kloptquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:29 schreef M5 het volgende:
deze was open voor dat de andere vol was.
Mwah, op zich wel stabiel, maar een paar golven slaan er zo overheen, en dan loopt ie vol water.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:28 schreef HansU het volgende:
[..]
Die maffe bootjes ogen niet echt stabiel nee.
jepquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:29 schreef HansU het volgende:
wat doe je in de haven voor werk M5, rijdt je autotjes op en af ofzo?
heb ik ook wel eens willen doen. Al hoorde ik dat je collega's daar niet echt de intellectueelste personen zijn.quote:
Goh, wat verwacht je in een haven? Dat er allemaal mensen met universitaire opleiding werken? Het is heel wisselend, er zitten mensen met universitaire opleiding tussen die ff tijdeljk werk zoeken en er zijn mensen die nauwelijks opleiding hebben. En alles daar tussen in. Maakt verder niet uit, zolang je maar behoorlijk auto kan rijden is er niets aan het handje.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:32 schreef HansU het volgende:
[..]
heb ik ook wel eens willen doen. Al hoorde ik dat je collega's daar niet echt de intellectueelste personen zijn.
ja. en een rijtest succesvol afleggen. (bijzondere verrichtingen in krappe ruimte).quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:36 schreef HansU het volgende:
lijkt me gaaf voor in de zomer vakantie, je moet toch minimaal 2 jaar je rijbwijs hebben oid?
ugh, dan zou ik weer ff moeten oefenen. Zelfs file parkeren gaat tegenwoordig steeds slechter.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:38 schreef M5 het volgende:
[..]
ja. en een rijtest succesvol afleggen. (bijzondere verrichtingen in krappe ruimte).
Pff, moet je mij eens achteruit zien inparkeren..quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:44 schreef HansU het volgende:
[..]
ugh, dan zou ik weer ff moeten oefenen. Zelfs file parkeren gaat tegenwoordig steeds slechter.
franse auto hequote:Op donderdag 11 januari 2007 17:10 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Pff, moet je mij eens achteruit zien inparkeren..![]()
Na een kwartier kloten en met het zweet op de kop sta ik er zo bij:
[afbeelding]
![]()
Net trouwens de auto weggebracht voor een grote beurt + APK
(dag eerder als geplanned, maar ineens deden mijn koplampen het niet meer)![]()
Volgens mij zijn het die meuk xenon lampen van 175 euroquote:
Whehehehe, ik wíst dat iemand dat zou zeggen.quote:
Dit waren nog de orginele, die goedkope gaan er nu in.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:33 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het die meuk xenon lampen van 175 euro![]()
Waren toch niet voor niets zo goedkoop![]()
He kutquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:36 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Dit waren nog de orginele, die goedkope gaan er nu in.
8000k![]()
inkoppertjequote:Op donderdag 11 januari 2007 17:35 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Whehehehe, ik wíst dat iemand dat zou zeggen.![]()
Vanmorgen brandde 1 xenon lampje al erg raar (andere kleur), en vanmiddag toen ik
weg wou rijden deden beide het niet meer. Misschien allebei ineens doorgebrand ofzo?
Ik dus de mistlampjes aanen naar mijn (top!)-monteur gereden. Maandag weer terug
![]()
Dieselpowah!quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:03 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
inkoppertje![]()
die franse van jou blijft tenminste rijden
Franse degelijkheidquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:10 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Net trouwens de auto weggebracht voor een grote beurt + APK
(dag eerder als geplanned, maar ineens deden mijn koplampen het niet meer)![]()
80's zijn de shizzle, natuurlijkquote:Op donderdag 11 januari 2007 18:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die broek in z'n fotoboekIn welke tijd leeft die pauper
![]()
quote:
quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:02 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
iig politie stond net voor mn deur er waren getuigen geweest enz die mn kenteken hadden gezien, ik heb gelijk gezegd voor hun wat zeiden (bedankt tipgever) maar hielp volgens mij niet veel... word een boete geloof ik
vroeger teveel carmageddon gespeeltquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:04 schreef lipje het volgende:
dat zeg ik vanalles NAAST de rijbaan kapot rijden
mn collega en ik kregen een poosje geleden de neiging het irl te gaan spelenquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:08 schreef Fugie het volgende:
[..]
vroeger teveel carmageddon gespeelt
EN DAT SPEL ROELEERDE DE PAN UIT !
Ex collegaquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
mn collega en ik kregen een poosje geleden de neiging het irl te gaan spelen![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
mn collega en ik kregen een poosje geleden de neiging het irl te gaan spelen![]()
![]()
been there done thatquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
![]()
moet er nog aan wennenquote:
doe je 8 uur over een stukje wegquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
moet er nog aan wennen
@hugo, rij maar eens over de Zeedijk in A'dam tussen 14u en 22u
Zal ik mijn tong afknippen en het naar je opsturen zodat je me af en toe even kunt tongen wanneer je wil?quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:50 schreef Hugster het volgende:
Vies wijf ook.
Sick puppyquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zal ik mijn tong afknippen en het naar je opsturen zodat je me af en toe even kunt tongen wanneer je wil?
Toen ik die foto van je nieuwe huisje zag had ik trouwens meteen al precies hetzelfde idee in m'n hoofd waar je 2 reply's verder ook mee komtquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:26 schreef Hugster het volgende:
[..]
Yup
Je wil niet weten waar ze op msn allemaal mee aan komt zetten
De Grimaldi's die jij bedoelt is de familie van de Prins van Monaco. Heeft volgens mij niets van doen met de rederij.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Grimaldi, das toch een stinkend rijke familie?
euh.... geen idee... ik zag in ieder geval een heleboel losse kabeltjes hangenquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:06 schreef lipje het volgende:
moet jij er een ISO-stekker op hebben of juist losse kabeltjes?
alle kabeltjes komen bij elkaar in een blok (of twee) of alle kabeltjes hangen los achter je dashbordquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:09 schreef Alexxxxx het volgende:
waar kan ik aan zien of ik een stekker of kabeltje smoet hebben?
Aanvulling:quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:55 schreef M5 het volgende:
ik dacht dat er een binnenvaartschip water had gemaakt op m'n werk, blijkt het deze 176 m lange blokkendoos geweest te zijn.
[afbeelding] Meerpaal geraakt.. dat moest gewoon een keer gebeuren met die wind. Heb het al zovaak gezien dat ze met 3 slepers de grootste moeite hadden om dat ding een beetje in normale positie te draaien... en nu ging het fout
Wanneer kan ik ze komen halen?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 06:14 schreef M5 het volgende:
Iemand een Alfa met gratis zoutwater aquarium??
Dat deed die Peurac toch?quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik wil ook wel over je heen kotsen?.
Tentamenperiodequote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:41 schreef Opa_vertelt het volgende:
He werkloze, vroeg wakker zeg.
Zonde dat ze die alfa's door de shredder halen. In Polen zouden ze daar nog grof geld voor betalen. Motor en electronica vervangen, extra roest behandelingetje en je hebt weer een goede auto, met verpest interieur en dergelijke, maar dat is geen probleem daar natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 06:14 schreef M5 het volgende:
[..]
Aanvulling:
De boot heeft 7 meter water gemaakt, drie autodekken ondergelopen met zeewater. Op die dekken staan/stonden een paar honderd nieuwe Alfa's... Die kunnen nu door de shredderDe hele nacht zijn ze al bezig geweest met het water er uit te pompen en nog is ie niet droog
. Iemand een Alfa met gratis zoutwater aquarium??
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Volgens mij is er een stiekeme PTA rukmeeting bij vlad thuis, zo rustig is het de hele avond ja
sick little girlquote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:54 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben zieeeeeeeeek. En ik ga iedereen lekker aansteken
![]()
.
Gewoon contact, heb ik ook gedaan.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:30 schreef Devilnl het volgende:
btw luitjes.
hoe betaal je eigenlijk een auto van lets say...10.000euries?
zoiets kun je niet in 1x overschrijven toch? contant lijkt het mij ook vrij link om "ff" bij je te hebben.
anyone?
contant, of met je bank afspreken dat je in een bepaalde periode/dag het bedrag kunt pinnen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:30 schreef Devilnl het volgende:
btw luitjes.
zoiets kun je niet in 1x overschrijven toch? contant lijkt het mij ook vrij link om "ff" bij je te hebben.
anyone?
heerlijke gedachte daar bij Fordquote:
Ik ken autohandelaren die bedragen van enkele tientallen miljoenen cash afleveren (legaal welteverstaanquote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:30 schreef Devilnl het volgende:
btw luitjes.
anyone?
vanavond niet hoorquote:
ze smste me net dat ze het niet erg vond als ik er bij kwam liggenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:37 schreef vlad het volgende:
[..]
vanavond niet hoor![]()
heb dan al een meeting met m'n meissie![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
ze smste me net dat ze het niet erg vond als ik er bij kwam liggen![]()
Ik zou me de tyfus vervelen als ik niets uit zou voerenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:56 schreef Opa_vertelt het volgende:
Maar wat ga je nou eigenlijk doen als je klaar bent met je scholing,
eigen baas worden of gewoon echt helemaal niet meer werken?
Ik bedoel, kan je leven van je rijkdom, of valt het wel mee..
Ik wil ook niet meedoenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
jij bent ziek dus je mag niet mee doen![]()
ik geloof je directquote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
ze smste me net dat ze het niet erg vond als ik er bij kwam liggen![]()
Waarom moeite doen om een carriere te maken als je toch al ondernemer wordt?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:43 schreef Richboy het volgende:
[..]
Ik zou me de tyfus vervelen als ik niets uit zou voeren
Eigen baas wordt het op termijnMaar om nou meteen na m'n studie als ondernemer te beginnen trekt me niet zo... Eerst maar 'ns een paar jaar carriere maken
je hoeft niets op te tillenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik wil ook niet meedoen. Ik kan amper m'n arm optillen.
Dan kun je net zo goed je leuter in een zoutzak prikken.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:47 schreef vlad het volgende:
[..]
je hoeft niets op te tillen![]()
op je rug liggen zul je![]()
mwa is wel handig voor je klanten als je een aantoonbare ervaring hebquote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:46 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Waarom moeite doen om een carriere te maken als je toch al ondernemer wordt?![]()
ja als je er alleen maar groentjes bij ligt als een natte dweil dan hoeft het van mij ook nietquote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik wil ook niet meedoen. Ik kan amper m'n arm optillen.
ik heb wel harige tepels?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:46 schreef vlad het volgende:
[..]
ik geloof je direct![]()
maar ik ben er ook nog bij![]()
![]()
als je nou tieten had gehad, mocht het![]()
Hoe hoger de goede (eigen.....) contacten, hoe beter...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:46 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Waarom moeite doen om een carriere te maken als je toch al ondernemer wordt?![]()
Een beetje ervaring kan nooit kwaad lijkt mequote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:46 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
oehquote:
stuur de foto van je meissie maar heurquote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:02 schreef vlad het volgende:
[..]
oeh![]()
ps: hoe kom jij aan het nummer van m'n meissie?![]()
pas maar op, ik ken een joego op inet die ik je foto toestuur hoor![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
stuur de foto van je meissie maar heur![]()
Iemand die daadwerkelijk rijk is, heeft geen ervaring nodig.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
Een beetje ervaring kan nooit kwaad lijkt me![]()
Dat m'n pa geld heeft wil niet zeggen dat ik als directeur kan beginnenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:25 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Iemand die daadwerkelijk rijk is, heeft geen ervaring nodig.![]()
R&P is een paar afslagen verderquote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:45 schreef HansU het volgende:
Hans heeft weer gedroomd afgelopen nacht, ik heb me nogal veel bezig gehouden met Dakar afgelopen week, want daar ging de droom ook over, ongeveer dan.
Ik deed mee aan Parijs Dakar in een één persoons buggy, dit jaar starte Parijs Dakar ook echt in Parijs. 50 Meter na de start vanaf de Champs Elysées begon de ellende al, zandduinen. God knows waar die vandaan komen midden in Frankrijk, maar ja. Met dik 200 km/u nam ik de zandduin waarop ik vervolgens werd gelanceerd richting Eifel toren.
Toen ik lande werd ik stilgezet door de wedstrijd organisatie omdat ik blijkbaar de snelheids limiet overtreden had. Na 2 uur gestraft te worden door een strenge vrouwelijke wedstrijd commisaris (goede straf kan zo mooi zijn) kon ik mijn weg weer vervolgen richting eindbestemming Lyon.
Ongeveer halverwege Lyon begon het landschap steeds meer te ontwikkelen als een maan landschap, dat bleek ook ongeveer zo te zijn aangezien ik een verkeerde afslag had genomen op de route du Soleil. Tsja wat wil je zo zonder navigator. Ik was beland in het mooie, maar gevaarlijke Nepal.
Nu ik toch stil stond besloot ik direct maar even wat benzine in de buggy te gooien. Bleek het dat er in Nepal geen tankstations zijn. Uiteindelijk heb ik een alcoholistische olifant zo ver gekregen om in mijn benzine tank te urineren, deze vloeistof gaf voldoende energie om weer terug in Frankrijk te komen.
Eenmaal aangekomen in Lyon bleek ik nog 1e geworden te zijn ook, wat een prestatie. Dolletjes gewoon. Dit moest gevierd worden. Samen met mijn date, Paris Hilton heb ik tot diep in de nacht door lopen zuipen, jesus wat kon dat mens drinken zeg. Net zoals in het echt, weet ik niet precies meer wat er daarna allemaal gebeurd is. Iets met de Dakar rally winnen waarschijnlijk en al de mooie vrouwen die dat uiteraard oplevert.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:53 schreef vlad het volgende:
dude, wat moeten wij met al die verhalen van je? kun je niet gewoon in truth gaan stoppen met posten ofzo?![]()
Laat ik het zo zeggen:quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:15 schreef HansU het volgende:
[..]
bedoel je niet egoistisch of arrogant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werken is voor arbeiders
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:17 schreef Richboy het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen:
Ik ben net zo arrogant als jij slim bent.Zo enorm hoog schat ik hem nou ook weer niet inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
aldus de papierinkoper
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
Of je poging tot humor mislukt jammerlijk, of jij bent net zo sterk in begrijpend lezen als die bosjosti.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:21 schreef vlad het volgende:
[..]
Zo enorm hoog schat ik hem nou ook weer niet in![]()
aldus de papierinkoper![]()
ik heb geen humorquote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:24 schreef Richboy het volgende:
[..]
Of je poging tot humor mislukt jammerlijk, of jij bent net zo sterk in begrijpend lezen als die bosjosti.
Precies, die hebben we plenty, over de hele wereldquote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:50 schreef Richboy het volgende:
[..]
Hoe hoger de goede (eigen.....) contacten, hoe beter...
Dat had ik ook wel door arrogante aap.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:17 schreef Richboy het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen:
Ik ben net zo arrogant als jij slim bent.
Nee kneus, ik maakte een tekst fout in m'n post, derhalve ben ik niet perfect.
dat is toch een papierinkoper eigen?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:30 schreef Richboy het volgende:
[..]
Dan kunnen we dus samen concluderen dat jij ook niet kunt lezen.![]()
Er zijn ook mensen die m'n geblaat enigzins waarderen blijkbaar. Van te voren weet ik natuurlijk ook niet dat het zo'n lang doelloos stuk wordt, ik verzin het ook maar ter plekke.quote:
Even <nogmaals> iets rechtzetten. Ik ben niet arrogant, ik heb gewoon een bloedhekel aan irritatie opwekende, zelfreflectie ontberende en domme kutkneusjes als jij.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:33 schreef HansU het volgende:
[..]
Dat had ik ook wel door arrogante aap.
M'n inschatting van jouw arrogantie alsmede intelligentie was blijkbaar nog te laag uitgevallen.
je hebt opa dronken gevoerd zekerquote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:38 schreef HansU het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die m'n geblaat enigzins waarderen blijkbaar. Van te voren weet ik natuurlijk ook niet dat het zo'n lang doelloos stuk wordt, ik verzin het ook maar ter plekke.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:42 schreef Richboy het volgende:
[..]
Even <nogmaals> iets rechtzetten. Ik ben niet arrogant, ik heb gewoon een bloedhekel aan irritatie opwekende, zelfreflectie ontberende en domme kutkneusjes als jij.
Dat ik op jou neer kijk wil niet zeggen dat ik arrogant ben.
jep, ik één van zijn stagiaires is een bekende van mij. Die heeft vanochtend een sloot wiskey in zijn espresso geflikkerd.quote:
Ik ga er niet eens meer woorden aan vuil maken. Die gast voegt geen ene drol toe behalve dat hij iedereen hier een beetje af loopt te kraken.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:43 schreef vlad het volgende:
[..]
ik vind jou wel erg neerbuigend doen anders
Tegen sommige mensen zal ik dat ook vast wel doen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:43 schreef vlad het volgende:
[..]
ik vind jou wel erg neerbuigend doen anders
Lees 'ns terug...... Ik kraak niemand zonder reden af. Sterker nog, de meerderheid kraak ik helemaal niet af.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:45 schreef HansU het volgende:
[..]
Ik ga er niet eens meer woorden aan vuil maken. Die gast voegt geen ene drol toe behalve dat ie iedereen hier een beetje af loopt te kraken.
doe mij zo'n stagairequote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:44 schreef HansU het volgende:
[..]
jep, ik één van zijn stagiaires is een bekende van mij. Die heeft vanochtend een sloot wiskey in zijn espresso geflikkerd.
juist.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:46 schreef Richboy het volgende:
[..]
Tegen sommige mensen de meerderheid in de SC zal ik dat ook vast wel doen.
ijsmeis, herman, M5quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:49 schreef Richboy het volgende:
[..]
Tegen jou en Hansje ja..... oh, en Bojo. Nog meer?
Oh ja, Ijsmeisquote:
Vast wel, iets aardigs heb ik je nog niet zien posten hier.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:49 schreef Richboy het volgende:
[..]
Alsof dat de bedoeling in een SC is. In een SC wordt nou eenmaal dom gelult.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:53 schreef Richboy het volgende:
[..]
Die stellen zich ook niet zo dom/irritant op.
Het is óf ijsmeis óf IJsmeis.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:53 schreef Richboy het volgende:
[..]
Oh ja, Ijsmeis
Herman en M5 valt nogal mee.... Die stellen zich ook niet zo dom/irritant op.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:59 schreef Richboy het volgende:
Zeg Hansjepansje, de pot verwijt de ketel dat-ie zwart ziet.....
En dat je me niets aardigs hebt zien posten kan goed verklaard worden door jouw capaciteiten mbt begrijpend lezen.
Of het kan verklaard worden door jouw sociale en of communicatieve capaciteiten richting lager opgeleide personen, waar jij kennelijk nogal op neerkijkt.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:59 schreef Richboy het volgende:
Zeg Hansjepansje, de pot verwijt de ketel dat-ie zwart ziet.....
En dat je me niets aardigs hebt zien posten kan goed verklaard worden door jouw capaciteiten mbt begrijpend lezen.
Dit is wel zo'n typisch voorbeeld.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:04 schreef HansU het volgende:
[..]
Of het kan verklaard worden door jouw sociale en of communicatieve capaciteiten richting lager opgeleide personen, waar jij kennelijk nogal op neerkijkt.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:49 schreef Richboy het volgende:
[..]
Dus jij trekt weer de conclusie dat ik 3 of 4 observaties heb gedaan. Uit alle observaties, dat zijn er meer dan 3 of 4 blijk je gewoon een kwal te zijn.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:08 schreef Richboy het volgende:
[..]
Dit is wel zo'n typisch voorbeeld.
Uit 3 of 4 niet willekeurige observaties trek jij een conclusie.... ALLE observaties waar het tegendeel uitblijkt negeer je.
jij doet precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:08 schreef Richboy het volgende:
[..]
Dit is wel zo'n typisch voorbeeld.
Uit 3 of 4 niet willekeurige observaties trek jij een conclusie.... ALLE observaties waar het tegendeel uitblijkt negeer je.
Een Prosjquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:12 schreef vlad het volgende:
[..]
jij doet precies hetzelfde.![]()
Maar wat is eigenlijk de reden dat je hier in de SC terecht bent gekomen? Doe je hobbymatig iets met auto's oid? De link tussen jou en PTA is me nog niet helemaal duidelijk![]()
daar kan jou employee-of-the-month certificaat niet aan tippen he?quote:
Tegen mensen die kunnen denken (en het ook daadwerkelijk doen) ben ik kei aardigquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:13 schreef Hugster het volgende:
Lijkt me ontiegelijk vervelend om een gozer met de persoonlijkheid van Richboy in mijn bedrijf te hebben.
Met zo'n attitude maak je veel vrienden joh [afbeelding]
Hint: Ik vind het 't heerlijk om te rijden.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:12 schreef vlad het volgende:
[..]
jij doet precies hetzelfde.![]()
Maar wat is eigenlijk de reden dat je hier in de SC terecht bent gekomen? Doe je hobbymatig iets met auto's oid? De link tussen jou en PTA is me nog niet helemaal duidelijk![]()
Het is dat jij nogal snel oordeelt of iemand kan denken of niet.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:15 schreef Richboy het volgende:
[..]
Tegen mensen die kunnen denken (en het ook daadwerkelijk doen) ben ik kei aardig
en wat is voor jou het bewijs dat iemand fatsoenlijk kan denken? opleiding? gedrag via een medium als internet?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:15 schreef Richboy het volgende:
[..]
Tegen mensen die kunnen denken (en het ook daadwerkelijk doen) ben ik kei aardig
Soms kan je ook dankbaar gebruik maken van de diensten of contacten van mensen die in jouw ogen niet kunnen "denken". Je weet maar nooit.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:15 schreef Richboy het volgende:
[..]
Gisteren kwam een manager langs lopen die zei dat hij er geen eens eentje had en ik heb er al 2quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:12 schreef vlad het volgende:
[..]
daar kan jou employee-of-the-month certificaat niet aan tippen he?![]()
Jij hebt al behoorlijk bewezen dat je het niet kunt, maar ik zou zeggen: overtuig me van het tegendeel.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:16 schreef HansU het volgende:
[..]
Het is dat jij nogal snel oordeelt of iemand kan denken of niet.
Laat ik het algehele indruk noemen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:17 schreef vlad het volgende:
[..]
en wat is voor jou het bewijs dat iemand fatsoenlijk kan denken? opleiding? gedrag via een medium als internet?
"kei"quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:15 schreef Richboy het volgende:
[..]
och, maakt mij niet zoveel uit. Je zit mij op zich niet in de weg. Heb je alleen niet 1 keer iets zinnigs over auto's zien typen. Alleen maar het afkraken van andermans voertuigen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:16 schreef Richboy het volgende:
[..]
Hint: Ik vind het 't heerlijk om te rijden.
Duidelijk genoeg?
Dat lijkt niemand hier te doen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:19 schreef vlad het volgende:
[..]
och, maakt mij niet zoveel uit. Je zit mij op zich niet in de weg. Heb je alleen niet 1 keer iets zinnigs over auto's zien typen. Alleen maar het afkraken van andermans voertuigen.
zoals wanneer z'n porsj langs de weg staatquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:17 schreef Hugster het volgende:
[..]
Soms kan je ook dankbaar gebruik maken van de diensten of contacten van mensen die in jouw ogen niet kunnen "denken". Je weet maar nooit.
Wie is dat?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:19 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
richboy is zeker een vriendje van DS4
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:22 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
vlad, mijn LPG installatie in de 404 doet het weer perfect
loopt weer als een zonnetje![]()
ik heb vandaag vrijdus hij kon weer even uit de schuur
mwah, er zijn er wel een paar...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:22 schreef Hugster het volgende:
Tommy, heb je nog Nederlandse bedrijven voor me die veel doen met Toyota tuning?
Of moeten we nu zelf ebay gaan afstruinen voor een blacktop?
En waar baseer je dat dan op? Uiteraard kom ik hier niet als een kerngeleerde over, maar dat is ook helemaal niet de bedoeling van mijn aanwezigheid op dit forum.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:17 schreef Richboy het volgende:
[..]
Jij hebt al behoorlijk bewezen dat je het niet kunt, maar ik zou zeggen: overtuig me van het tegendeel.
Ja prachtig..quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:24 schreef vlad het volgende:
[..]
hij moet zo af en toe wel even wat beweging krijgen natuurlijk
![]()
dat je er überhaupt op reageertquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:26 schreef HansU het volgende:
[..]
En waar baseer je dat dan op? Uiteraard kom ik hier niet als een kerngeleerde over, maar dat is ook helemaal niet de bedoeling van mijn aanwezigheid op dit forum.
Een persoonlijkheid als "Richboy" dat duidelijk een gespeelde alias is van één of andere pauper Fokker met teveel tijd, die hier een beetje komt lopen te Fukken willen overtuigen dat ik (hansu) wel degelijk enigzins over capaciteiten beschik is net zo kansloos als jouw aanwezigheid in dit topic.
Nee, het is overduidelijk je bedoeling om je dromen te vertellen. Of om je tijd te verspillen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:26 schreef HansU het volgende:
[..]
En waar baseer je dat dan op? Uiteraard kom ik hier niet als een kerngeleerde over, maar dat is ook helemaal niet de bedoeling van mijn aanwezigheid op dit forum.
quote:Een persoonlijkheid als "Richboy" dat duidelijk een gespeelde alias is van één of andere pauper Fokker met teveel tijd, die hier een beetje komt lopen te Fukken willen overtuigen dat ik (hansu) wel degelijk enigzins over capaciteiten beschik is net zo kansloos als jouw aanwezigheid in dit topic.
je start op gas joh?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:26 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ja prachtig..
beetje moeite met starten (op gas) maar daarna ging het als een zonnetje..
ik hoorde alleen het wormwiel achter weer
je blijft bezig met die troep![]()
normaal op benzine.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:28 schreef vlad het volgende:
[..]
je start op gas joh?vindt je het gek dat ie dan even protesteert
![]()
diff niet goed afgesteld gehad?![]()
weer een flinke klus zo te zienquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:30 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
normaal op benzine.
maar de gasman wilde graag op gas startenom iets te testen, geen id wat..
en euh over dat diff...
was het maar zo..
echte 404 kwaal, zie hier http://home.12move.nl/sh595385/404/404tips.htm
Tonnie is een vriend van mijn pa, dus dan gaan we daar maar eens kijkenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:25 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
mwah, er zijn er wel een paar...
daar heb ik alleen niet zoveel mee te maken gehad.
een vriend van mij heeft een GT-4 blok bij van Deijne gehaald, daar zou je het dus kunnen proberen.
Je kan ook wat vriendjes in Japan maken die sturen dan voor een paar yeneen front-cut op..
Ik heb overigens nog een NL site voor je waar ze een blacktop in een E10 puzzelen.
Jij gaat voor een E9 trouwens?
had het graag voor je gedaan, maar voorlopig geen tijdquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:34 schreef BoJo het volgende:
iemand hier die kan sleutelen en tegen vergoeding mijn Koni's eronder wil gooien?![]()
Mocht je graag dood willen, dan doe ik het gratisquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:34 schreef BoJo het volgende:
iemand hier die kan sleutelen en tegen vergoeding mijn Koni's eronder wil gooien?![]()
al gedaanquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:32 schreef vlad het volgende:
[..]
weer een flinke klus zo te zienomdraaien een idee/mogelijkheid?
geeft niet, ik belde net de beun bij mij in de buurt en die meent een uur per kant bezig te zijnquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:35 schreef vlad het volgende:
[..]
had het graag voor je gedaan, maar voorlopig geen tijd![]()
Is dit een verkapte doodsverwensing? Zo nee, als ik graag dood wil dan kan ik het net zo goed zelf gaan doenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:36 schreef Richboy het volgende:
[..]
Mocht je graag dood willen, dan doe ik het gratis
Hij zit nu even in dakarquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:34 schreef Hugster het volgende:
[..]
Tonnie is een vriend van mijn pa, dus dan gaan we daar maar eens kijken
Ja E9 ja.
Nee, dit was een aanbod om het te doen, maar sleutelen is helaas niet m'n sterkste kantquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
Is dit een verkapte doodsverwensing? Zo nee, als ik graag dood wil dan kan ik het net zo goed zelf gaan doen![]()
Je mag mag mijn auto wel is wassen hoor. Is al niet meer gedaan sinds augustus ongeveer.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:36 schreef Richboy het volgende:
[..]
Mocht je graag dood willen, dan doe ik het gratis
Als je een stukje rijden geen probleem vind, kan ik mijn 'mannetje' wel even vragen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:34 schreef BoJo het volgende:
ik heb direct een id gekregenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:40 schreef Hugster het volgende:
Mitsubishi logo's in je trouwringen
[afbeelding]
Da's echt triest..quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:40 schreef Hugster het volgende:
[afbeelding]
Hebben we in ieder geval dat gemeenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:39 schreef Richboy het volgende:
[..]
Nee, dit was een aanbod om het te doen, maar sleutelen is helaas niet m'n sterkste kant
Okay, dat vergt dan weer minder aanpassingen natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:39 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Hij zit nu even in dakar
maar goed, hij kan je zeker helpen lijkt mij.
E10 is trouwens makkelijker om te doen omdat in de "coupe" van de 100 serie standaard een blacktop geleverd is
Ik wil Alfa logo'squote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:40 schreef Hugster het volgende:
[afbeelding]
Met deze speclijst in je Evo kan ik me voorstellen dat je wel enthousiast wordtquote:
quote:* Geschat vermogen 400 PK bij 1,2 bar turbodruk (standaard 270 PK , 315 Nm koppel)
* 2.0 liter 16 V DOHC (4G63)
* Standaard 270 PK , 315 NM ,2.0 liter 16 V DOHC
* Motorisch :
* -Revisie motorblok (en gehoond)
* -Stalen koppakking
* -Wiseco gesmede / gecoate zuigers (goed tot +/- 650 pk)
* -Eagle drijfstangen (goed tot +/- 650 pk)
* -Overmaatse klepzittingen
* -ARP kopbouten
* -ARP drijfstangbouten
* -700 cc injectoren 6 nozzle type
* -Magnecor Competition bougiekabels
* -Denso Iridium bougies
* Technisch :
* -HKS airintake
* -Ballbearing geclipte turbo big 16 G (with 20 G compressorwheel)
* -Intercooler piping 2,5" hardpipe
* -Muyol intercooler (upgrade) (www.muyol.com)
* -Muyol silicone hose met rally / race klemmen
* -Walbro fuelpump 255 liter p/u 5bar (standaard 160 liter / 3 bar)
* -Turbosmart Supersonic dumpvalve
* -Tial external wastegate
* -ACT clutch kit
* -ACT Lightweight flywheel
* -Apexi NR 1 Muffler (catback)
* -Oil catch can
* -Accu in kofferbak geplaatst
* -Airco verwijderd
* Onderstel :
* -Cusco full-race onderstel
* -Goodridge braided hose
* -Ferodo DS 2500 brake pads
* -Oz magnesium velgen
* -Bridgestone Potenza RE-720
* Exterieur :
* -Carrosserie gedeeltelijk opnieuw gespoten
* -Ramen getint (www.windowtintingshop.nl)
* -Bestickering (www.ollies-reclame.nl)
* -Witte knipperlichten / zijpinkers
* -Neon underbody kit (blauw)
* Interieur :
* -Recaro zetels
* -Momo lederen stuurwiel
* -Alcantara interieur delen
* -Witte tellerplaten
* -Greddy Profec e-01 boostcontroller
* -E-manage computer
Eeeeeeeeeejjjj Hansieeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:43 schreef HansU het volgende:
[..]
Julie beginnen al een band op te bouwen![]()
schijnbaar welquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:43 schreef Hugster het volgende:
[..]
Okay, dat vergt dan weer minder aanpassingen natuurlijk.
Hmm dan ben ik aan benzine en sleutelen netzoveel kwijt als dat ik het bij de profile laat doen denk ik, maar bedankt voor het aanbodquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:40 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Als je een stukje rijden geen probleem vind, kan ik mijn 'mannetje' wel even vragen.
Specialist in Italiaanse wagens (werkt bij Alfa). Geef maar een gil mocht het nodig zijn.
espresso's verpesterquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:44 schreef Opa_vertelt het volgende:
Wat smaakt mijn espresso trouwens vreemd..![]()
Maandag regel ik echte irish coffee voor je.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:45 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Eeeeeeeeeejjjj Hansieeeeeeeeeeeee![]()
![]()
Ik vind jou ook maar een rare kwast met je verhalen hoorquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:43 schreef HansU het volgende:
[..]
Julie beginnen al een band op te bouwen![]()
hehe, ik houd ook van jouquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik vind jou ook maar een rare kwast met je verhalen hoor![]()
Maar hij is juist zo gek op de E9, en heeft nu dus een E9 met maar 130k op de teller, volledig NAP en een interieur wat echt als nieuw gewoon. Daarom is het wel de bedoeling dat deze blijft.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:45 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
schijnbaar wel
er staat in alkmaar trouwens een E9 te koop met een silvertop, kan even vragen aan die gozer waar hij dat blok vandaan heeft
een blauwe tochquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:45 schreef Hugster het volgende:
[..]
Met deze speclijst in je Evo kan ik me voorstellen dat je wel enthousiast wordt
[..]
het is een indrukwekkend lijstje hoor.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:50 schreef Hugster het volgende:
jullie zijn echt geen tuningenthousiasten eh
Altijd maar filtertje, uitlaatje, maximaal chippie en klaar
Ik ben weer alleen hier
Beruutquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:52 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee een zilveren Evo 3
[afbeelding]
ik ben niet zo dol van de graphics. Wat ook opvalt is dat ie geen joekels van velgen heeft.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:52 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee een zilveren Evo 3
[afbeelding]
blauw wat ik bedoel heeft andere zuigers en is een 7quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:52 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee een zilveren Evo 3
[afbeelding]
voor het sprinten is dat beterquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ben niet zo dol van de graphics. Wat ook opvalt is dat ie geen joekels van velgen heeft.
later als ik geld heb ben ik ook het een en ander van planquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:50 schreef Hugster het volgende:
jullie zijn echt geen tuningenthousiasten eh
Altijd maar filtertje, uitlaatje, maximaal chippie en klaar
Ik ben weer alleen hier
Ik vind hem helemaal zonder graphics ook mooier.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ben niet zo dol van de graphics. Wat ook opvalt is dat ie geen joekels van velgen heeft.
ik zeg ook niet dat het slecht is, was gewoon iets wat me opvalt aangezien de meeste tuningsbakken tegenwoordig minimaal 18" hebben oidquote:
Ik wil wel terug mijn bed in, maar ik zit op stagequote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:07 schreef BoJo het volgende:
[..]
striping, stickers, vinyl, folie, weet ik het. Ga terug je bed in![]()
die vingersquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:40 schreef Hugster het volgende:
[afbeelding]
In dat plasje op de laatste foto?quote:
je bent wel een echte Skyline fan he?quote:
sommige rotondes zijn altijd spannend. Ik heb een hekel aan die hoge rotondes waar je niet kan zien of er iets aan komt of niet. Als een auto dan nogal hard over de rotonde ragt kan je weleens in de problemen komen als je net besloot in te voegen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:17 schreef ijsmeis het volgende:
Ik gleed gisteren per ongeluk de rotonde op. En ik gleed bijna tegen een golf op die ineens voor me echt hard remde en ineens stil stond.
Van die laatste was ik wel geschrokken, toen ik thuis kwam stond ik te trillen op m'n benen.
ik ga wel met de vliegtuig en de trein mocht ik ooit naar Rusland moetenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
In dat plasje op de laatste foto?![]()
Het is trouwens op een belangrijke federale rijksweg in Rusland. 600 auto's gestrand voor 2 weken.![]()
Dakar is er niets bij inderdaad.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ga wel met de vliegtuig en de trein mocht ik ooit naar Rusland moeten![]()
Mwah, ik dacht dat ik het redde, maar ik redde het niet, dus toen trapte ik op de rem. Maar het was nogal glad gisteren op de weg, dus hij gleed verder. Maar gelukkig niet dat ik echt midden op de rotonde stond *pfjew*.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:27 schreef HansU het volgende:
[..]
sommige rotondes zijn altijd spannend. Ik heb een hekel aan die hoge rotondes waar je niet kan zien of er iets aan komt of niet. Als een auto dan nogal hard over de rotonde ragt kan je weleens in de problemen komen als je net besloot in te voegen.
helaas nietquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:28 schreef Richboy het volgende:
Nu ik die foto's zo zie.... Bestaat de Camel Trophy eigenlijk nog?!
ik heb een keer gehad op een mini rotonde dat een auto richting aangaf om de rotonde te verlaten, wat hij dus niet deed. Twee mooie zwarte strepen op het asfalt moeten trekken om de de Ford KA van me zus niet naar de eeuwige jachtvelden te sturen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mwah, ik dacht dat ik het redde, maar ik redde het niet, dus toen trapte ik op de rem. Maar het was nogal glad gisteren op de weg, dus hij gleed verder. Maar gelukkig niet dat ik echt midden op de rotonde stond *pfjew*.
En met die Golf ging echt net net net net net goed. Ik zat eigenlijk al op de klap te wachten, maar hij kwam gelukkig niet.
quote:
met geld past allesquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:24 schreef vlad het volgende:
[..]
je bent wel een echte Skyline fan he?![]()
wel erg geile foto idd. zou dat pas te maken zijn in een A3?![]()
Dat was echt klasse televisie vroeger, heerlijkquote:
mijn idee.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
Espresso. Dubbel. Zwart.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik wil wel terug mijn bed in, maar ik zit op stage.
hey, zelfs wij hebben wat gemeenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:32 schreef Richboy het volgende:
[..]
Bummer.
Dat vond ik vroeger altijd ontzettend stoer, maar jaren niet aan gedacht
is het nog steeds zo dat de koppelingen zo verschrikkelijk hard slijten bij die bakken?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:33 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
met geld past alles![]()
kun je beter voor een r32 motor gaan, kun je de dsg bak houden en haal je alsnog 600pk op de wielen![]()
Ik zou stiekem in je koffie spugen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:34 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Espresso. Dubbel. Zwart.
..en snel een beetje!![]()
/edit
Sorry, verkeerde stagaire![]()
Met de Trans Siberië Express?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:34 schreef vlad het volgende:
[..]
mijn idee.via Helsinki naar China, via Rusland, in 2 maanden tijd
![]()
Dat zou ik zien, de espressomachine staat in mijn blikveld.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zou stiekem in je koffie spugen.
wel die route, maar dan met lokale treinenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
Met de Trans Siberië Express?![]()
Ik doe mee![]()
ik denk dat ik me daar ook wel thuis voelquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:40 schreef vlad het volgende:
[..]
wel die route, maar dan met lokale treinen![]()
Ga maar mee, is gezelligachter de lekkere olga's aan
terwijl de vladimir's met hun blaffers achter je aan hollen
![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:40 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
ik ben weer weg
ff stukje toeren met de 404
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:40 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
ik ben weer weg
ff stukje toeren met de 404
www.vodkatrain.comquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:41 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik denk dat ik me daar ook wel thuis voel![]()
![]()
als je de auto stock laat niet....quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:36 schreef vlad het volgende:
[..]
is het nog steeds zo dat de koppelingen zo verschrikkelijk hard slijten bij die bakken?
en ik moet eerst maar eens het geld bij elkaar zient te krijgen voor een A3. De rest zie ik dan wel weerVerwacht dat ik in eerste instantie genoegen moet nemen met de 1.6
![]()
Als je met een 404 over een klinkerweg met 80 ga heb je het id dat je 400 km/u gaat zonder gordelquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:41 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Rij voorzichtig, denk aan ons..
En nu....quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:27 schreef BoJo het volgende:
Hard remmen en sturen gaat niet samen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:28 schreef ijsmeis het volgende:
Mwah, ik dacht dat ik het redde, maar ik redde het niet, dus toen trapte ik op de rem. Maar het was nogal glad gisteren op de weg, dus hij gleed verder. Maar gelukkig niet dat ik echt midden op de rotonde stond *pfjew*.
En met die Golf ging echt net net net net net goed. Ik zat eigenlijk al op de klap te wachten, maar hij kwam gelukkig niet.
Dat sloot ik niet uit.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:46 schreef ijsmeis het volgende:
Ik stuurde ook niet.
Als ik niet zo hard remde, zat ik er helemaal bovenop.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
dat sloot ik niet uit.Maar als je doorglijdt remde je wel te hard.
![]()
Glijden is minder vertragen dan goed remmen hor. Maar goed, ik hoef het niet beter te weten.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:47 schreef ijsmeis het volgende:
Als ik niet zo hard remde, zat ik er helemaal bovenop.
mijn reisgenoot rolt af en toe eens langsquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Zijn er ARTC-ers online?
Jaquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:24 schreef vlad het volgende:
[..]
je bent wel een echte Skyline fan he?![]()
wel erg geile foto idd. zou dat pas te maken zijn in een A3?![]()
Zulke plannen heb ik wel voor laterquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:52 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja
En TF, een r32 blok? Da's toch onnodig zwaar man, dan zou ik voor een 1.8T gaan en die opfokken. Alle internals eruit, ja ik weet dat ze standaard gesmeed zijn e.dMaar die Mahles halen het ook niet bij JE bijvoorbeeld.
Leuke fohn erop, en dan die boost flink omhoog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |