Mehehe homo.quote:Op maandag 15 januari 2007 14:10 schreef Boschkabouter het volgende:
...of je op kunt uitleven?
Dat laatste, je mag in Nederland niks doen om je eigendommen te beschermen.quote:Op maandag 15 januari 2007 14:10 schreef Boschkabouter het volgende:
Zou het haalbaar zijn om een soort van slaap/cyanidegas door het ventilatiesysteem te laten blazen als de auto opengebroken wordt, zodat je als je terugkomt een bewusteloze inbreker in je auto vindt, waar je de schade op kan verhalen of je op kunt uitleven?
Of wordt de inbreker zo beschermt dat je meteen een aanklacht van poging tot moord aan je broek krijgt?
Mensen die een Kadett willen stelenquote:Op maandag 15 januari 2007 13:33 schreef Sinclair het volgende:
Aangifte is gedaan en de verzekering is op de hoogte gestelt. Het schermpje zal het lokkertje geweest zijn maar dat kan ook de hele auto geweest zijn (Kadett GSI) maar die is met een platte accu op het moment moeilijk weg te rijden.
quote:Op maandag 15 januari 2007 14:55 schreef Nr.G het volgende:
Whaahaha een paarse auto! Jammer voor je dat ze al je right-said-fred en abba cd's gejat hebben. Gay-autokrakers.. weer wat nieuws geleerd.
Mooie achterbank voor je thuisbioscoop, reservebandquote:Op maandag 15 januari 2007 23:21 schreef PlarkPlark het volgende:
Ik zet mn auto nooit op slot.
Er ligt niets in, en starten lukt je niet
Ja,inderdaad.Alle auto's met een gele sticker kunnen ze overslaan.Scheelt weer tijd.quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:54 schreef Nr.G het volgende:
Kun je ook een rode krijgen met daarop "in deze auto VOLOP waardevolle spullen te vinden"? Wel handig voor autokrakers. Leuker kunnen we het niet maken, wel gemakkelijker.
Als je hem gaat verkopen, laat het dan ff weten.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:58 schreef fr0x het volgende:
Me buurman is schade hersteller.. Alleen als het goed is moet je bonnen kunnen aantonen aan de verzekering. Dus ik moet maar is zien hoe ik het ga doen.. Ik denk dat ik het "wrak" op ga kopen en dan kan me buurman het misschien voor me maken.. Al is het denk ik wel moeilijke schade om te repareren :S
Hoop koste voor nix dus.. zucht
Zal ik dan ook maar in een burka gaan lopen want ja, als ik nu verkracht wordt, vraag ik er zelf om.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:20 schreef Viking84 het volgende:
Je weet dat die mensen er zijn en dat je er niets aan kunt doen, dan vind ik het naïef als je niet de nodige stappen onderneemt om dat soort mensen in verleiding te brengen.
Dat is inderdaad wel vaak wat je te horen krijgt.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:29 schreef covie het volgende:
[..]
Zal ik dan ook maar in een burka gaan lopen want ja, als ik nu verkracht wordt, vraag ik er zelf om.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |