je mag maar 2 keer punten weggevenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:54 schreef migebiggie het volgende:
+2 Sharon hoort te winnen
-2 X6 is nu concurrent van Sharon dus moet der nu maar uit
-2 Nadeche concurrent van sharon dus
Sharon - 10
Nadeche - 4
X6 - 4
neequote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:39 schreef --Globe-- het volgende:
Klopt de laatste stand nu of niet?
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik wacht nog wel even met stemmen tot er duidelijkheid is
alleen migebiggie moet even opnieuw stemmen, de rest heeft allemaal gewoon 2 stemmen uitgebracht behalve migebiggie... of de stemmen van haar niet mee laten tellenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:43 schreef chansadres het volgende:
Het is BVO zijn schuld
Hij begon er mee! Jij schurk!
Ik ben voorstander om gewoon verder te gaan. Iedereen heeft nu eenmaal niet opgelet en om nu iedereen opnieuw te laten stemmen is ook zoiets.
INDERDAAD!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:53 schreef BVO het volgende:
We doen altijd maar twee keer stemmen bij de laatste drie hoor, elke versie zo geweest.
Ja, daarom ben ik jullie maar gevolgd.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:53 schreef BVO het volgende:
We doen altijd maar twee keer stemmen bij de laatste drie hoor, elke versie zo geweest.
ik ben het er wel mee eens....quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:22 schreef Andiyan het volgende:
Laten we migebiggie voorlopig maar even schrappen. 2 x aan iemand punten geven is de beste oplossing nu.
migebiggie mag natuurlijk wel nog opnieuw stemmen. Verder met deze stand:
Sharon - 8
Nadeche - 6
X6 - 6
eens Lynx?![]()
Laten we inderdaad maar gewoon verder gaanquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Lynx is meeten in Utrecht, maar ik neem aan dat als iedereen het er mee eens is hij geen inspraak meer heeft![]()
.
hij heeft X6 +2 gegeven en Sharon -2quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:08 schreef --Globe-- het volgende:
Vage zooi.![]()
HeinekenAFCA, volgens mij heb je niets veranderd dus ook nog niet gestemd?
en dus laat je nadeche gewoon winnen?quote:Op zondag 21 januari 2007 10:35 schreef migebiggie het volgende:
Ik stem niet meer
Vind het veelste moeilijk x6 en sharon zijn gewoon zo goed
Oh shit, dat was niet de bedoelingquote:Op zondag 21 januari 2007 13:27 schreef Woelli het volgende:
Sven je heb X6 4 minpunten gegeven
Schop jij Nadeche er even voor me uitquote:
Nee idd... tijd voor complottenquote:Op zondag 21 januari 2007 17:19 schreef Woelli het volgende:
Volgens mij komen we niet echt verder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |