Hij bedoelt vast die reclame onderbrekende soap tussen 20:05 en 20:35u.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:15 schreef pberends het volgende:
Spotjes op tv wat je kinderen doen op de pc![]()
![]()
![]()
.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:21 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Hij bedoelt vast die reclame onderbrekende soap tussen 20:05 en 20:35u.
Fucking spannend, zo'n nep rechtzaak.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:30 schreef Vivi het volgende:
Dat Noudster-grapje kennen we nu wel
OMG wat is het saaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...
Waarom kijk je danquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:31 schreef pberends het volgende:
Dennis, neuk Bar lekker en ga naar een tropisch eiland.
De enige redding van deze zaadsoap!
nee, de schrijvers moeten een flink pak slaag krijgenquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:39 schreef digispeed het volgende:
wat een verwend kutkind is die nina toch.
flink pak slaag zou dat wijf moeten krijgen
Eerder omdat ze van die achterlijke verhaallijnen schrijven.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:44 schreef eefj het volgende:
[..]
nee, de schrijvers moeten een flink pak slaag krijgen
omdat ze zo'n actrice er uberhaubt inschrijven
Nee, het journaal is boeiend.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:38 schreef Cerubo het volgende:
[..]
Waarom kijk je dan. Als je het niks vindt ga je toch lekker het journaal kijken
.
Meesterlijk irritantquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:44 schreef BVO het volgende:
Aydin en Dian is wel een meesterlijk duo.
huib van groeningen nee met die gast die hem speelde is ook niet veel meer zag hem hier vaak lopen met ze kids enzo tegenwoordig zie ik hem ook niet meerquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:58 schreef BVO het volgende:
Toch mis ik:
[afbeelding]
Weet iemand al wat er met Huib is gebeurd. Stom dat ze daar nooit wat over gezegd hebben.
WAT IS DAAR NOU BOEIDEND AANquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:59 schreef Theamerican het volgende:
dennis en anita weer samen krijg je ook een klapkut van
Als het waar is wat je zegt: eens!quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:49 schreef Canisfire het volgende:
* Op het gevonden briefje van Nina blijkt een liefdesverklaring te staan; ze is al die tijd van Morris blijven houden. Morris zit echter opgesloten in een kliniek en komt daar volledig tot bezinning. Hij voelt zich ontzettend schuldig tegenover zijn moeder en besluit zichzelf alsnog aan te geven bij de politie.
Dat is toch niet serieus he![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ! iemand heeft je vader vermoord !
Maar hij is zo lief ! en schatig ! en ik hou toch nog van hem !
Fuck toch op gtst schrijvers![]()
Dat was alleen maar om hem die brommer te laten kopen die hem in de schulden zou brengen, zodat dat Lidwien-lijntje gestart zou kunnen worden die zou leiden naar die rechtszaak van nu.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:11 schreef pberends het volgende:
Waar was die ene Fos-chick van de sapbar? Opeens gekapt met dat verhaallijntje... het slaat weer werkelijk nergens op.
Oh, interessant zeg! Vet spannend dat verhaallijntje van Fos. Met die chick is toch veel spannender voor Fosje?quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat was alleen maar om hem die brommer te laten kopen die hem in de schulden zou brengen, zodat dat Lidwien-lijntje gestart zou kunnen worden die zou leiden naar die rechtszaak van nu.
Wel dom dat ze dat sapoase-meisje nu gewoon weglaten ja![]()
heb nog een handtekening van die heldquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:04 schreef Theamerican het volgende:
[..]
huib van groeningen nee met die gast die hem speelde is ook niet veel meer zag hem hier vaak lopen met ze kids enzo tegenwoordig zie ik hem ook niet meer
altijd die haarband in
![]()
Inderdaad, ze mogen mij nu ook wel inrekenen, ik wel ergere dingen gedaanquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:09 schreef vitessezuid113 het volgende:
Ja hoor voor een paar DVD'tjes branden de bak in![]()
![]()
Ja iemand zei dat al, die had dus toch gelijk.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:21 schreef GSMboy het volgende:
Vraagje.
Die trap bij Dennis en Morris thuis naar boven komt uit in zijn slaapkamer (waar Morris nu jankt)..
En mensen die even langskomen komen via die trap gaan dus door zijn slaapkamer, waar hij zich nu schuilhoudt volgens rtltext..
ik zou het niet fijn vinden als ze binnenkomen via mijn slaapkamer...
Morris is lekker normaal wou je zeggenquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:23 schreef TrenTs het volgende:
Die man is niet knettergek, die heeft gewoon een goed gevoel voor humor.
Daar ging het niet om.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Morris is lekker normaal wou je zeggen![]()
![]()
Nee maar dat wordt wel de hele tijd vergeten, door iedereenquote:
Ludo werd ge0wnd door de pers.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:35 schreef GSMboy het volgende:
Iemand een idee over die trap?
En wat was er nou te zien aan het eind van de "morgen in GTST leader" ??
Ik zag iets met Ludo net?
Inderdaad iedereen behalve Nina die een briefje voor hem achterlaat ofzoquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Waarom vergeet iedereen de hele tijd wat Morris heeft gedaan ??????
Daar ga ik niet eens moeite voor doen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:41 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Frey ik heb een vraagje zou je een project barbara willen starten waar je alles opneemt wanneer dat mokkel weer eens janine onderdruk zet ? En dat we het dan vervolgens achter elkaar geplakt naar de gtst schrijvers sturen of gewoon op you tube zetten. Kan iedereen zien wat een kut wijf dat is![]()
Is het geen leuk experiment ? Ziet iedereen eens hoe erg dat wijf is.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:44 schreef Frey het volgende:
[..]
Daar ga ik niet eens moeite voor doen.
Die kinderrechter heeft DIS (dissociatieve identiteitsstoornis), wat vroeger meervoudige persoonlijkheidsstoornis werd genoemd. Acteur Joop van der Linden speelde in seizoen 11 (januari 2001) de rol van Stijn Rademakers. Een seizoen later (oktober 2001) was hij te zien als Ivo Keizer. En ik geloof dat hij in de beginjaren ook al eens te zien was in GTST.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:32 schreef TrenTs het volgende:
Rechters hebben nooit zo'n grote smoel.
nee hehe, nina is een over het paard getilde, tot op het bot verwende, nooit tegengesproken trol.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Trouwens over dat briefje dat Nina schrijft, misschien behoort dat bij haar eigen plan om wraak op Morris te nemen, aangezien Ludo er nu mee gestopt is.
Ik kan me niet voorstellen dat Nina ineens helemaal om is eerlijk gezegd![]()
Laura dan.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:30 schreef TrenTs het volgende:
Kanker, die Barbara ziet er elke aflevering slechter uit.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:54 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Laura dan.![]()
Die vreselijke broek... ze kreeg al net zo'n kont als Dorothea....
En dan dat kapsel.
Bel Extreme Make-Over nu het nog kan....
Spreek je uit ervaringquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Die rechtszaak was ook weer zo lekker onrealistisch zoals altijd. In een veel te kleine ruimte die niet eens, ook qua meubels, op een echte zaal lijkt en een rechter die zo lekker onvakkundig zit te ouwehoeren.![]()
Ik ben weleens bij zittingen geweest ja.quote:
En hoe staat dit in verband met wat ik zei?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 06:36 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nee hehe, nina is een over het paard getilde, tot op het bot verwende, nooit tegengesproken trol.
o nee, het prinsesje van ludo
jij ook altijd met die domme tune, geil je daarop of zo ???quote:
Zekerquote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:12 schreef digispeed het volgende:
[..]
jij ook altijd met die domme tune, geil je daarop of zo ???![]()
Ja iddquote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:26 schreef Iwan1976 het volgende:
Wat flikken ze nou weer?! Geen aftiteling.![]()
Dankzij Ice on the starsquote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:26 schreef Iwan1976 het volgende:
Wat flikken ze nou weer?! Geen aftiteling.![]()
Geen vingerafdrukken, bovendien overleefd Morris het wel, nu snap ik ook wel waarom Ludo de schuld krijgt van Janine, het is natuurlijk zijn schuld dat Nina zo ver heeft kunnen gaan.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:26 schreef digispeed het volgende:
eindelijk de leukste aflevering van dit seizoen
nu hangt ludo echt, als robert dadelijk binnenkomt.
Of niemand vertelt haar dat Morris is neergeschoten... omdat ze het geestelijk niet aan zou kunnen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:27 schreef digispeed het volgende:
morris keert gewoon terug volgens mij, want barbara wil morris volgende week bellen in de kliniek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |