kloptquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:29 schreef M5 het volgende:
deze was open voor dat de andere vol was.
Mwah, op zich wel stabiel, maar een paar golven slaan er zo overheen, en dan loopt ie vol water.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:28 schreef HansU het volgende:
[..]
Die maffe bootjes ogen niet echt stabiel nee.
jepquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:29 schreef HansU het volgende:
wat doe je in de haven voor werk M5, rijdt je autotjes op en af ofzo?
heb ik ook wel eens willen doen. Al hoorde ik dat je collega's daar niet echt de intellectueelste personen zijn.quote:
Goh, wat verwacht je in een haven? Dat er allemaal mensen met universitaire opleiding werken? Het is heel wisselend, er zitten mensen met universitaire opleiding tussen die ff tijdeljk werk zoeken en er zijn mensen die nauwelijks opleiding hebben. En alles daar tussen in. Maakt verder niet uit, zolang je maar behoorlijk auto kan rijden is er niets aan het handje.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:32 schreef HansU het volgende:
[..]
heb ik ook wel eens willen doen. Al hoorde ik dat je collega's daar niet echt de intellectueelste personen zijn.
ja. en een rijtest succesvol afleggen. (bijzondere verrichtingen in krappe ruimte).quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:36 schreef HansU het volgende:
lijkt me gaaf voor in de zomer vakantie, je moet toch minimaal 2 jaar je rijbwijs hebben oid?
ugh, dan zou ik weer ff moeten oefenen. Zelfs file parkeren gaat tegenwoordig steeds slechter.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:38 schreef M5 het volgende:
[..]
ja. en een rijtest succesvol afleggen. (bijzondere verrichtingen in krappe ruimte).
Pff, moet je mij eens achteruit zien inparkeren..quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:44 schreef HansU het volgende:
[..]
ugh, dan zou ik weer ff moeten oefenen. Zelfs file parkeren gaat tegenwoordig steeds slechter.
franse auto hequote:Op donderdag 11 januari 2007 17:10 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Pff, moet je mij eens achteruit zien inparkeren..![]()
Na een kwartier kloten en met het zweet op de kop sta ik er zo bij:
[afbeelding]
![]()
Net trouwens de auto weggebracht voor een grote beurt + APK
(dag eerder als geplanned, maar ineens deden mijn koplampen het niet meer)![]()
Volgens mij zijn het die meuk xenon lampen van 175 euroquote:
Whehehehe, ik wíst dat iemand dat zou zeggen.quote:
Dit waren nog de orginele, die goedkope gaan er nu in.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:33 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het die meuk xenon lampen van 175 euro![]()
Waren toch niet voor niets zo goedkoop![]()
He kutquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:36 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Dit waren nog de orginele, die goedkope gaan er nu in.
8000k![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |