jahaaa..quote:Op maandag 15 januari 2007 17:43 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Het zou me niet verbazen als Hoogervorst gelijk krijgt. Blowen is ongezond en moet om die reden niet gestimuleerd worden.
bronquote:#1 New Zealand: 22.23%
#2 Australia: 17.93%
#3 United States: 12.3%
#4 United Kingdom: 9%
#5 Switzerland: 8.5%
#6 Ireland: 7.91%
#7 Spain: 7.58%
#8 Canada: 7.41%
#9 Netherlands: 5.24%
#10 Belgium: 5.01%
#11 France: 4.7%
#12 Italy: 4.6%
#13 Greece: 4.39%
#14 Germany: 4.1%
#15 Denmark: 4.02%
#16 Norway: 3.82%
#17 Portugal: 3.68%
#18 Czech Republic: 3.58%
#19 Poland: 3.38%
#20 Austria: 3.01%
#21 Finland: 2.49%
#22 Luxembourg: 1.94%
#23 Hungary: 1.19%
#24 Mexico: 1.13%
#25 Sweden: 0.98%
#26 Japan: 0.05%
DEFINITION: Percentage share of people who have used cannabis, generally including people 15 and above. Different nations have, however, focussed their studies on different age groups. United States and Netherlands: data for years 12 and above. Greece: Data for ages 12 to 64. Australia: data for ages 14 and above. United Kingdom: data for ages 16 to 59. Germany: data for ages 18-59. Denmark and France: data for ages 18 to 69. Data for 1998 or 1999 in most cases. Germany, Poland, and Spain: data for 1997. Austria: data for 1996. Denmark, France and Ireland: data for 1995.
Roken is kankerverwekkend en blowen is 10 a 15 keer zo kankerverwekkend. Ik weet niet waar ik het gelezen heb. Grotere rotzooi dan gewone tabak.quote:Gevolgen lange termijn: Schade aan ademhalingsorganen, kanker (bij roken).
maar de gemiddelde blower rookt 10 a 15 keer zo weinig als de gemiddelde rokerquote:Op maandag 15 januari 2007 20:22 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Roken is kankerverwekkend en blowen is 10 a 15 keer zo kankerverwekkend. Ik weet niet waar ik het gelezen heb. Grotere rotzooi dan gewone tabak.
Als Nederland idd mee wil doen met Europa dan moeten ze eerlijk zijn en de coffee-shops verbieden. Ik zie het probleem niet in, want iedereen kan thuis toch wel een plantje telen, alleen kan het dan niet grootschalig.
Ja, woeptidoe, het is 15x zo kankerverwekkend, nou en? Hoeveel sigaretten rookt de gemiddelde roker en hoe vaak blowt de gemiddelde cannabisgebruiker? als we het gaan verbieden vanwege gezondsheidsredenen moet Europa niet zo hypocriet doen en beignnen bij sigaretten en alcohol. Er is simpelweg géén reden te bedenken om cannabis te verbieden die niet ook van toepassing is op alcohol en sigaretten. Maarja, als je die probeert aan te pakken staat iedereen op zijn achterste benen, ook de anti-cannabis mensen hier, want dat is nu eenmaal sociaal geaccepteerd. Dat er door alcohol alleen al 1800 mensen dood gaan per jaar maakt niks uit schijnbaar, zolang wiet maar verboden wordt. Hypocriet gedoe, bah.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:22 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Roken is kankerverwekkend en blowen is 10 a 15 keer zo kankerverwekkend. Ik weet niet waar ik het gelezen heb. Grotere rotzooi dan gewone tabak.
Als Nederland idd mee wil doen met Europa dan moeten ze eerlijk zijn en de coffee-shops verbieden. Ik zie het probleem niet in, want iedereen kan thuis toch wel een plantje telen, alleen kan het dan niet grootschalig.
Is dat nu niet de reden dat mensen hier wiet willen verbieden? Omdat het psychische stoornissen zou opleveren? Zijn jullie dan voortaan ook tegen alcohol, of houden jullie toch wel teveel van jullie biertje om daar ook tegen te zijn?quote:Ruim de helft van de alcoholdoden in 2002 zijn mensen met psychische stoornissen en gedragsstoornissen. Zij gaan drinken omdat zij die stoornissen hebben of die ontwikkelen door de alcohol.
Leg mij eens uit wat er naief aan is dan.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:10 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ja, het tijdperk van naïef liberaal beleid ten aanzien van drugs ist zu ende.
Omdat het beleid menselijk kapitaal vernietigd en dat mag je niet laten gebeuren.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:20 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Leg mij eens uit wat er naief aan is dan.
Roken vernietigd pas kapitaal. Ga maar eens opletten hoe vaak rokers "even" naar buiten gaan om een sigaretje te roken. Allemaal verspilde tijd op kantoor waarin niet-rokers wél werken. Over weggegooid geld gesproken.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:21 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Omdat het beleid menselijk kapitaal vernietigd en dat mag je niet laten gebeuren.
Wij scoren beter dan landen als VS en Groot Britannie dus hun vernietigen pas menselijk kapitaal.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:21 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Omdat het beleid menselijk kapitaal vernietigd en dat mag je niet laten gebeuren.
Ligt eraan hoe jij menselijk kapitaal definieert?!quote:Op maandag 15 januari 2007 21:21 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
De Britten en Amerikanen zijn naast asocialer ook niet in het bezit van een natuurlijk gevoel van sociale hygiëne.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:26 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Wij scoren beter dan landen als VS en Groot Britannie dus hun vernietigen pas menselijk kapitaal.
Dat als je ziek wordt en dit houdt verband tot je drugs gebruik, je een financiële bijdrage moet leveren of volledig voor de kosten opdraait, bijvoorbeeld. Dus moet ieder z'n persoonlijke overweging maken of hij de financiële (en medische) risico's wilt lopen of niet.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 03:27 schreef Sounddragon het volgende:
Welk risico moeten we dan dragen ???![]()
Marihuana schijnt gebruikt te kunnen worden als een geneesmiddel, het is veel minder verslavend dan sigaretten of drank en daarom ook veel minder schadelijk voor de gezondheid (Drankverslaving schijnt vele malen erger te zijn dan verschillende drugsverslavingen) Probleem is echter dat legalisering van Marihuana tegen EU regels in gaat. Ik vrees nu wel met het kabinet dat er verdere perkingen gesteld worden aan coffeeshops en het telen van marihuana omdat de Christenunie fel tegen het gebruik ervan is (God is je enige opiaat), CDA staat er ook negatief over.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 03:42 schreef XiE90 het volgende:
[..]
Dat als je ziek wordt en dit houdt verband tot je drugs gebruik, je een financiële bijdrage moet leveren of volledig voor de kosten opdraait, bijvoorbeeld. Dus moet ieder z'n persoonlijke overweging maken of hij de financiële (en medische) risico's wilt lopen of niet.
Onzin.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 04:05 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
het is veel minder verslavend dan sigaretten of drank en daarom ook veel minder schadelijk voor de gezondheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |