop voor de spanning in GTST.
nee vroeger ging dat inderdaad anders, ze leverde elkaar luizenstreken maar dat was gewoon leuk om naar te kijken.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Maar dat doen ze niet, en ik heb liever Ludo dan geen badguy, die periode dat hij dood was, was de saaiste van de wereld man, denk even na: er gebeurde letterlijk niets![]()
[..]
Ik vind ook dat er een mannelijke slechterik in moet zitten, vroeger had je altijd Martine als vrouwelijke slechterik en Frits als de mannelijke, daarna Dian (Chris Jolles) als vrouwelijke en Ludo als mannelijke.
Ik kan wel concluderen dat die Dian van nu niets meer voorstelt en dan nog iets: het elkaar aanpakken moet minder extreem!
Is Frits ooit failliet gegaan of Martine? Zijn ze ooit alles kwijt geraakt (totdat ze eruit gingen dan), zo ging het toen gewoon niet.
Ik hoop voor Dian nooit.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:39 schreef BVO het volgende:
Wanneer gaan Dian en Aydin nou neuken?
Omdat?quote:
Ik vind hem gewoon stom.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Omdat?.
Aydin is tof.
Maar inderdaad geen 50+, dus niks voor jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |