abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45265588
Dit soort tuig hang je toch gewoon op aan de hoogste boom die je kan vinden?

Sterkte ermee man.
  donderdag 11 januari 2007 @ 21:54:54 #52
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_45265660
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 21:51 schreef nikky het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze je scooter eens jatten maikuul. Je weet, met die lekke uitlaat en veel te veel cilinderinhoud?
Want dat hebben al die scooters toch? lawaai en te hard rijden?
Dat hebben ze wel eens bij mijn neefje Ricardo zijn Fox gedaan. Hadden de vuillakken zijn hele voorkant gejat. En hij gaat ook nog alles nieuw kopen.

Terugpikken of van iemand kopen very cheap ( minder dan 50 knakkers ) is de betere styl0w, iedereen weet dat
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  Milf donderdag 11 januari 2007 @ 21:56:34 #53
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_45265729
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 21:54 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Dat hebben ze wel eens bij mijn neefje Ricardo zijn Fox gedaan. Hadden de vuillakken zijn hele voorkant gejat. En hij gaat ook nog alles nieuw kopen.

Terugpikken of van iemand kopen very cheap ( minder dan 50 knakkers ) is de betere styl0w, iedereen weet dat
Vond hij het leuk dat het was vernield? Lijkt mij niet. Doe dan niet zo neerbuigend tegenover de TS.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_45265780
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 21:46 schreef Maikuuul het volgende:
Waren die nieuwe dvd speler en schoenen misschiens van de vrachtwagen gevallen > jij pakte het toen snel op, maar de vrachtwagenchauffeur zag dat > volgde je, en stoolde het terug, en omdat hij geen 2x500 watt speakers heeft nam hij die ook maar mee.

Want dat hebben alle Golfjes toch ? vele watt speakers ?
stoolde
pi_45266962
Dit is echt zwaar balen man.
Hopen dat er nu iets ergs gebeurt met die motherfuckers
hoi
  donderdag 11 januari 2007 @ 22:28:28 #56
154950 Henny_Huisman
Mr. Surprise himself!
pi_45267045
Anders moet je mischien maar eens in een goede buurt gaan wonen.
Surprise Surprise!!! Het onverwachte is de mooiste prijs.
De verrassing brengt u zomaar van de wijs, pas op. Surprise Surprise!!!
pi_45267068
Echt bizar... Dan maar geen slot op je auto. Blijft hij teminste heel...

In Canada werkt het
>>>>>www.GeldOase.nl<<<<<<
De online gids voor uw bijverdiensten!!
pi_45267249
20.000 volt op je auto zetten, help je de maatschappij ook een beetje mee.

Overigens laat ik nooit waardevolle spullen (in het zicht) in de auto liggen en heb ik de standaard VW radio erin laten zitten. CD's zijn allemaal CD-R's dus als die gejat worden is dat niet zo'n ramp.

Eigenlijk de omgekeerde wereld, maar ach, deze wereld is verziekt... en de politie doet er ook niks aan want die heeft het te druk met bonnen schrijven. In zo'n oosters land hebben ze zo'n regel dat als je steelt je hand wordt afgehakt, zouden ze hier ook eens moeten invoeren, alleen dan niet hakken, maar beetje bij beetje dompelen in een vat zout-zuur.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  donderdag 11 januari 2007 @ 23:42:42 #59
152583 Schlumberger
Voeten niet op de bank a.u.b.
pi_45269896
Sterkte TS! Ik weet hoe het voelt... (ook al was de schade bij mij minder)...
pi_45270990
whehehe, pwnd!
  vrijdag 12 januari 2007 @ 00:17:03 #61
138448 PeZu
Suspended animation
pi_45271056
wat een amateurs
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_45271083
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 18:58 schreef fr0x het volgende:
Koevoet idd.. 2x aan de zijkant 1x van de bovekant.. auto is in principe rijp voor de sloop..
Onze auto heeft in Italië 2002 toen in de hagelbui gestaan. (ook economisch total loss). En we reden er tot voor kort nog mee.
Dus das geen probleem.
Jij moet alleen even een nieuwe deur hebben.
Mja en die deurstijl ff beetje opknappen..

Maarja
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  vrijdag 12 januari 2007 @ 01:50:52 #63
163122 Etjo
Schoonheid van de nacht
pi_45273184
mooi kut idd.

Vakbekwaamheid is weer ver te zoeken tegenwoordig. etters.
Kan je beter een ervaren dief hebben, nu ben je dubbel de zak.
" I'm not that sad, but I'm sad enough "
Listen, trust me, your face is ugly..
  vrijdag 12 januari 2007 @ 02:00:34 #64
152583 Schlumberger
Voeten niet op de bank a.u.b.
pi_45273300
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 00:17 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Onze auto heeft in Italië 2002 toen in de hagelbui gestaan. (ook economisch total loss). En we reden er tot voor kort nog mee.
Dus das geen probleem.
Jij moet alleen even een nieuwe deur hebben.
Mja en die deurstijl ff beetje opknappen..

Maarja
Met hagelschade kan je op zich nog doorrijden (ervanuitgaande dat je ruiten niet beschadigd zijn). Maar met een deur die er half uithangt niet. Net zoals dat je niet met een gebroken stuurpin kan doorrijden, om maar wat te noemen. Als de kosten van die (essentiële) reparatie hoger zijn dan de kosten van een nieuwe auto, dan loont het niet om te repareren en kan je het dus een total loss noemen
pi_45273356
"Op slot, buit eruit" dat laatste dus.

Sowieso al dom om een dvd speler in de auto te hebben, net zo gewild als een tomtom. En originele cd's en dvd's: dáár hebben we toch kopietjes voor? En die schoenen, tja... maar je moet gewoon geen waardevolle goederen in je auto laten liggen, dat is gewoon vragen om problemen.
^_
pi_45273420
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 21:51 schreef nikky het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze je scooter eens jatten maikuul. Je weet, met die lekke uitlaat en veel te veel cilinderinhoud?
Want dat hebben al die scooters toch? lawaai en te hard rijden?
Maikuuul bashen: +10 respectpunten
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 08:48:48 #67
57546 Masta-t
King and Queen of Cheese
pi_45275401
Holy fuck man...

sterkte
Disclaimer: Alles wat hierboven staat is onzin. De steen des aanstoots zit in je hoofd. Degene die aanstoot neemt is kortzichtig. Respect is belangrijk. Onnodig kwetsen is slecht. Per ongeluk is niet erg. De Blauwe Banaan HEEFT echt het antwoord!
  vrijdag 12 januari 2007 @ 09:31:54 #68
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_45276077
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 02:04 schreef MadMarco het volgende:

Sowieso al dom om een dvd speler in de auto te hebben, net zo gewild als een tomtom. En originele cd's en dvd's: dáár hebben we toch kopietjes voor? En die schoenen, tja... maar je moet gewoon geen waardevolle goederen in je auto laten liggen, dat is gewoon vragen om problemen.
Heb jij ook een gordijntje thuis voor je lcd hangen? Wat nou vragen om problemen, ze moeten gewoon van je zooi afblijven.
pi_45276141
Zwaar klote inderdaad. Sterkte ermee.
Tik dan een ruitje in met die koevoet en doe de deur van binnen open, is nog sneller ook. Een nieuwe ruit is nog wel te overzien.
You have to stop blaming yourself.
Just blame yourself once and move on.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 09:55:39 #70
92928 kadoter
It's the cable guy
pi_45276599
Nette boeven, ze doen de deur weer dicht tegen eventuele waterschade.
Could it be that the rallying idea of Europe is merely a front for the very opposite of all that Europe stands for, namely rejection of democracy, freedom, separation of powers, transparency and political accountability? (U. Beck)
pi_45277205
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 02:10 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Maikuuul bashen: +10 respectpunten
Idd Nikky
Aan u Medemensch; Onderga het leven niet al te serieus A.U.B.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 10:23:21 #72
7091 punchdrunk
The occasional acid flashback.
pi_45277227
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 19:01 schreef MouseOver het volgende:
Gruwelijke schade, al lijkt het van een afstandje meestal mee te vallen.
van een kilometer of 12 bedoel je?
If you can lie on the floor without holding on, you're not really drunk
  vrijdag 12 januari 2007 @ 10:25:17 #73
7091 punchdrunk
The occasional acid flashback.
pi_45277267
quote:
stoolde
hoor je dat geschreeuw? dat is een werkwoord dat terugvecht tegen deze vreselijke vervoeging.
If you can lie on the floor without holding on, you're not really drunk
pi_45277627
Schorriemorrie had bij mij ook eens m'n auto (Peugeot 106) leeggeroofd. Ruit ingetikt en mijn cd-speler meegejat. Het mooie was dat dat ding al kapot was, dus die zal wel niet zoveel hebben opgebracht op de zwarte markt! Effe langs de sloop, ruit voor een tientje gehaald en 'plop' nieuwe ruit. Maar toch... Ga echt werk zoeken, Marokkanentuig!
  vrijdag 12 januari 2007 @ 11:25:34 #75
40432 SpookY22
I Stack #FAIL
pi_45278739
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 18:54 schreef fr0x het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Met het gevol dat me auto waarschijnlijk totall loss wordt verklaard.. aangezien de schade waarschijnlijk hoger wordt geschat dan de dagwaarde..

Me auto is overigens he-le-maal kaal geplukt. Boxen, dvd speler, versterker, nieuwe schoenen, dvd's, cd's alles..

Kankerlijers...
Maar je ruitje is nog heel

overigens wtf moet je ook met een dvd speler en een collectie dvd's in je auto.....koop een huis ofzo
ICT'er, Gamer, Social, Loveable, Huggable, Computer-Fixer, Limited Edition Geek, Good Laugh and a good friend if you need it.
X360 Gamertag: SpoekGTi ; Twitter: @ SpoekGTi #WoWPlayer
  vrijdag 12 januari 2007 @ 12:40:46 #76
158279 gio_hardcore
Mijn Pearl, wat doe je ?
pi_45280940
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 11:25 schreef SpookY22 het volgende:

[..]

Maar je ruitje is nog heel

overigens wtf moet je ook met een dvd speler en een collectie dvd's in je auto.....koop een huis ofzo
Dat kun je niet zomaar stellen vind ik. Ik heb ook een DVD speler met indash TFT en dat heb ik puur omdat ik minimaal 2,5 uur per dag in de auto en dus in de file zit. Een concertje oid kijken is dan wel zeer relaxed. Iedereen moet gewoon met zijn vuile klauwen van andermans spul afblijven. Ga er zelf hard voor werken, moet ik ook.
Hippe baan in de IT ?
  vrijdag 12 januari 2007 @ 12:44:10 #77
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_45281068
quote:
Waren die nieuwe dvd speler en schoenen misschiens van de vrachtwagen gevallen > jij pakte het toen snel op, maar de vrachtwagenchauffeur zag dat > volgde je, en stoolde het terug, en omdat hij geen 2x500 watt speakers heeft nam hij die ook maar mee.

Lijkt me stug, TS schrijft dat hij bonnen heeft, dus netjes gekocht.
be nice or go away
  vrijdag 12 januari 2007 @ 12:44:54 #78
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_45281091
mensen die originele cd's en dvd's in hun auto hebben liggen .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 12 januari 2007 @ 12:47:23 #79
145755 kahaarin
pi_45281177
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 12:44 schreef Viking84 het volgende:
mensen die originele cd's en dvd's in hun auto hebben liggen .
Mensen die voorbij lopen aan het feit dat iedereen met zijn vurige tengels van andermans spullen af hebben te blijven!
be nice or go away
  vrijdag 12 januari 2007 @ 12:49:42 #80
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_45281264
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 12:47 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Mensen die voorbij lopen aan het feit dat iedereen met zijn vurige tengels van andermans spullen af hebben te blijven!
Tja, als verzekeraar zou ik ook zeggen dat iedereen met een beetje hersens ook wel snapt dat je natuurlijk geen originele cd's en dvd's in je auto moet laten liggen. Mag hopen voor de TS dat ze niet openlijk zichtbaar waren.

Verder heb je natuurlijk gelijk. Al is de auto tot het dak toe volgestouwd met briefjes van 500, dan nóg moeten ze er vanaf blijven .
Niet meer actief op Fok!
pi_45281269
Je hebt wel een mooie trui !
Sappig !!
pi_45281361
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 09:31 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Heb jij ook een gordijntje thuis voor je lcd hangen? Wat nou vragen om problemen, ze moeten gewoon van je zooi afblijven.
Zo moet je vooral denken ja. Mooi ideaal, maar je bent wel erg wereldvreemd als je dat in je achterhoofd blijft houden en geen acties onderneemt om het te voorkomen

Trouwens, maar is het alarm van de auto van de TS en waarom hebben die dief zitten klooien met een koevoet tussen de portiers? Een beetje dief heeft het slot binnen notime geforseerd en anders is een ruitje intikken nog veel gemakkelijk?!
  vrijdag 12 januari 2007 @ 12:57:40 #83
145755 kahaarin
pi_45281554
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 12:49 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Tja, als verzekeraar zou ik ook zeggen dat iedereen met een beetje hersens ook wel snapt dat je natuurlijk geen originele cd's en dvd's in je auto moet laten liggen. Mag hopen voor de TS dat ze niet openlijk zichtbaar waren.

Verder heb je natuurlijk gelijk. Al is de auto tot het dak toe volgestouwd met briefjes van 500, dan nóg moeten ze er vanaf blijven .
In onze auto is ook ingebroken, een ruitje in getikt en een cd-wisselaar met 4, orginele, cd's er uit gehaald en een autoradio zonder frontje, de cd's zaten dus in de wisselaar die in de bagageruimte was ingebouwd.
Geen last gehad met de verzekering trouwens, die heeft gewoon uitbetaald.
be nice or go away
  vrijdag 12 januari 2007 @ 12:58:36 #84
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_45281590
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 09:31 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Heeeerlijk dit soort naiviteit

Wordt eens wakker in de echte wereld zou ik zeggen

je vraagt er wel een beetje om als je zulks spul in je auto laat liggen dus medelijken; NEE
Where law ends, tyrrany begins.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 13:04:50 #85
145755 kahaarin
pi_45281825
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 02:04 schreef MadMarco het volgende:

De schoenen lagen alvast in de achterklep, die waren niet te zien, ik vind het heel jammer dat er zo word gereageerd, ik ben het met je eens dat je geen waardevolle spullen in het zicht moet leggen maar dan nog kun je het een keer vergeten en om dan zo te worden afgestraft is natuurlijk niet okay, mkay?
be nice or go away
pi_45282202
Het is klote, maar je moet er altijd rekening mee houden dat je auto 24 uur per dag in de gaten wordt gehouden en als de kans er is kan die genomen worden. Helaas zijn er nogal veel mensen die veel geld uitgeven aan audio, video en TomTom, maar geen alarm hebben. Als je peuken bij de supermarkt gaat halen heb je ook geen zin om snel je TomTom te verbergen, terwijl dit de momenten zijn waar dieven op wachten...

Gelukkig is het bij mij als zo'n gewoonte dat ik op ieder moment dat ik de auto verlaat het frontje eruit haal en check of alles goed dicht zit, ook al moet ik snel ff iets pakken thuis
pi_45282321
20.000 volt erop zetten zoals in de film Robocop. Mooie scene hoe een auto inbreker wordt gefrituurd.

Kloten verder voor je.
pi_45282841
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 13:04 schreef kahaarin het volgende:

[..]

De schoenen lagen alvast in de achterklep, die waren niet te zien, ik vind het heel jammer dat er zo word gereageerd, ik ben het met je eens dat je geen waardevolle spullen in het zicht moet leggen maar dan nog kun je het een keer vergeten en om dan zo te worden afgestraft is natuurlijk niet okay, mkay?
Eigenlijk is het gewoon te triest voor woorden dat zoveel mensen het normaal vinden dat je als rechtmatige eigenaar zowat 'schuldig' bent wanneer één of andere low-life niet met z'n tengels van jouw spullen afblijft.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 13:39:54 #90
145755 kahaarin
pi_45283043
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 13:34 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Eigenlijk is het gewoon te triest voor woorden dat zoveel mensen het normaal vinden dat je als rechtmatige eigenaar zowat 'schuldig' bent wanneer één of andere low-life niet met z'n tengels van jouw spullen afblijft.
Nou, inderdaad, je moet natuurlijk ook geen onwijs dure zonnebril of camera op de hoedenplank leggen, maar normaal gesproken is het nooit de schuld van de autobezitter dat iemand anders zijn/haar spullen wil hebben.
be nice or go away
  vrijdag 12 januari 2007 @ 13:44:54 #91
2863 bigben04
FC Den Haag ole ole!
pi_45283238
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 13:34 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Idd, ik snap best dat je zelf op je spullen moet letten, maar dat geeft anderen nog niet het recht om met hun poten aan je spullen te zitten nee.
Jeugdactiviteiten.nl, de site voor iedereen die met kinderen werkt!
  vrijdag 12 januari 2007 @ 14:20:34 #92
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_45284618
Je weet dat die mensen er zijn en dat je er niets aan kunt doen, dan vind ik het naïef als je niet de nodige stappen onderneemt om dat soort mensen in verleiding te brengen.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 12 januari 2007 @ 14:28:08 #93
145755 kahaarin
pi_45284910
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 14:20 schreef Viking84 het volgende:
Je weet dat die mensen er zijn en dat je er niets aan kunt doen, dan vind ik het naïef als je niet de nodige stappen onderneemt om dat soort mensen in verleiding te brengen.
Ik vind dat de zaak behoorlijk omdraaien, hele dure spullen op de hoedenplank is idd niet slim en je frontje eruithalen moet je eigenlijk ook doen, maar om volcontinu alles uit je auto moeten halen omdat je bang bent voor idioten die misschien wel je ruitjes gaan inslaan is toch de omgekeerde wereld?
Noem het maar naief en doe maar net of het normaal is, dan geef je die gekken dus eigenlijk een vrijbrief om te gaan jatten, immers het word toch al wel van ze verwacht dus wat maakt het uit?
be nice or go away
pi_45285084
quote:

Je mag een cursus Nederlands nemen
Maargoed, ik begrijp wat je verder bedoelt dus dat is verder geen punt

OT:

Helaas zijn er mensen die zelf pauper zijn en geen werk (dus geen geld) hebben en die gaan dus lekker andermans spullen jatten.

Maar juist ook om zulke redenen zal ik nooit zo'n dure installatie in mijn auto plaatsen
Want het wordt toch wel een keer gejat, beter voorkomen dan genezen zeg ik altijd

Maar toch, ze hebben met hun poten van je spullen af te blijven, ik wens je verder nog veel sterkte
Love is a difficult thing, but you can not without it!
  vrijdag 12 januari 2007 @ 14:33:29 #95
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_45285114
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 14:28 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Ik vind dat de zaak behoorlijk omdraaien, hele dure spullen op de hoedenplank is idd niet slim en je frontje eruithalen moet je eigenlijk ook doen, maar om volcontinu alles uit je auto moeten halen omdat je bang bent voor idioten die misschien wel je ruitjes gaan inslaan is toch de omgekeerde wereld?
Noem het maar naief en doe maar net of het normaal is, dan geef je die gekken dus eigenlijk een vrijbrief om te gaan jatten, immers het word toch al wel van ze verwacht dus wat maakt het uit?
ja, is ook de omgekeerde wereld, hoor. Maar iedereen weet dat je de ratten de wereld niet uit krijgt, dus ik denk inderdaad dat er weinig anders op zit dan zorgen dat ze niet met hun klauwen aan je spullen kunnen komen.

we hebben inmiddels met z'n allen al flink wat maatregelen genomen om ongewenste bezoekers buiten te houden: alarm op het huis, voordeur op slot. Dan zouden we dat allemaal ook niet meer moeten doen.
Niet meer actief op Fok!
pi_45285206
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 19:01 schreef Qwea het volgende:
sorry,maar waarom laat je schoenen en een radio in je auto zitten. Dat isser om vragen natuurlijk
Dude... loop jij zonder kogelvrij vest over straat... dat is vragen om doodgeschoten te worden!!!
  vrijdag 12 januari 2007 @ 14:38:04 #97
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_45285283
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 14:28 schreef kahaarin het volgende:
Je doet je voordeur ook niet op slot begrijp ik, hell, je zet hem wagenwijd open. Ze blijven toch wel van je spulletjes af zeg je toch?
Where law ends, tyrrany begins.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 14:57:00 #98
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_45285995
TS en ik hebben dezelfde trui.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 19:45:35 #99
140141 ivosnivo
pi_45294053
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 12:52 schreef MrSleep het volgende:

[..]

Zo moet je vooral denken ja. Mooi ideaal, maar je bent wel erg wereldvreemd als je dat in je achterhoofd blijft houden en geen acties onderneemt om het te voorkomen

Trouwens, maar is het alarm van de auto van de TS en waarom hebben die dief zitten klooien met een koevoet tussen de portiers? Een beetje dief heeft het slot binnen notime geforseerd en anders is een ruitje intikken nog veel gemakkelijk?!
Zit nu al 2 jaar in Osdorp (gelukkig over 1,5 maand weg), maar ik heb nog nooit me frontje eraf gehaald. Dat doe ik alleen in het centrum. En ik heb ook gewoon een pda houder op me raam geplakt, en me pda in het dashboardkastje.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 20:33:13 #100
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_45295673
quote:

Wat een kut opmerking.

@TS Sterkte man, hoop dat je verzekering het vergoed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')