ben bang dat je daarop nog een aantal weken zult moeten wachten...tot de finale ofzoquote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:34 schreef superhero87 het volgende:
Zoo... een dag niet gekeken en Melanie ligt er al uit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mooi zo. nu nog zaterdag
wie wou je er nou nog uit stemmen danquote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:51 schreef shiNinG_staR het volgende:. Morgen gaan jullie spijt krijgen van jullie minpunten voor Richyboy, let maar op!
Ik bedoelde meer dat Richy morgen zo'n geweldig optreden gaat geven dat al die anti-Richy (en vaak pro-Melanie, valt me op) mensen van hun stoeltje geblazen worden.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:52 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
wie wou je er nou nog uit stemmen dan
Oh, ik ben niet anti-Richy hoorquote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat Richy morgen zo'n geweldig optreden gaat geven dat al die anti-Richy (en vaak pro-Melanie, valt me op) mensen van hun stoeltje geblazen worden.
ik zorg ervoor dat mijn rugleuning extra stevig is danquote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat Richy morgen zo'n geweldig optreden gaat geven dat al die anti-Richy (en vaak pro-Melanie, valt me op) mensen van hun stoeltje geblazen worden.
Ik ook niet eensquote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oh, ik ben niet anti-Richy hoor.
ik heb ook geen ideequote:Op zaterdag 13 januari 2007 01:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Lijkt we afgesproken werk, weet alleen niet waarom eigenlijk.
Ik kan zo geen reden bedenken. Ik wou Richy eigenlijk morgen weer pluspunten geven, maar ja....quote:Op zaterdag 13 januari 2007 01:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Lijkt we afgesproken werk, weet alleen niet waarom eigenlijk.
Jaja, praat je er maar weer uitquote:Op zaterdag 13 januari 2007 01:12 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik kan zo geen reden bedenken. Ik wou Richy eigenlijk morgen weer pluspunten geven, maar ja.....
Ik ben totaal niet anti-richyquote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik probeerde een verhaaltje te verzinnen, maar het leek echt nergens op.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Marianne staat nou al een eeuwigheid op 2, wanneer schopt iemand moeder de gans er nou eens uit!
Die trek ik doorgaans beter dan kijk ceedees, maar das slechts mijn smaak hè.quote:Op zondag 14 januari 2007 22:29 schreef J-net het volgende:
luister ceedee
quote:Op zondag 14 januari 2007 23:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Die trek ik doorgaans beter dan kijk ceedees, maar das slechts mijn smaak hè.
Het wordt nog vééél gekkerquote:Op zondag 14 januari 2007 23:36 schreef chansadres het volgende:
[..]
![]()
Je begint erg irritant te worden
Aanvallenquote:Op zondag 14 januari 2007 23:38 schreef PeRi het volgende:
BVO serieus hou je adoratie even in Anja's topic ofzo. Smaak is persoonlijk en iemand erover aanvallen heeft imo weinig nut. En al helemaal hier niet..
Ja. Het is een algemene waarschuwing voor je, die overal geldt, en niet alleen in dit topic. Je wordt een beetje aardig irritant.quote:
Kom mij in FB dan maar eens een lijstje met voorbeelden geven waaruit deze waarschuwing voorkomtquote:Op zondag 14 januari 2007 23:41 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja. Het is een algemene waarschuwing voor je, die overal geldt, en niet alleen in dit topic. Je wordt een beetje aardig irritant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |