Ja? Is dat ook een beeld dat je bij Zalm hebt?quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:01 schreef always het volgende:
Leuke rol voor Wouter: het schoothondje van Balkie
Nee.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:03 schreef Verbal het volgende:
Ja? Is dat ook een beeld dat je bij Zalm hebt?
V.
Dat was bij de vorige minister van Financiën en Balkie opzich wel andersquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:01 schreef always het volgende:
Leuke rol voor Wouter: het schoothondje van Balkie
Daar heeft hij de capaciteiten niet voor.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:05 schreef du_ke het volgende:
Dat was bij de vorige minister van Financiën en Balkie opzich wel anders.
Bos kan als minister van fin vanallles terugfluiten.
En dat kan jij beoordelenquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:06 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Daar heeft hij de capaciteiten niet voor.
Dat laatste is zeker waar maar z'n staatssecretariaat was een ramp.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:07 schreef du_ke het volgende:
En dat kan jij beoordelen?
Hij heeft namelijk zeker wel verstand van financiën en het is een erg belangrijk ministerie.
Ik heb geen kloon hoor. Doe ik niet aan.quote:
quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:08 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat laatste is zeker waar maar z'n staatssecretariaat was een ramp.
Natuurlijk. Wat wil je nog meer van de PvdA dan zo'n klojo?quote:
Tuurlijk Zalm heeft een een rommel van gemaakt en daarom staat Nederland er nu zo goed voor.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:14 schreef SCH het volgende:
Kan Bos mooi de rotzooi van Zalm opruimen.
Het is heel logisch dat nadat iemand ergens 12 jaar de scepter heeft gezwaaid dat er wat lijken uit de kast komen rollen. En volgens mij wordt Zalm zwaar overschatquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:17 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Tuurlijk Zalm heeft een een rommel van gemaakt en daarom staat Nederland er nu zo goed voor.![]()
Sorry deze opmerking van jou SCH is echt nergens opgebaseerd
Tuurlijk wel. Zalm had totaal de verkeerde lijn. Ik zou blij zijn als Bos het gaat doen al zit hij dan wel met zo'n kloterige erfenis.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:17 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Tuurlijk Zalm heeft een een rommel van gemaakt en daarom staat Nederland er nu zo goed voor.![]()
Sorry deze opmerking van jou SCH is echt nergens opgebaseerd
en volgens mij wordt Zalm zwaar onder gewaarderd zeker door iedereen die links van het CDA zitquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het is heel logisch dat nadat iemand ergens 12 jaar de scepter heeft gezwaaid dat er wat lijken uit de kast komen rollen. En volgens mij wordt Zalm zwaar overschat.
Wat was dan verkeerd aan de lijn van Zalm? Daar heb je natuurlijk zat voorbeelden van.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Zalm had totaal de verkeerde lijn. Ik zou blij zijn als Bos het gaat doen al zit hij dan wel met zo'n kloterige erfenis.
Maar kan hjij gezellig met zijn vriend Joop Wijn aan de slag.
Ben jij zuur vandaagquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:15 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Natuurlijk. Wat wil je nog meer van de PvdA dan zo'n klojo?
Of hij draait.quote:PvdA-leider Bos: geen vice-premier
Den Haag, 30 okt. - PvdA-leider Wouter Bos wil geen vice-premier worden in een door premier Balkenende geleid kabinet van CDA en PvdA. „De leider van de PvdA is of premier, of hij leidt de fractie in de Tweede Kamer”, zei Bos gisteren.
http://www.nu.nl/news/942(...)2C_Rouvoet_niet.htmlquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:34 schreef Genverbrander het volgende:
Even kijken hoor wie dit "nieuwtje" allemaal brengen.
- Telegraaf
- Geenstijl
- NieuwNieuws
Heel geloofwaardig.![]()
- En Nu.nlquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/news/942(...)2C_Rouvoet_niet.html
Nee hoor, ik vermaak me kostelijk. Bos op financien is een grote grap en weer eens flip-flop.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:26 scheef Toffe_Ellende het volgende:
Ben jij zuur vandaagHeb je te weinig wisselgeld teruggekregen van die trut bij de AH?
![]()
Bron is ANP, zoals ik in de OP reeds meldde.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:34 schreef Genverbrander het volgende:
Even kijken hoor wie dit "nieuwtje" allemaal brengen.
- Telegraaf
- Geenstijl
- NieuwNieuws
Heel geloofwaardig.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |