abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45347824
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:12 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Je moet ook echt een iPhone al "gebruikt" hebben om de conclusie te kunnen trekken dat de iPhone totaal geen bedreiging is voor de zakelijke markt he , of voor de mensen die geen 600 EUR met 2-jarig contract ervoor willen neertellen.
Ja apple zelf zegt voor 1% van de markt te gaan met deze iphone.
Ze hebben deze telefoon ook niet daarvoor op de markt gebracht, voor de zakelijke markt. Ze zijn meer opzoek naar dingen om zoveel mogelijk de iphone af te kraken.
  zondag 14 januari 2007 @ 17:17:52 #262
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_45347958
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:08 schreef Hugster het volgende:

[..]

Veel van mijn mailverkeer bevat nou eenmaal die bestanden. Het zou voor mij (en ik denk met mij veel meer zakelijke gebruikers) een ontzettend nuttige feature zijn. Dan kan ik echt alle mail met de iPhone gaan doen.

En MS MSN op de iPhone? Fuck dat Adium natuurlijk
Of Apple moet iChat zelf eens multistandaard maken
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  zondag 14 januari 2007 @ 17:21:08 #263
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_45348083
Artikel over iPhone in USAToday: http://www.usatoday.com/t(...)7-01-12-iphone_x.htm
  zondag 14 januari 2007 @ 17:24:32 #264
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_45348205
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:17 schreef Rock-shocker het volgende:

[..]

Of Apple moet iChat zelf eens multistandaard maken
Adium > iChat
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_45348301
Maar goed, wat een gezeur is dit weer.
Of je vindt het wel wat of je vindt het niet wat.
Als je het niks vindt dan koop je het niet. Jij blij, ik blij.

Zeikers
  zondag 14 januari 2007 @ 17:27:56 #266
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_45348307
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:02 schreef Little_Meanie het volgende:
1 van de weinige objectieve bijdragen die ik al van de iPhone gelezen heb
Nee, één van de weinige reviews die jouw punt ondersteund die je gelezen hebt. De post die er twee posts boven staat, bijvoorbeeld, is ook op objectief. Natuurlijk is die opmerking waarmee de poster in kwestie afsluit ook weer overdreven, maar dat maakt de review an sich nog niet minder goed.

Verder zijn een aantal punten die hier terugkomen al eerder genoemd, zoals dat 'installeren van andere programma's.' Ik ga niet opnieuw in op ieder punt, maar even twee algemene opmerkingen:

Ten eerste, er staan fouten in die review. De N73 gebruikt niet dezelfde versie van Safari als de iPhone. De N73 gebruikt een eigen browser die - waarschijnlijk - gebruik maakt van webkit, het opensource gedeelte van Safari. Dat 'the sensor that detects device orientation' het enige echt nieuwe is, is al helemaal een lachertje. Zoals je zelf zegt, die zit al in andere apparaten, zoals je Ixus. Dit in tegenstelling tot het multi-touchscreen, wat zeker iets nieuws is, wat je er verder ook van vindt.

Ten tweede gaat het artikel wéér over 'dit of dat is niet nieuw want mijn XXX heeft dat ook. Leuk, maar heeft die ook de rest van de iPhone? Nee, want voor een volgend voorbeeld wordt een ander model erbij gehaald. Wil je dan al die apparaten los kopen?

Nogmaals, de iPhone bied zeker niet uitsluitend vernieuwende techniek. Er zitten wat nieuwe zaken in, die de reviewer blijkbaar soms over het hoofd ziet, en er zitten een hoop bekende of soms zelf verouderde zaken in. Dat is niet de reden dat mensen het over vernieuwend of revolutionair hebben. De iPhone is meer dan de som der delen. Dat is de reden dat beleggers er zo op reageerden. Dat is de reden dat er zo veel discussie is nu. Dat is de reden dat er blijkbaar ook 'in de markt' zo over gedacht wordt. (En let op, ik zet het maar even in vet, want dit punt wordt blijkbaar nogal eens gemist:) Dat allles wil nog niet zeggen dat het iPhone concept voor iedereen geweldig is. Zeker niet. Maar het is zeker een nieuw concept, of je dat concept nu goed vind of niet.

En dan nog even hierover:
quote:
So who's left? The Apple fanboys.
Zoals ik hierboven al zei: in mijn omgeving zijn een hoop niet-Apple-gebruikers die de iPhone 'interessant' vinden. Hij is op het NOS journaal geweest. Iedereen praat er over. De 'fanboys' zijn zeker niet de enige met interesse, en gaan ook niet de enigen zijn die er een kopen.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  zondag 14 januari 2007 @ 17:43:25 #267
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_45348849
quote:
Zoals ik hierboven al zei: in mijn omgeving zijn een hoop niet-Apple-gebruikers die de iPhone 'interessant' vinden.
Interesse? Daar heeft de schrijver van het artikel het helemaal niet over. Interessant vinden is niet genoeg. Je moet er ook nog 600 pegels en een 2-jarig contract voor neertellen. En als je dat erbij neemt dan hou je inderdaad de Apple fanboys over, plus een zeer kleine scoop van niet apple-gebruikers.

Je moet de argumenten wel in de juiste context bekijken natuurlijk.
quote:
Dat is de reden dat beleggers er zo op reageerden.
Nee, beleggers zijn prima indicaties 14.gif. Dat RIM een paar procent verloor is wel het toppunt. Da's hetzelfde dat Scania wat punten verliest omdat Aston Martin toevallig een interessant model de markt heeft opgeschopt. Die beurskoersen krabbelden voor het weekend al omhoog, en zullen medio volgende week wel weer op hetzelfde niveau zijn.
Confidence through competence
  zondag 14 januari 2007 @ 17:47:56 #268
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_45348990
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:43 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Interesse? Daar heeft de schrijver van het artikel het helemaal niet over. Interessant vinden is niet genoeg. Je moet er ook nog 600 pegels en een 2-jarig contract voor neertellen. En als je dat erbij neemt dan hou je inderdaad de Apple fanboys over, plus een zeer kleine scoop van niet apple-gebruikers.

Je moet de argumenten wel in de juiste context bekijken natuurlijk.
Dan moet jij ook op mijn hele reactie reageren, en niet alleen op twee punten eruit. Maar ja, er zijn er een paar die het willen aanschaffen voor die prijs. Serieuze interesse, dan. Hoe dan ook, ik wilde vooral duidelijk maken dat het niet alleen 'de fanboys' zijn die enthousiast zijn over de iPhone. Hetzelfde met mijn opmerking over de beleggers: ook daaruit blijkt dat de telefoon ook buiten de 'standaard cirkel van Apple aanbidders' interesse heeft opgewekt.

Oh, en ik heb Scania nog nooit procenten zien verliezen bij de introductie van een nieuwe sportwagen. Hoe komt het dan dat dit volgens jouw vergelijkbare scenario wel plaats vond?
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_45348999
We weten toch niets, bij apple weet je het nooit
pi_45355564
Vandaag de keynote gezien; holy shit, wat een geil dingetje.
pi_45356537
Ik hoop van harte dat de EU ook Apple met z'n crippleware gaat aanpakken. Microsoft beginnen ze klein te krijgen, dan kan apple nooit veel moeilijker zijn.
  zondag 14 januari 2007 @ 22:33:53 #272
148619 felic.
Kaal of Kammen?
pi_45357929
Tering wat een pagina's. Kan iemand me snel vertellen wanneer die shit te koop is in NL?
“They lie about marijuana. Tell you pot-smoking makes you unmotivated. Lie! When you're high, you can do everything you normally do, just as well. You just realize that it's not worth the fucking effort. There is a difference.”
  zondag 14 januari 2007 @ 22:43:19 #273
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_45358262
quote:
Op zondag 14 januari 2007 22:33 schreef felic. het volgende:
Tering wat een pagina's. Kan iemand me snel vertellen wanneer die shit te koop is in NL?
Eind 2007, begin 2008.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  zondag 14 januari 2007 @ 22:44:02 #274
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_45358282
quote:
Op zondag 14 januari 2007 21:15 schreef HiZ het volgende:
Ik hoop van harte dat de EU ook Apple met z'n crippleware gaat aanpakken. Microsoft beginnen ze klein te krijgen, dan kan apple nooit veel moeilijker zijn.
Ik hoop écht van niet. Ik vind die integratie met elkaar heerlijk...
pi_45358511
whahaha sommige mensen kunne het ook echt niet hebben he!! ik snap het wel hoor. het is natuurlijk heel eng om toe te geven dat je die iPhone stiekem ook wel een tof ding vind! straks vinden mensen je nog een "apple fanboy" ik bedoel, kom nou. we weten allemaal dat dat ding hartstikke goed gaat verkopen en dat er weer tig bedrijven met een (zeer) vergelijkbaar design/concept op de proppen gaan komen.

en uiteindelijk zit 80% aan de iPhone of iPhone nano! net als met de iPod. iedereen klagen, veels te duur, wat moet je met 20 GB, blabla. en met de iPod video: veeels te laat, die en die speler kunnen allang video afspelen. geen fm-radio, etc. en kijk nu: bijna iedereen aan de ipod. want eigenlijk is t toch wel een tof apparaatje.
pi_45358590
quote:
Op zondag 14 januari 2007 22:44 schreef Rock-shocker het volgende:

[..]

Ik hoop écht van niet. Ik vind die integratie met elkaar heerlijk...
Ja echt fijn, een producent die het nagenoeg onmogelijk maakt om hun producten met software van andere producenten te gebruiken.

Ik heb nog een leuk ideetje voor je; regel met je werkgever dat je in het vervolg je inkomen alleen nog bij Albert Heijn mag besteden.
pi_45358677
quote:
Op zondag 14 januari 2007 22:53 schreef HiZ het volgende:

[..]

Ja echt fijn, een producent die het nagenoeg onmogelijk maakt om hun producten met software van andere producenten te gebruiken.

Ik heb nog een leuk ideetje voor je; regel met je werkgever dat je in het vervolg je inkomen alleen nog bij Albert Heijn mag besteden.
jij bent 1 van de weinigen die daar een probleem om maken. anders zou itunes niet zo succesvol zijn

het is gewoon een geniaal programma.
  zondag 14 januari 2007 @ 22:56:31 #278
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_45358687
quote:
Op zondag 14 januari 2007 22:53 schreef HiZ het volgende:
Noem eens één voorbeeld naast iTunes/iPod.
Ik ga naar huis.
pi_45358757
Store is down! Zou de iPhone zo al te leveren zijn...?

Calmer than you are
  zondag 14 januari 2007 @ 23:01:41 #280
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_45358877
quote:
Op zondag 14 januari 2007 22:58 schreef Walter_Sobchak het volgende:

Alleen de nederlandse store, of beter: niet de amerikaanse store, en op zondag. Ik denk het niet.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_45359013
quote:
Op zondag 14 januari 2007 23:01 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Alleen de nederlandse store, of beter: niet de amerikaanse store, en op zondag. Ik denk het niet.
Jij zag de hopelijk toch wel....
Calmer than you are
pi_45359071
quote:
Op zondag 14 januari 2007 22:58 schreef Walter_Sobchak het volgende:

Ben benieuwd.
Hopellijk een paar updates van processors etc...
  zondag 14 januari 2007 @ 23:16:18 #283
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_45359379
quote:
Op zondag 14 januari 2007 23:04 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Jij zag de hopelijk toch wel....
Jij de in de PI toch ook wel?
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_45359612
Store is weer online...
Ik zie niks nieuws.
pi_45359682
quote:
Op zondag 14 januari 2007 22:56 schreef nietzman het volgende:

[..]

Noem eens één voorbeeld naast iTunes/iPod.
Alsof ITunes niet voldoende voorbeeld is.
  zondag 14 januari 2007 @ 23:51:10 #286
55709 Stereotomy
pi_45360412
quote:
Oh, en ik heb Scania nog nooit procenten zien verliezen bij de introductie van een nieuwe sportwagen. Hoe komt het dan dat dit volgens jouw vergelijkbare scenario wel plaats vond?
Omdat de iPhone een vooruitstrevend, maar dus *overhyped* produkt is. Alsof RIM ook maar een Blackberry minder verkoopt als de iPhone er is.

Of had je mijn lading sarcasme niet meegekregen?
pi_45360493
quote:
Op zondag 14 januari 2007 23:24 schreef Tatutatu het volgende:
Store is weer online...
Ik zie niks nieuws.
Hier is de Nederlandse nog steeds offline.
  zondag 14 januari 2007 @ 23:58:14 #288
161756 hierissiedan
second first impression
pi_45360649
zit er ook een agenda functie in?
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.
  maandag 15 januari 2007 @ 00:02:10 #289
164931 Houtspeer
Jealous Of Your Cigarette
pi_45360763
wat als je vingers vettig zijn..
en wat met mensen die een iPod video hebben? aan die extra dingen als muziek en films op je iPhone heb je niks aan..

hij blijft wel strak 8)
And all the things you do with it
  maandag 15 januari 2007 @ 00:04:06 #290
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_45360812
quote:
Op zondag 14 januari 2007 23:51 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Omdat de iPhone een vooruitstrevend, maar dus *overhyped* produkt is. Alsof RIM ook maar een Blackberry minder verkoopt als de iPhone er is.

Of had je mijn lading sarcasme niet meegekregen?
Jawel. Maar jij, of anderen, meldden eerder dat de interesse voor de iPhone niet verder ging dan een paar Apple fanboys. Ik voerde daarop aan dat, onder andere, ook beleggers onder de indruk waren. Jij wilde je daar met een grappige vergelijking van af maken, en ik wees alleen de inconsistentie aan. Maar jij weet net zo goed als ik dat dat niet de essentie van mijn post was, alleen, waarom reageer je nog steeds niet op de rest?
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  maandag 15 januari 2007 @ 00:13:31 #291
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_45361060
quote:
Op zondag 14 januari 2007 23:58 schreef hierissiedan het volgende:
zit er ook een agenda functie in?
Ja. Met daarin voor minimaal een jaar de bijeenkomsten van de Apple-fanboys in Driebergen-Zuid voorgeprogrammeerd.
pi_45361283
quote:
Op maandag 15 januari 2007 00:04 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Jawel. Maar jij, of anderen, meldden eerder dat de interesse voor de iPhone niet verder ging dan een paar Apple fanboys. Ik voerde daarop aan dat, onder andere, ook beleggers onder de indruk waren. Jij wilde je daar met een grappige vergelijking van af maken, en ik wees alleen de inconsistentie aan. Maar jij weet net zo goed als ik dat dat niet de essentie van mijn post was, alleen, waarom reageer je nog steeds niet op de rest?
Tja, hij is gewoon anti iphone.. dus.
  maandag 15 januari 2007 @ 00:29:03 #293
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_45361445
quote:
Op maandag 15 januari 2007 00:21 schreef Tatutatu het volgende:

[..]

Tja, hij is gewoon anti iphone.. dus.
En dat mag. Ik zei al eerder, niet iedereen hoeft hem mooi te vinden. Ik erger me alleen een beetje aan al die 'tegenstanders' die alleen maar hetzelfde punt blijven herhalen en niet reageren op de toch vrij uitgebreide posts die anderen en ikzelf hier plaatsen. Zo post iemand 'de eerste objectieve review' terwijl ze bedoelen ' de eerste review die net zoals ik niet enthousiast is' maar als ik daar serieus op in ga wordt er niet meer gereageerd. Tsja, ik wil best een serieuze discussie hier, en iemand mag natuurlijk wel 'anti iPhone' zijn, maar dan wil ook wel graag serieuze antwoorden terug.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  maandag 15 januari 2007 @ 00:43:22 #294
55709 Stereotomy
pi_45361710
quote:
Ik voerde daarop aan dat, onder andere, ook beleggers onder de indruk waren. Jij wilde je daar met een grappige vergelijking van af maken, en ik wees alleen de inconsistentie aan

*Beleggers* kopen het produkt niet, en het was een knee-jerk reactie op de hypegolf die de iPhone bij de lancering naar buiten spuugde. Eind vorige week was RIM bijvoorbeeld alweer voor een groot deel hersteld, en deze week zal RIM zijn normale koers weer varen omdat de beleggers nu ook inzien dat RIM geen smartphone minder gaat verkopen als de iPhone er eindelijk is. Niks geen inconsistentie dus. Gewoon weer met beide benen op de grond.

Maargoed, jij probeert werkelijk alles om te buigen in het voordeel van Apple, dus een ding moet je toegeven: die marketing machine van Apple werkt als een dolle. Knap hoor.

En van alle fanboys die in dit topic roepen: "Ik wil er een " koopt nog geen 5% dit product dadelijk als het beschikbaar komt. Wordt het te duur, concurrerende apparaten, etc. Ik heb dus liever geen hype, maar sta met beide benen op de grond en geef duidelijk beargumenteerde punten van kritiek. Het enige wat je terug te horen krijgt is: "het is van Apple, dus het komt vast goed"

pi_45361859
quote:
Op maandag 15 januari 2007 00:43 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

*Beleggers* kopen het produkt niet, en het was een knee-jerk reactie op de hypegolf die de iPhone bij de lancering naar buiten spuugde. Eind vorige week was RIM bijvoorbeeld alweer voor een groot deel hersteld, en deze week zal RIM zijn normale koers weer varen omdat de beleggers nu ook inzien dat RIM geen smartphone minder gaat verkopen als de iPhone er eindelijk is. Niks geen inconsistentie dus. Gewoon weer met beide benen op de grond.

Maargoed, jij probeert werkelijk alles om te buigen in het voordeel van Apple, dus een ding moet je toegeven: die marketing machine van Apple werkt als een dolle. Knap hoor.

En van alle fanboys die in dit topic roepen: "Ik wil er een " koopt nog geen 5% dit product dadelijk als het beschikbaar komt. Wordt het te duur, concurrerende apparaten, etc. Ik heb dus liever geen hype, maar sta met beide benen op de grond en geef duidelijk beargumenteerde punten van kritiek. Het enige wat je terug te horen krijgt is: "het is van Apple, dus het komt vast goed"

Jonge, wat lul je nu.
Het enige wat je lult is ''gelul''.

Wat jij zegt slaat op jezelf.
Jij probeert alles om te buigen in het nadeel van apple, moet je toegeven..

En ja ik wil de nieuwste porsche! echt.
En als ik het geld had hoefde ik geen seconde na te denken.
Ik kocht het meteen, zo mooi, snel en geil.

Verdomme, wie weet wordt de iphone nog goedkoper hier in Nederland met een 2 jarig abb. dan in amerika! zou me niks verbazen.

En ik zal 'm zelf net zoals die Porsche waarschijnlijk niet kopen.
Niet omdat ik er niet wild van ben maar omdat ik het ''over done'' vind voor mijn eigen behoeften.
Ik gebruik al amper mijn mobiel maar dit is wel de mooiste en geilste mobiel die er is (vind ik).

[ Bericht 2% gewijzigd door Tatutatu op 15-01-2007 01:04:06 ]
  maandag 15 januari 2007 @ 01:06:12 #296
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_45362132
quote:
Het enige wat je terug te horen krijgt is: "het is van Apple, dus het komt vast goed"
quote:
Op maandag 15 januari 2007 00:04 schreef De_Hertog het volgende:
waarom reageer je nog steeds niet op de rest?
  maandag 15 januari 2007 @ 10:21:05 #297
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_45365712
Ik weet niet waarom ik nog steeds reageer, want je gaat vast het grootste deel van mijn post negeren tot je een zin tegenkomt waarvan je denkt wel wat mee te kunnen, maargoed.
quote:

[..]

Jij ziet blijkbaar andere gegevens dan ik, of hebt een vreemd idee van het begrip 'hersteld'. Verder, als beleggers zo op de iPhone reageren leeft 'de hype' dus blijkbaar niet alleen onder de fanboys. Dat is het enige wat ik met dit argument wilde aantonen. En verder heb ik dat al vaker op verschillende manieren heb laten zien: ik noem het hierboven aangehaalde artikel van 'een pro', de aandacht die de iPhone in de media buiten het Apple-gedeelte om krijgt, enzovoorts. Jij kunt blijkbaar maar moeilijk accepteren dat beleggers vertrouwen hebben in het concept iPhone, want dáár heb ik het over, niet of die mensen er een gaan kopen of niet.
quote:
Jij bent wel erg goed in het reageren op één zinnetje en de essentie van de post missen. Knap hoor.

Vooral dat stuk over die fanboys. Ik meld nu al een paar keer dat er mensen in mijn omgeving zijn die serieus overwegen een iPhone te kopen die zeker niet in de categorie 'fanboy' vallen, en toch haal je dat argument weer van stal. Als je zegt dat ik als enige reactie geef 'het is van Apple, dus het komt vast goed' dan mis je duidelijk de essentie van mijn posts. Sterker nog, het lijkt wel of het enige wat jij kunt melden is 'het is van Apple, dus het is een overhypt, brak product.'
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 15 januari 2007 @ 11:23:40 #298
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_45367285
quote:
Op maandag 15 januari 2007 10:21 schreef De_Hertog het volgende:
Ik weet niet waarom ik nog steeds reageer, want je gaat vast het grootste deel van mijn post negeren tot je een zin tegenkomt waarvan je denkt wel wat mee te kunnen, maargoed.
Hij negeert complete posts en is overduidelijk aan het trollen.
  maandag 15 januari 2007 @ 12:56:38 #299
55709 Stereotomy
pi_45369814
quote:
Op maandag 15 januari 2007 00:51 schreef Tatutatu het volgende:

Wat jij zegt slaat op jezelf.
Jij probeert alles om te buigen in het nadeel van apple, moet je toegeven..

Ik zeg toch dat ik het een mooi, progressief produkt vind? Maar dat er een aantal fouten in zitten waar nogal makkelijk overheen wordt gestapt. Mag dat niet in deze iPhone worship-thread?
quote:
Op maandag 15 januari 2007 10:21 schreef De_Hertog het volgende:Jij ziet blijkbaar andere gegevens dan ik, of hebt een vreemd idee van het begrip 'hersteld'.
Economie 101: herstel begint altijd met een plateaufase die hoger ligt dan het laagste punt van het dal. RIM heeft die punten echt niet voor altijd of zelfs voor langere tijd verloren hoor Als de hype wat overgewaaid is en iedereen eindelijk realiseert dat RIM evenveel business gemeen heeft met de iPhone als DAF Trucks met Aston Martin dan krabbelt de koers wel weer gewoon omhoog.
quote:
ik noem het hierboven aangehaalde artikel van 'een pro',
Er zijn genoeg pro's die de iPhone een leuk verfrissend product vinden maar niet denken dat het veel meer mensen aanspreekt dan een relatief kleine groep fanaten. Zijn die dan geen pro's meer? Hebben die minder recht op spreken? Wat een onzin.
quote:
Ik meld nu al een paar keer dat er mensen in mijn omgeving zijn die serieus overwegen een iPhone te kopen die zeker niet in de categorie 'fanboy' vallen

Ach man, dat het de mainstream media heeft bereikt en dus meer 'normale' mensen heeft bereikt zegt niks over dat het uiteindelijk wel gaat verkopen. Diezelfde mensen moeten straks de knoop doorhakken om 600 EUR + 2-jarig abonnement + $$ dataplan te kopen: moet jij eens kijken hoeveel er over is van hun 'serieuze overwegingen' om er een te kopen.
quote:
Op maandag 15 januari 2007 11:23 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Hij negeert complete posts en is overduidelijk aan het trollen.
Ga jij nog dreigen met een ban of was dat eenmalig? Reageer inhoudelijk of kap met flamen.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 15 januari 2007 @ 12:59:22 #300
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_45369890
quote:
Op maandag 15 januari 2007 12:56 schreef Stereotomy het volgende:

Ga jij nog dreigen met een ban of was dat eenmalig?
Ga jij nog uitleggen wat mijn vaderschap met een iphone te maken heeft of negeer je die vraag vakkundig net als de rest van de plausibele argumenten, troll?
  maandag 15 januari 2007 @ 13:01:27 #301
55709 Stereotomy
pi_45369952
quote:
Op maandag 15 januari 2007 12:59 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ga jij nog uitleggen wat mijn vaderschap met een iphone te maken heeft of negeer je die vraag vakkundig net als de rest van de plausibele argumenten, troll?
Ik noemde je bij je onderschrift, ik dacht dat je er trots op was

Maar kunnen we nu weer ontopic of ben je er zo'n eentje waarvan het voor de rest van je leven blijft dwarszitten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')