Ik ga zeker volhouden.quote:
Toegang tot het geheime forum?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:41 schreef vamperotica het volgende:
Nou heb ik toegang.... Zijn de kinders thuis
quote:
Het is middag, vertel!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:47 schreef Mirage het volgende:
[..]Precies !!!
alleen kijk ik wat gefrustreerder.
Ik heb trouwens net een ongelukje gehad.
Hou ik nog even mijn mond over dicht.... we zien vanmiddag wel....
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:41 schreef vamperotica het volgende:
ow jaquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:32 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Irriteren aan alles ?
Het minste of geringste?
he wat grappigquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:49 schreef Dromenvanger het volgende:
Wat voor ongelukje?
Groot of klein?
Even paracetamol pakken
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:53 schreef draculettetje het volgende:
ow en ongelukje bij mir??? klinkt nie best.....
je bent toch niet weer zwanger?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:47 schreef Mirage het volgende:
[..]Precies !!!
alleen kijk ik wat gefrustreerder.
Ik heb trouwens net een ongelukje gehad.
Hou ik nog even mijn mond over dicht.... we zien vanmiddag wel....
heb je in je vinger gesneden? het broodmes ipv de dildo gepakt? in je been gezaagd? uitgeschoten met je dunschiller?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:54 schreef Mirage het volgende:
[..]
oooooohw
we zijn hier inmiddels wel wat g ewend hoor
dan nog zijn de meeste ongelukjes niet fijn, er zijn erbij die wel fijn kunnen zijn maar daar heb je dan meestal geen berg paracete dingetjes voor nodigquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:54 schreef Mirage het volgende:
[..]
oooooohw
we zijn hier inmiddels wel wat g ewend hoor
rook jij in 12 dagen 480 sigaretten opquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:08 schreef Dromenvanger het volgende:
Aantal weken/dagen gestopt: 12 dagen
Aantal sigaretten niet opgestoken: 480
Aantal euro's bespaard: +/- 96 euro
Het mooiste zijn die 480 sigaretten die ik niet heb opgestoken
Steek eens 480 sigaretten op achter elkaarDan weet je wel hoe ziek je wordt en hoeveel smerigheid dat is
Het geld zegt me minder, het is die 480 sigaretten die ik niet gerookt heb die het hem doen, daarom blijf ik dus stoppen of blijf ik gestopt
1 sigaret kan geen kwaad, maar goed, misschien toch wel een beetje kwaad.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:06 schreef Metro2005 het volgende:
je zou ook al bijna kunnen stellen dat ik ook gestopt benik heb al sinds een paar weken niet meer gerookt (maar dat doe ik voor mijn lip eigenlijk
) ik twijfel nog of ik helemaal zal stoppen. denk het niet eerlijk gezegd.
Of zou zo af en toe roken ook heel erg slecht voor je zijn? dat zal wel meevallen toch?
uur of dag korter leven boeit me nietquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:09 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
1 sigaret kan geen kwaad, maar goed, misschien toch wel een beetje kwaad.
1 dag korter levenOf 1 uur korter leven?
In 1 pakje zitten 20 sigarettenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:09 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
rook jij in 12 dagen 480 sigaretten opkolere
dat zijn er 40 per dag, iets van 4 pakjes ofzo?
dat haal ik in 5 jaar tijd nog niet eens
Een paar jaar korter is toch een paar jaar korter. Kun je niet van je verdiende pensioen genietenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:10 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
uur of dag korter leven boeit me niet
paar jaar ook niet, als ik maar niet morgen bezwijk
okee ik tel nooit het aantal sigaretten in een pakjequote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:11 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
In 1 pakje zitten 20 sigaretten
2 pakjes = 40 sigaretten.
2 pakjes haalde ik wel ongeveer, en dan rookte ik natuurlijk ook af en toe shag maar bij vaste sigaretten toch wel 2 pakjes gemiddeld.
De eerste 3 maanden schijnen het zwaarst te zijn, dus ik moet nog 2 1/2 maand door de zure appel heenbijten. Maar toch meer lucht krijgen zoals ik zo vaak zeg, daar doe ik het dus voor. Zou ik helemaal geen voordelen merken en zou alleen mijn levensverwachting in jaren stijgen dan zou het stoppen moeilijker zijn.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:20 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
okee ik tel nooit het aantal sigaretten in een pakje![]()
maar dan rookte je flink door, zal inderdaad lastig zijn om af te kicken. Heb respect voor je als je het volhoudt
Ik denk dat dat grotendeels aan het verkoudheids-virus ligt ja.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:21 schreef Dromenvanger het volgende:
Brandnetel-theeGeen slecht idee als het zuivert. Rooibos-thee heb ik nog liggen en winter-thee. Meer thee dan geld hier
Ook thee voor vrije luchtwegen en nog meer thee.
Dan koop ik thee en thee en dan blijf ik koffie drinken.
Maar iets om het lichaam te zuiveren is nooit mis.
Ik zal meer moeten doen aan energie-voorziening, weet jij iets om meer energie te krijgen L-W? Of ligt het aan de verkoudheids-virus?
Dan moet ik even doorbijtenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:26 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ik denk dat dat grotendeels aan het verkoudheids-virus ligt ja.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:37 schreef Mirage het volgende:
aaaaaaaahhhhh, ik voel me net dagobert duck,
alleen heb ik geen dollar tekens in mijn ogen staan, maar sigaretten.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sla me knock out ofzo... pleeeease...
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:41 schreef vamperotica het volgende:
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:11 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
In 1 pakje zitten 20 sigaretten
2 pakjes = 40 sigaretten.
2 pakjes haalde ik wel ongeveer, en dan rookte ik natuurlijk ook af en toe shag maar bij vaste sigaretten toch wel 2 pakjes gemiddeld.
* Metro2005 is gelukkig nog even veiligquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:41 schreef vamperotica het volgende:
Uhm.....quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:04 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dan nog zijn de meeste ongelukjes niet fijn, er zijn erbij die wel fijn kunnen zijn maar daar heb je dan meestal geen berg paracete dingetjes voor nodig
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
pfff... ja? en? worden ze groot van
Merk je niet dat je meer lucht haalt nu?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ik ook zoiets. Alleen draaide ik ze zelf van shag.
Vooral de laatste tijd heb ik me volledig sufgerookt
quote:
Kan mij die ffing lucht nou schelen? Ik wil een peukquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:18 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Merk je niet dat je meer lucht haalt nu?
Of heb je het sowieso niet benauwd?
Als je ook maar een klein beetje merkt dat je meer lucht haalt dan zou dat een grote troost moeten zijn dat je het niet voor niets doet.
Stil staan bij het feit hoe belangrijk zuurstof in je lichaam is, en dat je straks 30 % meer zuurstof binnen gaat krijgen dus. Dat zou een stimulans moeten zijn. Je moet het toch echt hebben van de stimulans. Een stimulans die jou weerhoudt tot roken en een stimulans die de pijn minder erg maakt.
In mijn geval is dat echt de zuurstof, het geld is mooi meegenomen natuurlijk maar ik wil niet stikken zoals ik vroeger wel eens ervaarde. Uitgeput terug komen van 30 minuten lopen en daarbij wil ik dus gaan hardlopen en sporten en daar past roken niet bij.
Het gaat me ook niet om die 20 jaar die ik langer leef, het gaat me om de kwaliteit van het leven an sich. Iedere dag met genoeg zuurstof of een gevoel dat ik extra zuurstof haal. Zuurstof is belangrijk, erg belangrijk. Zonder frisse zuurstof in de longen ga je stikken.
Dat in het achterhoofd prentend is voor mij de grootste stimulans tot volhouden
Jij ook succes ermee nogmaals!!!!
En als je moeite hebt moet je dat gewoon laten zien hier, scheldt en tier maar dat je zo'n zin hebt in een sigaret maar het is de nicotine-verslaving dus. Het is niet eens de behoefte aan de rook in je longen.
Als ik de neiging heb om naar buiten te gaan om sigaret te roken dan is het de nicotine die ik mis, de nicotine verslaving zorgt ervoor dat ik zin heb in een sigaret, het is niet de zin in een sigaret maar de zin in nicotine en het is niet eens zin in nicotine, het is de verslaving. Bij verslaving gaat het om een ongezonde behoefte.
dan stop je toch niet? er zit toch een reden achter dat je wilt stoppen? denk daar dan gewoon aan elke keer als je een sigaret wiltquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kan mij die ffing lucht nou schelen? Ik wil een peuk
de reden is longenfyseem. Maar daaraan denken maakt niets uit voor de zin. Die zin blijftquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:22 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
dan stop je toch niet? er zit toch een reden achter dat je wilt stoppen? denk daar dan gewoon aan elke keer als je een sigaret wilt![]()
Als je geen lucht haalt dan zou je zeggen van...." Ik wil lucht".quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kan mij die ffing lucht nou schelen? Ik wil een peuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |