en wat is 850 HPA dan?quote:Op maandag 15 januari 2007 17:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
Het gaat tegenwoordig zo lekker dat GFS zich compleet aan de windsnelheid gaat aanpassen! IVP 50KT nu 90KT
[afbeelding]
LET WEL OP: windsnelheid op 850HPA dus geen 10M
Ongeveer 1500 meter hoogtequote:
Laat maar weten waar je naartoe gaat, ik ben in Nederland en kan vast wel naar het westen afreizen.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
Maar goed, donderdag maar vrij vragen, mits het luktdan wil ik naar de kust, misschien een meeting?
In Friesland zekerquote:Op maandag 15 januari 2007 17:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
Maar goed, donderdag maar vrij vragen, mits het luktdan wil ik naar de kust, misschien een meeting?
Mits ik donderdag vrij kan krijgen, hmmz kan me beter maar ziek melden of zow, kan wel eerst vrij vragen maar als het niet kan dan verlul ik me zelf alquote:Op maandag 15 januari 2007 17:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Laat maar weten waar je naartoe gaat, ik ben in Nederland en kan vast wel naar het westen afreizen.
Tuurlijkquote:
Mwah, daar doe ik niet aan mee dan. Dat is is me toch een pokkeeind met de trein 2.5 uurquote:
Tja ik moet zuinig aan doen met mijn geld, en het noorden krijgt meestal de volle laag, kan wel naar het zuiden gaan maar dan mis ik de grote stormquote:Op maandag 15 januari 2007 17:19 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Mwah, daar doe ik niet aan mee dan. Dat is is me toch een pokkeeind met de trein 2.5 uur![]()
Nu valt het toch wel mee? Ik zie weinig roze-achtigs meer. Nog steeds genoeg voor een storm natuurlijkquote:Op maandag 15 januari 2007 17:07 schreef -skippybal- het volgende:
Nieuwe GFS:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
jaja, straks wordt het nog winter ookquote:
idd, een hele lieve roze kleurquote:
quote:
Is al eens gebeurt: Dikke stormen, gevolgt door flinke winterquote:Op maandag 15 januari 2007 17:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
jaja, straks wordt het nog winter ook
quote:Op maandag 15 januari 2007 17:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Is al eens gebeurt: Dikke stormen, gevolgt door flinke winter
geen idee, toen was ik nog niet geboren..quote:Op maandag 15 januari 2007 17:49 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
![]()
Was dat in '79 ook niet het geval?
hoop doet levenquote:Op maandag 15 januari 2007 17:51 schreef -skippybal- het volgende:
Toch nu al wel weer de kriebels, ook al zijn die tot nu toe steeds opgevolgd door zware teleurstellingen...
Mij maakt het niks uitquote:Op maandag 15 januari 2007 17:51 schreef -skippybal- het volgende:
Toch nu al wel weer de kriebels, ook al zijn die tot nu toe steeds opgevolgd door zware teleurstellingen...
Straks hebben ze NL van de kaart gegumt, als dat zo is, dan wil je niet weten hoe snel ik hier weg benquote:Op maandag 15 januari 2007 17:55 schreef 61neorej het volgende:
Ik ben benieuwd wat EC gaat doen vanavond.
Die hadden de storm er iets minder zwaar inzitten, kijken of die daar ook toeneemt.
En of ze de vinger van GFS ook laten zien.
geen idee, weet wel dat het eerst takkeweer was. 's nachts regen bij 6 graden boven nul, tegen het middaguur vroor het en begon er allemaal winterse neerslag te vallen. Dampende sloten erbij, heel maf.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:49 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
![]()
Was dat in '79 ook niet het geval?
Geduld, Wetterzentrale heeft op dit moment volgens mij een invasie van winterliefhebbersquote:
kan het nu zien, wat mooi als het zo zou uitkomen!quote:Op maandag 15 januari 2007 18:06 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Geduld, Wetterzentrale heeft op dit moment volgens mij een invasie van winterliefhebbers
Idd, 1 keer goede kaarten en de hele boel ligt platquote:Op maandag 15 januari 2007 18:06 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Geduld, Wetterzentrale heeft op dit moment volgens mij een invasie van winterliefhebbers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |