Wat is onzin, dat het minder verslavend is of dat het daarom minder ongezond is?quote:
Gewoon eens naar een ontwenningskliniek langs gaan en 70% van de mensen naar huis sturen met de boodschap dat er niets aan de hand is.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:02 schreef JohnDope het volgende:
Nicotine en Drank zijn ook geen lichamelijke verslavingen, tenminste niet meer dan Soft Drugs
Grapjas.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:02 schreef JohnDope het volgende:
Nicotine en Drank zijn ook geen lichamelijke verslavingen, tenminste niet meer dan Soft Drugs
Ik ken echt een stuk of 20 mensen die verslaafd zijn aan de Soft Drugs. Vertel mij er aub niks over.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:09 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Gewoon eens naar een ontwenningskliniek langs gaan en 70% van de mensen naar huis sturen met de boodschap dat er niets aan de hand is.
Van het blowen heb je de dag nadien ook geen ontwennigsverschijnsellen.
Ja psychische verslaving.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:13 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik ken echt een stuk of 20 mensen die verslaafd zijn aan de Soft Drugs. Vertel mij er aub niks over.
Wiet heeft absoluut nooit een lichamelijke verslaving, wel een geestelijke, dat kan net zo erg zijn. En wiet wordt natuurlijk vaak gerookt met tabak(nicotine), dat wel lichamelijk verslavend is.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:13 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik ken echt een stuk of 20 mensen die verslaafd zijn aan de Soft Drugs. Vertel mij er aub niks over.
Verslaafd = verslaafd.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:17 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ja psychische verslaving.
Ik heb al es iemand zien doodvallen door de alcohol, ga ik lopen zeiken dat het verboden moet worden?
Zolang mensen geen probleem zijn voor de maatschapij en zichzelf (en wat heet een 'probleem') moet iedereen gewoon lekker doen waar ie zich goed bij voelt.
Je bewijst je domheid weer eens.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:02 schreef JohnDope het volgende:
Ik heb het in de praktijk gezien. Ik heb mensen makkelijker van de drank zien afkomen dan van de gemodificeerde SoftDrugs.quote:
Eens, er is echt teveel rotzooi op de markt. Wordt steeds lastiger voormezelf om het goed te praten dat ik die shit oprook...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:29 schreef JohnDope het volgende:
Het gaat om die vele gifmengers die lekker aan het kweken zijn. Die wiet is gewoon schadelijk voor de volksgezondheid en die zie ik graag uit het straatbeeld verdwijnen.
Als je het legaliseert, is de kwaliteit te controlerenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:54 schreef merino het volgende:
[..]
Eens, er is echt teveel rotzooi op de markt. Wordt steeds lastiger voormezelf om het goed te praten dat ik die shit oprook...
Dus.... alleen de lichamelijk verslavende bestanddelen van een blowtje zijn LEGAALquote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:27 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Wiet heeft absoluut nooit een lichamelijke verslaving, wel een geestelijke, dat kan net zo erg zijn. En wiet wordt natuurlijk vaak gerookt met tabak(nicotine), dat wel lichamelijk verslavend is.
Aan alcohol raak je lichamelijk niet zo snel verslaafd maar als je goed je best doet kan het.
eenschquote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:56 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Als je het legaliseert, is de kwaliteit te controleren![]()
Ik kom uit Griekenland waar de straffen het zwaarst binnen de EU zijn.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:59 schreef MrVVD het volgende:
Coffeeshops zijn slecht en zouden binnen een jaar moeten sluiten.
Lees eerst fatsoenlijk mijn reactie voor dat je alle frustraties uit je zuipfamilie op mij botviert!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dus.... alleen de lichamelijk verslavende bestanddelen van een blowtje zijn LEGAALlogisch niet ???
![]()
Ennehhh...alcohol NIET lichamelijk verslavend ????![]()
Leg jij me es FF uit waarom mijn schoonvader 's morgens met de grootste moeite zijn biertje open krijgt omdat ie van die bibberhandjes heeft (tot en met het 3e biertje that is) da's psychisch zeker ????
Mijn halve fokkin' familie (4 stuks tot nu toe, en nog 2 comin' up) heeft zich letterlijk DOOD gezopen, allemaal uit vrije wil, niet omdat ze ZWAAR verslaafd waren ofzo hoor... neuuhh![]()
Blijf gerust met je kop in je hol zitten, hierbuiten is de wereld een stuk harder en het stinkt net zo erg![]()
Naief tot in den kistquote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:59 schreef merino het volgende:
[..]
eensch
heb nog 10 top zaadjes maar 0,0 ervaringen sowieso geen ruimte voor goed afgesloten systeem...
que?quote:
Wietwereldje is een vrij louchewereldje. Wietkeuring is een utopie.quote:
Ken idd zelf al teveel mensen uit die wereld om te weten dat het (waarschijnlijk) nooit zal lukken nee. Legaliteit is de grootste angst van de meeste coffeeshops/kwekers/handelaren.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:30 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Wietwereldje is een vrij louchewereldje. Wietkeuring is een utopie.
zaad wil ik eigenlijk komende zomer uit laten groeien bij vriend van me die goed is in kweken. Dan zorgt hij wel dat ik stekjes krijgquote:Verder als je in jouw geval (klein oppervlak) binnen gaat kweken dan begin je natuurlijk niet met zaad.
Dat zei ik ook al, blijf gerust met je kop in je hol zittenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:20 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Lees eerst fatsoenlijk mijn reactie voor dat je alle frustraties uit je zuipfamilie op mij botviert!![]()
Ik zeg alleen dat alcohol lang niet zo verslavend is als roken en sommige drugs.
Alcohol is lang niet zo verslavend als wiet. Dat is gewoon zo.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al, blijf gerust met je kop in je hol zitten![]()
En je had het niet over 'sommige soorten drugs' je had het over wiet, 2 keer met naam genoemd, je zit je eigen woorden te verdraaien![]()
Jup, maar er is ook duur zaad wat gemanipuleerd is en dat schijnt voor 99% vrouwlijk te zijn en ik dacht al dat jij die niet had vandaar. Die zijn ook robuuster dan stekken.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:33 schreef merino het volgende:
Neem overigens aan dat je dit zegt omdat je met zaadjes zowel mannelijke als vrouwelijke plantjes krijgt en dat zonde is van de ruimte (waarvan dan de helft uiteindelijk niet gebruikt wordt)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |