quote:They should be fucking killed. No trial, no jury, straight to execution.
Boy, I wish I could've caught him doing it. I'd have given anything to catch that asshole doing it. It'd been worth him doing it just so I could've caught him doing it.
What a fucker!
What's more chickenshit than fucking with a man's automobile? I mean, don't fuck with another man's vehicle.
You don't do it.
It's just against the rules.
Dan heb jij misschien nog geluk gehad, want ik m'n omgeving heb ik gezien dat ze al een ruitje intikken voor een zak snoepquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:45 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Zit nu al 2 jaar in Osdorp (gelukkig over 1,5 maand weg), maar ik heb nog nooit me frontje eraf gehaald. Dat doe ik alleen in het centrum. En ik heb ook gewoon een pda houder op me raam geplakt, en me pda in het dashboardkastje.
Wil net zeggen. Je laat je voordeur toch ook niet op een kiertje staan, in de veronderstelling dat een inbreker de deur wel even netjes dichttrekt als hij voorbij looptquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:58 schreef Gunner het volgende:
[..]
Heeeerlijk dit soort naiviteit
Wordt eens wakker in de echte wereld zou ik zeggen![]()
je vraagt er wel een beetje om als je zulks spul in je auto laat liggen dus medelijken; NEE![]()
Appels -> peren. De deur van die auto stond toch niet open, of wel? Was in dit geval wel beter geweest, maar goed, los daarvan, moet ik de spullen in mijn huis ook maar ergens veilig op gaan slaan dan? Want ja, die bank, TV, home cinema set etc die zomaar in het zicht staan in de woonkamer mag dan ook niet.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:53 schreef MadMarco het volgende:
[..]
Wil net zeggen. Je laat je voordeur toch ook niet op een kiertje staan, in de veronderstelling dat een inbreker de deur wel even netjes dichttrekt als hij voorbij loopt![]()
jij weet nix van speakers jongequote:Op donderdag 11 januari 2007 21:46 schreef Maikuuul het volgende:
Waren die nieuwe dvd speler en schoenen misschiens van de vrachtwagen gevallen > jij pakte het toen snel op, maar de vrachtwagenchauffeur zag dat > volgde je, en stoolde het terug, en omdat hij geen 2x500 watt speakers heeft nam hij die ook maar mee.
Want dat hebben alle Golfjes toch ? vele watt speakers ?
klopt er was ooit in de tuin ingebroken en ze kwamen nog niet eens kijken (dader stond op de film zelfs) politie schreef het met moeilte nog net opquote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Appels -> peren. De deur van die auto stond toch niet open, of wel? Was in dit geval wel beter geweest, maar goed, los daarvan, moet ik de spullen in mijn huis ook maar ergens veilig op gaan slaan dan? Want ja, die bank, TV, home cinema set etc die zomaar in het zicht staan in de woonkamer mag dan ook niet.![]()
Misschien moeten we eens te raden gaan bij onze blauwe vrienden waarom zij het belangrijker vinden om mensen op een legale manier te bestelen door middel van het innen van boetes voor de meest onzinnige dingen, maar ondertussen niet klaar staan voor de burger wanneer deze slachtoffer is van echte criminaliteit.
Ik jat ook liever een auto leeg dan dat ik te hard rij.Zelfs als je betrapt wordt kom je er makkelijk van af aangezien die straffen zeer laag liggen. Als ze daar nu eens wat een gingen doen in plaats van nieuwe manieren te vinden het de burger moeilijk te maken tijdens zijn/haar reis naar het werk om hun salaris te betalen. Misschien zouden diefstallen en andere criminaliteit wel afnemen op het moment dat de straffen hoger worden en er ook eens daadwerkelijk een onderzoek wordt gestart wanneer zoiets gebeurt.
Mooie trui, niet in je auto laten liggen hoor, anders wordt ie gejatquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:57 schreef Heerlijkheid het volgende:
TS en ik hebben dezelfde trui.
Het stond op film? Wees blij dat ze jou niet hebben opgepakt voor het schenden van de inbreker's privacyquote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:31 schreef T42 het volgende:
[..]
klopt er was ooit in de tuin ingebroken en ze kwamen nog niet eens kijken (dader stond op de film zelfs) politie schreef het met moeilte nog net op![]()
Ja, of mensen blijven even van je spullen af.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:01 schreef Qwea het volgende:
sorry,maar waarom laat je schoenen en een radio in je auto zitten. Dat isser om vragen natuurlijk
Maar wel een hoop rotzooi.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:52 schreef longinus het volgende:
Wat een Hufters, Mijn auto is tenminste nog netjes opengebroken.
Sla dan een raampje in, dat is minder schade
Jij zal vast lieve woorden hebben voor de daders als het jou ovekomt.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:56 schreef draaijer het volgende:
Jou afsluiting (laatste woord) van je post is net zo triest als de inbraak zelf.
OnTopic:
Wel vreselijk shit wat ze gedaan hebben. Ik kan me de frustratie voorstellen. Heb je al op marktplaats gekeken of je je shit kan terugvinden?
Zucht, uiteraard niet. Maar uiteraard ook niet dit soort zielige dingen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:18 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Jij zal vast lieve woorden hebben voor de daders als het jou ovekomt.
Ik ben ook niet van de ziektes maar op het moment dat ik mijn auto aantrof met kapot raam en zonder radio/wisselaar/luidsprekers/cd's wens ik diegene toch wel schurft/ebola/HIV en lepra toe.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:20 schreef draaijer het volgende:
[..]
Zucht, uiteraard niet. Maar uiteraard ook niet dit soort zielige dingen.
Met ziekte gooien is gewoon zoooo goedkoop en dan maakt mensen zoooo laag.. Ik was ook des duivels toen ze ooit mijn auto aangepakt hadden. 1.700 euro schade om de auto weer hetzelfde te krijgen als de dag daarvoor.
Zielig?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:20 schreef draaijer het volgende:
[..]
Zucht, uiteraard niet. Maar uiteraard ook niet dit soort zielige dingen.
Met ziekte gooien is gewoon zoooo goedkoop en dan maakt mensen zoooo laag.. Ik was ook des duivels toen ze ooit mijn auto aangepakt hadden. 1.700 euro schade om de auto weer hetzelfde te krijgen als de dag daarvoor.
Youtubequote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:31 schreef T42 het volgende:
[..]
klopt er was ooit in de tuin ingebroken en ze kwamen nog niet eens kijken (dader stond op de film zelfs) politie schreef het met moeilte nog net op![]()
Gasten die dat niet zielig vinden zijn ook simpel en komen waarschijnlijk uit een simpel en goedkoop milieu.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:29 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Zielig?
Het is gewoon een verwoording, niks zieligs aan..
Nee natuurlijk niet, maar ik vind het triest dat er zo word gepraat of het de normaalste zaak van de wereld is om als je iets in de auto laat liggen er dan wordt ingebroken, hallooohooo er loopt iemand rond die willens en wetens op zoek is naar dingen die niet van hem zijn en er niet voor schroomt meer schade aan te richten dan de buit kost om het te stelen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:38 schreef Gunner het volgende:
[..]
Je doet je voordeur ook niet op slot begrijp ik, hell, je zet hem wagenwijd open. Ze blijven toch wel van je spulletjes af zeg je toch?
Dat klopt, ik heb mijn deur ook op slot en haal de dingen ook wel uit de auto, alleen het gemak waarmee sommigen zeggen: had je er maar niets in moeten laten leggen irriteert me, er word ingebroken hoor, het is niet zo dat je de deuren wijd open had staan en er een briefje neer legt met pak maar......quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja, is ook de omgekeerde wereld, hoor. Maar iedereen weet dat je de ratten de wereld niet uit krijgt, dus ik denk inderdaad dat er weinig anders op zit dan zorgen dat ze niet met hun klauwen aan je spullen kunnen komen.
we hebben inmiddels met z'n allen al flink wat maatregelen genomen om ongewenste bezoekers buiten te houden: alarm op het huis, voordeur op slot. Dan zouden we dat allemaal ook niet meer moeten doen.
Da's balen!quote:Op maandag 15 januari 2007 11:37 schreef Sinclair het volgende:
Ik wil graag aan TS vragen als hij ook uit de bollenstreek komt gezien mij hetzelfde is overkomen in de nacht van donderdag op vrijdag.
[afbeelding]
wel als het om vet dure spullen gaat die open en bloot in de auto liggen. Het lijkt verdomme dan wel zo'n lokauto van de politie.quote:Op maandag 15 januari 2007 11:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Da's balen!![]()
Wat was er bij jou gestolen?
Want als er iets is gestolen vind men het hier je eigen schuld......![]()
Wat doet die 'als' daar?quote:Op maandag 15 januari 2007 11:37 schreef Sinclair het volgende:
Ik wil graag aan TS vragen als hij ook uit de bollenstreek komt gezien mij hetzelfde is overkomen in de nacht van donderdag op vrijdag.
[afbeelding]
Nieuwe schoenen in de achterklep, niet te zien dus, misschien niet handig om de dvd-speler te laten zitten maar toch, je kunt niet zeggen dat het zijn eigen schuld is, hij heeft niet in zijn eigen auto ingebroken.quote:Op maandag 15 januari 2007 12:01 schreef ASroma het volgende:
[..]
wel als het om vet dure spullen gaat die open en bloot in de auto liggen. Het lijkt verdomme dan wel zo'n lokauto van de politie.
dvd speler, nieuwe schoenen![]()
IK BEDOEL WAAROM STAAT ER DAN GOFTEDOMME ALS!quote:Op maandag 15 januari 2007 12:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Doe eens raar, vervang als eens met of en kijk of je het dan wel snapt?![]()
Onkunde, verontwaardiging, geen zin om grammatika te controleren, het kan hem niks schelen.quote:Op maandag 15 januari 2007 12:08 schreef veldmuis het volgende:
[..]
IK BEDOEL WAAROM STAAT ER DAN GOFTEDOMME ALS!
is ook zo, en we mogen hopen dat die pieppos die het gedaan hebben uberhaupt gepakt en gestrafd worden. Maar kan er gewoon met mijn hoofd niet bij dat je zulke spullen in de auto laat liggen. Dan heb je zelf toch ook een bord voor je kop!quote:Op maandag 15 januari 2007 12:06 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nieuwe schoenen in de achterklep, niet te zien dus, misschien niet handig om de dvd-speler te laten zitten maar toch, je kunt niet zeggen dat het zijn eigen schuld is, hij heeft niet in zijn eigen auto ingebroken.
Ik zal jou eens happen!quote:Op maandag 15 januari 2007 12:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Onkunde, verontwaardiging, geen zin om grammatika te controleren, het kan hem niks schelen.
Zoiets?![]()
Wat hap jij lekker trouwens!![]()
Knietje tegen de deur en trekken maarquote:Op maandag 15 januari 2007 11:37 schreef Sinclair het volgende:
[afbeelding]
Tja..... het enige wat ze gestolen hebben is een oud en gaar LCD schermpje die aan mijn carputer gekoppelt wordt.quote:Op maandag 15 januari 2007 11:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Da's balen!![]()
Wat was er bij jou gestolen?
Want als er iets is gestolen vind men het hier je eigen schuld......![]()
Dus heb je er wel waardevolle objecten in liggen, dan moet je alles niet op slot pleuren of is dit dan een totaal verkeerde conclusie uit jouw geniale inzicht wat jij met ons deelde?quote:Op maandag 15 januari 2007 12:25 schreef Sinclair het volgende:
die moraalridders hier moeten begrijpen dat wanneer er iets iop slot zit er geen reden is om in te breken
Natuurlijk is het eigenlijk grote onzin dat je niks meer kan laten liggen. Maar goed er wordt toch weinig gedaan aan dit soort criminaliteit dus zal het alleen maar erger worden.quote:Op maandag 15 januari 2007 12:01 schreef ASroma het volgende:
[..]
wel als het om vet dure spullen gaat die open en bloot in de auto liggen. Het lijkt verdomme dan wel zo'n lokauto van de politie.
dvd speler, nieuwe schoenen![]()
Dus voor de goede orde, er zat niks in waarvan je zou verwachten dat het inbrekers zou aantrekken.quote:Op maandag 15 januari 2007 12:25 schreef Sinclair het volgende:
[..]
Tja..... het enige wat ze gestolen hebben is een oud en gaar LCD schermpje die aan mijn carputer gekoppelt wordt.
Eigen schuld of niet, die moraalridders hier moeten begrijpen dat wanneer er iets iop slot zit er geen reden is om in te breken en ik mag hopen dat het bij hun ook een keer gebeurd ook al gaat het om een Yoko radio.
En dan hadden ze nog daarbij het lef om dit in mijn voortuin onder het keukenraam te doen.
Overigens krijg ik al van div. kanten een deur in de juiste kleur aangeboden en hoop spoedig er weer een normaal gevormde deur te hebben.
Mehehe homo.quote:Op maandag 15 januari 2007 14:10 schreef Boschkabouter het volgende:
...of je op kunt uitleven?
Dat laatste, je mag in Nederland niks doen om je eigendommen te beschermen.quote:Op maandag 15 januari 2007 14:10 schreef Boschkabouter het volgende:
Zou het haalbaar zijn om een soort van slaap/cyanidegas door het ventilatiesysteem te laten blazen als de auto opengebroken wordt, zodat je als je terugkomt een bewusteloze inbreker in je auto vindt, waar je de schade op kan verhalen of je op kunt uitleven?
Of wordt de inbreker zo beschermt dat je meteen een aanklacht van poging tot moord aan je broek krijgt?
Mensen die een Kadett willen stelenquote:Op maandag 15 januari 2007 13:33 schreef Sinclair het volgende:
Aangifte is gedaan en de verzekering is op de hoogte gestelt. Het schermpje zal het lokkertje geweest zijn maar dat kan ook de hele auto geweest zijn (Kadett GSI) maar die is met een platte accu op het moment moeilijk weg te rijden.
quote:Op maandag 15 januari 2007 14:55 schreef Nr.G het volgende:
Whaahaha een paarse auto! Jammer voor je dat ze al je right-said-fred en abba cd's gejat hebben. Gay-autokrakers.. weer wat nieuws geleerd.
Mooie achterbank voor je thuisbioscoop, reservebandquote:Op maandag 15 januari 2007 23:21 schreef PlarkPlark het volgende:
Ik zet mn auto nooit op slot.
Er ligt niets in, en starten lukt je niet
Ja,inderdaad.Alle auto's met een gele sticker kunnen ze overslaan.Scheelt weer tijd.quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:54 schreef Nr.G het volgende:
Kun je ook een rode krijgen met daarop "in deze auto VOLOP waardevolle spullen te vinden"? Wel handig voor autokrakers. Leuker kunnen we het niet maken, wel gemakkelijker.
Als je hem gaat verkopen, laat het dan ff weten.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:58 schreef fr0x het volgende:
Me buurman is schade hersteller.. Alleen als het goed is moet je bonnen kunnen aantonen aan de verzekering. Dus ik moet maar is zien hoe ik het ga doen.. Ik denk dat ik het "wrak" op ga kopen en dan kan me buurman het misschien voor me maken.. Al is het denk ik wel moeilijke schade om te repareren :S
Hoop koste voor nix dus.. zucht
Zal ik dan ook maar in een burka gaan lopen want ja, als ik nu verkracht wordt, vraag ik er zelf om.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:20 schreef Viking84 het volgende:
Je weet dat die mensen er zijn en dat je er niets aan kunt doen, dan vind ik het naïef als je niet de nodige stappen onderneemt om dat soort mensen in verleiding te brengen.
Dat is inderdaad wel vaak wat je te horen krijgt.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:29 schreef covie het volgende:
[..]
Zal ik dan ook maar in een burka gaan lopen want ja, als ik nu verkracht wordt, vraag ik er zelf om.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |