Dat vertelt genoeg over het niveau van GTST tegenwoordig.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:58 schreef Mss het volgende:
Godver, ben ik halverwege in slaap gevallen![]()
Waarom het is nu nog altijd spannender dan toen hij dood was, welk ander lijntje vind jij nu interressanter?quote:Op maandag 15 januari 2007 21:45 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Je bent lekker strijdlustig vandaag!
Ik deel je afkeer van meneer Sanders.
Alweer? Hij meer geboet dan wie dan ook in de seriequote:Tijd dat die eens goed gaat boeten.![]()
Voorzichtig man, je brengt ze nog op ideeën!quote:Op maandag 15 januari 2007 22:26 schreef Dizer het volgende:
Wanneer gaat Morris eruit? Dit kan nooit meer goedkomen... toch? Of krijgen we een Isabella verhaallijn.
Eigenlijk had Nina zwanger moeten raken.
En zijn uitspraak... zum kotsenquote:Op maandag 15 januari 2007 23:11 schreef BettyR het volgende:
Beetje een overdosis Aydin vandaag.
Ik vond dat ook een beetje een zieke manier om kijkers te binden inderdaadquote:Op maandag 15 januari 2007 23:26 schreef BettyR het volgende:
En waarom trouwens die luier van Valentijn in beeld voor morgen? Damn.
Hèt schoolvoorbeeld van foute product placement.quote:Op maandag 15 januari 2007 23:26 schreef BettyR het volgende:
En waarom trouwens die luier van Valentijn in beeld voor morgen? Damn.
Tuurlijk, komt er een marokkaan in beeld... heb je hem weerquote:
Hebben ze een moslim in GTST, is ie meteen in aanraking met de politiequote:Op dinsdag 16 januari 2007 07:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tuurlijk, komt er een marokkaan in beeld... heb je hem weer.
Je weet toch dat GTST-acteurs hun principes altijd opzij zetten voor het grote commerciële RTL?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:56 schreef suus21 het volgende:
die moslims at (toen ie met Dian aan tafel zat) eieren met bacon en worstjes, moslims mogen toch geen varkens![]()
Klopt, maar ik wil gewoon dat ie in de problemen komt. Dat vind ik nog leuker om te kijken.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Waarom het is nu nog altijd spannender dan toen hij dood was, welk ander lijntje vind jij nu interressanter?
ik vond het vroeger een geweldig goed personage, maar na zijnquote:Op maandag 15 januari 2007 21:45 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Je bent lekker strijdlustig vandaag!
Ik deel je afkeer van meneer Sanders.
Tijd dat die eens goed gaat boeten.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |