weer een flinke klus zo te zienquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:30 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
normaal op benzine.
maar de gasman wilde graag op gas startenom iets te testen, geen id wat..
en euh over dat diff...
was het maar zo..
echte 404 kwaal, zie hier http://home.12move.nl/sh595385/404/404tips.htm
Tonnie is een vriend van mijn pa, dus dan gaan we daar maar eens kijkenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:25 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
mwah, er zijn er wel een paar...
daar heb ik alleen niet zoveel mee te maken gehad.
een vriend van mij heeft een GT-4 blok bij van Deijne gehaald, daar zou je het dus kunnen proberen.
Je kan ook wat vriendjes in Japan maken die sturen dan voor een paar yeneen front-cut op..
Ik heb overigens nog een NL site voor je waar ze een blacktop in een E10 puzzelen.
Jij gaat voor een E9 trouwens?
had het graag voor je gedaan, maar voorlopig geen tijdquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:34 schreef BoJo het volgende:
iemand hier die kan sleutelen en tegen vergoeding mijn Koni's eronder wil gooien?![]()
Mocht je graag dood willen, dan doe ik het gratisquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:34 schreef BoJo het volgende:
iemand hier die kan sleutelen en tegen vergoeding mijn Koni's eronder wil gooien?![]()
al gedaanquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:32 schreef vlad het volgende:
[..]
weer een flinke klus zo te zienomdraaien een idee/mogelijkheid?
geeft niet, ik belde net de beun bij mij in de buurt en die meent een uur per kant bezig te zijnquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:35 schreef vlad het volgende:
[..]
had het graag voor je gedaan, maar voorlopig geen tijd![]()
Is dit een verkapte doodsverwensing? Zo nee, als ik graag dood wil dan kan ik het net zo goed zelf gaan doenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:36 schreef Richboy het volgende:
[..]
Mocht je graag dood willen, dan doe ik het gratis
Hij zit nu even in dakarquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:34 schreef Hugster het volgende:
[..]
Tonnie is een vriend van mijn pa, dus dan gaan we daar maar eens kijken
Ja E9 ja.
Nee, dit was een aanbod om het te doen, maar sleutelen is helaas niet m'n sterkste kantquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
Is dit een verkapte doodsverwensing? Zo nee, als ik graag dood wil dan kan ik het net zo goed zelf gaan doen![]()
Je mag mag mijn auto wel is wassen hoor. Is al niet meer gedaan sinds augustus ongeveer.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:36 schreef Richboy het volgende:
[..]
Mocht je graag dood willen, dan doe ik het gratis
Als je een stukje rijden geen probleem vind, kan ik mijn 'mannetje' wel even vragen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:34 schreef BoJo het volgende:
iemand hier die kan sleutelen en tegen vergoeding mijn Koni's eronder wil gooien?![]()
ik heb direct een id gekregenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:40 schreef Hugster het volgende:
Mitsubishi logo's in je trouwringen
[afbeelding]
Da's echt triest..quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:40 schreef Hugster het volgende:
Mitsubishi logo's in je trouwringen
[afbeelding]
Hebben we in ieder geval dat gemeenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:39 schreef Richboy het volgende:
[..]
Nee, dit was een aanbod om het te doen, maar sleutelen is helaas niet m'n sterkste kant
Okay, dat vergt dan weer minder aanpassingen natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:39 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Hij zit nu even in dakar
maar goed, hij kan je zeker helpen lijkt mij.
E10 is trouwens makkelijker om te doen omdat in de "coupe" van de 100 serie standaard een blacktop geleverd is
Ik wil Alfa logo'squote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:40 schreef Hugster het volgende:
Mitsubishi logo's in je trouwringen
[afbeelding]
Met deze speclijst in je Evo kan ik me voorstellen dat je wel enthousiast wordtquote:
quote:* Geschat vermogen 400 PK bij 1,2 bar turbodruk (standaard 270 PK , 315 Nm koppel)
* 2.0 liter 16 V DOHC (4G63)
* Standaard 270 PK , 315 NM ,2.0 liter 16 V DOHC
* Motorisch :
* -Revisie motorblok (en gehoond)
* -Stalen koppakking
* -Wiseco gesmede / gecoate zuigers (goed tot +/- 650 pk)
* -Eagle drijfstangen (goed tot +/- 650 pk)
* -Overmaatse klepzittingen
* -ARP kopbouten
* -ARP drijfstangbouten
* -700 cc injectoren 6 nozzle type
* -Magnecor Competition bougiekabels
* -Denso Iridium bougies
* Technisch :
* -HKS airintake
* -Ballbearing geclipte turbo big 16 G (with 20 G compressorwheel)
* -Intercooler piping 2,5" hardpipe
* -Muyol intercooler (upgrade) (www.muyol.com)
* -Muyol silicone hose met rally / race klemmen
* -Walbro fuelpump 255 liter p/u 5bar (standaard 160 liter / 3 bar)
* -Turbosmart Supersonic dumpvalve
* -Tial external wastegate
* -ACT clutch kit
* -ACT Lightweight flywheel
* -Apexi NR 1 Muffler (catback)
* -Oil catch can
* -Accu in kofferbak geplaatst
* -Airco verwijderd
* Onderstel :
* -Cusco full-race onderstel
* -Goodridge braided hose
* -Ferodo DS 2500 brake pads
* -Oz magnesium velgen
* -Bridgestone Potenza RE-720
* Exterieur :
* -Carrosserie gedeeltelijk opnieuw gespoten
* -Ramen getint (www.windowtintingshop.nl)
* -Bestickering (www.ollies-reclame.nl)
* -Witte knipperlichten / zijpinkers
* -Neon underbody kit (blauw)
* Interieur :
* -Recaro zetels
* -Momo lederen stuurwiel
* -Alcantara interieur delen
* -Witte tellerplaten
* -Greddy Profec e-01 boostcontroller
* -E-manage computer
Eeeeeeeeeejjjj Hansieeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:43 schreef HansU het volgende:
[..]
Julie beginnen al een band op te bouwen![]()
schijnbaar welquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:43 schreef Hugster het volgende:
[..]
Okay, dat vergt dan weer minder aanpassingen natuurlijk.
Hmm dan ben ik aan benzine en sleutelen netzoveel kwijt als dat ik het bij de profile laat doen denk ik, maar bedankt voor het aanbodquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:40 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Als je een stukje rijden geen probleem vind, kan ik mijn 'mannetje' wel even vragen.
Specialist in Italiaanse wagens (werkt bij Alfa). Geef maar een gil mocht het nodig zijn.
espresso's verpesterquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:44 schreef Opa_vertelt het volgende:
Wat smaakt mijn espresso trouwens vreemd..![]()
Maandag regel ik echte irish coffee voor je.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:45 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Eeeeeeeeeejjjj Hansieeeeeeeeeeeee![]()
![]()
Ik vind jou ook maar een rare kwast met je verhalen hoorquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:43 schreef HansU het volgende:
[..]
Julie beginnen al een band op te bouwen![]()
hehe, ik houd ook van jouquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik vind jou ook maar een rare kwast met je verhalen hoor![]()
Maar hij is juist zo gek op de E9, en heeft nu dus een E9 met maar 130k op de teller, volledig NAP en een interieur wat echt als nieuw gewoon. Daarom is het wel de bedoeling dat deze blijft.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:45 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
schijnbaar wel
er staat in alkmaar trouwens een E9 te koop met een silvertop, kan even vragen aan die gozer waar hij dat blok vandaan heeft
een blauwe tochquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:45 schreef Hugster het volgende:
[..]
Met deze speclijst in je Evo kan ik me voorstellen dat je wel enthousiast wordt
[..]
het is een indrukwekkend lijstje hoor.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:50 schreef Hugster het volgende:
jullie zijn echt geen tuningenthousiasten eh
Altijd maar filtertje, uitlaatje, maximaal chippie en klaar
Ik ben weer alleen hier
Beruutquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:52 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee een zilveren Evo 3
[afbeelding]
ik ben niet zo dol van de graphics. Wat ook opvalt is dat ie geen joekels van velgen heeft.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:52 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee een zilveren Evo 3
[afbeelding]
blauw wat ik bedoel heeft andere zuigers en is een 7quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:52 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee een zilveren Evo 3
[afbeelding]
voor het sprinten is dat beterquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ben niet zo dol van de graphics. Wat ook opvalt is dat ie geen joekels van velgen heeft.
later als ik geld heb ben ik ook het een en ander van planquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:50 schreef Hugster het volgende:
jullie zijn echt geen tuningenthousiasten eh
Altijd maar filtertje, uitlaatje, maximaal chippie en klaar
Ik ben weer alleen hier
Ik vind hem helemaal zonder graphics ook mooier.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ben niet zo dol van de graphics. Wat ook opvalt is dat ie geen joekels van velgen heeft.
ik zeg ook niet dat het slecht is, was gewoon iets wat me opvalt aangezien de meeste tuningsbakken tegenwoordig minimaal 18" hebben oidquote:
Ik wil wel terug mijn bed in, maar ik zit op stagequote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:07 schreef BoJo het volgende:
[..]
striping, stickers, vinyl, folie, weet ik het. Ga terug je bed in![]()
die vingersquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:40 schreef Hugster het volgende:
Mitsubishi logo's in je trouwringen
[afbeelding]
In dat plasje op de laatste foto?quote:
je bent wel een echte Skyline fan he?quote:
sommige rotondes zijn altijd spannend. Ik heb een hekel aan die hoge rotondes waar je niet kan zien of er iets aan komt of niet. Als een auto dan nogal hard over de rotonde ragt kan je weleens in de problemen komen als je net besloot in te voegen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:17 schreef ijsmeis het volgende:
Ik gleed gisteren per ongeluk de rotonde op. En ik gleed bijna tegen een golf op die ineens voor me echt hard remde en ineens stil stond.
Van die laatste was ik wel geschrokken, toen ik thuis kwam stond ik te trillen op m'n benen.
ik ga wel met de vliegtuig en de trein mocht ik ooit naar Rusland moetenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
In dat plasje op de laatste foto?![]()
Het is trouwens op een belangrijke federale rijksweg in Rusland. 600 auto's gestrand voor 2 weken.![]()
Dakar is er niets bij inderdaad.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ga wel met de vliegtuig en de trein mocht ik ooit naar Rusland moeten![]()
Mwah, ik dacht dat ik het redde, maar ik redde het niet, dus toen trapte ik op de rem. Maar het was nogal glad gisteren op de weg, dus hij gleed verder. Maar gelukkig niet dat ik echt midden op de rotonde stond *pfjew*.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:27 schreef HansU het volgende:
[..]
sommige rotondes zijn altijd spannend. Ik heb een hekel aan die hoge rotondes waar je niet kan zien of er iets aan komt of niet. Als een auto dan nogal hard over de rotonde ragt kan je weleens in de problemen komen als je net besloot in te voegen.
helaas nietquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:28 schreef Richboy het volgende:
Nu ik die foto's zo zie.... Bestaat de Camel Trophy eigenlijk nog?!
ik heb een keer gehad op een mini rotonde dat een auto richting aangaf om de rotonde te verlaten, wat hij dus niet deed. Twee mooie zwarte strepen op het asfalt moeten trekken om de de Ford KA van me zus niet naar de eeuwige jachtvelden te sturen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mwah, ik dacht dat ik het redde, maar ik redde het niet, dus toen trapte ik op de rem. Maar het was nogal glad gisteren op de weg, dus hij gleed verder. Maar gelukkig niet dat ik echt midden op de rotonde stond *pfjew*.
En met die Golf ging echt net net net net net goed. Ik zat eigenlijk al op de klap te wachten, maar hij kwam gelukkig niet.
quote:
met geld past allesquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:24 schreef vlad het volgende:
[..]
je bent wel een echte Skyline fan he?![]()
wel erg geile foto idd. zou dat pas te maken zijn in een A3?![]()
Dat was echt klasse televisie vroeger, heerlijkquote:
mijn idee.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ga wel met de vliegtuig en de trein mocht ik ooit naar Rusland moeten![]()
Espresso. Dubbel. Zwart.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik wil wel terug mijn bed in, maar ik zit op stage.
hey, zelfs wij hebben wat gemeenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:32 schreef Richboy het volgende:
[..]
Bummer.
Dat vond ik vroeger altijd ontzettend stoer, maar jaren niet aan gedacht
is het nog steeds zo dat de koppelingen zo verschrikkelijk hard slijten bij die bakken?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:33 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
met geld past alles![]()
kun je beter voor een r32 motor gaan, kun je de dsg bak houden en haal je alsnog 600pk op de wielen![]()
Ik zou stiekem in je koffie spugen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:34 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Espresso. Dubbel. Zwart.
..en snel een beetje!![]()
/edit
Sorry, verkeerde stagaire![]()
Met de Trans Siberië Express?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:34 schreef vlad het volgende:
[..]
mijn idee.via Helsinki naar China, via Rusland, in 2 maanden tijd
![]()
Dat zou ik zien, de espressomachine staat in mijn blikveld.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zou stiekem in je koffie spugen.
wel die route, maar dan met lokale treinenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
Met de Trans Siberië Express?![]()
Ik doe mee![]()
ik denk dat ik me daar ook wel thuis voelquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:40 schreef vlad het volgende:
[..]
wel die route, maar dan met lokale treinen![]()
Ga maar mee, is gezelligachter de lekkere olga's aan
terwijl de vladimir's met hun blaffers achter je aan hollen
![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:40 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
ik ben weer weg
ff stukje toeren met de 404
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:40 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
ik ben weer weg
ff stukje toeren met de 404
www.vodkatrain.comquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:41 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik denk dat ik me daar ook wel thuis voel![]()
![]()
als je de auto stock laat niet....quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:36 schreef vlad het volgende:
[..]
is het nog steeds zo dat de koppelingen zo verschrikkelijk hard slijten bij die bakken?
en ik moet eerst maar eens het geld bij elkaar zient te krijgen voor een A3. De rest zie ik dan wel weerVerwacht dat ik in eerste instantie genoegen moet nemen met de 1.6
![]()
Als je met een 404 over een klinkerweg met 80 ga heb je het id dat je 400 km/u gaat zonder gordelquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:41 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Rij voorzichtig, denk aan ons..
En nu....quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:27 schreef BoJo het volgende:
ik ga wel met de vliegtuig en de trein mocht ik ooit naar Rusland moeten![]()
Hard remmen en sturen gaat niet samen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:28 schreef ijsmeis het volgende:
Mwah, ik dacht dat ik het redde, maar ik redde het niet, dus toen trapte ik op de rem. Maar het was nogal glad gisteren op de weg, dus hij gleed verder. Maar gelukkig niet dat ik echt midden op de rotonde stond *pfjew*.
En met die Golf ging echt net net net net net goed. Ik zat eigenlijk al op de klap te wachten, maar hij kwam gelukkig niet.
Dat sloot ik niet uit.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:46 schreef ijsmeis het volgende:
Ik stuurde ook niet.
Als ik niet zo hard remde, zat ik er helemaal bovenop.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
dat sloot ik niet uit.Maar als je doorglijdt remde je wel te hard.
![]()
Glijden is minder vertragen dan goed remmen hor. Maar goed, ik hoef het niet beter te weten.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:47 schreef ijsmeis het volgende:
Als ik niet zo hard remde, zat ik er helemaal bovenop.
mijn reisgenoot rolt af en toe eens langsquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Zijn er ARTC-ers online?
Jaquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:24 schreef vlad het volgende:
[..]
je bent wel een echte Skyline fan he?![]()
wel erg geile foto idd. zou dat pas te maken zijn in een A3?![]()
Zulke plannen heb ik wel voor laterquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:52 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja
En TF, een r32 blok? Da's toch onnodig zwaar man, dan zou ik voor een 1.8T gaan en die opfokken. Alle internals eruit, ja ik weet dat ze standaard gesmeed zijn e.dMaar die Mahles halen het ook niet bij JE bijvoorbeeld.
Leuke fohn erop, en dan die boost flink omhoog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |