Nadja raar mensquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:25 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Op Nadja en Renate lukt het toch wel nog?![]()
das wel opvallend jaquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:28 schreef Liejannuh het volgende:
Zat Dick vorige week ook niet achter de afvaller?
En legde hij vorige week ook niet een hand op de schouder van de afvaller? Dat gebeurde in een van de Belgische mollen ook door de mol.
denk eerder dat Menno te opvallend bezig was.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:29 schreef jna het volgende:
Nadja was gewoon TE opvallend bezig met die telefoon
deed hij volgens mij wel, zijn inbreng was dat er maar eens geld verdiend moest gaan worden...quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:29 schreef faberic het volgende:
én hij mengde zich slim niet in de discussie over het abseilen.
De mooiste reden om te kijken is nu wel weg iddquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:29 schreef Remzz het volgende:
[..]
Renate is nog wel oke, maar ze halen het bij lange na niet bij Liesbeth
ja, juist hij zat heel erg op het geld!quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:30 schreef cptmarco het volgende:
[..]
deed hij volgens mij wel, zijn inbreng was dat er maar eens geld verdiend moest gaan worden...
Zoals ik het zag was het vooral Nadja. Menno verstond het inderdaad verkeerd maar ging het zelfs spellen voor Renate dus dan had Nadja ook wat moeten zeggen dat ie het fout deedquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:30 schreef toma het volgende:
[..]
denk eerder dat Menno te opvallend bezig was.
dat viel me ook op.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:30 schreef alwaysthebest het volgende:
Heel toffe aflevering.
Ik hoop alleen niet dat Nadja doorgaat met de boel zo enorm te fucken. Is alleen maar irritant.
Alex zat er relaxed bij toen Renate eenmaal niet meer zou gaan..
moet je toch vaker 3fm luisterenquote:En Paul Rabbering is tof.. Jammer dat er al twee leuke deelnemers weg zijn.
paul ging wel heel snel naar beneden in het begin....quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:29 schreef cptmarco het volgende:
jammer Liesbeth weg....
Nadja en Renate probeerde iets te hard de Mol te spelen... Zij zijn het volgens mij niet.
Ik weet niet waarom, maar ik verdenk Paul.
Als je die angst niet hebt is dat heel makkelijk spreken.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:31 schreef Jivis het volgende:
Goede aflevering weer, vooral het tweede deel dan. Van de eerste opdracht begreep ik niet zoveel en het ging veel te snel. Erg flauw dat Renate en Alex niet gewoon gingen abseilen. Gewoon niet naar beneden kijken en gaan, zou je denken. Vooral als het om 10 mille gaat. Maar goed.
Haha okequote:Op donderdag 11 januari 2007 21:34 schreef toma het volgende:
[..]
gebeurd dat niet automatisch omdat het plaatje aan de site is gekoppeld ?
iig bedankt
tenzij dat ie al 100% zeker wist dat ie toch niet zou gaan en dat niemand hem daar nog van kon overtuigen (klinkt als een mol).quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:34 schreef jna het volgende:
Alex was trouwens gewoon nog rustig aan het eten op die toren. Als ie echt niet durft dan krijg je op die hoogte geen hap door je keel volgens mij.
dat ligt veels te veel voor de hand...quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:36 schreef BigFire het volgende:
Alex al voor de 2de keer verantwoordelijk voor het verliezen van geld en falen van opdrachten. dit i.t.t mensen die '' mysterieus'' doen of ''treuzelen'' of zich ergens niet in mengen.![]()
Alex de mol.
high en dry van radiohead, als verwijzing naar de uitzending van vanavondquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:35 schreef toma het volgende:
wat was trouwens ook alweer het liedje dat Paul op zn site had staan ??
Ik heb die angst zeker wel, durf ook niet in achtbanen enzo. Maar dit is gewoon een kwestie van je langzaam naar beneden laten zakken en gewoon niet naar beneden kijken. Als het niet om zoveel geld zou gaan, zou ik het absoluut niet doen, maar in deze situatie was ik zeker wel naar beneden gegaan.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Als je die angst niet hebt is dat heel makkelijk spreken.
zou dat slaan op renate en alex die niet naar beneden gingen?quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:37 schreef evert het volgende:
[..]
high en dry van radiohead, als verwijzing naar de uitzending van vanavond
nee, ik denk op hem zelf. Immers, Radiohead, dat is hij zelf.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:38 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
zou dat slaan op renate en alex die niet naar beneden gingen?
quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:39 schreef evert het volgende:
[..]
nee, ik denk op hem zelf. Immers, Radiohead, dat is hij zelf.
sorryquote:Vanmiddag doet Michiel m'n programma, maar ik wil je een muzikale verwijzing naar de uitzending van vanavond niet onthouden. Je vindt 'm hier.
(Het is geen hint naar de mol, het verwijst alleen naar de uitzending.)
ik vond r nog lelijker dan in de vorigequote:Op donderdag 11 januari 2007 21:44 schreef Jivis het volgende:
Ik vond Eva in deze aflevering minder erg dan de vorige.
dat beaam ik wel.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:44 schreef Jivis het volgende:
Ik vond Eva in deze aflevering minder erg dan de vorige.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:51 schreef Mirri het volgende:
Ik heb een vraag. De winnaar <--> jackpot vandoor...
Of kan de mol niet winnen?![]()
Dan is het toch geen molquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:51 schreef Mirri het volgende:
Ik heb een vraag. De winnaar van het spel gaat met het geld naar huis, nietwaar? Maar kan de mol dan ook de winnaar worden? Want zijn/haar taak is om de opdrachten te saboteren, zodat er zo min mogelijk geld wordt verzameld. Nu zou het als mol toch het beste zijn als hij/zij juist extra zijn/haar best doet, want dan valt a. hij/zij niet op, want de mol doet extra hard zijn/haar best en b. de mol gaat er dus met de jackpot vandoor...
Gaat er steeds om wie de meeste vragen goed heeft. Het is niet alleen de vraag wie is de molquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:55 schreef Mirri het volgende:
Hmm..dus het zou kunnen dat er geen winnaar komt als op het einde niemand weet wie de mol is?
...quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:55 schreef Mirri het volgende:
Hmm..dus het zou kunnen dat er geen winnaar komt als op het einde niemand weet wie de mol is?
Degene die de meeste vragen goed beantwoord wint.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:55 schreef Mirri het volgende:
Ik ken het programma nog niet zo goed hoor...het kan best warrig overkomen in het begin.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:54 schreef alwaysthebest het volgende:
Als de mol zou kunnen winnen, zou hij altijd winnen, aangezien hij alles over zichzelf weet en dus alle vragen goed kan invullen. En de mol moet juist zo min mogelijk geld in de pot weten te krijgen. Lijkt me niet handig als winnaar.
Daar zat ik ook al aan te denken, zo'n bn'er verdient genoeg, lijkt me..quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:55 schreef jna het volgende:
Gaat het geld trouwens niet naar een goed doel ofzo?
Het lijkt me een strak plan als jij de regels nog eens na gaat lezen!quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:51 schreef Mirri het volgende:
Ik heb een vraag. De winnaar van het spel gaat met het geld naar huis, nietwaar? Maar kan de mol dan ook de winnaar worden? Want zijn/haar taak is om de opdrachten te saboteren, zodat er zo min mogelijk geld wordt verzameld. Nu zou het als mol toch het beste zijn als hij/zij juist extra zijn/haar best doet, want dan valt a. hij/zij niet op, want de mol doet extra hard zijn/haar best en b. de mol gaat er dus met de jackpot vandoor...
Bij de executie waren er oranje en groene stoelen, alleen menno zat op een blauwe. (is het enige dat mij opviel)quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:59 schreef Schuifpui het volgende:
Niemand verder nog subtiele hints gezien? zelf mis ik dat soort dingen altijd![]()
Het viel me op dat Karel WEER alleen maar blauwe blousen droeg!quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:59 schreef Schuifpui het volgende:
Niemand verder nog subtiele hints gezien? zelf mis ik dat soort dingen altijd![]()
Op uitzendinggemist.nl en wieisdemol.nl kun je terugkijken. De herhaling weet ik zo niet.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:00 schreef Mr_Booze het volgende:
Kut gemist.. weet iemand wanneer de herhaling is of wanneer het online komt te staan en waar.
Dick kreeg het enige blauwe molboekjequote:Op donderdag 11 januari 2007 22:01 schreef toma het volgende:
[..]
Het viel me op dat Karel WEER alleen maar blauwe blousen droeg!
In het verleden hebben ze toch ook wel eens gedaan dat iedereen een keer een afwijkend iets had, behalve de mol? Of zit ik verkeerd?quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:00 schreef faberic het volgende:
[..]
Bij de executie waren er oranje en groene stoelen, alleen menno zat op een blauwe. (is het enige dat mij opviel)
tja en menno zat op een blauwe stoel...quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:02 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dick kreeg het enige blauwe molboekje
jep, vorig jaar. Nu hebben dus dick en menno een afwijkend iets gehad als we niks over het hoofd hebben gezien...quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:03 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
In het verleden hebben ze toch ook wel eens gedaan dat iedereen een keer een afwijkend iets had, behalve de mol? Of zit ik verkeerd?
er zijn 2 mollenquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:03 schreef faberic het volgende:
[..]
tja en menno zat op een blauwe stoel...
Kloptquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:03 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
In het verleden hebben ze toch ook wel eens gedaan dat iedereen een keer een afwijkend iets had, behalve de mol? Of zit ik verkeerd?
precies 'mijn' mollenquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:03 schreef faberic het volgende:
[..]
jep, vorig jaar. Nu hebben dus dick en menno een afwijkend iets gehad als we niks over het hoofd hebben gezien...
Zou wel tof zijn trouwens en dat ze het ook niet van elkaar weten. Dan heb je de laatste aflevering echt een winnaar die hoe dan ook compleet verkeer zatquote:
Dat is de enige die het in mijn ogen echt niet kan zijn. Hij heeft nog helemaal niets fout gedaan. En zei direct dat hij toch zou abseilen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:07 schreef Bartjebart het volgende:
het is toch echt nog steeds Paul hoor...
nee, dat trillen en dat zweten enzo dat kun je niet acteren vooral niet als je t in één keer goed moet doen. Het zou teveel opvallen als t fake was.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:10 schreef digispeed het volgende:
vond inge anders ook wel een toneelstukje op voeren, met dat huilen.
zou dat echt zijn ????
Gelukkig heb ik niet mee gekregen wie er wintquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:20 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Jammer dat in het eerste topic mensen zeiden wie de mol was n.a.v. RTL Boulevard, dat heeft het een beetje voor me verneukt, geen spoilers enzo![]()
Maar het was deze uitzending dan ook erg logisch dat er dingen gebeurden zoals ze gebeurden.
Dan ga ik het dus maar kijken voor degene die wint![]()
Kannibalen, duhhhquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:23 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ik vond het wel een vage actie van Renate: "nu ik onder druk wordt gezet ga ik zeker niet" oid. Wtf, het is toch logisch dat je een beetje druk zet voor zo'n dikke pot. Beetje een te opzichtige mol actie maar zo'n goede actrice lijkt mij nietdus voor mij toch nr 1 mol kandidaat.
En als Nadja. met haar kut hoed, de mol is is ze we een hele slechte
. En waar moeten we Eva van kennen met haar lelijke hoofd
?
BNN.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:25 schreef Dubnobasswithmyhea... het volgende:
[..]
Zegt me niks. Bagger serie ofzo?
3 keer op tv geweest met gemiddeld 10 kijkers ofzoquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:25 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Zegt me niks. Bagger serie ofzo?
plus het beatles shirt wat al voor 2 theorieen heeft gezorgdquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:30 schreef Wakey het volgende:
Dick Jol is de mol
Volgens mijn vader zijn het diegenen die in 't begin van de series op de achtergrond blijven, en tot nu toe had hij gelijk. In 2 afleveringen heb ik opvallend weinig van Dick Jol gezien, ook bij die zoekopdracht was ie niet bepaald aanwezig. Hij lijkt me ook wel een sluw en rustig type dat vooral gaat profiteren van het feit dat anderen zich verdacht gedragen.
heeej Mirri, jij ook hier! Ik weet nog dat ik vorig jaar precies hetzelfde vroeg! Vind het niet gek hoorquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:51 schreef Mirri het volgende:
er zit wat in.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:30 schreef Wakey het volgende:
Dick Jol is de mol
Volgens mijn vader zijn het diegenen die in 't begin van de series op de achtergrond blijven, en tot nu toe had hij gelijk. In 2 afleveringen heb ik opvallend weinig van Dick Jol gezien, ook bij die zoekopdracht was ie niet bepaald aanwezig. Hij lijkt me ook wel een sluw en rustig type dat vooral gaat profiteren van het feit dat anderen zich verdacht gedragen.
ik zag t ook van Menno. Net zo'n blik van 'zal ze zien dat ik t verkeerd overtrek'.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:53 schreef kozakken het volgende:
Dick is wel bijzonder op de achtergrond. Maar volgens mij toch altijd te recht door zee om zoiets te doen. Ik denk dat hij net iets te weinig flexibel wordt geacht door de programmamakers. Die zoeken iets meer go with the flow en trek je plan en dat kan hij volgens mij net te weinig.
En Menno gaf zo'n lekkere (goed gefilmd trouwens) blik toen hij die letters aan het overtrekken was
Maar dramaqueen Renate en Alex waren wel heel shocking vandaag.
tactieken verschillen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:54 schreef hp38guser het volgende:
Milouska was vorig seizoen in de eerste afleveringen ook nadrukkelijk aanwezig. Ze moest perse als laatste over die brug en toevallig E2000 eruit spelen. De mol is naar mijn mening altijd nadrukkelijk op de voorgrond aanwezig.
Precies!quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:56 schreef toma het volgende:
[..]
ik zag t ook van Menno. Net zo'n blik van 'zal ze zien dat ik t verkeerd overtrek'.
Zou het niet zo kunnen zijn dat Menno de mol is maar dat Renate en Nadja benaderd zijn door de mol om als 'hulpmollen' te spelen? In het verleden zijn ook medekandidaten benaderd om als hulpmol te spelen....?quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:50 schreef Vicky het volgende:
Nadja lag er teveel boven op.
Menno zat idd op een andere kleur stoel maar Renate en Nadja zaten op een oranje stoel terwijl de rest op groen zat.
Ik nijg nu weer een beetje naar Renate. Dat waren echt krokodillentranen op het dak...
quote:Day 1 - abseiling
"When we were walking over the dam I told the others I had a fear of heights. I do really have a fear of heights, but not that bad, so I kept on saying to myself "I have a fear of heights, I have a fear of heights.' And after a while I didn't know whether I would go or not."
Flashback George hanging on the edge:"I'm a bit confused." John:"That doesn't matter, just hold on to that rope and lean back."
"I was really scared scared, but I did want to go down. So if you see my shaking hands, those are real. But I deliberately wasted some time. I didn't like it that we had won the challenge. A Mole action is not only about sabotaging the money, but it's also about trust. A kind of psychological confusing the other people. So I did go down the dam even though I had a fear of heights and I got a lot of credit for that."
als dat zo is dan is ie bijna net zo goed als georgequote:Op donderdag 11 januari 2007 23:41 schreef evert het volgende:
wel mooi dat iedereen zegt 'die en die is de mol' maar als nadja het is, is het niet leuk want het ligt er dan te dik op...
wat ik verder nog opvallend vond: liesbeth zei nog dat ze geen één keer de telefoon had gehad, dat alle communicatie via Paul gelopen was... en die school vinden was echt een drama....
en dat Paul toch naar beneden ging, hij kon dat makkelijk doen, had natuurlijk uren boven gestaan met de andere 3 en kon goed inschatten dat hij zonder problemen kon gaan omdat alex en renate het never nooit zouden doen. prima mol actie, daarom geen enkele verdenking op je weten te leggen terwijl je weet dat er nooit geld in de pot zal komen
Z'n reactie was ook een tikkeltje overdreven..quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:41 schreef evert het volgende:
wel mooi dat iedereen zegt 'die en die is de mol' maar als nadja het is, is het niet leuk want het ligt er dan te dik op...
wat ik verder nog opvallend vond: liesbeth zei nog dat ze geen één keer de telefoon had gehad, dat alle communicatie via Paul gelopen was... en die school vinden was echt een drama....
en dat Paul toch naar beneden ging, hij kon dat makkelijk doen, had natuurlijk uren boven gestaan met de andere 3 en kon goed inschatten dat hij zonder problemen kon gaan omdat alex en renate het never nooit zouden doen. prima mol actie, daarom geen enkele verdenking op je weten te leggen terwijl je weet dat er nooit geld in de pot zal komen
en ik realiseer me nu dat in de leader hij in een 'donkere' omgeving zit, een beetje als een Mol in holengangen..quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:57 schreef toma het volgende:
[..]
als dat zo is dan is ie bijna net zo goed als george
t is die man, en volgens mij is ie niet gayquote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:08 schreef Jivis het volgende:
[..]
Damn, is dat een man of een vrouw naast 'mHij was wel homo volgensmij toch...
Ik dacht dat hij zei dat dit de eerste keer was dat er een hele aflevering geen geld is verdiend.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:24 schreef Wickedangel het volgende:
Het verbaasde me dat Karel n.a.v. het abseilen zei dat er sinds het begin van de Mol in '99 nooit iemand een opdracht heeft geweigerd, dat dit dus de eerste keer was.
Dat zei ze inderdaad en ja, de Mol wordt altijd getraind. Maar die houdt dat altijd stil. Dus Inge is 't ook niet. We kunnen gewoon gaan afstrepen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:19 schreef broer het volgende:
Ik geloof niet dat ze de mol is, maar toch viel me op wat Inge zei. Het was iets als: "Ik heb een paar weken geleden voor het eerst geabseild." (Kan iemand dat nakijken als hij of zij de video terugkijkt? Ik heb het niet opgenomen.) Was het niet zo dat de mol altijd getraind wordt op bepaalde opdrachten?
Dan heb ik 't verkeerd begrepen. Want dat zou best kunnen, van dat geld.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:28 schreef broer het volgende:
Ik dacht dat hij zei dat dit de eerste keer was dat er een hele aflevering geen geld is verdiend.
Nee hij zei dat het niet voor was gekomen dat iemand een opdracht had geweigerd en dat het er deze keer maar liefst twee waren.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:28 schreef broer het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij zei dat dit de eerste keer was dat er een hele aflevering geen geld is verdiend.
In dat geval kletste Karel volgens mij uit z'n nek, tenzij iemand beter weet.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:38 schreef Jivis het volgende:
Nee hij zei dat het niet voor was gekomen dat iemand een opdracht had geweigerd en dat het er deze keer maar liefst twee waren.
Een kleine verspreking door alle emotie?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:29 schreef Wickedangel het volgende:
Maar die houdt dat altijd stil.
Dan heb ik het verkeerd onthouden. Sorry.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:38 schreef Jivis het volgende:
Nee hij zei dat het niet voor was gekomen dat iemand een opdracht had geweigerd en dat het er deze keer maar liefst twee waren.
Nee, lijkt me sterk. Daarvoor gaat een Mol altijd veel te veel op in z'n rol.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:48 schreef broer het volgende:
Een kleine verspreking door alle emotie?
Hm... Nou, dan weet ik het allemaal niet meer en blijf ik maar gewoon nog een weekje bij Renate.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:51 schreef Wickedangel het volgende:
Nee, lijkt me sterk. Daarvoor gaat een Mol altijd veel te veel op in z'n rol.
De Mol is vaak, niet altijd, degene die ik het meest de winst gun. Momenteel begin ik sympathie op te vatten voor Paul Rabbering. Menno Bentveld heb ik altijd sympathiek gevonden. Eén van de twee dusquote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:56 schreef broer het volgende:
Hm... Nou, dan weet ik het allemaal niet meer en blijf ik maar gewoon nog een weekje bij Renate.
Viel me ook op. Maar het hoeft helemaal niks te zeggen, want er gebeuren nou eenmaal altijd dingen uit pure knulligheid.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:58 schreef ZomerDagDromer het volgende:
Volgens mij is Menno Bentveld de mol. Het was wel erg vreemd dat hij tijdens het eerste spel aan de telefoon 'Bangkok loi' (of iets dergelijks) verstond in plaats van 'Bangkok noi', waar hij en zijn reispartner naartoe moesten. Die eerste wijk bleek vervolgens toevallig ook nog eens echt te bestaan waardoor ze een verkeerde richting uit gestuurd werden.
Het ging razendsnel en ik weet niet of het gebruikelijk is dat je de sabotages van de mol te zien krijgt vóór de laatste uitzending, maar ik vond het allemaal net iets te toevallig.
We zullen het zien.quote:
volgens mij had ze het over 20 meter op een klimwand....quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:19 schreef broer het volgende:
Ik geloof niet dat ze de mol is, maar toch viel me op wat Inge zei. Het was iets als: "Ik heb een paar weken geleden voor het eerst geabseild." (Kan iemand dat nakijken als hij of zij de video terugkijkt? Ik heb het niet opgenomen.) Was het niet zo dat de mol altijd getraind wordt op bepaalde opdrachten?
Boeit me niet. Staan we quitte wat betreft Arcade Firequote:Op vrijdag 12 januari 2007 01:09 schreef broer het volgende:
We zullen het zien.
Ik hoop niet dat je gelijk hebt, want dan verlies ik de poule waar ik aan meedoe sowieso.
Ja, klopt. Maar trainen is trainen, hè?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 01:10 schreef evert het volgende:
volgens mij had ze het over 20 meter op een klimwand....
Heb je daar in het dagelijks leven nou veel last van, van zo'n olifantengeheugen?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 01:13 schreef Wickedangel het volgende:
Staan we quitte wat betreft Arcade Fire![]()
Niet echt.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 01:17 schreef broer het volgende:
Heb je daar in het dagelijks leven nou veel last van, van zo'n olifantengeheugen?
Ik ga ook voor Alex ; de vorige aflevering vanwege zijn vrijstelling en het niet voor de geldpot gaan, en deze aflevering vanwege het weigeren om van de toren af te dalen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 07:24 schreef Vakkie_W het volgende:
Alex is het!
Hij is wel al te zien op uitzendinggemist.nlquote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:29 schreef Lu_uK het volgende:
Wieisdemol.nl ligt plat, hebben andre er ook last van?
Ik wil de aflevering bekijken maar nog niks weten dus ik post heel voorzichtig..
hey wickedangelquote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:24 schreef Wickedangel het volgende:
Wat een vage shit van die Nadja. Die is 't dus niet![]()
Het verbaasde me dat Karel n.a.v. het abseilen zei dat er sinds het begin van de Mol in '99 nooit iemand een opdracht heeft geweigerd, dat dit dus de eerste keer was.
Nou heb ik alle reeksen gezien maar kan me niet meer herinneren of dat ook echt zo is. Er was toch ooit (Portugal?) een bungeejump-opdracht of iets dergelijks waar toch ook iemand niet durfde? Weet iemand dit nog
is die toren een aanrader? ik ga over 7 weken naar Thailand!quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:36 schreef evert het volgende:
trouwens, wel erg leuk om Thailand te zien. ik was er vorig jaar januari en ik herken echt heel veel. ook de tempel van volgende week.
Ik kan je verzekeren, ik ben ook op die toren geweest en dat is echt heel erg hoog....
ik ook.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:16 schreef marientje het volgende:
Nadja en Renate waren superirritant.
Ik denk dat Alex de Mol is............
of topic: ja, uitzicht (mits niet te heiig) is grandioos, je krijgt dan pas echt een idee hoe groot bangkok isquote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:19 schreef Duizendpootje het volgende:
[..]
is die toren een aanrader? ik ga over 7 weken naar Thailand!![]()
Het zou te opvallend zijn als hij de mol is. Die actie van Nadje was naar mijn ziens ook te opvallend. Ik ga nog steeds voor Mennoquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:16 schreef marientje het volgende:
Nadja en Renate waren superirritant.
Ik denk dat Alex de Mol is............
klopt hij keek ook zo vreemd weg.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:42 schreef Freak187 het volgende:
Nadja vroeg toen recht op Jol af of hij de Mol was en toen reageerde hij met een schaapachtig lachje....
Maar het is verdomd moeilijk!
Een kabelbaan is wel effe wat anders dan aan een zwak tuigje hangen in de open lucht.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:51 schreef Duizendpootje het volgende:
jaa vanmorgen was Renate in het programma van Giel Beelen en toen maakte ze een of andere opmeking. ze was voor Yorin Travel ook eens op een hoogte van 250 meter geweest en toen moest ze ook naar beneden met een of ander kabelbaan achter ding.. (weet nietmeer precies hoe het verhaal was) en dat heeft ze dus gewoon WEL gedaan he! en dat dit ineens niet durven..
ik heb zelf ook een keer geabseild van 70 meter hoogte, en toen stond ik al helemaal te shaken. Een kabelbaan is niks vergeleken met abseilen van 300 meter hoogte.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:51 schreef Duizendpootje het volgende:
jaa vanmorgen was Renate in het programma van Giel Beelen en toen maakte ze een of andere opmeking. ze was voor Yorin Travel ook eens op een hoogte van 250 meter geweest en toen moest ze ook naar beneden met een of ander kabelbaan achter ding.. (weet nietmeer precies hoe het verhaal was) en dat heeft ze dus gewoon WEL gedaan he! en dat dit ineens niet durven..
Toch jammer dat ze er uit is. Ik kijk liever naar haar dan naar Evaquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:46 schreef wolfrolf het volgende:
[afbeelding]
Verdomme, zij had erin moeten blijvenTevens is Renate de mol imho. No way dat zij daar bang voor is. No fucking way
Alex Mol is een schrijver. Misschien zit daar een hint in.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:25 schreef Jivis het volgende:
Als Alex de mol is zou ik dat erg jammer vinden, veel te opzichtig.
en Alex is op de 22ste jarig net als Mennoquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alex Mol is een schrijver. Misschien zit daar een hint in.
Eensch, vind het ook jammer dat Liesbeth eruit isquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:46 schreef wolfrolf het volgende:
[afbeelding]
Verdomme, zij had erin moeten blijvenTevens is Renate de mol imho. No way dat zij daar bang voor is. No fucking way
De mol heeft niet gesprongen volgens mij bij de bungy in Cairns in de eerste serie. Ben ik zeker van. Het opvallende vond ik namelijk dat ze in de laatste uitzending wel de Sydney Harbour Bridge beklom, en dat terwijl ze niet wilde bungy jumpen vanwege haar hoogtevrees!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:56 schreef mommychaos het volgende:
[..]
hey wickedangel![]()
Ik meen me exáct hetzelfde te herinneren, nl dat ze bij die hoge brug in Portugal idd iemand hadden die écht niet durfde. Zei het gisteren nog tegen mijn vriend, maar die heeft de Portugal serie nooit gezien.![]()
Maar ik weet niet meer wie het was. Of was dat George, die uiteindelijk toch ging?![]()
Zat ook nog hoog op te geven over George, leuk om te zien dat hij hier in ere wordt gehouden. George is de übermol!![]()
paar minuten later..... Zit er nog even over na te denken... Portugal was abseilen van de dam wat George eerst niet durfde, Australië was volgens mij bungeejumpen met iemand (een vrouw?)die niet durfde. Peins peins. Wie weet het nog?
..............Nog een paar minuten later, je kan ook álles vinden op internet :
De gefilmde bungeejump was het hoogtepunt van het programma Wie is de Mol, over een groep van tien echte mensen die weken lang in Australië aan het survijvelen waren. Ze moesten raden wie onder hen de verrader was en elke uitzending viel er een af. Het klasje had zich een keer zonder de juf, Angela Groothuijzen, van een hoge brug in een diepe rivierkloof moeten storten en vrijdagavond werden die opnamen bij het nakaarten nog eens herhaald. Twee vrouwen wilden eigenlijk niet maar gingen toch.
Les van vandaag: ik moet niet afgaan op mijn herinneringen.![]()
En Karel sprak dus de waarheid.![]()
quote:Aflevering 2, Dagboek De Mol
DAGBOEK VAN DE MOL
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Tweede dagboek-bijdrage van de Mol
13.000 euro is er niet verdiend! Klinkt dat niet als een ultieme mol-aflevering? Vooral omdat ik er niet eens zoveel voor hoefde te doen. De anderen halen mij werk uit handen door zichzelf te zijn, door niet na te denken en door naïef gedrag.
Dat abseilen was voor sommigen wel een emotionele bedoening. Dat had ik vantevoren wel gedacht en ik kon er mooi op inspelen. Net zoals ik kon inspelen op de chaos van de vervoersopdracht. Ik ben wel tevreden eigenlijk.
En Liesbeth is weg. Maar daar had ik niet zo veel van te vrezen. Dat blijkt ook wel, want ze deed duidelijk iets verkeerd bij die test. Nog zeven te gaan…
Iddquote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:30 schreef Remzz het volgende:
Viel me op dat hij nog aardig moeilijk deed bij de toren, dat terwijl hij bij Jules Unlimited wel wat heftigere dingen heeft meegemaakt.
Waarom zou ze ze houden?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Renate is de mol niet waarom zou ze anders Jokers inzetten?
Ze heeft er toch niks aan, ze kan ze beter inzetten dan dat bijvoorbeeld één of ander Peggy-figuur ze gaat stelenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Is het al bekend? Ik dacht dat daar vorig seizoen een enorme boete op stond?quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:20 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Jammer dat in het eerste topic mensen zeiden wie de mol was n.a.v. RTL Boulevard, dat heeft het een beetje voor me verneukt, geen spoilers enzo![]()
Als ze al die jokers zou houden, zou ze juist opvallen als mol...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Yvonne vond ik anders ook heel goed. Elise was de slechtste halverwege de afleveringen wist ik t al zeker dat zij t was.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:36 schreef RayMania het volgende:
Het loopt al zeven seizoenen, even uit m'n hoofd:
2000: Australië: Mol = Deborah.
2001: Schotland: Mol = Nico.
2002: Portugal: Mol = George.
2003: Canada: Mol = Elise.
2005: Indonesië/Bali: Mol = Yvonne.
2006: Argentinië: Mol = Milouska.
Omdat ik als mol in het begin nog niet zo zou willen opvallen, maar juist de indruk wekken dat ik niet de mol ben..quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:55 schreef Heerlijkheid het volgende:
Waarom zou Renate dan zoveel geld scoren toen ze die filmpjes bekeek in uitzending 1? Het was best logisch geweest om een fout te maken.
tja van Inge ook.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:55 schreef Heerlijkheid het volgende:
Waarom zou Renate dan zoveel geld scoren toen ze die filmpjes bekeek in uitzending 1? Het was best logisch geweest om een fout te maken.
nee, dit was een uitgelezen mogelijkheid om in de anonimiteit als Mol geen positieve bijdrage te leveren aan deze opdracht. Het zou werkelijk te stom zijn omdat wel te doen, omdat andere kandidaten er niet bij waren; waardoor t minder op hun netvlies is gebrand.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:57 schreef Mirri het volgende:
[..]
Omdat ik als mol in het begin nog niet zo zou willen opvallen, maar juist de indruk wekken dat ik niet de mol ben..
Nico was anders wel heeeel opvallend toen ie op dat vlot rustig zat te trappelenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:58 schreef BVO het volgende:
Nico en Deborah waren ook erg sterk als mol.
Ze zal waarschijnlijk de test niet goed hebben gemaakt, maar er is natuurlijk een grote kans dat iemand anders de test nog slechter heeft gemaakt omdat ze ook nog eens veel jokers in had gezet.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:02 schreef Mirri het volgende:
Wat ik nog steeds heel raar vind bij Renate is dat ze zei dat ze alles op Sander had gezet als mol. Terwijl daar helemaal geen reden toe was, want Sander had niets gesaboteerd. En als ze in afl. 1 echt iedere vraag beantwoordde naar Sander..en ze had dan wel 4 jokers...dan had ze er echt wel uitgelegen..dus volgens mij loog ze dat ze alles op Sander had gezet..
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:15 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Ik ga nu toch twijfelen over Alex en Renate door: "Vooral omdat ik er niet eens zoveel voor hoefde te doen. De anderen halen mij werk uit handen door zichzelf te zijn, door niet na te denken en door naïef gedrag."
Dick en Menno, daar richt ik me nu op
quote:Is it getting better?
But do you feel the same
Will it make it easier on you now?
You've got someone to blame
Klopt. Dus wellicht kan dit wijzen op het feit dat de mol ook ging abseilen. Dan vallen in principe Alex en Renate af.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:37 schreef Haaibaaike het volgende:
U2, betekent jij ook ! Of niet.
Zou datquote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:39 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Klopt. Dus wellicht kan dit wijzen op het feit dat de mol ook ging abseilen. Dan vallen in principe Alex en Renate af.
zijn aanwijzing betreft een video-clip van Radiohead- High&Dryquote:Aanwijzing
Aanwijzing Is het alweer een week geleden? Vanavond aflevering 2 van Wie is de Mol.
Vanmiddag doet Michiel m'n programma, maar ik wil je een muzikale verwijzing naar de uitzending van vanavond niet onthouden. Je vindt 'm hier.
(Het is geen hint naar de mol, het verwijst alleen naar de uitzending.)
Dacht er vorige week ook wat van op te vangenquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:33 schreef JimmyJames het volgende:
De muziek van deze aflevering was grotendeels van MGS3! Hulde!
Dank je wel voor je speurwerk, mommychaos!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:56 schreef mommychaos het volgende:
hey wickedangel![]()
Ik meen me exáct hetzelfde te herinneren, nl dat ze bij die hoge brug in Portugal idd iemand hadden die écht niet durfde. Zei het gisteren nog tegen mijn vriend, maar die heeft de Portugal serie nooit gezien.![]()
Maar ik weet niet meer wie het was. Of was dat George, die uiteindelijk toch ging?![]()
Zat ook nog hoog op te geven over George, leuk om te zien dat hij hier in ere wordt gehouden. George is de übermol!![]()
paar minuten later..... Zit er nog even over na te denken... Portugal was abseilen van de dam wat George eerst niet durfde, Australië was volgens mij bungeejumpen met iemand (een vrouw?)die niet durfde. Peins peins. Wie weet het nog?
..............Nog een paar minuten later, je kan ook álles vinden op internet :
De gefilmde bungeejump was het hoogtepunt van het programma Wie is de Mol, over een groep van tien echte mensen die weken lang in Australië aan het survijvelen waren. Ze moesten raden wie onder hen de verrader was en elke uitzending viel er een af. Het klasje had zich een keer zonder de juf, Angela Groothuijzen, van een hoge brug in een diepe rivierkloof moeten storten en vrijdagavond werden die opnamen bij het nakaarten nog eens herhaald. Twee vrouwen wilden eigenlijk niet maar gingen toch.
Les van vandaag: ik moet niet afgaan op mijn herinneringen.![]()
En Karel sprak dus de waarheid.![]()
Deborah dus? Kan ik me niet meer herinneren. Nu begin ik weer te twijfelenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:07 schreef Liejannuh het volgende:
De mol heeft niet gesprongen volgens mij bij de bungy in Cairns in de eerste serie. Ben ik zeker van. Het opvallende vond ik namelijk dat ze in de laatste uitzending wel de Sydney Harbour Bridge beklom, en dat terwijl ze niet wilde bungy jumpen vanwege haar hoogtevrees!
Renate ook.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:18 schreef Urnie het volgende:
Ik blijf nog steeds bij Menno.
En Nadja mag wieberen. Wat een irritant figuur is dat.![]()
Ja, Deborah idd. Ik heb die serie vrij intensief gevolgd omdat ik ook in Australie ben geweest een paar jaar daarvoor. Maar je had Wilmie of Willie ofzo, en die durfde ook niet omdat ze hoogtevrees had, maar die sprong wel en Deborah sprong niet.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Deborah dus? Kan ik me niet meer herinneren. Nu begin ik weer te twijfelen![]()
Er was ook een zwarte man bij kan me herinneren dat ze moesten bungeejumpen boven een meertje en dat ik dacht Ruben heette die zwarte man en hij was nogal stevig gebouwd en plonste met zijn hoofd in het water en veerde toen weer omhoog.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:13 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ja, Deborah idd. Ik heb die serie vrij intensief gevolgd omdat ik ook in Australie ben geweest een paar jaar daarvoor. Maar je had Wilmie of Willie ofzo, en die durfde ook niet omdat ze hoogtevrees had, maar die sprong wel en Deborah sprong niet.
En toen kwam de laatste aflevering in Sydney en kroop Deborah gezellig over de Sydney Harbour Bridge! Terwijl dat volgens mij nog enger is dan Bungy Jumpen!
Klopt idd! Maar de reden dat hij het water raakte, was vast omdat dat zo was afgesteld.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:35 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Er was ook een zwarte man bij kan me herinneren dat ze moesten bungeejumpen boven een meertje en dat ik dacht Ruben heette die zwarte man en hij was nogal stevig gebouwd en plonste met zijn hoofd in het water en veerde toen weer omhoog.![]()
als je op de kop kijkt lijkt het laatste woord mol te zijn..... maar wat staat ervoor?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:23 schreef Mr_Booze het volgende:
Andere kleine verdenkingen
Dick en Inge vanwege de hints ik weet niet of deze hint van Inge al genoemd is..
[afbeelding]
Staat hier Inge?
mol kijken en ekstra weekend luisteren..... wat een combi?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:09 schreef TheVulture het volgende:
Heb het net in op internet bekeken... Ik blijf bij Menno als de Mol, hij is gerafineerd bezig en hij ging als enige tijdens de executie op een afwijkende kleur stoel zitten (blauw), de overige stoelen waren oranje en groen....
De acties van Nadja, Renate en Alex doe ik af als schijnacties
Ja he... kon niet kiezen en ik wil dat De Mol-topic niet blijven ontlopenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:11 schreef evert het volgende:
[..]
mol kijken en ekstra weekend luisteren..... wat een combi?
Ach, iedereen vond Milouska ook wel raar en dom. Zij was ook de mol.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:19 schreef MiLalaa het volgende:
ik denk nu Menno of Paul.
De rest is zo raar bezig, het hoeft niet zo ingewikkeld
Nog 1 maal: op uitzendinggemist.nl of wieisdemol.nlquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:41 schreef tessie het volgende:
Weet niemand of je de aflevering ergens terug kan kijken?
inderdaad. en als niet-mol is een molactie nooit verkeerd om de ander zand in de ogen te strooien.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:10 schreef TheVulture het volgende:
Alex heeft mij al te opvallend gemold om De Mol te zijn, zelfde geldt een beetje voor Renate
Maar dan ook wel een bar slechte rol van haar!!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:39 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ach, iedereen vond Milouska ook wel raar en dom. Zij was ook de mol.
en wie voerde er via de telefoon een mol actie, Nadje of Menno ?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:17 schreef evert het volgende:
[..]
inderdaad. en als niet-mol is een molactie nooit verkeerd om de ander zand in de ogen te strooien.
Nadja zat opvallend te Mollen, had ook zo'n raar lachje alsof ze wou zeggen: Ik speel nu De Mol maar ben het niet... Menno maakte daar handig gebruik van. Menno blijft voor mij de Molquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en wie voerde er via de telefoon een mol actie, Nadje of Menno ?
ik gok op de laatste
Robinquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:35 schreef Mr_Booze het volgende:
Er was ook een zwarte man bij kan me herinneren dat ze moesten bungeejumpen boven een meertje en dat ik dacht Ruben heette die zwarte man en hij was nogal stevig gebouwd en plonste met zijn hoofd in het water en veerde toen weer omhoog.![]()
Dat zou geweldig zijn. Vooral de reeks met Marc-Marie Huijbregts. Man, wat heb ik toen gelachenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:57 schreef Mr_Booze het volgende:
Ik vraag me nog steeds af waarom er nog steeds geen DVD-box is van Wie Is De Mol? het is een geweldige serie met 7 seizoenen als je deze meeteld.
Ik zou er veel voor over hebben om al die seizoenen op DVD te hebben + wat behind the scenes van Angela en Karel of wat gesprekken met oud-deelnemers.![]()
Tegen Isabelle op dat strand: "Ja Isabelle, ik ben niet doof"quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:21 schreef Wickedangel het volgende:
Vooral de reeks met Marc-Marie Huijbregts. Man, wat heb ik toen gelachen![]()
Ja, het ging over eigenschappen van de deelnemers.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:47 schreef TheVulture het volgende:
Tegen Isabelle op dat strand: "Ja Isabelle, ik ben niet doof"
die middag op dat strand van Bali met Marc-Marie op het strand en Isabelle in de bootquote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat zou geweldig zijn. Vooral de reeks met Marc-Marie Huijbregts. Man, wat heb ik toen gelachen![]()
Nou, ik ben verder gaan speuren en vond een engelstalige website met een heel verslag van de eerste serie. Daar staat dat Deborah heeft gesprongen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Deborah dus? Kan ik me niet meer herinneren. Nu begin ik weer te twijfelen![]()
heb misschien net een uurtje geslape.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 06:48 schreef mommychaos het volgende:
ja, ik ben een ochtendmens. Over een paar uur ben ik niks meer waard.
jij bent er zelf ook vroeg bij voor de zaterdagochtend.
of dat je dan meteen kunt leren voor je tentamen voor maandagquote:Op zaterdag 13 januari 2007 06:54 schreef mommychaos het volgende:
Nou, sterkte! Dat de dag maar voorbij mag vliegen en je snel je bed in kan duiken.
Dat was dus vorig jaar zo. Iedereen kreeg een keer een afwijkende kleur, behalve Milouska.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 09:53 schreef Mariposa het volgende:
Wat betreft die verschillende kleuren. Nadja had ook een afwijkend mollenboekje gekregen, net als Dick.
Misschien dat ze het dit keer omdraaien. Alle kandidaten hebben een andere kleur gehad behalve de mol.
Ik ga toch nog voor Alex. Al vind ik Menno ook wel verdacht. Ach ja, ik pin me nog niet echt op iemand vast. Ik hoop zo lang mogelijk objectief te blijven
Bij Elise zat ik ook fout, met name omdat er iemand uitging eerder die volledig op Elise had gegokt... Ron en Chandrika zaten volgens mij toen op elkaar te gokken dus ik blijf dat de meest vage serie vinden...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 03:20 schreef Flem het volgende:
Nico was voor mij de enige waarbij ik echt totaal fout zat. Verder had ik volgens mij ook problemen met Elise, de rest had ik allemaal na een stuk of wat afleveringen al goed.
Waarom had ze de zesde dan niet fout?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:12 schreef Svensational het volgende:
Renate blijft mijn mol. Met die bordjesopdracht bleef zij samen met Inge als laatste over. Zij wist natuurlijk alle antwoorden, en had had voor haar geen nut om er vroeg uit te gaan, zij moest als laatste overblijven om dan het fout te hebben. Maar Inge had ook alles goed, dus dat mislukte. En gister ging ze niet naar beneden.
Ja, daar zit ik dus ook nog over te twijfelenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Waarom had ze de zesde dan niet fout?
dat heb ik me ook al eens afgevraagd, misschien zou de Mol nog beter zijn/haar best gaan doen als hij/zij het bedrag opstrijkt wat verloren gaatquote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:18 schreef kassenbouwer het volgende:
Is er trouwens een soort beloning te verdienen voor de mol? Eigenlijk is het natuurlijk vreemd dat de normale spelers een drijfveer hebben om geld te verdienen. Maar wat is nu precies de drijfveer voor de mol? Krijgt die geld per keer dat een opdracht mislukt?
Milouska viel vorig jaar in de 1e aflevering ook al door de mand door als laatste over de brug te gaan... (Ze wist immers dat degene die als laatste over de brug ging een grote invloed kreeg op het spel.)quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:30 schreef Wakey het volgende:
Dick Jol is de mol
Volgens mijn vader zijn het diegenen die in 't begin van de series op de achtergrond blijven, en tot nu toe had hij gelijk.
Voor al uw speurwerk: mommychaos!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 06:43 schreef mommychaos het volgende:
Nou, ik ben verder gaan speuren en vond een engelstalige website met een heel verslag van de eerste serie. Daar staat dat Deborah heeft gesprongen.
http://www.geocities.com/robbieazertyui/hmole1ep3.htm
Ja inderdaad. Het is eigenlijk jammer, want ik denk dat de eer niet genoeg is.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dat heb ik me ook al eens afgevraagd, misschien zou de Mol nog beter zijn/haar best gaan doen als hij/zij het bedrag opstrijkt wat verloren gaat
De enige beloning is dat je in de allerlaatste aflevering buitengewoon triomfantelijk kunt doen wat je allemaal hebt uitgevreten. Een dubieuze trend waarmee George is begonnenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:18 schreef kassenbouwer het volgende:
Is er trouwens een soort beloning te verdienen voor de mol? Eigenlijk is het natuurlijk vreemd dat de normale spelers een drijfveer hebben om geld te verdienen. Maar wat is nu precies de drijfveer voor de mol? Krijgt die geld per keer dat een opdracht mislukt?
Dat is toch juist het leuke, ook voor de kijker. Of zie ik dat nou helemaal verkeerdquote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De enige beloning is dat je in de allerlaatste aflevering buitengewoon triomfantelijk kunt doen wat je allemaal hebt uitgevreten. Een dubieuze trend waarmee George is begonnen![]()
Wat is daar nou weer dubieus aanquote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De enige beloning is dat je in de allerlaatste aflevering buitengewoon triomfantelijk kunt doen wat je allemaal hebt uitgevreten. Een dubieuze trend waarmee George is begonnen![]()
Nee dat is juist leuk... van dat ik dat niet heb gezien momenten. George is daar niet mee begonnen maar ik dacht dat Deborah en Nico dat allebei al deden. Het standaard bij de laatste afl. met de hele groep kijken naar de mol-acties.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
o sorry, had geen zin om helemaal terug te lezen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Plaatje is al genoemd.
er zit wat in, in dat verhaal!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:45 schreef digispeed het volgende:
[..]
o sorry, had geen zin om helemaal terug te lezen.
Bron: http://www.paulrabbering.nl/quote:Verder zonder Liesbeth De muzikale verwijzing die ik deed naar de Wie is de Mol uitzending van afgelopen week was High & Dry. The Beastie Boys met Ill Communication was achteraf ook een zeer goede keuze geweest. Maar dan sloeg ie op de eerste opdracht. Slechte communicatie alom - en niet alleen met Thaise taxichauffeurs.
Onze taxichauffer had het niet makkelijk. In een poging om Liesbeth en mij te helpen vroeg hij de weg bij een benzinepomp. Bij het wegrijden vergat hij z’n gordel om te doen waarna we 200 Japanse meters verder aangehouden werden door de politie. Boete: 300 baht (zo’n 8 euro). Ons schuldgevoel was zo groot dat wij ‘m maar betaald hebben.
High & Dry had alles te maken met de Baiyoke Sky tower. Van hoog en droog naar laag en nat - van het het zweet. Die afdaling is misschien wel het heftigste dat ik ooit gedaan heb. Een uur nadat ik op de grond stond voelde ik de adrenaline nog. Wat een kick!
Volgende week ga ik een lange reis maken.
Bestaat er nu echt zo iets als Japanse meters?quote:Op zondag 14 januari 2007 14:49 schreef ChatGirl het volgende:
Verder zonder Liesbeth De muzikale verwijzing die ik deed naar de Wie is de Mol uitzending van afgelopen week was High & Dry. The Beastie Boys met Ill Communication was achteraf ook een zeer goede keuze geweest. Maar dan sloeg ie op de eerste opdracht. Slechte communicatie alom - en niet alleen met Thaise taxichauffeurs.
Onze taxichauffer had het niet makkelijk. In een poging om Liesbeth en mij te helpen vroeg hij de weg bij een benzinepomp. Bij het wegrijden vergat hij z’n gordel om te doen waarna we 200 Japanse meters verder aangehouden werden door de politie. Boete: 300 baht (zo’n 8 euro). Ons schuldgevoel was zo groot dat wij ‘m maar betaald hebben.
[..]
Japan gebruikt tegenwoordig het metrieke stelsel.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:34 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Bestaat er nu echt zo iets als Japanse meters?![]()
Ja, dat is gewoon een grap waarschijnlijk.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:40 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Japan gebruikt tegenwoordig het metrieke stelsel.
Bepaalde eenheden van het oude systeem worden soms nog wel gebruikt.
http://en.wikipedia.org/wiki/Japanese_units_of_measurement
Ik vind het ook vaag dat hij het over Japanse meters heeft..
Ik bedoelde de manier waarop. Deborah en Nico deden dat vrij bescheiden, de trend om geweldig op te scheppen is door George ingezet.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:11 schreef Mr_Booze het volgende:
Nee dat is juist leuk... van dat ik dat niet heb gezien momenten. George is daar niet mee begonnen maar ik dacht dat Deborah en Nico dat allebei al deden. Het standaard bij de laatste afl. met de hele groep kijken naar de mol-acties.![]()
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=3717964&md5=c5bc68a25da0e23fb3957c2bb9bf6f14quote:Op zondag 14 januari 2007 20:31 schreef p-etr-a het volgende:
Tjee ik heb dus al 2 afleveringen gemist??? Da's balen. Vanaf nu maar weer goed volgen, te beginnen met de herhaling morgen.
Omdat het er te dik op ligt... mischien?quote:Op zondag 14 januari 2007 19:17 schreef Heerlijkheid het volgende:
Is niet het idee van WIDM dat je zoveel mogelijk probeert te verpesten voor de rest? Waarom ziet dan niemand Alex als mol? Hij heeft nog geen een keer iets constructiefs gedaan.
Als je het gaat zoeken in allerhande 'aanwijzingen' dan raak je eerder het spoor bijster, dan je echt op het spoor komt van de mol.
Super, ik ga morgen kijken.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:33 schreef roelofjan het volgende:
[..]
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=3717964&md5=c5bc68a25da0e23fb3957c2bb9bf6f14
Mwah.. toen Inge vertelde in het bijzijn van de al abgeseilde deelnemers (Jol, Menno en Nadja) dat ze had gekozen voor de 10.000 euro zag je de rest met de wenkbrauwen frontsen. Dus ik denk dat Alex niet zo veel te 'blamen' valt, omdat die vanaf het begin keihard 'nee' zei. Dat had Inge kunnen weten. Dus of haar afleidmaneuvre heeft gewerkt is maar de vraag.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:54 schreef Hihat het volgende:
Sinds deze aflevering vind ik juist Inge heel verdacht.
Bij het abseilen wist ze namelijk te melden dat ze 'toevallig twee weken eerder min of meer gedwongen had moeten leren abseilen', zoals al eerder opgemerkt in dit topic. De Mol oefent inderdaad altijd een aantal opdrachten voorafgaand aan de serie.
Doordat ze het reeds geoefend had wist ze ook zeker dat ze het in Thailand écht zou doen, wat haar de kans gaf om bij het aanbod 'verviervoudig het prijzengeld door de mensen die nu nog boven staan over te halen om ook van de toren te abseilen' de opdracht onderuit te halen.
Ze wist immers van te voren dat ze dit aanbod zou krijgen. Ze wist ook dat als ze niets zou doen er zeker 2500 in de pot terecht zou komen. En ze wist ook vrijwel zeker dat die schijterd van een Alex never-nooit-nie van die toren af zou gaan. En dan kon ze lekker met haar vingertje naar Alex wijzen, she's got someone to blame, zoals de muzikale hint ons al duidelijk maakte.
Echt niemand die het verdacht vind dat Inge een zékere 2500 Euri op het spel zet in ruil voor een káns op 10.000?
Nou, we zijn er uit voor dit jaar. Of niet?
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:17 schreef most_wanted het volgende:
Ik weet haast zeker dat Renate het is.
ook in die eerste aflevering zo duidelijk... Karel zegt 'De mol kan met een gerust hart achterover leunen met z`n armen overelkaar' wie zag je het volgende fragment zo zitten?
Het kan nooit te obvious zijn.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:26 schreef Mvnl het volgende:
[..]
da's wel een beetje érg obvious he.. (zondermeer zaten er in dat fragment nog wel meer mensen zo, waaronder Sander)
Maaar op de foto met alle kandidaten staat Inge met haar armen over elkaar..quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:17 schreef most_wanted het volgende:
ook in die eerste aflevering zo duidelijk... Karel zegt 'De mol kan met een gerust hart achterover leunen met z`n armen overelkaar' wie zag je het volgende fragment zo zitten?
Ik vind Renate ook echt een goede mol. Als je nou kijkt naar het karakter van Inge, dan vind ik haar te recht door zee. Hetzelfde met Menno. Renate lijkt altijd wel een duistere kant te hebben, of meer iets ondeugends. Maar ze kan ook wel heel goed serieus overkomen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:17 schreef most_wanted het volgende:
Renate vind ik geen goede de mol ze valt zo door de mand als ze het is. Ze valt in de categorie Yvonne Jaspers en Elise.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:36 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ik vind Renate ook echt een goede mol. Als je nou kijkt naar het karakter van Inge, dan vind ik haar te recht door zee. Hetzelfde met Menno. Renate lijkt altijd wel een duistere kant te hebben, of meer iets ondeugends. Maar ze kan ook wel heel goed serieus overkomen.
Het is you've got someone to blame...het kan dus nog zowel een man als een vrouw zijn.quote:Op maandag 15 januari 2007 00:13 schreef Dion het volgende:
Ik hoor nooit de muzikale aanwijzingen maar als dat she's got someone to blame was, dan betekent dat dat de mol (weer) een vrouw is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |