quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:37 schreef Mirage het volgende:
aaaaaaaahhhhh, ik voel me net dagobert duck,
alleen heb ik geen dollar tekens in mijn ogen staan, maar sigaretten.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sla me knock out ofzo... pleeeease...
Heb ik ook wel eens last van. Een keer in de maand ongeveerquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:25 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik doe mijn best
Zolang ik me maar niet blijf irriteren.
Ik ook en ik ben toch echt geen vrouw.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:26 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens last van. Een keer in de maand ongeveer![]()
Irriteren aan alles ?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:26 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens last van. Een keer in de maand ongeveer![]()
Ik ga zeker volhouden.quote:
Toegang tot het geheime forum?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:41 schreef vamperotica het volgende:
Nou heb ik toegang.... Zijn de kinders thuis
quote:
Het is middag, vertel!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:47 schreef Mirage het volgende:
[..]Precies !!!
alleen kijk ik wat gefrustreerder.
Ik heb trouwens net een ongelukje gehad.
Hou ik nog even mijn mond over dicht.... we zien vanmiddag wel....
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:41 schreef vamperotica het volgende:
Nou heb ik toegang.... Zijn de kinders thuis
ow jaquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:32 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Irriteren aan alles ?
Het minste of geringste?
he wat grappigquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:49 schreef Dromenvanger het volgende:
Wat voor ongelukje?
Groot of klein?
Even paracetamol pakken
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:53 schreef draculettetje het volgende:
ow en ongelukje bij mir??? klinkt nie best.....
je bent toch niet weer zwanger?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:47 schreef Mirage het volgende:
[..]Precies !!!
alleen kijk ik wat gefrustreerder.
Ik heb trouwens net een ongelukje gehad.
Hou ik nog even mijn mond over dicht.... we zien vanmiddag wel....
heb je in je vinger gesneden? het broodmes ipv de dildo gepakt? in je been gezaagd? uitgeschoten met je dunschiller?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:54 schreef Mirage het volgende:
[..]
oooooohw
we zijn hier inmiddels wel wat g ewend hoor
dan nog zijn de meeste ongelukjes niet fijn, er zijn erbij die wel fijn kunnen zijn maar daar heb je dan meestal geen berg paracete dingetjes voor nodigquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:54 schreef Mirage het volgende:
[..]
oooooohw
we zijn hier inmiddels wel wat g ewend hoor
rook jij in 12 dagen 480 sigaretten opquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:08 schreef Dromenvanger het volgende:
Aantal weken/dagen gestopt: 12 dagen
Aantal sigaretten niet opgestoken: 480
Aantal euro's bespaard: +/- 96 euro
Het mooiste zijn die 480 sigaretten die ik niet heb opgestoken
Steek eens 480 sigaretten op achter elkaarDan weet je wel hoe ziek je wordt en hoeveel smerigheid dat is
Het geld zegt me minder, het is die 480 sigaretten die ik niet gerookt heb die het hem doen, daarom blijf ik dus stoppen of blijf ik gestopt
1 sigaret kan geen kwaad, maar goed, misschien toch wel een beetje kwaad.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:06 schreef Metro2005 het volgende:
je zou ook al bijna kunnen stellen dat ik ook gestopt benik heb al sinds een paar weken niet meer gerookt (maar dat doe ik voor mijn lip eigenlijk
) ik twijfel nog of ik helemaal zal stoppen. denk het niet eerlijk gezegd.
Of zou zo af en toe roken ook heel erg slecht voor je zijn? dat zal wel meevallen toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |