Bewijs dat zijn feiten, een verhaal op hangen is toch geen bewijs man.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:21 schreef pberends het volgende:
[..]
5 getuigen zijn erg veel bewijs hoor, of ze moeten een apart Meerdijkse grondwet hebben.
Ja, hij hoeft maar even om de hoek te wachten, en hij weet hoe het zit. Waardeloze rechercheur!quote:Op maandag 15 januari 2007 20:23 schreef Svensational het volgende:
Vooral niet wachten totdat hij weg is, voordat je begint met schreeuwen, Dorothea
Genoeg bewijs om iemand in voorlopige hechtenis te zetten hoor. Bij 2 personen al.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Bewijs dat zijn feiten, een verhaal op hangen is toch geen bewijs man.
Als ik nu met een 18 mensen afspreek om te zeggen dat we ontvoerd zijn door Pberends dan is dat toch geen bewijs man![]()
In dat geval kan ik iedereen waar ik nu een hekel aan heb met een lulverhaaltje in voorlopige hechtenis zetten, zo werkt het ook weer niet in dit land hoor.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:26 schreef pberends het volgende:
Genoeg bewijs om iemand in voorlopige hechtenis te zetten hoor.
quote:Op maandag 15 januari 2007 20:24 schreef Heer_van_Bartolhov... het volgende:
Als ik nu met een 18 mensen afspreek om te zeggen dat we ontvoerd zijn door Pberends dan is dat toch geen bewijs man![]()
We hebben een deal, Hvb.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:26 schreef pberends het volgende:
[..]
Genoeg bewijs om iemand in voorlopige hechtenis te zetten hoor. Bij 2 personen al.
Daar heb je een ander systeem voor: smaad.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
In dat geval kan ik iedereen waar ik nu een hekel aan heb met een lulverhaaltje in voorlopige hechtenis zetten, zo werkt het ook weer niet in dit land hoor.
Een getuigeverklaring is geen bewijs.
Janine verpest ook alles, maar ze mag opdonderen als het aan mij ligtquote:Op maandag 15 januari 2007 20:29 schreef pberends het volgende:
Sjors verpest alles met der domme zwangerschap!
2 getuigen met hetzelfde verhaal is wel bewijs. 5 personen is ontzettend veel bewijs.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Een getuigeverklaring is geen bewijs.
dat getouwtrek om ludo is misselijkmakend.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:33 schreef vencodark het volgende:
Laat me raden: Janine blijft toch? Pff, daar wordt ik ook eens moe van. Maak je keus!![]()
Dus als Bartolhoven, digispeed, Dizer, Svensational en ik tegen de politie vertellen dat jij ons ontvoerd hebt, vlieg jij de bak inquote:Op maandag 15 januari 2007 20:34 schreef pberends het volgende:
[..]
2 getuigen met hetzelfde verhaal is wel bewijs. 5 personen is ontzettend veel bewijs.
in dat geval....quote:Op maandag 15 januari 2007 20:37 schreef Frey het volgende:
[..]
Dus als Bartolhoven, digispeed, Dizer, Svensational en ik tegen de politie vertellen dat jij ons ontvoerd hebt, vlieg jij de bak in![]()
Uiteindelijk krijgt Ludo toch weer de schuld van alles.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:37 schreef Frey het volgende:
Dus als Bartolhoven, digispeed, Dizer, Svensational en ik tegen de politie vertellen dat jij ons ontvoerd hebt, vlieg jij de bak in![]()
Bewijs is hier niet het juiste woord voor, er was een tijd dat de complete wereldbevolking beweerde dat de aarde plat was en een kleine groep kon laten zien dat dit niet zo was, die plat-denkers hadden dus volgens jou bewijs voor wat ze zeiden omdat ze met meer waren en hetzelfde verhaal hadden.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:34 schreef pberends het volgende:
2 getuigen met hetzelfde verhaal is wel bewijs. 5 personen is ontzettend veel bewijs.
Je bent lekker strijdlustig vandaag!quote:Op maandag 15 januari 2007 20:36 schreef digispeed het volgende:
[..]
dat getouwtrek om ludo is misselijkmakend.
janine had ludo nooit een 1e/2e/3e/4e/5e..../13e kans moeten geven.
hoop dat barbara die ludo een goede hak weet te zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |