Noem dat geen revolutie, dat noem je gewoon een mooi product.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Lezen is niet voor iedereen weggelegd he?
De Apple iPhone, een nieuwe revolutie #2
Dat is wel waar. Of het filmpje op Youtube dat in dit topic gepost is. Ik was ook wat sceptisch, vooral ook gezien de prijs (hoewel dat voor Europa natuurlijk nog bij gokken blijft). Maar het ziet er echt erg tof uit, en tegen die tijd ben ik misschien wel toe aan een nieuwe mp3-speler (sowieso een nieuwe telefoon, mijn abonnement loopt november dit jaar af).quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:56 schreef Siegfried het volgende:
Maar om echt overtuigd te raken moet je de keynote bekijken
Waarom zou Apple een dienst erin verwerken die rechtstreeks tot de concurrent behoort (MSN Messenger --> Microsoft, die onlangs ook de Zune uitbracht, de tegenhanger van de iPod).quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:26 schreef HiZ het volgende:
Ik vind de lay-out vooral heel erg lelijk. En wat ik me afvraag is of je er ook me kunt msn-en.
Bijvoorbeeld omdat het de dominante instant messenger online is ? Ik begin niche-producenten die een product op de markt brengen dat alleen maar binnen de niche werkt een beetje zat te worden.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:57 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Waarom zou Apple een dienst erin verwerken die rechtstreeks tot de concurrent behoort (MSN Messenger --> Microsoft, die onlangs ook de Zune uitbracht, de tegenhanger van de iPod).
nee, ok... maar k vind dit ding wel mooiquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:24 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
De iPhone is anders ook geen liefdadigheidsproject, hoor.
Apple's iChat (IM programma in OS X) ondersteunt geen MSN. Dus ik verwacht niet dat het ook met de iPhone gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:09 schreef HiZ het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld omdat het de dominante instant messenger online is ? Ik begin niche-producenten die een product op de markt brengen dat alleen maar binnen de niche werkt een beetje zat te worden.
Nee, maar is dat niet een gevalletje van de concurrent even een handje helpen. Ik denk trouwens dat zelfs als Apple daartoe bereid is, ze een lawsuit van Microsoft aan hun broek krijgen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:09 schreef HiZ het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld omdat het de dominante instant messenger online is ? Ik begin niche-producenten die een product op de markt brengen dat alleen maar binnen de niche werkt een beetje zat te worden.
Volgens mij zijn we ondertussen op het punt aangeland waarop iedereen die het een 'mwach...' product vind dit wel gezegd heeft, en wat Apple nerds elkaar een hype aanpraten. Tsja. Ik zie het ook nog steeds niet, ook niet na het bekijken van de keynote. Nu is het vernieuwende en revolutionaire weer de interface, alsof ik erop zit te wachten om een touchscreen te vingeren om wat foto's te resizen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Noem dat geen revolutie, dat noem je gewoon een mooi product.
De Macintosh, dat was een revolutie
Volgens jou zijn de dingen in Vista ook allemaal nieuw.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:22 schreef Jarno het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we ondertussen op het punt aangeland waarop iedereen die het een 'mwach...' product vind dit wel gezegd heeft, en wat Apple nerds elkaar een hype aanpraten. Tsja. Ik zie het ook nog steeds niet, ook niet na het bekijken van de keynote. Nu is het vernieuwende en revolutionaire weer de interface, alsof ik erop zit te wachten om een touchscreen te vingeren om wat foto's te resizen..
Uhm, Mac Office en wat dacht je van IE op Mac OS 9, iPods zijn ook windows compatible. Ik vind het wel raar dat ze geen MSN Messenger erin opnemen net zoals onder iChat.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:18 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nee, maar is dat niet een gevalletje van de concurrent even een handje helpen. Ik denk trouwens dat zelfs als Apple daartoe bereid is, ze een lawsuit van Microsoft aan hun broek krijgen.
Nou Apple is natuurlijk een amerikaans bedrijf en in Amerika gebruiken ze Aol (aim) veel meer dan Msn messenger, daarom kun je met iChat wel op AOL.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Uhm, Mac Office en wat dacht je van IE op Mac OS 9, iPods zijn ook windows compatible. Ik vind het wel raar dat ze geen MSN Messenger erin opnemen net zoals onder iChat.
Dat had ik ook wel door, het is volgens mij dat op de Europese markt steeds meer MSN Messenger gebruikt wordt. Azie gebruikt dan weer meer Yahoo, maar dat is het rare juist wel AOL , Google en Yahoo. Maar geen MS, dan zijn ze wel rivalen maar toch... het is niet dat ze eerder geen samenwerking hadden met MS.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:42 schreef tonks het volgende:
[..]
Nou Apple is natuurlijk een amerikaans bedrijf en in Amerika gebruiken ze Aol (aim) veel meer dan Msn messenger, daarom kun je met iChat wel op AOL.
En geen tactile feedback en volgens mij is hij ook nogal lastig in 1 hand te bedienen. Dat touchscreen; ik vraag me af hoe lekker dat werkt. En smssen? Met je wijsvinger je bericht intypen op dat mini toetsenbordje? Lijkt me erg vervelend om te doen. Ook daar lijkt me het huidige T9 systeem beter voor. Ook vanwege de tactiele feedback die je bij echte knopjes hebt.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:56 schreef Siegfried het volgende:
Dit eveneens. De userinterface is zó vernieuwend!
Dit is de natte droom van de UI designers. Dat zoomen van een foto, het scrollen door een lijst.
Hat is allemaal zó mental. Echt geniaal.
Maar om echt overtuigd te raken moet je de keynote bekijken
Nee.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:35 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Volgens jou zijn de dingen in Vista ook allemaal nieuw.![]()
![]()
Het keyboard is het enige waar ik nog mijn vraagtekens bij zet. Maar qua userinterface is het echt geweldig!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:12 schreef menesis het volgende:
[..]
En geen tactile feedback en volgens mij is hij ook nogal lastig in 1 hand te bedienen. Dat touchscreen; ik vraag me af hoe lekker dat werkt. En smssen? Met je wijsvinger je bericht intypen op dat mini toetsenbordje? Lijkt me erg vervelend om te doen. Ook daar lijkt me het huidige T9 systeem beter voor. Ook vanwege de tactiele feedback die je bij echte knopjes hebt.
klopt als een bus. alleen in nederland is men zo stom geweest om het bijzonder toffe icq in te ruilen voor een suf product als msn. nergens anders in de wereld word zoveel gebruik gemaakt van msn als hier in nederland. doe mij maar icq, of ichat natuurlijk. de tijd zal leren hoe dit verder gaat.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:42 schreef tonks het volgende:
[..]
Nou Apple is natuurlijk een amerikaans bedrijf en in Amerika gebruiken ze Aol (aim) veel meer dan Msn messenger, daarom kun je met iChat wel op AOL.
Er valt vast wel te regelen dat ik zo'n ding echt 'nodig' heb voor werkquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:55 schreef most_wanted het volgende:
Ik vind hem wel tof, geen idee wat de prijzen zijn, maar als het niet te veel is dan koop ik hem misschien.
In combinatie met een 2 jarig abo:quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:55 schreef most_wanted het volgende:
Ik vind hem wel tof, geen idee wat de prijzen zijn, maar als het niet te veel is dan koop ik hem misschien.
Dan zal de europrijs wel weer duurder zijnquote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:04 schreef Siegfried het volgende:
[..]
In combinatie met een 2 jarig abo:
$499 - 4gb
$599 - 8gb
inderdaadquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:22 schreef Jarno het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we ondertussen op het punt aangeland waarop iedereen die het een 'mwach...' product vind dit wel gezegd heeft, en wat Apple nerds elkaar een hype aanpraten. Tsja. Ik zie het ook nog steeds niet, ook niet na het bekijken van de keynote. Nu is het vernieuwende en revolutionaire weer de interface, alsof ik erop zit te wachten om een touchscreen te vingeren om wat foto's te resizen..
$599 komt meestal overeen met ¤ 649 of ¤ 679 of in het slechtste geval ¤ 699quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:14 schreef Siegfried het volgende:
Mwa, die zal wel gelijk liggen.
Zelfde prijs in euro's als in dollars
Heb je het over belgische euro's ofzoquote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:22 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
$599 komt meestal overeen met ¤ 649 of ¤ 679 of in het slechtste geval ¤ 699
Mooi dat je voor die vier punten die je opnoemt vier verschillende apparaten nodig hebtquote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:21 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
inderdaad
alles is vernieuwend voor die apple fan boys![]()
schermt draait als toestel draait ---> kan ik ook met mijn Canon Ixus digicam
touchscreen zonder stylus ---> kan ik ook met mijn Sony Ericsson P990 en TomTom
2 Megamixel camera![]()
Wifi Internet in breedbeeld ---> Sony PSP anyone
Tsja, je kunt mensen die het niet met je eens zijn wel meteen van fanboy gedrag beschuldigen, en aangezien ik vroeger in de Apple Slowchat postte en een PowerBook heb zal ik wel bij die fanboys horen. Maar ik vind de iPhone niet mooi alleen omdat het een Apple product is. Ik vind de nieuwe Apple TV bijvoorbeeld op het eerste gezicht niets. Ik vind het jammer dat de nieuwe Airport Extreme geen 10/100/1000 poorten heeft, en geen aansluiting voor een externe antenne. Ik vind dus zeker niet alles wat Apple doet goed. Maar de iPhone, ja, die wil ik wel één, liever vandaag nog dan morgen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:21 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
inderdaad
2 Megamixel camera![]()
Wat is vernieuwend? Dit alles in één ding mischien?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:21 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
inderdaad
2 Megamixel camera![]()
Ja man, nu heb je precies hetzelfde! Zomfg, kut iPhonequote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:13 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
Zo, dat vernieuwende UI is nu ook geimplementeerd op mijn Palm Treo, ook met touchscreen.
vernieuwend is hij wel want het is nog een prototypequote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:11 schreef Bojhan het volgende:
[..]
Wat is vernieuwend? Dit alles in één ding mischien?![]()
Dit is denk ik echt zo'n product dat je simpel in je handen moet hebben, om het potentieel ervan te kunnen begrijpen.
Ja man.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:22 schreef Stereotomy het volgende:
Het leuke is dat de knoppen op het scherm het ook nog doen
Je kunt elke knop aan een bijbehorende applicatie koppelen. Zo kun je de iPod knop aan Aeroplayer koppelen (bekend Palm MP3/OGG/ACC speler) met een iTunes skin, mja, dan heb je natuurlijk al helemaal een appeltje
Wat doe jij in dit topicquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:20 schreef Stereotomy het volgende:
Ook de WM community heeft al een werkende Today-scherm geproduceerd
[afbeelding]
Verder dan een beetje trollen kom je niet hoor.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ontopic posten, in tegenstelling tot jou
oh flikker toch op manquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:44 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Verder dan een beetje trollen kom je niet hoor.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:44 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Verder dan een beetje trollen kom je niet hoor.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:05 schreef ChOas het volgende:
Ook leuk: http://www.applegazette.c(...)th-rage-over-iphone/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |