Die komt toch wel weer boven aanquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Gemiste kans om Melanie verder naar beneden te laten zakken, Woelli.
We moeten misschien een samenwerkingsverband aangaanquote:
Slim idee misschien wel hequote:Op donderdag 11 januari 2007 17:10 schreef chansadres het volgende:
[..]
We moeten misschien een samenwerkingsverband aangaan![]()
Als je iemand uit de lijst stemt, schrijf voor deze persoon een leuk exit!quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Melanie -2: hihi.
Maruja -2: Nooit wat gevonden
Christian -2: Idem
Maruja - 0, Laat je naam maar veranderen in Marunee.
Beterdan dit gaat het niet worden.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als je iemand uit de lijst stemt, schrijf voor deze persoon een leuk exit!![]()
Dan had je haar er niet uit moeten stemmenquote:Op donderdag 11 januari 2007 18:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Beterdan dit gaat het niet worden.
Djeez, zo erg is het toch niet. Er staat tenminste iets. Ik wilmijn stemmen ook best weer weghalen hoor. Of trouwens, dat wil ik helemaal niet. Je moet je gewoon niet zo aanstellen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan had je haar er niet uit moeten stemmen![]()
ok als er mensen zich niet aan de regels houden, dan kunnen we de regels beter afschaffen...
dus ook stemmen voor 12 uur en net erna![]()
I'll be am part of it.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:10 schreef chansadres het volgende:
[..]
We moeten misschien een samenwerkingsverband aangaan![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Djeez, zo erg is het toch niet. Er staat tenminste iets. Ik wilmijn stemmen ook best weer weghalen hoor. Of trouwens, dat wil ik helemaal niet. Je moet je gewoon niet zo aanstellen.
Bovendien staat er iets, en leuk is subjectief. Ik moest hartelijk lachen om mijn exitverhaaltje. En er zijn ergere regels die "gebroken" kunnen worden. En als lynx er problemen mee heeft mag hij ze komen vermelden en dan zal ik tegen hem zeggen dat ie niet zo moet zeikenquote:Op donderdag 11 januari 2007 18:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
regels ik haat ze ook hoor
lynx heeft ze verzonnen niet ik
![]()
ow dat was ik vergeten... het holmaatje van Erik natuurlijkquote:Op donderdag 11 januari 2007 18:34 schreef Lynx666 het volgende:
Het enige waar ik nu problemen mee heb is dit geneuzel
Dus, gaat weer stemmen!
quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow dat was ik vergeten... het holmaatje van Erik natuurlijk![]()
Nee, je neuzelt. Ksst!quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lynx is niet zo toch?quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jammer dat ik hem een paar dagen geleden al gebruikt heb.quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bovendien staat er iets, en leuk is subjectief. Ik moest hartelijk lachen om mijn exitverhaaltje. En er zijn ergere regels die "gebroken" kunnen worden. En als lynx er problemen mee heeft mag hij ze komen vermelden en dan zal ik tegen hem zeggen dat ie niet zo moet zeiken.
Recycling is goed. Milieubewust enzo. Anyhow STEMMEN KRENGEN!quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jammer dat ik hem een paar dagen geleden al gebruikt heb.
And the world was betterquote:
Hou je nog wel van me?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:26 schreef Lynx666 het volgende:
Zooooo obvious dat ie zou komen. Had 'm alleen 10 minuten eerder verwacht
or you might have just unleashed hell on earthquote:
quote:
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Dorine - 0
[afbeelding]
The Lord is OUR shepherd
we shall not want
He maketh us to lie down in green pastures
He leads us beside still waters
He restoreth our souls
Yea though we walk thru the valley of the shadow of death
we will fear no evil
For Thou art with us
Thy rod and Thy staff, they comfort us
Thou preparest a table before us in the presence of our enemies
Thou anointest our heads with oil
Our cup runneth over
surely goodness and mercy shall follow us all the days of our life
and we shall dwell in the House of the Lord forever
Ja, gecondoleerd he, methet verlies van ieders oma; Dorinequote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kijk Erik je kan het wel! Dit is een mooi afscheid!
![]()
ja...jammer genoeg had Melanie alleen geen punten meer.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:21 schreef migebiggie het volgende:
Nee dat is niet normaal![]()
Maar jullie hebben een punt met dat engelenzang dat is ook wel zo
ben bang dat je daarop nog een aantal weken zult moeten wachten...tot de finale ofzoquote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:34 schreef superhero87 het volgende:
Zoo... een dag niet gekeken en Melanie ligt er al uit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mooi zo. nu nog zaterdag
wie wou je er nou nog uit stemmen danquote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:51 schreef shiNinG_staR het volgende:. Morgen gaan jullie spijt krijgen van jullie minpunten voor Richyboy, let maar op!
Ik bedoelde meer dat Richy morgen zo'n geweldig optreden gaat geven dat al die anti-Richy (en vaak pro-Melanie, valt me op) mensen van hun stoeltje geblazen worden.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:52 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
wie wou je er nou nog uit stemmen dan
Oh, ik ben niet anti-Richy hoorquote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat Richy morgen zo'n geweldig optreden gaat geven dat al die anti-Richy (en vaak pro-Melanie, valt me op) mensen van hun stoeltje geblazen worden.
ik zorg ervoor dat mijn rugleuning extra stevig is danquote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat Richy morgen zo'n geweldig optreden gaat geven dat al die anti-Richy (en vaak pro-Melanie, valt me op) mensen van hun stoeltje geblazen worden.
Ik ook niet eensquote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oh, ik ben niet anti-Richy hoor.
ik heb ook geen ideequote:Op zaterdag 13 januari 2007 01:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Lijkt we afgesproken werk, weet alleen niet waarom eigenlijk.
Ik kan zo geen reden bedenken. Ik wou Richy eigenlijk morgen weer pluspunten geven, maar ja....quote:Op zaterdag 13 januari 2007 01:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Lijkt we afgesproken werk, weet alleen niet waarom eigenlijk.
Jaja, praat je er maar weer uitquote:Op zaterdag 13 januari 2007 01:12 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik kan zo geen reden bedenken. Ik wou Richy eigenlijk morgen weer pluspunten geven, maar ja.....
Ik ben totaal niet anti-richyquote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik probeerde een verhaaltje te verzinnen, maar het leek echt nergens op.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Marianne staat nou al een eeuwigheid op 2, wanneer schopt iemand moeder de gans er nou eens uit!
Die trek ik doorgaans beter dan kijk ceedees, maar das slechts mijn smaak hè.quote:Op zondag 14 januari 2007 22:29 schreef J-net het volgende:
luister ceedee
quote:Op zondag 14 januari 2007 23:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Die trek ik doorgaans beter dan kijk ceedees, maar das slechts mijn smaak hè.
Het wordt nog vééél gekkerquote:Op zondag 14 januari 2007 23:36 schreef chansadres het volgende:
[..]
![]()
Je begint erg irritant te worden
Aanvallenquote:Op zondag 14 januari 2007 23:38 schreef PeRi het volgende:
BVO serieus hou je adoratie even in Anja's topic ofzo. Smaak is persoonlijk en iemand erover aanvallen heeft imo weinig nut. En al helemaal hier niet..
Ja. Het is een algemene waarschuwing voor je, die overal geldt, en niet alleen in dit topic. Je wordt een beetje aardig irritant.quote:
Kom mij in FB dan maar eens een lijstje met voorbeelden geven waaruit deze waarschuwing voorkomtquote:Op zondag 14 januari 2007 23:41 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja. Het is een algemene waarschuwing voor je, die overal geldt, en niet alleen in dit topic. Je wordt een beetje aardig irritant.
Waarom stemde je dan op Melanie in die pollquote:Op zondag 14 januari 2007 02:26 schreef SpecialGuest het volgende:
Sharon +2, zó goed!Echt de beste van de avond.
![]()
saboterenquote:U hebt gezocht op sabboteren:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is.
Nouja zegquote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:19 schreef BVO het volgende:
-- Christian: Helemaal niet zo knap, lief en stoer.
Ik was nog bezig. Was het even vergetenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:13 schreef PeRi het volgende:
the_hunter kun je even het lijstje erbij plakken en de punten goed neerzetten?
nou. dan maar even niet.quote:
Ik ga helemaal met je mee superheroquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:57 schreef superhero87 het volgende:
-- Sharon: zoveel punten, dat kan niet
++ X6: gewoon het leukst
--Christian: had er allang uit moeten zijn gekickt
Als ik streng ben voor mezelf mag ik om 0:25 pas.quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:03 schreef SpecialGuest het volgende:
Daarna ik.
Welke 2 vind jij dan wel zingen ?quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:12 schreef -Vaduz- het volgende:
X6 -2, kan beter X2 worden omdat er maar twee kunnen zingen en de rest saai is
En oh wee als je Christian eruit stemtquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:44 schreef Lynx666 het volgende:
*stemt*
Het duurt lang, dus het zal welquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:46 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En oh wee als je Christian eruit stemt!
Ik wilde wel, maar ik wist echt niks te verzinnenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:46 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En oh wee als je Christian eruit stemt!
Braaf.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:48 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik wilde wel, maar ik wist echt niks te verzinnen
Excuses. Het is al aangepastquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:55 schreef PeRi het volgende:
Heineken wil je voortaan je post weer editten met je punten?.
Oh je had het wel mogen laten staan hoor, hoefde niet meteen, maar voor de volgende keer enzo.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Excuses. Het is al aangepast
Dat weet ik wel, maar zo is het toch een stuk duidelijkerquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:05 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oh je had het wel mogen laten staan hoor, hoefde niet meteen, maar voor de volgende keer enzo.!!
Ik zie een complotquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:16 schreef Andiyan het volgende:
Ik mag. En ik wilde Christian er net uitstemmen maar het werkte niet omdat FOK! traag was.![]()
Ben ik eindelijk blij dat Fok eens traag isquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:16 schreef Andiyan het volgende:
Ik mag. En ik wilde Christian er net uitstemmen maar het werkte niet omdat FOK! traag was.![]()
Dat kán ik nog helemaal niet!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:19 schreef PeRi het volgende:
Ik verwacht iets moois van Erik die Christian eruit stemt.!
Only the Lord can save him now, kiddo.quote:
Niet meer, die heeft ook al gestemdquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Only the Lord can save him now, kiddo.
Fijn dat je me even aanstipt.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:32 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Niet meer, die heeft ook al gestemd.
Ga ja me niet bedanken voor het inkoppertjequote:
Ik was het vergetenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Sven, je hoeft nog geen exitverhaal te verzinnen hoor.
je mag maar 2 keer punten weggevenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:54 schreef migebiggie het volgende:
+2 Sharon hoort te winnen
-2 X6 is nu concurrent van Sharon dus moet der nu maar uit
-2 Nadeche concurrent van sharon dus
Sharon - 10
Nadeche - 4
X6 - 4
neequote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:39 schreef --Globe-- het volgende:
Klopt de laatste stand nu of niet?
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik wacht nog wel even met stemmen tot er duidelijkheid is
alleen migebiggie moet even opnieuw stemmen, de rest heeft allemaal gewoon 2 stemmen uitgebracht behalve migebiggie... of de stemmen van haar niet mee laten tellenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:43 schreef chansadres het volgende:
Het is BVO zijn schuld
Hij begon er mee! Jij schurk!
Ik ben voorstander om gewoon verder te gaan. Iedereen heeft nu eenmaal niet opgelet en om nu iedereen opnieuw te laten stemmen is ook zoiets.
INDERDAAD!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:53 schreef BVO het volgende:
We doen altijd maar twee keer stemmen bij de laatste drie hoor, elke versie zo geweest.
Ja, daarom ben ik jullie maar gevolgd.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:53 schreef BVO het volgende:
We doen altijd maar twee keer stemmen bij de laatste drie hoor, elke versie zo geweest.
ik ben het er wel mee eens....quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:22 schreef Andiyan het volgende:
Laten we migebiggie voorlopig maar even schrappen. 2 x aan iemand punten geven is de beste oplossing nu.
migebiggie mag natuurlijk wel nog opnieuw stemmen. Verder met deze stand:
Sharon - 8
Nadeche - 6
X6 - 6
eens Lynx?![]()
Laten we inderdaad maar gewoon verder gaanquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Lynx is meeten in Utrecht, maar ik neem aan dat als iedereen het er mee eens is hij geen inspraak meer heeft![]()
.
hij heeft X6 +2 gegeven en Sharon -2quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:08 schreef --Globe-- het volgende:
Vage zooi.![]()
HeinekenAFCA, volgens mij heb je niets veranderd dus ook nog niet gestemd?
en dus laat je nadeche gewoon winnen?quote:Op zondag 21 januari 2007 10:35 schreef migebiggie het volgende:
Ik stem niet meer
Vind het veelste moeilijk x6 en sharon zijn gewoon zo goed
Oh shit, dat was niet de bedoelingquote:Op zondag 21 januari 2007 13:27 schreef Woelli het volgende:
Sven je heb X6 4 minpunten gegeven
Schop jij Nadeche er even voor me uitquote:
Nee idd... tijd voor complottenquote:Op zondag 21 januari 2007 17:19 schreef Woelli het volgende:
Volgens mij komen we niet echt verder
Nee. Bij X6 zitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |