Ja apple zelf zegt voor 1% van de markt te gaan met deze iphone.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je moet ook echt een iPhone al "gebruikt" hebben om de conclusie te kunnen trekken dat de iPhone totaal geen bedreiging is voor de zakelijke markt he, of voor de mensen die geen 600 EUR met 2-jarig contract ervoor willen neertellen.
Of Apple moet iChat zelf eens multistandaard makenquote:Op zondag 14 januari 2007 17:08 schreef Hugster het volgende:
[..]
Veel van mijn mailverkeer bevat nou eenmaal die bestanden. Het zou voor mij (en ik denk met mij veel meer zakelijke gebruikers) een ontzettend nuttige feature zijn. Dan kan ik echt alle mail met de iPhone gaan doen.
En MS MSN op de iPhone? Fuck datAdium natuurlijk
![]()
Adium > iChatquote:Op zondag 14 januari 2007 17:17 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Of Apple moet iChat zelf eens multistandaard maken
Nee, één van de weinige reviews die jouw punt ondersteund die je gelezen hebt. De post die er twee posts boven staat, bijvoorbeeld, is ook op objectief. Natuurlijk is die opmerking waarmee de poster in kwestie afsluit ook weer overdreven, maar dat maakt de review an sich nog niet minder goed.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:02 schreef Little_Meanie het volgende:
1 van de weinige objectieve bijdragen die ik al van de iPhone gelezen heb
Zoals ik hierboven al zei: in mijn omgeving zijn een hoop niet-Apple-gebruikers die de iPhone 'interessant' vinden. Hij is op het NOS journaal geweest. Iedereen praat er over. De 'fanboys' zijn zeker niet de enige met interesse, en gaan ook niet de enigen zijn die er een kopen.quote:So who's left? The Apple fanboys.
Interesse? Daar heeft de schrijver van het artikel het helemaal niet over. Interessant vinden is niet genoeg. Je moet er ook nog 600 pegels en een 2-jarig contract voor neertellen. En als je dat erbij neemt dan hou je inderdaad de Apple fanboys over, plus een zeer kleine scoop van niet apple-gebruikers.quote:Zoals ik hierboven al zei: in mijn omgeving zijn een hoop niet-Apple-gebruikers die de iPhone 'interessant' vinden.
Nee, beleggers zijn prima indicaties 14.gif. Dat RIM een paar procent verloor is wel het toppunt. Da's hetzelfde dat Scania wat punten verliest omdat Aston Martin toevallig een interessant model de markt heeft opgeschopt. Die beurskoersen krabbelden voor het weekend al omhoog, en zullen medio volgende week wel weer op hetzelfde niveau zijn.quote:Dat is de reden dat beleggers er zo op reageerden.
Dan moet jij ook op mijn hele reactie reageren, en niet alleen op twee punten eruit. Maar ja, er zijn er een paar die het willen aanschaffen voor die prijs. Serieuze interesse, dan. Hoe dan ook, ik wilde vooral duidelijk maken dat het niet alleen 'de fanboys' zijn die enthousiast zijn over de iPhone. Hetzelfde met mijn opmerking over de beleggers: ook daaruit blijkt dat de telefoon ook buiten de 'standaard cirkel van Apple aanbidders' interesse heeft opgewekt.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Interesse? Daar heeft de schrijver van het artikel het helemaal niet over. Interessant vinden is niet genoeg. Je moet er ook nog 600 pegels en een 2-jarig contract voor neertellen. En als je dat erbij neemt dan hou je inderdaad de Apple fanboys over, plus een zeer kleine scoop van niet apple-gebruikers.
Je moet de argumenten wel in de juiste context bekijken natuurlijk.
Eind 2007, begin 2008.quote:Op zondag 14 januari 2007 22:33 schreef felic. het volgende:
Tering wat een pagina's. Kan iemand me snel vertellen wanneer die shit te koop is in NL?
Ik hoop écht van niet. Ik vind die integratie met elkaar heerlijk...quote:Op zondag 14 januari 2007 21:15 schreef HiZ het volgende:
Ik hoop van harte dat de EU ook Apple met z'n crippleware gaat aanpakken. Microsoft beginnen ze klein te krijgen, dan kan apple nooit veel moeilijker zijn.
Ja echt fijn, een producent die het nagenoeg onmogelijk maakt om hun producten met software van andere producenten te gebruiken.quote:Op zondag 14 januari 2007 22:44 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Ik hoop écht van niet. Ik vind die integratie met elkaar heerlijk...
jij bent 1 van de weinigen die daar een probleem om maken. anders zou itunes niet zo succesvol zijnquote:Op zondag 14 januari 2007 22:53 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ja echt fijn, een producent die het nagenoeg onmogelijk maakt om hun producten met software van andere producenten te gebruiken.
Ik heb nog een leuk ideetje voor je; regel met je werkgever dat je in het vervolg je inkomen alleen nog bij Albert Heijn mag besteden.
Noem eens één voorbeeld naast iTunes/iPod.quote:Op zondag 14 januari 2007 22:53 schreef HiZ het volgende:
Ja echt fijn, een producent die het nagenoeg onmogelijk maakt om hun producten met software van andere producenten te gebruiken.
Alleen de nederlandse store, of beter: niet de amerikaanse store, en op zondag. Ik denk het niet.quote:Op zondag 14 januari 2007 22:58 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Store is down! Zou de iPhone zo al te leveren zijn...?
![]()
Jij zag dequote:Op zondag 14 januari 2007 23:01 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Alleen de nederlandse store, of beter: niet de amerikaanse store, en op zondag. Ik denk het niet.
Ben benieuwd.quote:Op zondag 14 januari 2007 22:58 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Store is down! Zou de iPhone zo al te leveren zijn...?
![]()
Jij dequote:Op zondag 14 januari 2007 23:04 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Jij zag dehopelijk toch wel....
Alsof ITunes niet voldoende voorbeeld is.quote:Op zondag 14 januari 2007 22:56 schreef nietzman het volgende:
[..]
Noem eens één voorbeeld naast iTunes/iPod.
Omdat de iPhone een vooruitstrevend, maar dus *overhyped* produkt is.quote:Oh, en ik heb Scania nog nooit procenten zien verliezen bij de introductie van een nieuwe sportwagen. Hoe komt het dan dat dit volgens jouw vergelijkbare scenario wel plaats vond?
Hier is de Nederlandse nog steeds offline.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:24 schreef Tatutatu het volgende:
Store is weer online...
Ik zie niks nieuws.
Jawel. Maar jij, of anderen, meldden eerder dat de interesse voor de iPhone niet verder ging dan een paar Apple fanboys. Ik voerde daarop aan dat, onder andere, ook beleggers onder de indruk waren. Jij wilde je daar met een grappige vergelijking van af maken, en ik wees alleen de inconsistentie aan. Maar jij weet net zo goed als ik dat dat niet de essentie van mijn post was, alleen, waarom reageer je nog steeds niet op de rest?quote:Op zondag 14 januari 2007 23:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Omdat de iPhone een vooruitstrevend, maar dus *overhyped* produkt is.Alsof RIM ook maar een Blackberry minder verkoopt als de iPhone er is.
Of had je mijn lading sarcasme niet meegekregen?
Ja. Met daarin voor minimaal een jaar de bijeenkomsten van de Apple-fanboys in Driebergen-Zuid voorgeprogrammeerd.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:58 schreef hierissiedan het volgende:
zit er ook een agenda functie in?
Tja, hij is gewoon anti iphone.. dus.quote:Op maandag 15 januari 2007 00:04 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Jawel. Maar jij, of anderen, meldden eerder dat de interesse voor de iPhone niet verder ging dan een paar Apple fanboys. Ik voerde daarop aan dat, onder andere, ook beleggers onder de indruk waren. Jij wilde je daar met een grappige vergelijking van af maken, en ik wees alleen de inconsistentie aan. Maar jij weet net zo goed als ik dat dat niet de essentie van mijn post was, alleen, waarom reageer je nog steeds niet op de rest?
En dat mag. Ik zei al eerder, niet iedereen hoeft hem mooi te vinden. Ik erger me alleen een beetje aan al die 'tegenstanders' die alleen maar hetzelfde punt blijven herhalen en niet reageren op de toch vrij uitgebreide posts die anderen en ikzelf hier plaatsen. Zo post iemand 'de eerste objectieve review' terwijl ze bedoelen ' de eerste review die net zoals ik niet enthousiast is' maar als ik daar serieus op in ga wordt er niet meer gereageerd. Tsja, ik wil best een serieuze discussie hier, en iemand mag natuurlijk wel 'anti iPhone' zijn, maar dan wil ook wel graag serieuze antwoorden terug.quote:Op maandag 15 januari 2007 00:21 schreef Tatutatu het volgende:
[..]
Tja, hij is gewoon anti iphone.. dus.
![]()
quote:Ik voerde daarop aan dat, onder andere, ook beleggers onder de indruk waren. Jij wilde je daar met een grappige vergelijking van af maken, en ik wees alleen de inconsistentie aan
Jonge, wat lul je nu.quote:Op maandag 15 januari 2007 00:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
*Beleggers* kopen het produkt niet, en het was een knee-jerk reactie op de hypegolf die de iPhone bij de lancering naar buiten spuugde. Eind vorige week was RIM bijvoorbeeld alweer voor een groot deel hersteld, en deze week zal RIM zijn normale koers weer varen omdat de beleggers nu ook inzien dat RIM geen smartphone minder gaat verkopen als de iPhone er eindelijk is. Niks geen inconsistentie dus. Gewoon weer met beide benen op de grond.
Maargoed, jij probeert werkelijk alles om te buigen in het voordeel van Apple, dus een ding moet je toegeven: die marketing machine van Apple werkt als een dolle. Knap hoor.
En van alle fanboys die in dit topic roepen: "Ik wil er een" koopt nog geen 5% dit product dadelijk als het beschikbaar komt. Wordt het te duur, concurrerende apparaten, etc. Ik heb dus liever geen hype, maar sta met beide benen op de grond en geef duidelijk beargumenteerde punten van kritiek. Het enige wat je terug te horen krijgt is: "het is van Apple, dus het komt vast goed"
quote:Op maandag 15 januari 2007 00:43 schreef Stereotomy het volgende:
Het enige wat je terug te horen krijgt is: "het is van Apple, dus het komt vast goed"
quote:Op maandag 15 januari 2007 00:04 schreef De_Hertog het volgende:
waarom reageer je nog steeds niet op de rest?
quote:Op maandag 15 januari 2007 00:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
*Beleggers* kopen het produkt niet, en het was een knee-jerk reactie op de hypegolf die de iPhone bij de lancering naar buiten spuugde. Eind vorige week was RIM bijvoorbeeld alweer voor een groot deel hersteld, en deze week zal RIM zijn normale koers weer varen omdat de beleggers nu ook inzien dat RIM geen smartphone minder gaat verkopen als de iPhone er eindelijk is. Niks geen inconsistentie dus. Gewoon weer met beide benen op de grond.
Jij bent wel erg goed in het reageren op één zinnetje en de essentie van de post missen. Knap hoor.quote:Maargoed, jij probeert werkelijk alles om te buigen in het voordeel van Apple, dus een ding moet je toegeven: die marketing machine van Apple werkt als een dolle. Knap hoor.
Hij negeert complete posts en is overduidelijk aan het trollen.quote:Op maandag 15 januari 2007 10:21 schreef De_Hertog het volgende:
Ik weet niet waarom ik nog steeds reageer, want je gaat vast het grootste deel van mijn post negeren tot je een zin tegenkomt waarvan je denkt wel wat mee te kunnen, maargoed.
quote:Op maandag 15 januari 2007 00:51 schreef Tatutatu het volgende:
Wat jij zegt slaat op jezelf.
Jij probeert alles om te buigen in het nadeel van apple, moet je toegeven..
Economie 101: herstel begint altijd met een plateaufase die hoger ligt dan het laagste punt van het dal. RIM heeft die punten echt niet voor altijd of zelfs voor langere tijd verloren hoorquote:Op maandag 15 januari 2007 10:21 schreef De_Hertog het volgende:Jij ziet blijkbaar andere gegevens dan ik, of hebt een vreemd idee van het begrip 'hersteld'.
Er zijn genoeg pro's die de iPhone een leuk verfrissend product vinden maar niet denken dat het veel meer mensen aanspreekt dan een relatief kleine groep fanaten. Zijn die dan geen pro's meer? Hebben die minder recht op spreken? Wat een onzin.quote:ik noem het hierboven aangehaalde artikel van 'een pro',
quote:Ik meld nu al een paar keer dat er mensen in mijn omgeving zijn die serieus overwegen een iPhone te kopen die zeker niet in de categorie 'fanboy' vallen
Ga jij nog dreigen met een ban of was dat eenmalig? Reageer inhoudelijk of kap met flamen.quote:Op maandag 15 januari 2007 11:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hij negeert complete posts en is overduidelijk aan het trollen.
Ga jij nog uitleggen wat mijn vaderschap met een iphone te maken heeft of negeer je die vraag vakkundig net als de rest van de plausibele argumenten, troll?quote:Op maandag 15 januari 2007 12:56 schreef Stereotomy het volgende:
Ga jij nog dreigen met een ban of was dat eenmalig?
Ik noemde je bij je onderschrift, ik dacht dat je er trots op wasquote:Op maandag 15 januari 2007 12:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ga jij nog uitleggen wat mijn vaderschap met een iphone te maken heeft of negeer je die vraag vakkundig net als de rest van de plausibele argumenten, troll?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |