abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45296620
De meest toepasselijke tekst bij dit soort kutgebeurtenissen:
quote:
They should be fucking killed. No trial, no jury, straight to execution.

Boy, I wish I could've caught him doing it. I'd have given anything to catch that asshole doing it. It'd been worth him doing it just so I could've caught him doing it.

What a fucker!

What's more chickenshit than fucking with a man's automobile? I mean, don't fuck with another man's vehicle.

You don't do it.

It's just against the rules.
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
  vrijdag 12 januari 2007 @ 22:02:41 #102
57728 Xitami
? = 2b || !2b
pi_45298780
Waarom zou die auto rijp voor de sloop zijn? Gewoon nieuw deurtje scoren op de sloop, die vouwen kan je nog wel wegwerken met wat bondo, en ff keertje laten spuiten voor wenag...
From the ashes...
pi_45301264
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 19:45 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Zit nu al 2 jaar in Osdorp (gelukkig over 1,5 maand weg), maar ik heb nog nooit me frontje eraf gehaald. Dat doe ik alleen in het centrum. En ik heb ook gewoon een pda houder op me raam geplakt, en me pda in het dashboardkastje.
Dan heb jij misschien nog geluk gehad, want ik m'n omgeving heb ik gezien dat ze al een ruitje intikken voor een zak snoep of wat los geld ...of tijdens een kort supermarktbezoek of betaling bij de benzinepomp binnen no time je autoradio hebben en ander duur spul

Wil je me dus beloven dat je voortaan wel netjes je auto onaantrekkelijk achter zal laten voor dieven
pi_45302316
In Nederland kan een crimineel wel tientallen autokraken en andere misdrijven plegen en even later, als hij eens is betrapt, loopt hij weer vrolijk rond. Echt om van te kotsen die slappe aanpak. Naar een werkkamp met dat tuig.
pi_45302571
Wat een Hufters, Mijn auto is tenminste nog netjes opengebroken.
Sla dan een raampje in, dat is minder schade
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_45302615
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 12:58 schreef Gunner het volgende:

[..]

Heeeerlijk dit soort naiviteit

Wordt eens wakker in de echte wereld zou ik zeggen

je vraagt er wel een beetje om als je zulks spul in je auto laat liggen dus medelijken; NEE
Wil net zeggen. Je laat je voordeur toch ook niet op een kiertje staan, in de veronderstelling dat een inbreker de deur wel even netjes dichttrekt als hij voorbij loopt
^_
pi_45309818
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 23:53 schreef MadMarco het volgende:

[..]

Wil net zeggen. Je laat je voordeur toch ook niet op een kiertje staan, in de veronderstelling dat een inbreker de deur wel even netjes dichttrekt als hij voorbij loopt
Appels -> peren. De deur van die auto stond toch niet open, of wel? Was in dit geval wel beter geweest, maar goed, los daarvan, moet ik de spullen in mijn huis ook maar ergens veilig op gaan slaan dan? Want ja, die bank, TV, home cinema set etc die zomaar in het zicht staan in de woonkamer mag dan ook niet.

Misschien moeten we eens te raden gaan bij onze blauwe vrienden waarom zij het belangrijker vinden om mensen op een legale manier te bestelen door middel van het innen van boetes voor de meest onzinnige dingen, maar ondertussen niet klaar staan voor de burger wanneer deze slachtoffer is van echte criminaliteit.

Ik jat ook liever een auto leeg dan dat ik te hard rij. Zelfs als je betrapt wordt kom je er makkelijk van af aangezien die straffen zeer laag liggen. Als ze daar nu eens wat een gingen doen in plaats van nieuwe manieren te vinden het de burger moeilijk te maken tijdens zijn/haar reis naar het werk om hun salaris te betalen. Misschien zouden diefstallen en andere criminaliteit wel afnemen op het moment dat de straffen hoger worden en er ook eens daadwerkelijk een onderzoek wordt gestart wanneer zoiets gebeurt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 12:28:38 #108
53151 T42
Pinball Wizard
pi_45310106
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 21:46 schreef Maikuuul het volgende:
Waren die nieuwe dvd speler en schoenen misschiens van de vrachtwagen gevallen > jij pakte het toen snel op, maar de vrachtwagenchauffeur zag dat > volgde je, en stoolde het terug, en omdat hij geen 2x500 watt speakers heeft nam hij die ook maar mee.

Want dat hebben alle Golfjes toch ? vele watt speakers ?
jij weet nix van speakers jonge wattage is niet de geluidssterkte
ik heb ook lekker geluidje/dvd in me jetta uit 84 maar je ziet er nix van auto lijkt wel van een oud opaatje zo heb alles netjes wegverborgen.

zaterdag 13 januari 2007 @ 12:31:31 #109
53151 T42
Pinball Wizard
pi_45310172
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 12:15 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Appels -> peren. De deur van die auto stond toch niet open, of wel? Was in dit geval wel beter geweest, maar goed, los daarvan, moet ik de spullen in mijn huis ook maar ergens veilig op gaan slaan dan? Want ja, die bank, TV, home cinema set etc die zomaar in het zicht staan in de woonkamer mag dan ook niet.

Misschien moeten we eens te raden gaan bij onze blauwe vrienden waarom zij het belangrijker vinden om mensen op een legale manier te bestelen door middel van het innen van boetes voor de meest onzinnige dingen, maar ondertussen niet klaar staan voor de burger wanneer deze slachtoffer is van echte criminaliteit.

Ik jat ook liever een auto leeg dan dat ik te hard rij. Zelfs als je betrapt wordt kom je er makkelijk van af aangezien die straffen zeer laag liggen. Als ze daar nu eens wat een gingen doen in plaats van nieuwe manieren te vinden het de burger moeilijk te maken tijdens zijn/haar reis naar het werk om hun salaris te betalen. Misschien zouden diefstallen en andere criminaliteit wel afnemen op het moment dat de straffen hoger worden en er ook eens daadwerkelijk een onderzoek wordt gestart wanneer zoiets gebeurt.
klopt er was ooit in de tuin ingebroken en ze kwamen nog niet eens kijken (dader stond op de film zelfs) politie schreef het met moeilte nog net op
pi_45310630
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 14:57 schreef Heerlijkheid het volgende:
TS en ik hebben dezelfde trui.
Mooie trui, niet in je auto laten liggen hoor, anders wordt ie gejat
pi_45310682
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 12:31 schreef T42 het volgende:

[..]

klopt er was ooit in de tuin ingebroken en ze kwamen nog niet eens kijken (dader stond op de film zelfs) politie schreef het met moeilte nog net op
Het stond op film? Wees blij dat ze jou niet hebben opgepakt voor het schenden van de inbreker's privacy

Dat ze het opschrijven is ook al een wonder, want tegenwoordig verwijzen ze je leuk naar het internet waar je aangifte mag doen.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 13:40:13 #112
152383 DeToXiC
Ik Heersch..!!!
pi_45311870
Die nieuwe schoenen...Is dat niet profiteren?

had ik waarschijnlijk ook gedaan...
Stop!......Heerschertime!
PSN id: DeToXiC
pi_45312095
Wat een sjonniebak En streepjesshirt
pi_45314960
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 19:01 schreef Qwea het volgende:
sorry,maar waarom laat je schoenen en een radio in je auto zitten. Dat isser om vragen natuurlijk
Ja, of mensen blijven even van je spullen af.
pi_45315154
Dat ziet er idd minder uit, deurstijl vernield [ een draag- punt van het dak?]

Baalde al... als ze in het weekend mijn verstraler(s) of stootstrips " netjes" gedemonteerd hadden .
Kan het mezelf, voorstellen dat jij je veel zieker voelt!

Zet mijn auto tegenwoordig maar in een andere straat onder een verlicht punt, moet dan wel even lopen maar tref iig de auto wel... zo aan als ik hem achter heb gelaten.

triest!
pi_45315234
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 23:52 schreef longinus het volgende:
Wat een Hufters, Mijn auto is tenminste nog netjes opengebroken.
Sla dan een raampje in, dat is minder schade
Maar wel een hoop rotzooi.
Drie jaar na de inbraak vond ik nog glas.(en ja,ik stofzuigde mijn auto regelmatig.)

En bij een bus op mijn vorige werk was het op vage wijze in het ventilatiesysteem terecht gekomen.Zet je de aanjager aan wordt je bekogeld met glas.

Slot forceren is ok.Is me één keer gebeurd,zie je bijna niet en het slot werkte nog ,alleen ging dat afdekstripje niet meer dicht waardoor ik bij vorst rechts moest instappen.

Maar ze moeten eigenlijk gewoon met hun lompe handjes van mijn auto afblijven.
pi_45315235
nah in bepaalde steden/wijken moet je idd niet dure spullen in je auto laten liggen, je hoort het overal, een gewaarschuwd man telt voor twee ofzo lalala....

tuurlijk in de basis moeten ze van je auto afblijven, maar toch een klein beetje eigen schuld dikke bult.
pi_45315361
Jou afsluiting (laatste woord) van je post is net zo triest als de inbraak zelf.

OnTopic:
Wel vreselijk shit wat ze gedaan hebben. Ik kan me de frustratie voorstellen. Heb je al op marktplaats gekeken of je je shit kan terugvinden?
pi_45317602
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 15:56 schreef draaijer het volgende:
Jou afsluiting (laatste woord) van je post is net zo triest als de inbraak zelf.

OnTopic:
Wel vreselijk shit wat ze gedaan hebben. Ik kan me de frustratie voorstellen. Heb je al op marktplaats gekeken of je je shit kan terugvinden?
Jij zal vast lieve woorden hebben voor de daders als het jou ovekomt.
pi_45317678
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 17:18 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Jij zal vast lieve woorden hebben voor de daders als het jou ovekomt.
Zucht, uiteraard niet. Maar uiteraard ook niet dit soort zielige dingen.
Met ziekte gooien is gewoon zoooo goedkoop en dan maakt mensen zoooo laag.. Ik was ook des duivels toen ze ooit mijn auto aangepakt hadden. 1.700 euro schade om de auto weer hetzelfde te krijgen als de dag daarvoor.
pi_45317888
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 17:20 schreef draaijer het volgende:

[..]

Met ziekte gooien is gewoon zoooo goedkoop en dan maakt mensen zoooo laag.. Ik was ook des duivels toen ze ooit mijn auto aangepakt hadden. 1.700 euro schade om de auto weer hetzelfde te krijgen als de dag daarvoor.
Ik ben ook niet van de ziektes maar op het moment dat ik mijn auto aantrof met kapot raam en zonder radio/wisselaar/luidsprekers/cd's wens ik diegene toch wel schurft/ebola/HIV en lepra toe.
Diegene heeft in elk geval pijn gehad,er zat bloed op de auto.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 17:29:16 #122
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_45318004
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 17:20 schreef draaijer het volgende:

[..]

Zielig?
Het is gewoon een verwoording, niks zieligs aan..
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_45318087
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 12:31 schreef T42 het volgende:

[..]

Youtube
pi_45320020
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 17:29 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

Zielig?
Het is gewoon een verwoording, niks zieligs aan..
Gasten die dat niet zielig vinden zijn ook simpel en komen waarschijnlijk uit een simpel en goedkoop milieu.

Ziektes brullen en toewensen is echt een NoGo.. Dan geef je aan dat je ouders ook simpel zijn en niet hun kinderen hebben kunnen opvoeden
  zaterdag 13 januari 2007 @ 18:52:52 #125
53151 T42
Pinball Wizard
pi_45321022
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 17:31 schreef JimDavis het volgende:

[..]

Youtube
ik gebruik google maar tis nie zo herkenbaar hoor
pi_45321103
PWND
pi_45323789
De auto van mijn schoonbroer is eens opengebroken, is zijn laptop reuit gejat. Al zijn bestanden van zijn werk weg van een kwartaal. Dat de daders mogen sterven aan iets pijnlijks en langzaams.
How you play the cards you are dealt is all that matters.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 20:16:53 #128
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_45324098
Mij mij hebben ze 1 keer me raam ingeslagen, maar niks eruit gehaald. Me frontje van me sony xplode met mp3 (was volgens mij 100 euro ofzo iets duurder) zat nog op me radio maar ze hebben er niks mee gedaan Zeker te min ofzo
ada fare stop stalking me
pi_45335852
Ze hebben ooit mijn auto in Nijmegen opengebroken en die gasten hadden alles opgetrokken en al mijn cd's lagen door de auto en mijn versterker en subwoofer lag niet in de kofferbak, maar in het midden van de auto. Het enige wat gestolen was, was mijn college kaart?!?!?

Als je te jong bent, kom je in Nijmegen niet in sommige kroegen. Daar heb je een college kaart voor nodig?! Het stelde niks voor. Er zat geen chip o.i.d. op. Het was enkel identificatie
  zondag 14 januari 2007 @ 08:44:53 #130
78918 SeLang
Black swans matter
pi_45335886
1) terugsturen die gasten
2)
3) pwnd
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  maandag 15 januari 2007 @ 11:23:50 #131
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_45367292
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 14:38 schreef Gunner het volgende:

[..]

Je doet je voordeur ook niet op slot begrijp ik, hell, je zet hem wagenwijd open. Ze blijven toch wel van je spulletjes af zeg je toch?
Nee natuurlijk niet, maar ik vind het triest dat er zo word gepraat of het de normaalste zaak van de wereld is om als je iets in de auto laat liggen er dan wordt ingebroken, hallooohooo er loopt iemand rond die willens en wetens op zoek is naar dingen die niet van hem zijn en er niet voor schroomt meer schade aan te richten dan de buit kost om het te stelen.
Natuurlijk haal ik het frontje uit de auto en doe mijn deur op slot maar ik irriteer me aan mensen die zeggen eigen schuld had je alles maar uit je auto moeten halen.
Hoe vaak hoor je niet dat er een auto is opengebroken en er niets is gestolen omdat er niets in lag, daar ben je dan lekker mee, wat zeg je dan tegen die mensen? Gelukkig dat er niets in lag anders was dat ook nog gestolen?
Net of het de normaalste zaak van de wereld is dat er in je auto word ingebroken.
be nice or go away
  maandag 15 januari 2007 @ 11:35:42 #132
145755 kahaarin
pi_45367593
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 14:33 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ja, is ook de omgekeerde wereld, hoor. Maar iedereen weet dat je de ratten de wereld niet uit krijgt, dus ik denk inderdaad dat er weinig anders op zit dan zorgen dat ze niet met hun klauwen aan je spullen kunnen komen.

we hebben inmiddels met z'n allen al flink wat maatregelen genomen om ongewenste bezoekers buiten te houden: alarm op het huis, voordeur op slot. Dan zouden we dat allemaal ook niet meer moeten doen.
Dat klopt, ik heb mijn deur ook op slot en haal de dingen ook wel uit de auto, alleen het gemak waarmee sommigen zeggen: had je er maar niets in moeten laten leggen irriteert me, er word ingebroken hoor, het is niet zo dat je de deuren wijd open had staan en er een briefje neer legt met pak maar......
De ratten de wereld uit krijgen, zo naief ben ik dan weer net niet.
be nice or go away
pi_45367661
Ik wil graag aan TS vragen als hij ook uit de bollenstreek komt gezien mij hetzelfde is overkomen in de nacht van donderdag op vrijdag.

maandag 15 januari 2007 @ 11:40:45 #134
145755 kahaarin
pi_45367741
quote:
Op maandag 15 januari 2007 11:37 schreef Sinclair het volgende:
Ik wil graag aan TS vragen als hij ook uit de bollenstreek komt gezien mij hetzelfde is overkomen in de nacht van donderdag op vrijdag.

[afbeelding]
Da's balen!
Wat was er bij jou gestolen?
Want als er iets is gestolen vind men het hier je eigen schuld......
be nice or go away
  maandag 15 januari 2007 @ 12:01:46 #135
97934 ASroma
Flamboyant
pi_45368309
quote:
Op maandag 15 januari 2007 11:40 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Da's balen!
wel als het om vet dure spullen gaat die open en bloot in de auto liggen. Het lijkt verdomme dan wel zo'n lokauto van de politie.

dvd speler, nieuwe schoenen
pi_45368348
quote:

[afbeelding]
Wat doet die 'als' daar?
  maandag 15 januari 2007 @ 12:06:17 #137
145755 kahaarin
pi_45368401
quote:
Op maandag 15 januari 2007 12:01 schreef ASroma het volgende:

[..]

wel als het om vet dure spullen gaat die open en bloot in de auto liggen. Het lijkt verdomme dan wel zo'n lokauto van de politie.

Nieuwe schoenen in de achterklep, niet te zien dus, misschien niet handig om de dvd-speler te laten zitten maar toch, je kunt niet zeggen dat het zijn eigen schuld is, hij heeft niet in zijn eigen auto ingebroken.
be nice or go away
  maandag 15 januari 2007 @ 12:07:23 #138
145755 kahaarin
pi_45368436
quote:
Op maandag 15 januari 2007 12:03 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Wat doet die 'als' daar?
Doe eens raar, vervang als eens met of en kijk of je het dan wel snapt?
be nice or go away
pi_45368458
quote:
Op maandag 15 januari 2007 12:07 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Doe eens raar, vervang als eens met of en kijk of je het dan wel snapt?
IK BEDOEL WAAROM STAAT ER DAN GOFTEDOMME ALS!
  maandag 15 januari 2007 @ 12:08:37 #140
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_45368463
Je vraagt er ook om met die kleur, zak hooi.
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
  maandag 15 januari 2007 @ 12:10:41 #141
145755 kahaarin
pi_45368514
quote:
Op maandag 15 januari 2007 12:08 schreef veldmuis het volgende:

[..]

IK BEDOEL WAAROM STAAT ER DAN GOFTEDOMME ALS!
Onkunde, verontwaardiging, geen zin om grammatika te controleren, het kan hem niks schelen.
Zoiets?
Wat hap jij lekker trouwens!
be nice or go away
  maandag 15 januari 2007 @ 12:11:51 #142
97934 ASroma
Flamboyant
pi_45368549
quote:
Op maandag 15 januari 2007 12:06 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Nieuwe schoenen in de achterklep, niet te zien dus, misschien niet handig om de dvd-speler te laten zitten maar toch, je kunt niet zeggen dat het zijn eigen schuld is, hij heeft niet in zijn eigen auto ingebroken.
is ook zo, en we mogen hopen dat die pieppos die het gedaan hebben uberhaupt gepakt en gestrafd worden. Maar kan er gewoon met mijn hoofd niet bij dat je zulke spullen in de auto laat liggen. Dan heb je zelf toch ook een bord voor je kop!
pi_45368550
quote:
Op maandag 15 januari 2007 12:10 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Onkunde, verontwaardiging, geen zin om grammatika te controleren, het kan hem niks schelen.
Zoiets?
Wat hap jij lekker trouwens!
Ik zal jou eens happen!
  maandag 15 januari 2007 @ 12:15:46 #144
145755 kahaarin
pi_45368663
quote:
Op maandag 15 januari 2007 12:11 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Ik zal jou eens happen!
Oh ooh, *schrik*

be nice or go away
pi_45368708
quote:

[afbeelding]
Knietje tegen de deur en trekken maar
pi_45368908
quote:
Op maandag 15 januari 2007 11:40 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Da's balen!
Tja..... het enige wat ze gestolen hebben is een oud en gaar LCD schermpje die aan mijn carputer gekoppelt wordt.
Eigen schuld of niet, die moraalridders hier moeten begrijpen dat wanneer er iets iop slot zit er geen reden is om in te breken en ik mag hopen dat het bij hun ook een keer gebeurd ook al gaat het om een Yoko radio.
En dan hadden ze nog daarbij het lef om dit in mijn voortuin onder het keukenraam te doen.

Overigens krijg ik al van div. kanten een deur in de juiste kleur aangeboden en hoop spoedig er weer een normaal gevormde deur te hebben.
pi_45368998
quote:
Op maandag 15 januari 2007 12:25 schreef Sinclair het volgende:
die moraalridders hier moeten begrijpen dat wanneer er iets iop slot zit er geen reden is om in te breken
Dus heb je er wel waardevolle objecten in liggen, dan moet je alles niet op slot pleuren of is dit dan een totaal verkeerde conclusie uit jouw geniale inzicht wat jij met ons deelde?
pi_45369349
quote:
Op maandag 15 januari 2007 12:01 schreef ASroma het volgende:

[..]

Natuurlijk is het eigenlijk grote onzin dat je niks meer kan laten liggen. Maar goed er wordt toch weinig gedaan aan dit soort criminaliteit dus zal het alleen maar erger worden.

Krijg steeds meer zin om 10.000 volt op de auto te zetten met hele dure spullen erin zodat de eerste de beste luie uitkeringstrekker een flinke opdonder krijgt dat ie het nooit meer na kan vertellen. Ruimt lekker op.
  maandag 15 januari 2007 @ 12:47:39 #149
145755 kahaarin
pi_45369545
quote:
Op maandag 15 januari 2007 12:25 schreef Sinclair het volgende:

[..]

Tja..... het enige wat ze gestolen hebben is een oud en gaar LCD schermpje die aan mijn carputer gekoppelt wordt.
Eigen schuld of niet, die moraalridders hier moeten begrijpen dat wanneer er iets iop slot zit er geen reden is om in te breken en ik mag hopen dat het bij hun ook een keer gebeurd ook al gaat het om een Yoko radio.
En dan hadden ze nog daarbij het lef om dit in mijn voortuin onder het keukenraam te doen.

Overigens krijg ik al van div. kanten een deur in de juiste kleur aangeboden en hoop spoedig er weer een normaal gevormde deur te hebben.
Dus voor de goede orde, er zat niks in waarvan je zou verwachten dat het inbrekers zou aantrekken.
Hopelijk lukt het met die deur.
Heb je al aangifte gedaan? Niet dat de politie er iets mee doet, de verzekering misschien wel.

[ Bericht 0% gewijzigd door kahaarin op 15-01-2007 13:35:17 ]
be nice or go away
pi_45370779
Aangifte is gedaan en de verzekering is op de hoogte gestelt. Het schermpje zal het lokkertje geweest zijn maar dat kan ook de hele auto geweest zijn (Kadett GSI) maar die is met een platte accu op het moment moeilijk weg te rijden.
pi_45371757
Zou het haalbaar zijn om een soort van slaap/cyanidegas door het ventilatiesysteem te laten blazen als de auto opengebroken wordt, zodat je als je terugkomt een bewusteloze inbreker in je auto vindt, waar je de schade op kan verhalen of je op kunt uitleven?

Of wordt de inbreker zo beschermt dat je meteen een aanklacht van poging tot moord aan je broek krijgt?
pi_45372011
quote:
Op maandag 15 januari 2007 14:10 schreef Boschkabouter het volgende:
...of je op kunt uitleven?
Mehehe homo.
pi_45372615
quote:
Op maandag 15 januari 2007 14:10 schreef Boschkabouter het volgende:
Zou het haalbaar zijn om een soort van slaap/cyanidegas door het ventilatiesysteem te laten blazen als de auto opengebroken wordt, zodat je als je terugkomt een bewusteloze inbreker in je auto vindt, waar je de schade op kan verhalen of je op kunt uitleven?

Of wordt de inbreker zo beschermt dat je meteen een aanklacht van poging tot moord aan je broek krijgt?
Dat laatste, je mag in Nederland niks doen om je eigendommen te beschermen. Daarom gaan ze ook nooit achter de inbreker aan.
  maandag 15 januari 2007 @ 14:49:03 #154
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_45372885
Je moet ook gewoon de deuren loslaten en de sleutels in contact.

Bij ons in de straat hebben ze ook eens een aantal auto's opengebroken (op dezelfde manier als bij de TS) behalve de mijne omdat ik de sleutels was vergeten uit contact te halen.

Radio was wel weg overigens...
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_45373064
Whaahaha een paarse auto! Jammer voor je dat ze al je right-said-fred en abba cd's gejat hebben. Gay-autokrakers.. weer wat nieuws geleerd.
  maandag 15 januari 2007 @ 16:05:56 #156
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_45375189
quote:
Op maandag 15 januari 2007 13:33 schreef Sinclair het volgende:
Aangifte is gedaan en de verzekering is op de hoogte gestelt. Het schermpje zal het lokkertje geweest zijn maar dat kan ook de hele auto geweest zijn (Kadett GSI) maar die is met een platte accu op het moment moeilijk weg te rijden.
Mensen die een Kadett willen stelen
Die zijn rijp voor het gekkenhuis. Kadetts worden al 25 jaar niet meer gemaakt
pi_45375420
quote:
Op maandag 15 januari 2007 14:55 schreef Nr.G het volgende:
Whaahaha een paarse auto! Jammer voor je dat ze al je right-said-fred en abba cd's gejat hebben. Gay-autokrakers.. weer wat nieuws geleerd.
Als deze opmerking de "Domste reactie van 2007" niet wint, weet ik het ook niet meer.
pi_45375497
De GSI's zijn nog steeds erg gewild voor de onderdelen en als vluchtauto.....

Maar ja, laten we ontopic blijven.
pi_45378542
Rakett
pi_45390853
Kadett is wat tegenwoordig toch de Golf (en dan niet die nieuwe) is zeg maar?
  maandag 15 januari 2007 @ 23:21:04 #161
151973 PlarkPlark
Klok klok klok
pi_45391542
Ik zet mn auto nooit op slot.
Er ligt niets in, en starten lukt je niet
pi_45392253
quote:
Op maandag 15 januari 2007 23:21 schreef PlarkPlark het volgende:
Ik zet mn auto nooit op slot.
Er ligt niets in, en starten lukt je niet
Mooie achterbank voor je thuisbioscoop, reserveband
pi_45422715
Kom ik vandaag bij de auto, zit er iets groot geels op mijn voorruit. Staat er op iets van "In deze auto zijn GEEN waardevolle spullen te vinden" of zo iets, en een klein rapportje van de politie dat ie was afgesloten en geen waardevolle spullen in het zicht lagen.

Toch netjes dat de politie daarop controleert.
pi_45431018
Kun je ook een rode krijgen met daarop "in deze auto VOLOP waardevolle spullen te vinden"? Wel handig voor autokrakers. Leuker kunnen we het niet maken, wel gemakkelijker.
pi_45446067
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 10:54 schreef Nr.G het volgende:
Kun je ook een rode krijgen met daarop "in deze auto VOLOP waardevolle spullen te vinden"? Wel handig voor autokrakers. Leuker kunnen we het niet maken, wel gemakkelijker.
Ja,inderdaad.Alle auto's met een gele sticker kunnen ze overslaan.Scheelt weer tijd.
pi_45446498
Ik zou juist de auto's met die gele sticker uitzoeken, de mens kennende vertouwd hij op de afschrikkende werking ervan el laat dan juist spullen liggen, al is het uit het zicht.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_45461473
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 19:58 schreef fr0x het volgende:
Me buurman is schade hersteller.. Alleen als het goed is moet je bonnen kunnen aantonen aan de verzekering. Dus ik moet maar is zien hoe ik het ga doen.. Ik denk dat ik het "wrak" op ga kopen en dan kan me buurman het misschien voor me maken.. Al is het denk ik wel moeilijke schade om te repareren :S

Hoop koste voor nix dus.. zucht
Als je hem gaat verkopen, laat het dan ff weten.
  donderdag 18 januari 2007 @ 14:03:27 #168
139295 DFDuo
Pepernoten!
pi_45470446
Als die dieven nou voortaan even vragen of je de auto open wil doen, dan is die auto zelf tenminste nog heel.
pi_45471492
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 14:20 schreef Viking84 het volgende:
Je weet dat die mensen er zijn en dat je er niets aan kunt doen, dan vind ik het naïef als je niet de nodige stappen onderneemt om dat soort mensen in verleiding te brengen.
Zal ik dan ook maar in een burka gaan lopen want ja, als ik nu verkracht wordt, vraag ik er zelf om.
pi_45472566
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 14:29 schreef covie het volgende:

[..]

Zal ik dan ook maar in een burka gaan lopen want ja, als ik nu verkracht wordt, vraag ik er zelf om.
Dat is inderdaad wel vaak wat je te horen krijgt.

"Ja die wijven lopen er zo bij dus ze vragen er om!" natuurlijk is dat onzin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')