Hebben ze al.quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:05 schreef Mutant01 het volgende:
Kunnen ze geen robots maken, een soort van T-101.
En als ze niet meewillen, worden ze neergeschoten.quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:04 schreef Monidique het volgende:
Ze kunnen er niet meer sturen. Ze halen nu zelfs troepen uit Afghanistan.
Ja, looprobots. Formaat grote hond die iets van 40kg kunnen dragen ofzo.quote:
quote:For now, the robot is remote-controlled, but future versions will come unleashed, able to make intelligent decisions about their course without guidance from humans.
The more powerful, autonomous BigDog will be ready for battle within the next eight years.
Dat lijkt me vrij lastig te bepalen. Je kunt miljoenen troepen erheen sturen maar als je geen strategie hebt heeft dat weinig zin. Ik kan niet bepaald een strategie meer ontwaren uit de strijd in Irak.quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:01 schreef du_ke het volgende:
Tja wat wil je dan? Honderdduizenden extra troepen?
vanzelfsprekend, het moet een visitekaartje blijvenquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:13 schreef Autodidact het volgende:
300 Miljoen. Heel Amerika, minus de homo's natuurlijk.
het gaat om zijn prestige hequote:Op donderdag 11 januari 2007 20:04 schreef Monidique het volgende:
Ze kunnen er niet meer sturen. Ze halen nu zelfs troepen uit Afghanistan.
Ach Ali B is een goededoelenhoer en overal voor te strikken volgens mij.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:13 schreef Godslasteraar het volgende:
Ali B spuit graffiti voor Palestijnse kinderen
Boehoehoe, en de kindjes in Darfur?![]()
Wat een sneue poging tot karaktermoord.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:24 schreef Monidique het volgende:
Familielid mogelijke minister vervolgd om terrorisme.
Ja?quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:28 schreef Monidique het volgende:
Zender: Veronica
Datum en tijdstip: 11 januari 2007, 21:30-23:45 uur
Genre:
Film
Jaar van premiere:
1997
Acteurs:
Casper Van Dien
Dina Meyer
Denise Richards e.a
Regie: