dat mag duidelijk zijn.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:19 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Speciaal voor mijn verjaardag gedaan natuurlijk![]()
![]()
schokkende opname zal dat worden als je te dichtbij staatquote:Op maandag 15 januari 2007 13:35 schreef picobyte het volgende:
Ik hoop op ijsregen, dan ga ik filmen hoe de 380KV leiding hier achter mijn huis bezwijkt onder al dat gewicht
Waar heen?quote:Op maandag 15 januari 2007 13:29 schreef Frutsel het volgende:
Zaterdag zou ik hele dag weggaan, buitenlucht..dus hoop dat het goed weer wordt.. in elk geval droog
hey, regenquote:Op maandag 15 januari 2007 13:45 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Waar heen?
[afbeelding]
Valt op zich nog wel mee tot nu toe, ook al kan je er nog niks over zeggen...
ach, jammer zegquote:
[SC] De lounge #535quote:Op maandag 15 januari 2007 14:01 schreef -skippybal- het volgende:
Wat doe je eigenlijk in Nederland?
quote:Op maandag 15 januari 2007 14:02 schreef 61neorej het volgende:
Na de storm nog een paar zachte dagen en dan kan het idd weer wat kouder worden.
Details zijn nog lang niet zeker en het word waarschijnlijk nog geen echte vorsperiode maar wel kans op vorst en misschien wat vlokken. beter dan dit dus.
brrr....quote:Op maandag 15 januari 2007 14:22 schreef tralalala het volgende:
Lekker weertje vandaag, lekker met de raam open in de auto![]()
Waddenquote:Op maandag 15 januari 2007 15:00 schreef 61neorej het volgende:
Wow, kom net dit kaartje tegen.
Ziek gewoon.
[afbeelding]
wow, ik denk dat ik maar binnen blijf donderdagquote:Op maandag 15 januari 2007 15:00 schreef 61neorej het volgende:
Wow, kom net dit kaartje tegen.
Ziek gewoon.
[afbeelding]
Ik heb deze winter ook nog nooit de ramen van m'n auto hoeven te krabben 's morgens. Zegt ook al genoeg. Volgens mij heeft het hier midden in Rotterdam met een beetje stadswarmte nog nooit gevroren deze winter (nou ja, winterquote:Op maandag 15 januari 2007 14:09 schreef Evil-Cherry het volgende:
Moet wel heel koud worden wil het blijven liggen.. Sneeuw alleen al is goed, dat hebben we deze winter ook nog niet gezien!
150...quote:Op maandag 15 januari 2007 15:03 schreef indahnesia.com het volgende:
dat zijn windstoten van 90 km/h.. dat is toch niet zo heel extreem? Of mis ik iets?
Het grijze gedeelte komt tot over NH, en die zijn 150.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:03 schreef indahnesia.com het volgende:
dat zijn windstoten van 90 km/h.. dat is toch niet zo heel extreem? Of mis ik iets?
had ik dat toch goed.. ik had alleen de schaalverdeling niet goed bekeken..quote:Op maandag 15 januari 2007 15:07 schreef -Carioca- het volgende:
[..]
1 knoop is 1 zeemijl/uur. 1 zeemijl is 1852 meter![]()
pff windstoten van 140 km/uur... dan wil je niet op je fietsje zittenquote:Op maandag 15 januari 2007 15:05 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Het grijze gedeelte komt tot over NH, en die zijn 150.
Zal nog wel iets afgaan want dit zou het maximale zijn maar 140 is nog steeds zeer extreem natuurlijk.
bij 100 ook al niet geloof ikquote:Op maandag 15 januari 2007 15:11 schreef kepler het volgende:
[..]
pff windstoten van 140 km/uur... dan wil je niet op je fietsje zitten
goed puntquote:Op maandag 15 januari 2007 15:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
bij 100 ook al niet geloof ik
Volgens mij niet, is een upload bij Weerwoord..quote:Op maandag 15 januari 2007 15:16 schreef JoeKurr het volgende:
Wordt dat kaartje uit 61neorej's post automagisch bijgewerkt?
Zoals die er namelijk nu uitziet krijgt Noord-Holland het nog zwaarder dan de Wadden, met 150+ km/h
jah, zeker. anders hebben we toch serieus een noodsituatie.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:39 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Nah, dit zakt echt nog wel af..
maar bij een orkaan is het sustained windspeed he.. geen windstoot.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:55 schreef Party_P het volgende:
pff 150km.h windstoten, komt overeen met bijna categorie 2 orkaan (die begint bij 155km/h geloof ik)
en wat is 850 HPA dan?quote:Op maandag 15 januari 2007 17:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
Het gaat tegenwoordig zo lekker dat GFS zich compleet aan de windsnelheid gaat aanpassen! IVP 50KT nu 90KT
[afbeelding]
LET WEL OP: windsnelheid op 850HPA dus geen 10M
Ongeveer 1500 meter hoogtequote:
Laat maar weten waar je naartoe gaat, ik ben in Nederland en kan vast wel naar het westen afreizen.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
Maar goed, donderdag maar vrij vragen, mits het luktdan wil ik naar de kust, misschien een meeting?
In Friesland zekerquote:Op maandag 15 januari 2007 17:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
Maar goed, donderdag maar vrij vragen, mits het luktdan wil ik naar de kust, misschien een meeting?
Mits ik donderdag vrij kan krijgen, hmmz kan me beter maar ziek melden of zow, kan wel eerst vrij vragen maar als het niet kan dan verlul ik me zelf alquote:Op maandag 15 januari 2007 17:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Laat maar weten waar je naartoe gaat, ik ben in Nederland en kan vast wel naar het westen afreizen.
Tuurlijkquote:
Mwah, daar doe ik niet aan mee dan. Dat is is me toch een pokkeeind met de trein 2.5 uurquote:
Tja ik moet zuinig aan doen met mijn geld, en het noorden krijgt meestal de volle laag, kan wel naar het zuiden gaan maar dan mis ik de grote stormquote:Op maandag 15 januari 2007 17:19 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Mwah, daar doe ik niet aan mee dan. Dat is is me toch een pokkeeind met de trein 2.5 uur![]()
Nu valt het toch wel mee? Ik zie weinig roze-achtigs meer. Nog steeds genoeg voor een storm natuurlijkquote:Op maandag 15 januari 2007 17:07 schreef -skippybal- het volgende:
Nieuwe GFS:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |